Hop til indhold

Paulina måske en advarsel?

Featured Replies

Skrevet

Jeg hade lavet en aftale med Paulina

https://nympho.dk/n21133/7256/beautiful-like-a-rose

Aftalen var 30 min standard. Jeg ankommer til addrassen som aftalt og jeg modtager besked fra hende på whatsapp at hun lige skal bruge 2 min, fint siger jeg og går lidt rundt. Hun sender mig præcist husnummer som jeg er lige ved, her bliver samtalen så underlig.

Paulina: Send me picture of building entrance.

Mig: strange request?

Paulina: send picture or your not here!!

mig: ok sounds strange, im leaving have a good day.

Paulina: See told ylu that you not here clown! I sill block you!

og det var så det besøg, nogle vil måske føle jeg overreagerede men jeg har snart oplevet alle mulige forsøg på scams, trusler, catfish osv osv i dette game at så snart det bliver bare en smugle underligt eller ud over normal fremgangsmåde så trækerjeg mig. Og jeg må indrømme at jeg aldrig er blevet bedt om at tage et billede af bygningen før for at bevise jeg var ankommet

Så dette er ikke helt en anmældelse da jeg ikke engang har set pigen, men blot en heads up til folk som lige som mig ville føle denne opførsel var suspekt.

god dag allesammen!

Redigeret af Henrikholm1111

• Svar 58
  • Visninger 10.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hvorfor sendte du ikke bare et billede af indgangen? Hvad var så suspekt ved det?

• Er enig med de andre som har svaret - hvad er det for suspekt med at sende et billede af at du er i nærheden? Har selv været ude for det, og i det tilfælde fik jeg faktisk det rigtige nummer når hun v

• Andersens fortællinger
    Andersens fortællinger

Godaften, mine herrer. Mit navn er Paulina :) Jeg vil gerne afklare situationen (undskyld, jeg skriver gennem en oversætter). At bede om et billede af døren er en normal praksis for alle piger, da der

Skrevet

Hvorfor sendte du ikke bare et billede af indgangen? Hvad var så suspekt ved det?

Skrevet

Det er et anderledes ønske men har svært ved at se hvordan det skulle bruges ved et scam eller som Lauersen skriver hvad der skulle være galt i det. 

Hvis pigerne udsættes for mange prank calls eller brændes af generelt ofte så fred være med det. 

Skrevet

Kære Henrikholm1111:)

- - det er da rigtigt som  Laursen skriver du kunne da bare have sendt et billede og afventet havde der så ville ske !! - - - meeen jeg synes nu også hun overreagerer ligeså meget ved at lægge så mistroisk ud og dernæst så konsekvent afvise dig, og på den måde hev hun dig med i faldet

Du skulle have givet det en chance  og sendt et billede - måske :wub:+:)

Så 2 uheldige sjæle = nul fisse 

- - op på hesten igen;)

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet

Er enig med de andre som har svaret - hvad er det for suspekt med at sende et billede af at du er i nærheden? Har selv været ude for det, og i det tilfælde fik jeg faktisk det rigtige nummer når hun var sikker på at jeg var på plads. Kan findes mange grunder til det, det er mange af pigerne der bliver udsat for prakke og enda chikane. Du har jeg skrevet med hende, hvad scam kan komme ud af at du sender hende et billede på samme nummer? Med al respekt finder jegdin tankegang og denne “advarsel” mere suspekt.

Redigeret af Sigge
Stavefejl

Skrevet
Nye tider skrev, for 38 minutter siden:

dernæst så konsekvent afvise dig, 

Det jeg læser er at han har afvist først og skriver jeg er smuttet og så blokerer hun ham hvilket vel er helt fair. 

Skrevet

Måske en advarsel?”

Måske?

Kunne vi ikke få et VAR-tjek her?

Jeg vil meget gerne vide mere om Paulina, men har desværre for eget vedkommende opbrugt ugens forlystelsesbudget. 

