Hop til indhold

Findes der glædespiger på Facebook

Featured Replies

Skrevet

Har set flere piger man mødes på det forskellige klinikker  , flere af dem kan man finde på Facebook og andre steder på nette , så kan man se mere af deres liv uden for Prostitution livet ..

• Svar 53
  • Visninger 6.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Og hvorfor skulle du dog være interesseret i det.? 

• Det der… Det er simpelthen for uforskammet. Du burde blande dig helt udenom deres privatliv. At du overhovedet laver et opslag om dette er i min optik direkte respektløst.

• @Stenbukken4700 Nej “GP’ere” er ikke på FB. Privatpersonen er på FB. Ja algoritmen kan give venneforslag især hvis der er brugt privat telefonnummer, mobilepay etc. Men lyder som om du decideret søg

Skrevet

Ja det er de, og jeg har selv fundet flere kort tid efter besøg, ved at de er kommet som forslag til venner. Ved ikke om der er en algoritme der slår til, efter vores udskejelser, men fundet er de.
Jeg kunne dog aldrig drømme om at følge dem eller lave regelmæssige ‘kontroller’ af deres profiler, også kaldet stalking. Og jeg synes ærlig talt at du skal pakke den fjollede tanke langt væk og respektere deres privatliv.

Skrevet

Selvfølgelig er de da også på facebook ligesom alle andre? Jeg har endda stødt på dem tilfældigt, ligesom jeg kender et par stykker i netværket der engang har erhvervet sig i dette erhverv, men jeg kunne sgu aldrig finde på at "oute" dem, ligesom jeg også håber på at pigerne - hvis man skulle støde på dem i Netto bare kigger den anden vej.

Skrevet

Altså om de har en "professionel" profil? Det tror jeg er de færreste.

En privat profil derimod tror jeg at langt de fleste har - men jeg synes ikke du skal hverken lede efter den eller spekulere mere om det. Du leder vel heller ikke efter kassedamen i Netto på facebook?

Skrevet

Det der… Det er simpelthen for uforskammet. Du burde blande dig helt udenom deres privatliv. At du overhovedet laver et opslag om dette er i min optik direkte respektløst.

Skrevet

Jeg forstår ikke fordømmelsen.

Man bør (skal/må) selvfølgelig ikke dele den type private profiler herinde, men en samtale om, at det kan være fedt eller spændende at se en privat profil for en pige, som man måske er lidt vild med, det har jeg da i hvert fald fuld forståelse for.

Jeg kan sagtens finde på at søge efter en Instagram profil eller Facebook ditto på en pige, som jeg har haft købt mig til tid med. 

Samtidig har jeg da også oplevet at de gerne vil følge os på sociale medier. Det er både hyggeligt, frækt og ikke noget problem - synes jeg. Og billeder af en flot pige i jeans og en trøje kan være nærmest frækkere end nøgenbilleder - synes jeg.

Med mindre selvfølgelig at den anden part ikke bryder sig om det, men det finder man jo nemt ud af, ved bare at tale åbent om tingene.

ps: kan også sagtens finde på at lede efter ekspedient fra netto…og det synes jeg heller ikke er noget problem. Man kan jo have en privat profil, hvis man ikke vil ses

Redigeret af Easterneuropeplease
Tilføjelse

Skrevet

@Stenbukken4700 Nej “GP’ere” er ikke på FB. Privatpersonen er på FB.
Ja algoritmen kan give venneforslag især hvis der er brugt privat telefonnummer, mobilepay etc. Men lyder som om du decideret søger efter pigerne. 
Jeg har af og til fået venneanmodning fra kunder. Resulterer kun i en ting “blokering” ganske enkelt grænseoverskridende adfærd. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

Der findes sikkert en del piger på fb der rent professionelt ernære sig som gp eller måske nogen der på hobbyplan er sugarbabes etc.

Jeg har selv fået foreslået et par stykker som ven og pænt valgt at fjerne dem som forslag lige såvel, som de 3 anmodninger jeg har fået fra gp'er, er blevet afvist efterfulgt af en pæn besked om, at jeg ønsker at holde vores relation rent professionelt.

Skulle en gp være interesseret i et venskab online eller ej, så vil jeg foretrække at blive spurgt face to face.

Vi skal altid huske på, at der er en diskretion som gensidigt skal overholdes - en gp skrev en gang jeg tager ikke betaling for at i besøger mig, jeg tager betaling for, at i kan gå igen uden, brok, forpligtelser osv.

Skrevet

Jeg har faktisk fået en GP op som venneforslag på FB efter at have besøgt hende et par gange. Jeg tog et acreenahot af FB og sendte til hende på hendes arbejdsnummer. Hun skrev tilbage at det skete i ny og næ, men at hun havde et helt andet telefonnummer tilknyttet FB.

Jeg erindrer en bruger herinde fra (under Thai) som afslørede at han tjekkede massageklinikkers virksomhedsprofiler ud og så ejer navnet, og kiggede på deres FB side for at finde fællesnævnere til samtaler. Lidt grænseoverskridende og stalker-agtigt. 

