Hop til indhold

Hvorfor er analsex så fedt?

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes, at der er mange mænd, der efterspørger og dyrker analsex med GP’erne. For en der ikke har prøvet det, og som ikke umiddelbart ser det som “spændende”, er der nogen, der kan forklare, hvorfor det er så fedt?  Er det fascinationen, følelsen eller noget andet, der tænder dem ved analsex?

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes, at der er mange mænd, der efterspørger og dyrker analsex med GP’erne. For en der ikke har prøvet det, og som ikke umiddelbart ser det som “spændende”, er der nogen, der kan forklare, hvorfor det er så fedt?  Er det fascinationen, følelsen eller noget andet, der tænder dem ved analsex?

Jeg tror det er fordi der ligger en skabsbøsse gemt i de mænd der efterspørger det. De har måske ikke helt taget springet endnu, men er på vej til det. 

Skrevet

For mange mænd handler fascinationen nok om en kombination af det helt sanselige og det mentale. Rent fysisk er der en anden form for modstand og tæthed, end man oplever ved almindelig sex, hvilket giver en meget intens stimulation, som mange finder ret afhængighedsskabende.

Men det er sjældent kun det fysiske, der gør det fedt. Der er ofte en stærk psykologisk tænder i det, fordi det føles lidt mere vovet eller "ekstra". Der ligger også en stor bekræftelse i den tillid, det kræver af modparten; når en partner åbner op for noget så intimt, føles det som en særlig form for overgivelse og lyst til at udforske hinanden fuldt ud. Så for de fleste er det nok blandingen af den kontante fysiske følelse og den her lidt mere rå, intime spænding, der gør, at det rangerer højt på ønskelisten.

Har generelt oplevet at de forskellige præferencer komme og gå i bølger. I en periode, oplevede jeg at se annoncer alle vegne med bdsm, kvinder der dominerede, pegging... Som blev afløst af gangbangs, som jeg stadig ser ofte... Og ja, nu er analsex det helt hotte.

Skrevet
Tinas mand skrev, 1 time siden:

Jeg tror det er fordi der ligger en skabsbøsse gemt i de mænd der efterspørger det. De har måske ikke helt taget springet endnu, men er på vej til det. 

Wow.. man kan nærmest høre din afsky når man læser din kommentar... Både til analsex, men nok også homoseksuelle. Det må have været godt for dig at komme af med den kommentar.

Analsex behøver jo ikke nødvendigvis være lysten til at knalde med en anden mand. Det kan jo også forekomme mellem 2 kvinder.

Skrevet

Jeg tænker det er en del af både følelse og tankerne omkring det.

Følelsen er, ofte, snæver.. i hvert fald mere snæver. Det er én ting.

Én anden ting er tankerne.. fantasierne.. tidligere var det noget mere tabu belagt, og det i sig selv giver jo nogle mennesker én lyst til det. 

For mig har det et niveau af "dirty-ness" som "almindelig sex" ikke har. Det har også et snært af noget dominans over sig, noget dyrisk. Alt efter tempo og vildskab selvfølgelig.

Skrevet
Tinas mand skrev, for 1 time siden:

Det er nok det mindst indsigtsfulde jeg har læst i dag og jeg har også været på facebook :-)

Skrevet
skraber7556 skrev, for 9 minutter siden:

Wow.. man kan nærmest høre din afsky når man læser din kommentar... Både til analsex, men nok også homoseksuelle. Det må have været godt for dig at komme af med den kommentar.

Analsex behøver jo ikke nødvendigvis være lysten til at knalde med en anden mand. Det kan jo også forekomme mellem 2 kvinder.

Jeg har også svært ved at forstå tiltrækningen ved analsex. Jeg kunne også godt have tanken, at mænd, der dyrker analsex med kvinder, er tættere på at dyrke analsex med en mand end en mand, som ikke dyrker analsex. Men jeg ville nok ikke kalde dem skabsbøsser, og jeg er udmærket klar over, at jeg meget vel kan tage fejl.

Jeg har som sagt også svært ved at forstå tiltrækningen ved analsex. Jeg har aldrig haft nogen som helst lyst til at dyrke analsex med de kvinder, jeg er sammen med. Når jeg kan pressen pikken op i hendes fisse, så er jeg fuldt tilfreds. Jeg har absolut intet behov for at pressen den op i røven på hende.

