Hop til indhold

Hilser man eller dukker man hovedet når man møder brødre?

Featured Replies

Skrevet

Spørgsmålet kommer op, fordi jeg for en uge siden besøgte SG, og på vejen ud møder jeg en yngre mand, sort hætte trøje, og jeg tænker bare, OK han ved hvad jeg har lavet, og jeg ved hvad han skal lave, så jeg siger vel bare hej (med et blink i øjet).

Han/du sænkede hovedet og drejede det lidt ind mod muren, så det blev en hilsen ud i luften.

Nogle herinde briger betegnelsen 'hul brødre', det lyder egentligt ikke pænt. 

Det er iøvrigt sket før at jeg har mødet én på vej ud fra SG, der er jo et stykke vej bag plankeværket, før man er ved døren, 'gråskæg', og han tog det helt fint, med et lille nik.

Jeg synes lidt det er sådan lidt pinligt at lade som om, man ikke ser hinanden. Vi gentlemen / brødre bør vel hilse? Eller er jeg helt galt på den.

Skrevet

Jeg tænker diskretion som udgangspunkt - så jeg ville kigge væk og lade som om jeg ikke så noget i din situation. 

Selvfølgelig anderledes hvis man er til gb eller lignende sammen.

Skrevet

Jeg ville også kigge den anden vej og lade som ingenting. 
På samme måde som jeg heller aldrig ville hilse på en gp i det offentlige rum, ligegyldig hvor fed kemi vi har, når vi er sammen på lagenerne. 
Jeg synes at alt i den her “verden” handler om den dybeste respekt og diskretion. 

Skrevet

Haha, ja det er en mærkelig måde at møde mennesker, der ved hvad der har sket,og hvad der skal ske

jeg kommer meget i udlandet, og besøger mange gp der - i alle de lande jeg har været i, møder man hinanden udenfor udveksler med lige tips 

Mange steder sidder man i et venterum og drikke kaffe sammen og snakker på livet løs, hvor jeg har oplevet ham jeg sad med lod 2 andre komme ind før ham, fordi vi snakkede vildt godt, efterfølgende mødtes vi og gik ud og spiste - sluttede også hvor vi mødte hinanden, i hvert sit rum - og har aldrig set hinanden siden 

jeg tror det er typisk dansk at være sådanne 

Redigeret af fræk6

Skrevet

Jeg har prøvet at sidde i venteværelset da den næste kunde kommer ind og sætter sig ved siden af mig. 
En ung meget snakkesalig gut, der der lige skulle høre om jeg også skulle ind og besøge vedkommende, og at han selv have besøgt hende mindst 10 gange. 
heldigvis blev jeg hurtig reddet af døren der gik op og jeg kom ind i varmen. :biggrin:

har også prøvet at den næste lige stak hovedet ind og blev skremt af at jeg sad der, og skyndte sig væk igen. :D

Personligt, bliver jeg siddende i bilen indtil jeg kan se der bliver ledigt, før jeg sætter mig ind i venteværelset

Redigeret af Noob2025

Skrevet
hamder-anders skrev, for 32 minutter siden:

På samme måde som jeg heller aldrig ville hilse på en gp i det offentlige rum, ligegyldig hvor fed kemi vi har, når vi er sammen på lagenerne. 
Jeg synes at alt i den her “verden” handler om den dybeste respekt og diskretion. 

Kind of funny you say that.
I've bumped into a girl out on the town once.
Or should I say, she noticed me, because the first I heard was a big Hiiiiiii behind me and when I turned around she gave me a big hug before I had really figured out what was going on. :)
I probably don't need to say that we had Very good chemistry together, right ? :)

Skrevet
Keaper skrev, for 56 minutter siden:

probably don't need to say that we had Very good chemistry together, right ?

So she aproached you, not the other way around. I think that in 99% of the cases, a gp would not want to be approached, and also 99% of cases, a gp would not approach a customer out in public. It’s common sense. 
If I am with a partner or my children. 

Redigeret af hamder-anders
Redigeret svar

Skrevet
  • Author
hamder-anders skrev, for 1 time siden:

Klar holdning. Forstået.

