Hop til indhold

Hilser man eller dukker man hovedet når man møder brødre?

Featured Replies

Skrevet

Har et par gange mødt en på vej ud fra SG og har bare nikket og smilt til dem.

En gang blev en anden lukket ud lige som jeg skulle til at ringe på. Pigen blev helt forfjamsket, jeg gik et skridt forbi døren og stillede mig med ryggen til, så han kunne gå uden at blive forlegen.

En gang har jeg oplevet at en af pigerne kom da jeg var på vej ud af havegangen. Da hun opdagede at "der bar nogen" slog hun hurtigt blikket ned, men hun nåede lige at genkende mig, så hun skyndte sig at vende sig om med et stort smil og sende mig et luftkys.

En anden gang stod jeg udenfor og ventede på at køre den en pige hjem, da den anden pige kommer ud. Jeg havde mødt hende en gang før, men ikke snakket så meget med hende og var lidt nervøs for om hun ville blive forlegen, når jeg stod der og så skummel ud. Men udbrød højt "Hej R, venter du på L??? Hun er på vej, men skal lige skvadre færdig... Har du set min nye bil? Hav en dejlig dag", jeg var helt paf over at hun sådan uden videre gav sig til at sludre med mig lige udenfor bordellet i stedet for diskret at smutte hjem.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.