Så hvis nogen anden ville vove pelsen og sende et billede af indgangsdøren til skønheden og se, hvad der skete derefter? Og så også berette herom i Forum ville jeg læse med både med interesse og taknemmelighed. 

Twain

Redigeret af Twain

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 1 time siden:

Så dette er ikke helt en anmældelse da jeg ikke engang har set pigen, men blot en heads up til folk som lige som mig ville føle denne opførsel var suspekt.

Jeg gætter på at du aldrig har set en GP med brækkede håndled og blå sæbeøjer?

Det KUNNE jo være at hun har haft nogle særdeles ubehagelige oplevelser? Jeg kan sgu godt forstå at hun tager sine forholdsregler - og helt ærligt  - et foto af indgangen - hvor svært kan det være? :rolleyes:

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 1 time siden:

nogle vil måske føle jeg overreagerede men jeg har snart oplevet alle mulige forsøg på scams, trusler, catfish osv osv i dette game at så snart det bliver bare en smugle underligt eller ud over normal fremgangsmåde så trækerjeg mig. 

Du har tilsyneladende oplevet en del, men tænk dig om pigen på hendes side ligeledes har mange negative oplevelser.

Så er det vel ikke unaturligt at hun prøver forskellige lovlige metoder for at undgå gentagelser? 

Du vælger at gå - Hun vælger at blokere dig. Begge kan komme videre i dagens tekst.

Metoden med billeddokumentation af indgangen (til bygningen :)) har været anvendt af mindst én anden pige og det efterfølgende besøg var fuldstændigt trygt og også dejligt for begge parter :wub:

Skrevet
Easterneuropeplease skrev, for 6 minutter siden:

Enig med Twain. Bliver helt tændt af den måde hun svarer på:wub:

Attitude på den frække måde. Hun gider ikke noget pjat. Kan det overføres til sengen er det magisk :wub:

Skrevet
Twain skrev, for 2 timer siden:

Måske en advarsel?”

Måske?

Kunne vi ikke få et VAR-tjek her?

Jeg vil meget gerne vide mere om Paulina, men har desværre for eget vedkommende opbrugt ugens forlystelsesbudget. 

Så hvis nogen anden ville vove pelsen og sende et billede af indgangsdøren til skønheden og se, hvad der skete derefter? Og så også berette herom i Forum ville jeg læse med både med interesse og taknemmelighed. 

Twain

Jeg kan se at Paulina nu frabeder sig anmeldelser på sin Nympho profil. Det gjorde hun vidst ikke i starten og der lå vidst også en - nu slettet? - anmeldelse. Om det har noget med TS skriv at gøre aner jeg ikke…

Uanset at nogen ikke kan lide at tage billeder af en dør og at pigen af private grunde ikke ønsker anmeldelser kan det jo stadig være en gensidig fornøjelse at besøge hende. Hun virker ihvertfald yderst fristende :wub:

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse

Skrevet

Godaften, mine herrer. Mit navn er Paulina :) Jeg vil gerne afklare situationen (undskyld, jeg skriver gennem en oversætter). At bede om et billede af døren er en normal praksis for alle piger, da der er mange falske "gæster", inklusive bureauer, der ønsker at gøre skade. Jeg lukkede anmeldelser på nymfo.dk af samme grund: på grund af bureauer, der udelukker konkurrencen. Jeg arbejder ærligt og har aldrig været utro. Jeg vil være glad for at se alle som gæst :x

Skrevet
Andersens fortællinger skrev, for 1 minut siden:

At bede om et billede af døren er en normal praksis for alle piger, da der er mange falske "gæster", inklusive bureauer, der ønsker at gøre skade. Jeg lukkede anmeldelser på nymfo.dk af samme grund: på grund af bureauer, der udelukker konkurrencen. 