Derimod er det at hilse på en GP i det offentlige rum i min verden absolut ikke det samme, det ville være respektløst og indiskret, det gør man selvfølgelig ikke - altså med mindre hun hilser først :-)

Skrevet
  • Author
fræk6 skrev, for 1 time siden:

Haha, ja det er en mærkelig måde at møde mennesker, der ved hvad der har sket,og hvad der skal ske

jeg kommer meget i udlandet, og besøger mange gp der - i alle de lande jeg har været i, møder man hinanden udenfor udveksler med lige tips 

Mange steder sidder man i et venterum og drikke kaffe sammen og snakker på livet løs, hvor jeg har oplevet ham jeg sad med lod 2 andre komme ind før ham, fordi vi snakkede vildt godt, efterfølgende mødtes vi og gik ud og spiste - sluttede også hvor vi mødte hinanden, i hvert sit rum - og har aldrig set hinanden siden 

jeg tror det er typisk dansk at være sådanne 

Spændende at høre. Det er godt nok modsat danske lysthuse, hvor man kan blive sat ud i køkkenet, på toilettet eller bedt om at vente, hvis der af en eller anden grund er lidt for mange gæster! 

Skrevet

Stod i samme situation for et par uger siden, samme sted.

Det var en ældre herre, jeg kiggede bare væk, for ikke at sætte ham i forlegenhed.

Jeg vil ikke genkendes/opdages og det vil andre heller ikke.

Jeg er på (rigtig) fornavn med nogen af pigerne, da jeg har tendens til at besøge de samme piger jævnligt og fast, så jeg har også mobilepayet nogle af dem. Jeg vil aldrig nogensinde hilse på dem i den virkelige verden eller omvendt. Det er et uskrevet kontrakt man har med dem.

Hvad man gør andre steder i verden, er jo en anden sag. Jeg var engang i en bordel i Barcelona og havde egentlig fast besluttet at besøge en bestemt arabisk pige. Bordelmutter sagde "ja ja"...og så begyndte det at komme ind med piger som ville sige hej...indtil den arabiske pige kom ind og jeg bad hende blive, men nææ jeg skulle hilse på resten var husets protokol. Sådan noget vil vi jo ikke opleve i Danmark what so ever.

Skrevet

når jeg går tur, så hører det efterhånden sjældenheden til, at folk ikke blot kigger ned i jorden eller fastholder blikket lige frem. Der bliver næsten aldrig hilst. Det synes jeg er mærkeligt, men folk må vel selv om det. Jeg synes det er hyggeligt.

i denne situation mener jeg dog, at det er helt efter "bro-code" ikke at hilse. Har ikke hørt om et venteværelse eller andet, men hvis det overhovedet er muligt for mig at møde en kunde på vej ud - så er der ikke gået længe nok mellem kundernes besøg, hun respekterer ikke diskretionen og så aflyser jeg besøget på stedet (aldrig sket endnu)

Skrevet
FlemmingP skrev, for 12 timer siden:

Jeg synes lidt det er sådan lidt pinligt at lade som om, man ikke ser hinanden. Vi gentlemen / brødre bør vel hilse? Eller er jeg helt galt på den.

Jeg tror, at holdningen til det også afhænger af, hvor længe man har besøgt GPer. Jo længere tid, jo mere afslappet er man.

For nogle måneder siden havde jeg netop afsluttet et besøg hos en GP i Vanløse. Hun undskyldte, at hun ikke kunne være lidt fleksibel med tiden, men hun havde en ny gæst, der skulle komme nu. Så fik jeg sagt pænt farvel, og på vej ud af huset så jeg en mand komme direkte hen imod den samme dør, jeg lige havde lukket bag mig. Jeg sendte ham et lille indforstået smil og nikkede let, hvilket han gengældte. Ingen drama i det, men det kunne der have været, hvis det var en man kendte. Hvis det var tilfældet, kunne man så selvfølgelig sige, at vi så er ude i samme ærinde og nu bare har en fælles hemmelighed. Men det åbner en flanke, som jeg helst vil beholde lukket.

Men faktisk kan det være meget mere påfaldende, hvis nogen ihærdigt forsøger at undgå øjenkontakt. For nogle år siden var jeg netop kommet gående fra gården og ud på Marienlystvej efter et tilfredsstillende besøg hos Apex Siam. Imod mig ude på den mellemstore Marienlystvej kommer en ældre mand i blåt jakkesæt gående. Han kigger nærmest demonstrativt nedad og væk fra mig, da vi nærmer os hinanden. Med det samme tænker jeg, at han er da på vej ind og få et skrald og vil ikke genkendes. Og ganske rigtigt, lidt længere fremme drejede han ind imod Apex Siam.

Den ældre herre i jakkesæt kan jeg stadig se for mig her flere år efter, mens om manden med øjenkontakten fra for nogle måneder siden kan jeg kun huske, at han havde en kasket på.