Når jeg nu tænker efter, så er jeg nok en udpræget vaginaldreng. Jeg er heller ikke så vild med blowjobs. Ikke at det ikke er dejligt, men jeg vil 100 gange hellere have pikken op i hendes fisse end inde i hendes mund.

Vi er alle forskellige. Nogen foretrækker munden, nogen foretrækker fissen og nogen foretrækker røven. Og nogen vil gerne det hele. Dem om det. Nyder de det med en villig partner, så er det jo helt fint.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har også svært ved at forstå tiltrækningen ved analsex. Jeg kunne også godt have tanken, at mænd, der dyrker analsex med kvinder, er tættere på at dyrke analsex med en mand end en mand, som ikke dyrker analsex. Men jeg ville nok ikke kalde dem skabsbøsser, og jeg er udmærket klar over, at jeg meget vel kan tage fejl.

Jeg har som sagt også svært ved at forstå tiltrækningen ved analsex. Jeg har aldrig haft nogen som helst lyst til at dyrke analsex med de kvinder, jeg er sammen med. Når jeg kan pressen pikken op i hendes fisse, så er jeg fuldt tilfreds. Jeg har absolut intet behov for at pressen den op i røven på hende.

Når jeg nu tænker efter, så er jeg nok en udpræget vaginaldreng. Jeg er heller ikke så vild med blowjobs. Ikke at det ikke er dejligt, men jeg vil 100 gange hellere have pikken op i hendes fisse end inde i hendes mund.

Vi er alle forskellige. Nogen foretrækker munden, nogen foretrækker fissen og nogen foretrækker røven. Og nogen vil gerne det hele. Dem om det. Nyder de det med en villig partner, så er det jo helt fint.

Ja præcis, vi behøver jo ikke alle kunne lide det samme. Og vi behøver ikke kunne forstå hinandens lyster.

Nogle kan lide analsex, nogle kan lide fødder, nogle tænder på store bryster, nogen kan ikke fordrage at slikke en kvinde andre elsker det, nogen elsker gangbangs osv osv osv..

Det er godt at vi alle er forskellige.

Skrevet

Det kan undre mig at mænd der ikke selv er tiltrukket af analsex med kvinder spekulerer i og prøver at forklare hvorfor andre mænd er tiltrukket af det:o

Jeg er 68 år og synes at kvinders numsehul er super interessant og meget sexet. Jeg har ikke behov for at vide hvorfor det er sådan, men jeg nyder at se det, slikke det og nusse med det. Jeg prøvede først sidste år at kneppe i anus på en dejlig fræk GP og det var naturligvis spændende og godt. Det var i doggy position og jeg opdagede at jeg på den måde manglede udsigten til de frække hul og muligheden for at nusse den med en fugtig finger mens jeg kneppede i vagina. Udsigten og berøringen er nok så vigtig at jeg nyder den mere end at kneppe den, så det bliver nok en engangs forestilling. Rent fysisk er der nok forskel fra pige til pige og fra mand til mand, men jeg følte det ikke bedre analt end jeg føler vaginalt.

Men numsehullet er bare meget interessant og frækt.

Skrevet

For mig er det underligt. Jeg er nok tiltrukket af at dyrke analsex med en kvinde, fordi det virker frækt og at kvinden “giver dig lov” også symbolserer noget.

Der er dog stor forskel på analsex og vaginal sex og oralsex for mig. Ved oralsex stimuleres pikken af tunge og læber, hals og kvinden kan ramme skønne punkter på skaft og pikhoved mm - vaginal sex betyder ofte, alt efter kvindens vagina og hvordan hun anvender den, at din pik bliver masseret både på skaft og pikhoved. Ved analsex viker det som om, at når først pikken er træng gennem den snævre ringmuskel, så strammer det der hvor den sidder, og er pikken i bund er der ikke rigtigt noget som stimulere pikhovedet, men kun det bagerste af skaftet.

Det afholder mig dog ikke fra analsex :rolleyes:

Skrevet

Jeg elsker det, det er frækt, virkeligt stramt og vildt, især når kvinden også får en orgasme imens.
Men det er lidt mærkeligt at skulle forklar en hvordan det føles eller hvorfor man kan lide det, når personen selv siger han ikke synes det er spændende.
Kan det være du spekulere lidt over at prøve det?

Og @Tinas mand nej, du kan lige så godt opgive håbet, kommer aldrig til at give dig den analt, jeg svinger ikke til den side.

