Hop til indhold
sexaddict

Analsex

Recommended Posts

Hvorfor efterspørger mænd analsex hos kvinder?

Er en normal skede ikke stram nok?

Er det mænd med en lille penis, som synes at en skede ikke er stram nok?

Hvis det er stramhed, der efterspørges, så kan man vel vælge en ung kvinde, som ikke har født børn.

Er det ydmygelsen af kvinden, manden tænder på, fordi han vælger anus fremfor den sked, der er naturlig fugtig og beregn til sex. 

Nyder kvinder analsex?

Redigeret af sexaddict

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren L
sexaddict skrev, for 25 minutter siden:

Er det ydmygelsen af kvinden, manden tænder på, fordi han vælger anus fremfor den sked, der er naturlig fugtig og beregn til sex. 

Nyder kvinder analsex?

Det var mange spørgsmål, men får lyst til at spørge dig, hvorfor analsex med en kvinde skulle være en ydmygelse?
 

Analsex nydes da af de kvinder der tilbyder det, ellers gjorde de det vil ikke. Der er til tider en stor misforståelse om, at analsex er forbundet med smerte og ydmygelse, hvilket ikke er sandt. 
 

Analsex er forbundet med stor nydelse og jeg har selv været modtager af det nogle gange. Af såvel kvinder med strap-on, som ladyboys/trannys eller hvad de nu har været. 
 

Det lyder til du har en masse fordomme om analsex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
sexaddict skrev, for 31 minutter siden:

Hvorfor efterspørger mænd analsex hos kvinder?

Er en normal skede ikke stram nok?

Er det mænd med en lille penis, som synes at en skede ikke er stram nok?

Hvis det er stramhed, der efterspørges, så kan man vel vælge en ung kvinde, som ikke har født børn.

Er det ydmygelsen af kvinden, manden tænder på, fordi han vælger anus fremfor den sked, der er naturlig fugtig og beregn til sex. 

Nyder kvinder analsex?

For ikke at tråden skal ende som dagens dummeste tråd så kunne spørgsmålet komme til sin ret her. Hvad er den største risiko ved at tage pigen i det forkerte hul? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 34 minutter siden:

Hvorfor efterspørger mænd analsex hos kvinder?

Er en normal skede ikke stram nok?

Er det mænd med en lille penis, som synes at en skede ikke er stram nok?

Hvis det er stramhed, der efterspørges, så kan man vel vælge en ung kvinde, som ikke har født børn.

Er det ydmygelsen af kvinden, manden tænder på, fordi han vælger anus fremfor den sked, der er naturlig fugtig og beregn til sex. 

Nyder kvinder analsex?

Analsex er kommet for at blive og det er noget begge køn nyder, prøv det. 

Der er en vis dominans over at tage sin kvinde i numsen, det er rasende frækt og jeg har haft kærester der foretrak anal fremfor vaginal penetrering. Det har intet med ydmygelse at gøre.

Mange mænd er også fan af analleg på dem, prøv f,eks at få en fræk finger op mens du modtager et blowjob, når du først overkommer din mentale blokering vil du opdage der er noget der som ikke findes andre steder.

Ikke fordi jeg tror du forstår det bedre nu men det er sådan det er-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at de kvinder, som tilbyder analsex, er prostitueret, og de nyder ikke analsex, men de tilbyder ydelsen for penge, og der er ofte et pristillæg ved analsex.

Hvis analsex er en nydelse hos kvinder, så ville der være flere kvinder, som tilbyder det.

  • Haha 1
  • Forvirret 3
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 11 minutter siden:

Jeg tror, at de kvinder, som tilbyder analsex, er prostitueret, og de nyder ikke analsex, men de tilbyder ydelsen for penge, og der er ofte et pristillæg ved analsex.

Hvis analsex er en nydelse hos kvinder, så ville der være flere kvinder, som tilbyder det.

Med den logik hader de jo åbenbart sex til at begynde med? Ellers ville de jo ifølge din logik gøre det gratis.

Jeg tænker du bare troller lidt her, og fair Play, men hvis du ikke gør så bare accepter at du ikke forstår det og kom videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
sexaddict skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tror, at de kvinder, som tilbyder analsex, er prostitueret, og de nyder ikke analsex, men de tilbyder ydelsen for penge, og der er ofte et pristillæg ved analsex.