Skrevet

Personligt har jeg det sådan, at jeg ikke vil ha at andre skal vide hvad jeg har gang i. Og når jeg ser på det udefra, er det jo faktisk dumt at jeg har det sådan. For fanden da, det er jo nærmest en naturlig ting at få lettet bollerne ikke!? :D

Jeg tror det er fordi, at gå til GP'ere er tys tys, vi er lidt stigmatiserede i  samfundet. 

Skrevet

Som @Den_glade_amatør skriver kommer det måske lidt an på hvor længe man har besøgt glædespiger.

Jeg må da indrømme at jeg i dag efter ca. 10 år og knap 20 besøg føler mig langt roligere omkring det. Det er så absolut noget som jeg gerne vil holde for mig selv og ikke ønsker at min omgangskreds kender noget til.

Vil jeg så hilse på en på vej ind eller ud hos en glædespige? Godt spørgsmål.

Jeg har en kammerat der bor på tredje sal i Århus. Når jeg besøger ham og er på vej op eller ned og passerer en af hans naboer, så vil jeg nok sige et kort "dav", når vi mødes på trappen.

Er jeg ude at gå en skovtur en skøn solskinsdag som i dag og passerer en anden mand på skovtur, så vi jeg nok også her sige et kort "dav", når vi mødes.

Almindelig høflighed at hilse, når man møder nogen. Også selvom det er ukendt mennesker. I hvert fald i min del af Jylland.

Jeg besøgte for første gang sådan et landbordel midt ude i ingenting i efteråret. Der var to dørklokker "Girl" og "Trans", hvor jeg trykkede på Girl. Men transen kunne jo godt have haft en kunde, som forlod stadig samtidig med min ankomst. Selvom det absolut måske ville føles lidt pinligt at møde en anden kunde med samme ærinde som mig, så ville jeg nok af ren høflighed lige hilse med et kort "dav".

Skrevet

Jeg besøgte engang en Thai klinik, hvor der var to massagerum og to piger. Da jeg lige var kommet ind ad hoveddøren, så kom der mand ud fra badeværelset, kun iført håndklæde. Vi passerede hinanden, da han skulle ind i sit rum og have tøj på. Jeg nikkede til ham, da jeg ikke vidste, hvad jeg ellers skulle gøre. Vi kunne ikke undgå hinanden. Han nikkede ikke igen, men det har sikkert også været mere pinligt for ham, da jeg ikke engang havde lagt overtøjet.

De to Thai piger var selv pinlige over, at de ikke havde timet det helt godt. De forsøgte at grine lidt af det. Det gjorde jeg også, for nu var det jo sket. Heldigvis kendte jeg ikke den anden mand.

Jeg går også meget op i diskretion, så jeg har aldrig besøgt stedet igen.

Skrevet
Unrusted skrev, for 39 minutter siden:

Da jeg lige var kommet ind ad hoveddøren, så kom der mand ud fra badeværelset, kun iført håndklæde.

Normalt synes jeg faktisk, at pigerne er gode til at være opmærksomme på vores vegne, så man undgår situationer, som den der. Det gælder både GPer på steder med flere piger, og thaipiger på klinikker.

Som jeg ser det, er det mere risikabelt i det korte øjeblik, hvor man er på vej ind eller ud og ikke ved, hvem der er udenfor på vej ind eller indenfor på vej ud. Men selv der er GPer ofte flinke til at hjælpe med at se, om der er klar bane, fx på deres dør- eller gadekamera, hvis de har sådan et.

Muggi skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror det er fordi, at gå til GP'ere er tys tys, vi er lidt stigmatiserede i  samfundet. 

Ja, det er vi. Men det er GPerne i mindst lige så høj grad. Samfundet ser sexkøbsbranchen med meget andre øjne, end os der på forskellig vis har nogen erfaringer at trække på.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden:

Men faktisk kan det være meget mere påfaldende, hvis nogen ihærdigt forsøger at undgå øjenkontakt. For nogle år siden var jeg netop kommet gående fra gården og ud på Marienlystvej efter et tilfredsstillende besøg hos Apex Siam. Imod mig ude på den mellemstore Marienlystvej kommer en ældre mand i blåt jakkesæt gående. Han kigger nærmest demonstrativt nedad og væk fra mig, da vi nærmer os hinanden. Med det samme tænker jeg, at han er da på vej ind og få et skrald og vil ikke genkendes. Og ganske rigtigt, lidt længere fremme drejede han ind imod Apex Siam.