Mit råd: Er du i tvivl? Så lad være…

Skrevet

Det er vel en del af den tiltrækning vi mænd har til dejlige kvinder, at vi prøver at finde ud af mest muligt om dem. I det her univers kan det hurtigt gå ud over diskretionen, hvis vi bruger de sociale medier.

Da jeg var "yngre" i det her "kom jeg til" at skrive til en GP der havde været forsvundet, på Messenger (pakket ind i et "alibi"). Jeg fik et høfligt svar, og blev blokeret.

Siden dukkede hun op igen, og vi har haft meget dejlig sex, og snakket om alt. Der er også fløjet en del mails frem og tilbage, med det resultat at Facebook ind imellem finder nogle af hendes aktiviteter, selvom hun stadig har blokeret mig.... Som hun siger: Mest for min skyld.

Det ER nok bedst helt at lade være med at søge (privat) information om GPer, selvom det kan være svært at holde sig i skindet:)

Skrevet

Jeg ville aldrig aldrig aldrig opsøge glædespiger vis deres private kanaler. Diskretion er lige vigtig begge veje og det bør du respektere. Når det er sagt, så er der kommet venneforslag som er glædespiger jeg aldrig har besøgt. Facebooks overvågning af brugernes aktiviteter er faktisk ret skræmmende. 

Skrevet
  • Author

Det er ikke stalking , jeg kontakter dem ikke på Facebook , kun ser deres profiler

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 16 minutter siden:

Det er ikke stalking , jeg kontakter dem ikke på Facebook , kun ser deres profiler

Det er de helt sikkert ikke interesseret i, det er lidt som at følge efter dem for at finde ud af, hvem de er, og hvor de bor - og et brud på den diskretion, som er underforstået i kontakten, med mindre andet er aftalt - synes jeg...

Redigeret af køb dansk

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 19 minutter siden:

Hvis det er uønsket fra kvindens side af, af diskretions hensyn så er det i gråzonen af stalking jo. 

Skrevet

Jeg er også i den gruppe der mener man skal holde skidt for sig og kanel for sig. Jeg kan sagtens følge spændingen, men du vil gerne værne om dit privatliv og det vil piben helt sikkert også.

De gange jeg har fået en gp som venne foreslag efter et besøg har jeg pænt slettet hende og fortsat min dag. Det er man nødt til af respekt for hinanden, medmindre man selvfølgelig har aftalt andet.

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 2 timer siden:

Selvfølgelig kontakter du dem ikke. Så afslører du jo dig selv. Og de får mulighed for at blokere dig. Meget nemmere at sidde og lure i hemmlighed. 

Skrevet
Easterneuropeplease skrev, for 14 timer siden:

ps: kan også sagtens finde på at lede efter ekspedient fra netto…og det synes jeg heller ikke er noget problem. Man kan jo have en privat profil, hvis man ikke vil ses

Tænker lidt hvis man leder efter ekspedienten fra Netto har det muligvis et formål. Hun så sød ud og du potentielt ønsker kontakt. Det ville dog være nemmere og bedre at gå i Netto igen og rent faktisk snakke med hende, spørge om telefonnummer, date etc. 

Formålsløst at sidde og lure bag skærmen er lidt creepy i min optik. 

Men selvfølgelig er det et generelt problem. 
Alle der på en eller anden måde er “offentlig person”, kendis, deler sig selv skal åbenbart nu til dags finde sig i lidt af hvert. 
Filmstjerner, musikere osv der dagligt må forsøge at undgå paparazzi fotografer osv. 

Det gør det ikke ok, alle burde have ret til privatliv. “Vi kan bare have privat profil”,  hmm blot et eksempel. På FB hvis jeg slår fra at blive fundet, kun venner kan sende beskeder. Så bliver det komplet umuligt at bruge f.eks marketplace, så kan potentielle købere jo ikke skrive til mig. 
Nej vi skal ikke gå og tage alle mulige forholdsregler, I bør kunne tænke så langt at respektere arbejde for sig og privatliv for sig. 
Kan jeg så heldigvis også læse og tælle i kommentarerne at flertallet kan finde ud af. 

Skrevet

curiosity killed the cat 

Det er jo i menneskets natur at være nysgerrigt. 

Selvom man godt ved det er forkert , så gør vi det jo alligevel. Tjekker hinanden ud på facebook.

Jeg gør det selv og er da heller ikke så naiv at jeg ikke også godt er klar over at mine legekamnerater gennem tiden har tjekket mig ud. Ja det er forkert. Men det er menneskeligt. Man skal bare ikke ligefrem tale højt om det. 

Jeg synes ikke man kan kalde det stalking. Stalking er chikane og det er jo ikke ligefrem chikane at give efter sin naturlige nysgerrighed og lige tjekke en sexpartner ud på facebook . Men gå nu stille med dørene om at i gør det i det mindste. For populært er det ikke .:ph34r:

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet

Hvis det kan være andet end Facebook, så er der da en lille håndfuld glædespiger som har lavet en arbejdsrelateret Instagram. 
Der synes jeg selv det kan være spændende at følge med. 
Men alt andet kvinderne ikke selv linker til vil jeg aldrig opsporer. 