Hvis analsex er en nydelse hos kvinder, så ville der være flere kvinder, som tilbyder det.

Da jeg alligevel kun kan svare på et af, den første række spørgsmål. Så citerer jeg lige denne i stedet. Mange ikke prostituerede har altså også analsex, frivilligt. Jeg havde da også selv analsex med mine exkærester. 
Vi er alle forskellige nogen nyder det andre ikke, så som @Søren L siger dem der tilbyder det nyder det da forhåbentlig.

Nogen har aldrig prøvet det, og ved derfor ikke hvad de går glip af. Måske samme fordom/fejlinformation som dig, de tror at det gør ondt. Så de tilbyder det naturligvis ikke. Nogen kan ikke lide tanken om hvis manden for snavs på pikken, og undlader.

Men hvis ingen nyder det vil du så forklare mig hvorfor jeg kan få orgasme udelukkende ved analsex. ??

Der er intet ydmygende ved analsex, i min opfattelse heller ikke mere dominans  

Og iøvrigt min prisforskel ved anal er en cocktail med andre merydelser  Så dem der får mest betaler mest  Ganske som hvis du køber tøj og lige skal ha en par sko med. Jo  flere varer jo højere pris. Intet med nydelse / ikke nydelse at gøre. 

Håber også du troller.


  

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg

To af mine veninder får større orgasmer ved analsex end ved sex i skeden.

 

Ingen af dem er GP'er.

 

Så jo, nogle kvinder nyder også analsex og for mnig er det en rar afveksling engang i mellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 41 minutter siden:

Jeg tror, at de kvinder, som tilbyder analsex, er prostitueret, og de nyder ikke analsex, men de tilbyder ydelsen for penge, og der er ofte et pristillæg ved analsex.

Hvis analsex er en nydelse hos kvinder, så ville der være flere kvinder, som tilbyder det.

Vrøvl 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at de kvinder, som tilbyder analsex, er prostitueret, og de nyder ikke analsex, men de tilbyder ydelsen for penge, og der er ofte et pristillæg ved analsex.

Hvis analsex er en nydelse hos kvinder, så ville der være flere kvinder, som tilbyder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min konklusion er, at jeg ikke kan udtale mig om noget, jeg ikke har prøvet, og at vi er forskellige. 

Jeg får dog ikke lyst til at prøve analsex, fordi man skal lade anus gøre det, den er bedst til, og det er til afføring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren L
sexaddict skrev, for 1 minut siden:

Jeg får dog ikke lyst til at prøve analsex, fordi man skal lade anus gøre det, den er bedst til, og det er til afføring. 

En tissekone er vel også mere beregnet til at tisse end blive slikket og hvad ved jeg, men det holder dig sikkert ikke tilbage. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
sexaddict skrev, for 18 minutter siden:

Skede og urinrør er ikke det samme.

Urinrør og anus er til ensrettet færdsel.

 

Lige pånær når lægen skal undersøge dig :lol:

Så firkantet stillet op er skeden beregnet til at føde. Vi har praktisk set kun brug for sex når der skal produceres jordboere. Ellers kan vi leve i cølibat. 
Men nu er vi nogen som godt kan lide at ha det sjovt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 26 minutter siden:

Jeg tror, at de kvinder, som tilbyder analsex, er prostitueret, og de nyder ikke analsex, men de tilbyder ydelsen for penge, og der er ofte et pristillæg ved analsex.

Hvis analsex er en nydelse hos kvinder, så ville der være flere kvinder, som tilbyder det.

Alle skal have ret til at have deres mening. Dog skal man være påpasselig med at pådutte andre sine meninger - en sti som du bevæger dig lidt ind på i dine udtalelser.

Ja, det er korrekt, at nogle GP'er yder analsex mod et tillæg, men det da da kun fordi, at de øjner en chance for at tjene lidt ekstra på en service, som nogle er villige til at betale for. Det har intet at gøre med, om GP nyder analsex eller ej. Jeg kender da også flere kvinder, som ikke er GP'er og som nyder analsex/pirring af området både at give og modtage. Det er der også andre her i tråden, som har svaret. Derfor er en kvinde, som nyder (at give/modtage) analsex ikke partout en prostitueret.