Den ældre herre i jakkesæt kan jeg stadig se for mig her flere år efter, mens om manden med øjenkontakten fra for nogle måneder siden kan jeg kun huske, at han havde en kasket på.

Det synes jeg er en rigtig god pointe! En bordelmutter (fra før Corona) fortalte mig, at hun 100% sikkert kunne se på 'tilfældige forbipassernede' i gaden, når hun gik til og fra huset, som var på vej til bordellet. 

Ja, så en god strategi kan jo måske være at gå med løftet pande, og selvsikkerrhed - ligesom når man er på vej et fremmed sted hen for at tjekke noget, der er annonceret i den blå avis.

Skrevet

Det handler i bund og grund om erfaring og alder. Som yngre var jeg præcis lige så blufærdig; tanken om at møde en anden i døren til den samme kvinde føltes næsten uudholdelig.

Efter jeg er fyldt 30 – og har prøvet lidt af hvert, herunder gangbangs på PG – er den skam forsvundet. Jeg er enig med dig: Vi ved alle, hvorfor vi er der. Når det er sagt, så lad os bare være ærlige: alt efter ens person og livserfaring, er det også lidt akavet indimellem. Men måske er det netop i det akavede, at vi burde kunne unde hinanden et lille nik, et smile eller et highfive i situationen. 

Skrevet

Møder jeg en anden på vejen siger jeg frisk "Hej" jeg gider ikke ligne en sur mand. Husker dengang hvor man sad i venterum og der kom en anden ind, der hverken sagde det ene eller andet. Det var da træls.

Skrevet

Umiddelbart ville jeg ikke hilse - men nu er jeg osse enebarn.

Mon ikke man hilser, hvis man er typen, der normsalt hilser på folk alle steder, når man går forbi dem og ikke hilser, hvis man ikke er den type?

Jeg mener - hvorfor skulle det være noget andet at møde én, der går ud fra en klinik end én, der kommer ud alle andre steder?

Selv om jeg har været aktiv i denne hér verden siden 1981, mindes jeg ikke, at jeg nogen sinde har mødt nogen på dén måde, som der skrives om hér. Men de piger, som jeg har besøgt, har osse været gode til lige at kigge i dørspionen og sige, at nu er der fri bane.

Skrevet

tror du mener "personlig præference"

bare fordi det er din udvikling, behøver det ikke være andres. Folk ældre og mere erfarne end dig kan sagtens have andre præferencer 

McLovin skrev, den 21.3.2026 at 14:14:

Det handler i bund og grund om erfaring og alder.

Skrevet
Pite skrev, den 21.3.2026 at 17:14:

Møder jeg en anden på vejen siger jeg frisk "Hej" jeg gider ikke ligne en sur mand. Husker dengang hvor man sad i venterum og der kom en anden ind, der hverken sagde det ene eller andet. Det var da træls.

hvad ville dit argument være, hvis han skrev "husker dengang hvor man sad i venterum og der kom en anden ind, som ikke ville holde kæft og snakkede både om det ene og det andet. Det var da træls"?

Skrevet
Pindebrænde skrev, 1 time siden:

hvad ville dit argument være, hvis han skrev "husker dengang hvor man sad i venterum og der kom en anden ind, som ikke ville holde kæft og snakkede både om det ene og det andet. Det var da træls"?

Jeg ved godt, at @Noob2025 bragte den vinkel frem, men @Pite svarer jo bare på det, som @FlemmingP spørger om i trådstarten.

Det er jo en noget anden situation, hvis man er i et bordels venterum, end hvis man kort møder hinanden på gaden eller på vej ind/ud af et sted.

Pindebrænde skrev, 1 time siden:

bare fordi det er din udvikling, behøver det ikke være andres. Folk ældre og mere erfarne end dig kan sagtens have andre præferencer 

Ja, præferencer kan være forskellige. Nu kommer jeg næppe til at opholde mig i et venterum, men i givet fald ville jeg foretrække en kort høflig hilsen som et nik eller lignende. Og ellers hellere ro end en, der taler som et vandfald, hvilket nok ville irritere mig så meget, at jeg ville droppe besøget den dag, tror jeg.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Det er jo en noget anden situation, hvis man er i et bordels venterum, end hvis man kort møder hinanden på gaden eller på vej ind/ud af et sted.

selvfølgelig er det en anden situation i venteværelset frem for hvis man møder hinanden kort på gaden. Mit spørgsmål går på hans kommentar om venteværelset, som var det han skrev 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.