De fleste af os i tråden forstår dig udemærket godt og kan ikke rigtigt se problemet med det ønske :)

Skrevet

Jeg har kun overordnet læst tråden her, da jeg selv ville sikre mig Paulina var ægte. Jeg tog dog chancen og det var hun. Jeg vil ikke gå i dybden med besøget, udover at det var klart 5/5! Så ingen grund til at frygte noget - selvom hun ber om et bilede af indgangen for at sikre man egentlig er der.

Jeg tror i al sin simpelthed at respekt avler respekt og der er altid to sider til en sag. Men har man lyst til at give hende et besøg, skal man bestemt ikke være nervøs for scam eller lign.!  

Skrevet
  • Author
Andersens fortællinger skrev, for 15 timer siden:

Godaften, mine herrer. Mit navn er Paulina :)Jeg vil gerne afklare situationen (undskyld, jeg skriver gennem en oversætter). At bede om et billede af døren er en normal praksis for alle piger, da der er mange falske "gæster", inklusive bureauer, der ønsker at gøre skade. Jeg lukkede anmeldelser på nymfo.dk af samme grund: på grund af bureauer, der udelukker konkurrencen. Jeg arbejder ærligt og har aldrig været utro. Jeg vil være glad for at se alle som gæst :x

Jeg har besøgt over 1000 piger i mit liv og er sldrig blevet stille dette krav, og det er jo også et totalt underligt og ligegyldigt krav. 

At bede om et billede af facaden som bevis på at man er der, er et extra unødvendigt skridt og forsinker det med at komme ind i lejligheden/hotelet. Det giver igen meninge? Du kunne lige så godt bede kunden skrive et 6 linjers hiku digt om mette frederiksen som adgangs krav, giver lige så meget mening..

Skrevet
  • Author
Sigge skrev, den 17.11.2024 at 17:16:

Er enig med de andre som har svaret - hvad er det for suspekt med at sende et billede af at du er i nærheden? Har selv været ude for det, og i det tilfælde fik jeg faktisk det rigtige nummer når hun var sikker på at jeg var på plads. Kan findes mange grunder til det, det er mange af pigerne der bliver udsat for prakke og enda chikane. Du har jeg skrevet med hende, hvad scam kan komme ud af at du sender hende et billede på samme nummer? Med al respekt finder jegdin tankegang og denne “advarsel” mere suspekt.

Jeg er bare ikke fan af extra opgaver som ikke logisk hænger sammen.

ved du hvad der hade bevist endnu bedre jeg var der? Hvis hun åbnede døren og jeg gik ind, det med det billede giver igen mening overhoved.

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 58 minutter siden:

At bede om et billede af facaden som bevis på at man er der, er et extra unødvendigt skridt og forsinker det med at komme ind i lejligheden/hotelet. Det giver igen meninge? Du kunne lige så godt bede kunden skrive et 6 linjers hiku digt om mette frederiksen som adgangs krav, giver lige så meget mening..

Nej, det gør det ikke. Et facadebillede dokumenterer, at du er på stedet. Det gør et digt eller anden tekst ikke.

Når nu du har besøgt over 1000 piger i dit liv, så har du sikkert også hørt om, at pigerne alt for ofte er ude for, at en mand lader som om, at han “er kommet frem som aftalt, men bare ikke lige kan finde døren”, men hvor han i virkeligheden bare sidder derhjemme og finder fornøjelse i at “drille” pigen. Ren chikane. Et facadebillede kan vise, om han reelt er der eller ej.

Kunne pigen bare åbne døren i stedet, når manden skriver, at han er der? Ja, og det er der også mange, som gør. Nok de fleste. Er facadebilledet så unødvendigt? I din optik ja, i @Andersens fortællingers optik nej. Men at hævde, at facadebilledet ikke giver nogen mening, er decideret forkert.

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, 1 time siden:

Jeg er bare ikke fan af extra opgaver som ikke logisk hænger sammen.

Det hænger ikke logisk sammen for dig men du er ikke GPen du oplever ikke det hun oplever. 