Skrevet
  • Author
½angel skrev, for 7 timer siden:

Kan det være du spekulere lidt over at prøve det?

Jeg har det sådan, at det er noget, jeg nok vil prøve i hvertfald en enkelt gang, inden jeg skal herfra. Men mere trækker det altså heller ikke i mig.

Skrevet

For mig er det mere en visuel oplevelse, elsker at se det lille hul blive udvidet. Samtidig handler det om at kvinden giver sig ultimativt hen, i hvertfald når det ikke drejer som om en GP. I privat regi er det en gave, når en kvinde giver mig adgang :)

• 3 months later...
Skrevet
Slowman skrev, den 4.2.2026 at 23:55:

Det kan undre mig at mænd der ikke selv er tiltrukket af analsex med kvinder spekulerer i og prøver at forklare hvorfor andre mænd er tiltrukket af det:o

Jeg er 68 år og synes at kvinders numsehul er super interessant og meget sexet. Jeg har ikke behov for at vide hvorfor det er sådan, men jeg nyder at se det, slikke det og nusse med det. Jeg prøvede først sidste år at kneppe i anus på en dejlig fræk GP og det var naturligvis spændende og godt. Det var i doggy position og jeg opdagede at jeg på den måde manglede udsigten til de frække hul og muligheden for at nusse den med en fugtig finger mens jeg kneppede i vagina. Udsigten og berøringen er nok så vigtig at jeg nyder den mere end at kneppe den, så det bliver nok en engangs forestilling. Rent fysisk er der nok forskel fra pige til pige og fra mand til mand, men jeg følte det ikke bedre analt end jeg føler vaginalt.

Men numsehullet er bare meget interessant og frækt.

Det kan varmt anbefales at dyrke analsex face to face. På den måde bevarer du blikket ind i hinandens nydelse, ansigtets små tics, kroppens spændinger, brysternes bevægelser. Samtidig giver det mulighed for at lege med klitoris eller vagina eller begge dele samtidig undervejs, samt at kysse og have øjenkontakt så nydelsen flyder i flere lag på én gang. 😘

Redigeret af Anja40Horsens

Skrevet

Jeg har altid hørt at det skulle være varmere og mere stramt
Jeg har nu prøvet det med 2-3 forskellige kvinder og jeg synes ikke det er så specielt. Det er måske bare mig der skal lære at elske det, i mange år fik jeg ikke ret meget ud af oral.

Skrevet

Kan ærligt sige at det siger mig ikke en pind ... har prøvet det en 5-6 gange og det gør ikke det store for mig :)

Skrevet

Jeg har gjort det med 5-6 kvinder og kan ærligt ikke rigtig mærke forskel ift. vaginalt.

For mig er det mere mentalt og på det plan virker det ikke rigtigt, hvis det er noget jeg bestiller eller betaler ekstra for.

Men med hende der helt spontant spurgte om jeg ikke ville kneppe hende i røven og aldrig snakkede om ekstra betaling var det super fedt. Det gav mig en følelse af at være speciel og gav nogle ret fede muligheder for at fingerkneppe hende vaginalt samtidig. Jeg købte også en penisring med en dildo på, så jeg kunne knalde hende i begge huller på en gang, det var super frækt.

Til gengæld elsker jeg at slikke analt, det er super lækkert og man kan tydeligt mærke hvor følsomt ringmusklen er når man påvirker den.

Elsker også både at blive taget og slikket analt når humøret er til det og er fuldstændig græsk katolsk om det i nogles øjne gør mig til bi- eller homoseksuel.

Redigeret af Refresh

Skrevet
Refresh skrev, for 37 minutter siden:

Jeg har gjort det med 5-6 kvinder og kan ærligt ikke rigtig mærke forskel.

Forskel mellem de 5-6 kvinder indbyrdes, eller forskel i forhold til vaginalsex med dem?

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 6 minutter siden:

Forskel mellem de 5-6 kvinder indbyrdes, eller forskel i forhold til vaginalsex med dem?

Forskel ift. vaginalt...

Med bind for øjnene tror jeg ikke at jeg ville bemærke hvis vi skiftede.

Skrevet

Jeg har i øvrigt prøvet at tage en kvinde analt imens en anden var oppe i hende vaginalt og det er piv frækt.

Men det handler igen om så meget andet end den rent fysiske forskel.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.