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 1 time siden:

Selvom man godt ved det er forkert , så gør vi det jo alligevel. Tjekker hinanden ud på facebook.

Wow. Ærligt. Men også i min optik forkert.
Lige nu giver du dem nærmest tilladelse til det, bare de ikke snakker om det. 
Jeg reagerer nok meget voldsomt på dette emne, da jeg både har fået venneanmodninger og beskeder på FB. Og det hører bare ingen steder hjemme. 
Og omvendt også oplevet den modsatte situation, en som jeg havde afvist. Han var informeret om han ikke var velkommen. Nogen måneder senere åbnede jeg døren og det var ham. Hans forklaring “jeg har jo ikke skjult hvem jeg er, har brugt en mail med mit ægte navn, du kunne have fundet ud af det og gik ud fra du ville afvise bookingen hvis jeg ikke måtte komme.”  Mig: “jeg tjekker ikke folk på den måde.”  
Han blev selvfølgelig ikke lukket ind. Og bagefter søgte jeg på fb. Og jo kunne ha genkendt ham. Men nej jeg tjekker ikke på forhånd og normaltvis heller ikke efter besøg. 
Det er et spørgsmål om selvkontrol og respekt, diskretion mm. 
De få gange jeg har søgt noget frem. Er ved rigtig dårlig adfærd, hvor det har været for at beskytte mig selv, vide lidt mere i tilfælde af situationen eskalerede. Igen søgningen havde et formål og ingen andre måder, at få informationen på. Og her er det jo så også pænt uforsigtigt af personen at bruge privat telefonnummer, hvis de har tænkt sig at have uacceptabel adfærd. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 26 minutter siden:

Wow. Ærligt. Men også i min optik forkert.
Lige nu giver du dem nærmest tilladelse til det, bare de ikke snakker om det. 
Jeg reagerer nok meget voldsomt på dette emne, da jeg både har fået venneanmodninger og beskeder på FB. Og det hører bare ingen steder hjemme. 
Og omvendt også oplevet den modsatte situation, en som jeg havde afvist. Han var informeret om han ikke var velkommen. Nogen måneder senere åbnede jeg døren og det var ham. Hans forklaring “jeg har jo ikke skjult hvem jeg er, har brugt en mail med mit ægte navn, du kunne have fundet ud af det og gik ud fra du ville afvise bookingen hvis jeg ikke måtte komme.”  Mig: “jeg tjekker ikke folk på den måde.”  
Han blev selvfølgelig ikke lukket ind. Og bagefter søgte jeg på fb. Og jo kunne ha genkendt ham. Men nej jeg tjekker ikke på forhånd og normaltvis heller ikke efter besøg. 
Det er et spørgsmål om selvkontrol og respekt, diskretion mm. 
De få gange jeg har søgt noget frem. Er ved rigtig dårlig adfærd, hvor det har været for at beskytte mig selv, vide lidt mere i tilfælde af situationen eskalerede. Igen søgningen havde et formål og ingen andre måder, at få informationen på. Og her er det jo så også pænt uforsigtigt af personen at bruge privat telefonnummer, hvis de har tænkt sig at have uacceptabel adfærd. 

Det er jo heller ikke ok at opsøge folk på deres private adresse. Eller sende uønskede venneanmodninger. Se det er jo stalking. Ihvertfald hvis man fysisk opsøger på privat adresse. Det er ikke det jeg taler om.

Det jeg taler om er - ud af nysgerrighed - at tjekke facebook profilen ud. Det kan man sige at det er at bryde noget diskretion. Ja men det sker. Og du kan ikke forhindre at det sker. Og sålænge det bliver på det niveau og ikke udvikler sig til stalking kan jeg egentlig ikke se det kan genere nogle

Jeg har forlængst accepteret at mænd tjekker min facebook profil ud efter at vi har været sammen. Men jeg ville ikke acceptere hvis de brugte det i en stalking sammenhæng. Jeg ser det at de tjekker mig ud som en menneskelig nysgerrighed. Og man kan  jo også bare indstille sin profil så den nærmest er tom for alle man ikke er venner med. Så er det jo virkelig begrænset hvad de kan få af oplysninger alligevel

Det hjælper jo ikke at sige at det ikke er ok at tjekke hinanden ud. Det sker uanset hvad msn synes om det.

Jeg gør det da også. Men det er ikke det samme som at stalke eller forfølge folk .

Men som tidligere skrevet: curiosity killed the cat

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet

@Stenbukken4700kan du ikke godt selv se at det lugter langt væk af stalking?

Tror du at en GP, som gerne vil være anonym, ikke ønsker sin FB leaked? 

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 32 minutter siden:

Det hjælper jo ikke at sige at det ikke er ok at tjekke hinanden ud. Det sker uanset hvad msn synes om det.

Fint du tavst havde accepteret det. Men i åbent forum direkte eller indirekte sige. “Det er fint”. Den kommer jeg aldrig til at forstå. 

Jo nogen vil altid gøre det hvad enten vi kan lide det eller ej. Men acceptere det kommer jeg aldrig til. Finder jeg ud af det. Er det ud af min butik. 

Vi må nok bare være enige om at være uenige. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.