Det er helt ok, at du ikke finder det interessant at involvere anasex/pirring af området med GP'er, men eftersom at du aldrig har prøvet det, vil jeg vove den påstand, at du måske snyder dig selv for nogle rigtig gode oplevelser både som giver og som modtager uanset om det omhandler penetrering i nummer 2 eller blot en pirring med tunge/finger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Da jeg alligevel kun kan svare på et af, den første række spørgsmål. Så citerer jeg lige denne i stedet. Mange ikke prostituerede har altså også analsex, frivilligt. Jeg havde da også selv analsex med mine exkærester. 
Vi er alle forskellige nogen nyder det andre ikke, så som @Søren L siger dem der tilbyder det nyder det da forhåbentlig.

Nogen har aldrig prøvet det, og ved derfor ikke hvad de går glip af. Måske samme fordom/fejlinformation som dig, de tror at det gør ondt. Så de tilbyder det naturligvis ikke. Nogen kan ikke lide tanken om hvis manden for snavs på pikken, og undlader.

Men hvis ingen nyder det vil du så forklare mig hvorfor jeg kan få orgasme udelukkende ved analsex. ??

Der er intet ydmygende ved analsex, i min opfattelse heller ikke mere dominans  

Og iøvrigt min prisforskel ved anal er en cocktail med andre merydelser  Så dem der får mest betaler mest  Ganske som hvis du køber tøj og lige skal ha en par sko med. Jo  flere varer jo højere pris. Intet med nydelse / ikke nydelse at gøre. 

Håber også du troller.


  

Må indrømme, jeg endnu ikke har prøvet at tage en kvinde analt..men jeg har da oplevet, mange piger godt kan lide en fugtig finger som blidt masserer dem i anus, mens man tager dem bagfra. Overvejer nogengange om man skulle prøve det med en som tilbyder bare for at prøve det...har også selv nydt en finger som pirrer lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

1) Fuck mig, anal kan føles gude-fucking-skønt! Jeg knuselsker at blive kneppet i røven. Aller helst hårdt og dybt, så jeg næsten ikke kan være i det. Skeptikerne kan jo prøve med en glidecremeindsmurt finger eller et lille plug og se, om de selv kan benægte nydelsen :P Jaja, kvinder har ikke en prostata, men der er så sandelig stadig erogene zoner. 

2) lad os nu ikke hate alt for meget på ydmygelse og degradering, det har da også sin charme. Anal kan afgjort føles godt helt objektivt uden dominans eller andet godt ind over, men et lille tvist af dom/sub leg, hvis man tænder på det, tager da lige underholdningen op på et helt nyt plan. Jeg har haft analsex stort set lige så længe som jeg har været seksuelt aktiv - længe før dette arbejde. Jeg har haft bollevenner som udelukkende tog mig analt, fået en dildo på 40 cm presset hele vejen op i min røv, mærket tunger, fingre og andet, fået strukket mit lille røvhul ud til jeg lå og pev og klynkede - og jeg er altid vendt tilbage efter mere, også ganske gratis med private legekammerater <3Det er en af mine favorit ting på menuen, og det ændrer sig sjovt nok ikke, bare fordi jeg får penge for det. Jeg har de hyggeligste gæster som enten tilbeder min røv eller kalder mig en "lille analtøs" hvis røv er "skabt til at få pik". Jeg er fan af begge retninger. Der er noget meget pirrende over at bringe et ydmygelsesaspekt ind over. For mig er det til stede, så snart nogen siger "kan du lide at få den i røven din liderlige analtøs". Logisk set ved jeg jo godt, at der ikke er noget ydmygende over analsex, men når jeg bliver grebet af stemningen, så er der, og jeg elsker det. Det spiller lige ind i min lejlighedsvise kink for at blive "brugt" og behandlet som et "legetøj" eller en "kneppedukke". Så længe det sker mellem to mennesker som ellers griner, hygger og har respekt for hinanden, er det da bare et spændende element at lege med. 

