FlemmingP 330 Skrevet for 7 timer siden Spørgsmålet kommer op, fordi jeg for en uge siden besøgte SG, og på vejen ud møder jeg en yngre mand, sort hætte trøje, og jeg tænker bare, OK han ved hvad jeg har lavet, og jeg ved hvad han skal lave, så jeg siger vel bare hej (med et blink i øjet). Han/du sænkede hovedet og drejede det lidt ind mod muren, så det blev en hilsen ud i luften. Nogle herinde briger betegnelsen 'hul brødre', det lyder egentligt ikke pænt. Det er iøvrigt sket før at jeg har mødet én på vej ud fra SG, der er jo et stykke vej bag plankeværket, før man er ved døren, 'gråskæg', og han tog det helt fint, med et lille nik. Jeg synes lidt det er sådan lidt pinligt at lade som om, man ikke ser hinanden. Vi gentlemen / brødre bør vel hilse? Eller er jeg helt galt på den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 209 Skrevet for 7 timer siden Jeg tænker diskretion som udgangspunkt - så jeg ville kigge væk og lade som om jeg ikke så noget i din situation. Selvfølgelig anderledes hvis man er til gb eller lignende sammen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 155 Skrevet for 6 timer siden Jeg ville også kigge den anden vej og lade som ingenting. På samme måde som jeg heller aldrig ville hilse på en gp i det offentlige rum, ligegyldig hvor fed kemi vi har, når vi er sammen på lagenerne. Jeg synes at alt i den her “verden” handler om den dybeste respekt og diskretion. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1063 Skrevet for 6 timer siden (edited) Haha, ja det er en mærkelig måde at møde mennesker, der ved hvad der har sket,og hvad der skal ske jeg kommer meget i udlandet, og besøger mange gp der - i alle de lande jeg har været i, møder man hinanden udenfor udveksler med lige tips Mange steder sidder man i et venterum og drikke kaffe sammen og snakker på livet løs, hvor jeg har oplevet ham jeg sad med lod 2 andre komme ind før ham, fordi vi snakkede vildt godt, efterfølgende mødtes vi og gik ud og spiste - sluttede også hvor vi mødte hinanden, i hvert sit rum - og har aldrig set hinanden siden jeg tror det er typisk dansk at være sådanne Redigeret for 6 timer siden af fræk6 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 355 Skrevet for 6 timer siden (edited) Jeg har prøvet at sidde i venteværelset da den næste kunde kommer ind og sætter sig ved siden af mig. En ung meget snakkesalig gut, der der lige skulle høre om jeg også skulle ind og besøge vedkommende, og at han selv have besøgt hende mindst 10 gange. heldigvis blev jeg hurtig reddet af døren der gik op og jeg kom ind i varmen. har også prøvet at den næste lige stak hovedet ind og blev skremt af at jeg sad der, og skyndte sig væk igen. Personligt, bliver jeg siddende i bilen indtil jeg kan se der bliver ledigt, før jeg sætter mig ind i venteværelset Redigeret for 6 timer siden af Noob2025 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 607 Skrevet for 5 timer siden hamder-anders skrev, for 32 minutter siden: Jeg ville også kigge den anden vej og lade som ingenting. På samme måde som jeg heller aldrig ville hilse på en gp i det offentlige rum, ligegyldig hvor fed kemi vi har, når vi er sammen på lagenerne. Jeg synes at alt i den her “verden” handler om den dybeste respekt og diskretion. Kind of funny you say that. I've bumped into a girl out on the town once. Or should I say, she noticed me, because the first I heard was a big Hiiiiiii behind me and when I turned around she gave me a big hug before I had really figured out what was going on. I probably don't need to say that we had Very good chemistry together, right ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 155 Skrevet for 5 timer siden (edited) Keaper skrev, for 56 minutter siden: probably don't need to say that we had Very good chemistry together, right ? So she aproached you, not the other way around. I think that in 99% of the cases, a gp would not want to be approached, and also 99% of cases, a gp would not approach a customer out in public. It’s common sense. If I am with a partner or my children. Redigeret for 4 timer siden af hamder-anders Redigeret svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 330 Skrevet for 4 timer siden hamder-anders skrev, for 1 time siden: Jeg ville også kigge den anden vej og lade som ingenting. På samme måde som jeg heller aldrig ville hilse på en gp i det offentlige rum, ligegyldig hvor fed kemi vi har, når vi er sammen på lagenerne. Jeg synes at alt i den her “verden” handler om den dybeste respekt og diskretion. Klar holdning. Forstået. Derimod er det at hilse på en GP i det offentlige rum i min verden absolut ikke det samme, det ville være respektløst og indiskret, det gør man selvfølgelig ikke - altså med mindre hun hilser først 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 330 Skrevet for 4 timer siden fræk6 skrev, for 1 time siden: Haha, ja det er en mærkelig måde at møde mennesker, der ved hvad der har sket,og hvad der skal ske jeg kommer meget i udlandet, og besøger mange gp der - i alle de lande jeg har været i, møder man hinanden udenfor udveksler med lige tips Mange steder sidder man i et venterum og drikke kaffe sammen og snakker på livet løs, hvor jeg har oplevet ham jeg sad med lod 2 andre komme ind før ham, fordi vi snakkede vildt godt, efterfølgende mødtes vi og gik ud og spiste - sluttede også hvor vi mødte hinanden, i hvert sit rum - og har aldrig set hinanden siden jeg tror det er typisk dansk at være sådanne Spændende at høre. Det er godt nok modsat danske lysthuse, hvor man kan blive sat ud i køkkenet, på toilettet eller bedt om at vente, hvis der af en eller anden grund er lidt for mange gæster! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arabersgr 57 Skrevet for 3 timer siden Stod i samme situation for et par uger siden, samme sted. Det var en ældre herre, jeg kiggede bare væk, for ikke at sætte ham i forlegenhed. Jeg vil ikke genkendes/opdages og det vil andre heller ikke. Jeg er på (rigtig) fornavn med nogen af pigerne, da jeg har tendens til at besøge de samme piger jævnligt og fast, så jeg har også mobilepayet nogle af dem. Jeg vil aldrig nogensinde hilse på dem i den virkelige verden eller omvendt. Det er et uskrevet kontrakt man har med dem. Hvad man gør andre steder i verden, er jo en anden sag. Jeg var engang i en bordel i Barcelona og havde egentlig fast besluttet at besøge en bestemt arabisk pige. Bordelmutter sagde "ja ja"...og så begyndte det at komme ind med piger som ville sige hej...indtil den arabiske pige kom ind og jeg bad hende blive, men nææ jeg skulle hilse på resten var husets protokol. Sådan noget vil vi jo ikke opleve i Danmark what so ever. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg