Hop til indhold

Findes der glædespiger på Facebook

Featured Replies

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

Igen forholder i jer ikke til TS egne formulerede intentioner 

Nej, det har du ret i. Den del af debatten, jeg bidrog til, havde et beslægtet emne.

TS ønsker åbenbart at finde offentlige Facebooksider, som GPer har. Det er i min optik super dårlig stil at forsøge at blande sig i mixet mellem GPens professionelle virke som sexsælger og hendes virke som privatperson. Havde jeg kendskab til en GPs identitet og Facebookside (hvilket jeg ikke har), ville jeg bestemt ikke dele den. Men trådstarten er stadig mere et udtryk for TS’s nysgerrighed end for stalking. I hvert fald så længe der kun kigges på pigens Facebookside og ikke tages kontakt. 

• Svar 53
  • Visninger 6.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Og hvorfor skulle du dog være interesseret i det.? 

• Det der… Det er simpelthen for uforskammet. Du burde blande dig helt udenom deres privatliv. At du overhovedet laver et opslag om dette er i min optik direkte respektløst.

• @Stenbukken4700 Nej “GP’ere” er ikke på FB. Privatpersonen er på FB. Ja algoritmen kan give venneforslag især hvis der er brugt privat telefonnummer, mobilepay etc. Men lyder som om du decideret søg

Skrevet

Spørgsmålet er HVORFOR skal man gå ind på pigens Facebook profil og tjekke hende ud der.

Pigerne giver rimeligt meget af dem selv i deres annoncer - og når man nu har fået tilfredsstillet sin nysgerrighed IRL - hvorfor i alverden skal man så efterfølgende tjekke hende ud på hendes sociale medier?

Det er DER jeg synes linjen bliver overskredet. Gør man det - tenderer det stalking - i min verden.

Skrevet

Måske fordi det en en fri verden og alle bare skal gøre som de har lyst til, så længe de ikke  gør noget som ødelægger noget for andre eller skader dem?

Hvis jeg har lyst til at hive i pikken imedens jeg glor på en Facebook side, så gør jeg det da helt frit, og er fuldkommen ligeglad med om moral politiet synes det er forkert…

Noget helt andet er, hvis man vover sig ud i at kontakte nogen - kan jo ske man bliver forelsket… - hvis så vedkommende frabeder sig kontakt, så skal man selvfølgelig omgående respektere dette.

Men at række ud eller kigge med, det skal man da bare gøre helt som man har lyst til.

Skrevet

Det vil naturligvis forekomme - men så kan man i hvert fald holde det for sig selv og heller ikke promovere det her.

Jeg vil da også gerne vide alt om  pigerne - altså alt det, de har lyst til at fortælle mig ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.