3) selvfølgelig er der pristillæg på anal. For det første fordi vi kan. Hvorfor ikke tjene bedre, hvis man kan? Det er da bare god forretningssans. For det andet fordi det kræver forberedelse. Analsex er hot, men at rende fra badet til toilettet med røven fyldt af vand 4-7 gange 1-2 timer forinden mødet er ikke en af mine kinks. Det tager jeg selvfølgelig penge for. Oftest involverer det også opvarmning, da man ikke ligefrem kan regne med at gæsterne ved hvad de laver, så for at undgå rifter og andet træls. Så basalt set: Tid er penge. Sidst men ikke mindst er der måske grænser for, hvor mange gange man kan have analsex, og er derfor ikke noget man vil have som noget enhver bare kan forvente, derfor får det sin egen særlige kategori, reserveret til dem som vil betale for det. 

 

Redigeret af Nannas Hjørne
Gramma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
sexaddict skrev, for 2 timer siden:

Skede og urinrør er ikke det samme.

Urinrør og anus er til ensrettet færdsel.

 

Så der røg din mulighed også for oralsex. Munden er også designet til at spise med. Du går glip af meget i denne verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Like a Stone skrev, for 9 minutter siden:

Så der røg din mulighed også for oralsex. Munden er også designet til at spise med. Du går glip af meget i denne verden.

jeg brækker mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 33 minutter siden:

1) Fuck mig, anal kan føles gude-fucking-skønt! Jeg knuselsker at blive kneppet i røven. Aller helst hårdt og dybt, så jeg næsten ikke kan være i det. Skeptikerne kan jo prøve med en glidecremeindsmurt finger eller et lille plug og se, om de selv kan benægte nydelsen :P Jaja, kvinder har ikke en prostata, men der er så sandelig stadig erogene zoner. 

2) lad os nu ikke hate alt for meget på ydmygelse og degradering, det har da også sin charme. Anal kan afgjort føles godt helt objektivt uden dominans eller andet godt ind over, men et lille tvist af dom/sub leg, hvis man tænder på det, tager da lige underholdningen op på et helt nyt plan. Jeg har haft analsex stort set lige så længe som jeg har været seksuelt aktiv - længe før dette arbejde. Jeg har haft bollevenner som udelukkende tog mig analt, fået en dildo på 40 cm presset hele vejen op i min røv, mærket tunger, fingre og andet, fået strukket mit lille røvhul ud til jeg lå og pev og klynkede - og jeg er altid vendt tilbage efter mere, også ganske gratis med private legekammerater <3Det er en af mine favorit ting på menuen, og det ændrer sig sjovt nok ikke, bare fordi jeg får penge for det. Jeg har de hyggeligste gæster som enten tilbeder min røv eller kalder mig en "lille analtøs" hvis røv er "skabt til at få pik". Jeg er fan af begge retninger. Der er noget meget pirrende over at bringe et ydmygelsesaspekt ind over. For mig er det til stede, så snart nogen siger "kan du lide at få den i røven din liderlige analtøs". Logisk set ved jeg jo godt, at der ikke er noget ydmygende over analsex, men når jeg bliver grebet af stemningen, så er der, og jeg elsker det. Det spiller lige ind i min lejlighedsvise kink for at blive "brugt" og behandlet som et "legetøj" eller en "kneppedukke". Så længe det sker mellem to mennesker som ellers griner, hygger og har respekt for hinanden, er det da bare et spændende element at lege med. 

3) selvfølgelig er der pristillæg på anal. For det første fordi vi kan. Hvorfor ikke tjene bedre, hvis man kan? Det er da bare god forretningssans. For det andet fordi det kræver forberedelse. Analsex er hot, men at rende fra badet til toilettet med røven fyldt af vand 4-7 gange 1-2 timer forinden mødet er ikke en af mine kinks. Det tager jeg selvfølgelig penge for. Oftest involverer det også opvarmning, da man ikke ligefrem kan regne med at gæsterne ved hvad de laver, så for at undgå rifter og andet træls. Så basalt set: Tid er penge. Sidst men ikke mindst er der måske grænser for, hvor mange gange man kan have analsex, og er derfor ikke noget man vil have som noget enhver bare kan forvente, derfor får det sin egen særlige kategori, reserveret til dem som vil betale for det. 