Hvis du ikke vil fair nok så må du blive væk @Henrikholm1111 men hun er i sin fulde ret til at forlange det fordi det er det er det der fungerer for hende ift. hendes situation og oplevelser. 

Skrevet

Jeg syntes ikke der er noget galt i, at pågældende pige eller andre piger, beder om et billede om, at du står ude foran. 

Desuden har jeg mødt pigen, og hun er super dejlig. 

Skrevet

Jeg ville aldrig sende en prostitueret et billede, hverken af mig selv eller af en dør. Hvis hun vil vide om jeg er ved døren, kan hun jo lukke den op eller kigge ud ad vinduet.
Det er muligt at det ikke er en oplagt mulighed for scam, men der er masser af metadata i billeder som hun måske - og måske ikke - kan bruge til dubiøse formål.

Skrevet
wag skrev, 1 time siden:

Jeg ville aldrig sende en prostitueret et billede, hverken af mig selv eller af en dør. Hvis hun vil vide om jeg er ved døren, kan hun jo lukke den op eller kigge ud ad vinduet.
Det er muligt at det ikke er en oplagt mulighed for scam, men der er masser af metadata i billeder som hun måske - og måske ikke - kan bruge til dubiøse formål.

Det er utroligt, at en mand tænker på sin sikkerhed, men en ung pige skal ikke passe på sig selv :) Det er godt, at 99% af herrerne forstod mig. Jeg håber du finder den rigtige kæreste til dig

Skrevet
Andersens fortællinger skrev, den 18.11.2024 at 18:56:

At bede om et billede af døren er en normal praksis for alle piger, da der er mange falske "gæster", inklusive bureauer, der ønsker at gøre skade. Jeg lukkede anmeldelser på nymfo.dk af samme grund: på grund af bureauer, der udelukker konkurrencen. 

Hej @Andersens fortællinger Paulina :)

Jeg forstår fuldstændigt dit behov for tryghed og hvis et billede af din dør hjælper på en eller anden måde respekterer jeg det selvfølgelig og det skal ikke afholde mig fra at besøge dig :wub:

Men du nævner flere gange ‘bureauer’ der ønsker at gøre skade. Hvad du mener med ‘bureauer’ aner jeg ikke, for det er vel ikke den enkelte respektfulde gæst du tænker på (og som udgør hovedparten af de medlemmer du skriver til herinde). Hvis du kort kunne forklare hvad du mener med ‘bureauer’ får du måske overbevist de sidste, herunder TS om nødvendigheden af billedet? Ligeledes tror jeg, du skaber ny mystisk ved at nævne ‘bureauer’ uden at forklare omkring disse?

VH

TheRealPeter :)

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 17 timer siden:

Hej @Andersens fortællinger Paulina :)

Jeg forstår fuldstændigt dit behov for tryghed og hvis et billede af din dør hjælper på en eller anden måde respekterer jeg det selvfølgelig og det skal ikke afholde mig fra at besøge dig :wub:

Men du nævner flere gange ‘bureauer’ der ønsker at gøre skade. Hvad du mener med ‘bureauer’ aner jeg ikke, for det er vel ikke den enkelte respektfulde gæst du tænker på (og som udgør hovedparten af de medlemmer du skriver til herinde). Hvis du kort kunne forklare hvad du mener med ‘bureauer’ får du måske overbevist de sidste, herunder TS om nødvendigheden af billedet? Ligeledes tror jeg, du skaber ny mystisk ved at nævne ‘bureauer’ uden at forklare omkring disse?

VH

TheRealPeter :)

Jeg tror hun mener, at der er andre "piger" der prøver, at booke en falsk aftale med hende, så hvis der er 'ægte' kunder der så bliver valgt fra, på baggrund af det. Jeg har en erfaring med rigtig mange piger,  ligger aftalerne tæt på hinanden, så de ikke har for meget spild tid. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.