 

Tak for dit detaljerede og lærerige indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 52 minutter siden:

1) Fuck mig, anal kan føles gude-fucking-skønt! Jeg knuselsker at blive kneppet i røven. Aller helst hårdt og dybt, så jeg næsten ikke kan være i det. Skeptikerne kan jo prøve med en glidecremeindsmurt finger eller et lille plug og se, om de selv kan benægte nydelsen :P Jaja, kvinder har ikke en prostata, men der er så sandelig stadig erogene zoner. 

2) lad os nu ikke hate alt for meget på ydmygelse og degradering, det har da også sin charme. Anal kan afgjort føles godt helt objektivt uden dominans eller andet godt ind over, men et lille tvist af dom/sub leg, hvis man tænder på det, tager da lige underholdningen op på et helt nyt plan. Jeg har haft analsex stort set lige så længe som jeg har været seksuelt aktiv - længe før dette arbejde. Jeg har haft bollevenner som udelukkende tog mig analt, fået en dildo på 40 cm presset hele vejen op i min røv, mærket tunger, fingre og andet, fået strukket mit lille røvhul ud til jeg lå og pev og klynkede - og jeg er altid vendt tilbage efter mere, også ganske gratis med private legekammerater <3Det er en af mine favorit ting på menuen, og det ændrer sig sjovt nok ikke, bare fordi jeg får penge for det. Jeg har de hyggeligste gæster som enten tilbeder min røv eller kalder mig en "lille analtøs" hvis røv er "skabt til at få pik". Jeg er fan af begge retninger. Der er noget meget pirrende over at bringe et ydmygelsesaspekt ind over. For mig er det til stede, så snart nogen siger "kan du lide at få den i røven din liderlige analtøs". Logisk set ved jeg jo godt, at der ikke er noget ydmygende over analsex, men når jeg bliver grebet af stemningen, så er der, og jeg elsker det. Det spiller lige ind i min lejlighedsvise kink for at blive "brugt" og behandlet som et "legetøj" eller en "kneppedukke". Så længe det sker mellem to mennesker som ellers griner, hygger og har respekt for hinanden, er det da bare et spændende element at lege med. 

3) selvfølgelig er der pristillæg på anal. For det første fordi vi kan. Hvorfor ikke tjene bedre, hvis man kan? Det er da bare god forretningssans. For det andet fordi det kræver forberedelse. Analsex er hot, men at rende fra badet til toilettet med røven fyldt af vand 4-7 gange 1-2 timer forinden mødet er ikke en af mine kinks. Det tager jeg selvfølgelig penge for. Oftest involverer det også opvarmning, da man ikke ligefrem kan regne med at gæsterne ved hvad de laver, så for at undgå rifter og andet træls. Så basalt set: Tid er penge. Sidst men ikke mindst er der måske grænser for, hvor mange gange man kan have analsex, og er derfor ikke noget man vil have som noget enhver bare kan forvente, derfor får det sin egen særlige kategori, reserveret til dem som vil betale for det. 

 

Nanna, jeg er helt chokeret. Jeg burde aldrig have stoppet i Bibelskolen.:-o

Vil du følge med mig der, så skal vi nok få lavet en sød pige af dig igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Nanna, jeg er helt chokeret. Jeg burde aldrig have stoppet i Bibelskolen.:-o

Vil du følge med mig der, så skal vi nok få lavet en sød pige af dig igen?

Jeg har tilbragt mange mange søndags formiddage i kirken... adskillige med et buttplug i min fromme numse eller kugler i min fisse som bare dryppede af anger. Jeg ved ikke om det hjælper, men du må da gerne komme med :P Bruger bibelskolen stadig smæk som afstraffelse? <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har tilbragt mange mange søndags formiddage i kirken... adskillige med et buttplug i min fromme numse eller kugler i min fisse som bare dryppede af anger. Jeg ved ikke om det hjælper, men du må da gerne komme med :P Bruger bibelskolen stadig smæk som afstraffelse? <3

Øv, jeg skulle aldrig have meldt mig ud af den klub :evil:

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Hans69 skrev, for 1 minut siden:

Øv jeg skulle aldrig have meldt mig ud af den klub :evil:

Mon ikke du har sjovere ting at bruge dine skattepenge på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...