Hop til indhold

Paulina måske en advarsel?

Featured Replies

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, den 19.11.2024 at 10:44:

Jeg er bare ikke fan af extra opgaver som ikke logisk hænger sammen.

ved du hvad der hade bevist endnu bedre jeg var der? Hvis hun åbnede døren og jeg gik ind, det med det billede giver igen mening overhoved.

Fuldstændig uenig! At du mener denne “ekstra opgave” er besværlig er endnu mere mærkeligt…Og du forstår åbenbart ikke logikken, der kan godt være pigen ikke vil give den præcise adresse før hun ved du er på plads. Du må undskyld men du virker være mega besværlig 

• Svar 58
  • Visninger 10.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hvorfor sendte du ikke bare et billede af indgangen? Hvad var så suspekt ved det?

• Er enig med de andre som har svaret - hvad er det for suspekt med at sende et billede af at du er i nærheden? Har selv været ude for det, og i det tilfælde fik jeg faktisk det rigtige nummer når hun v

• Andersens fortællinger
    Andersens fortællinger

Godaften, mine herrer. Mit navn er Paulina :) Jeg vil gerne afklare situationen (undskyld, jeg skriver gennem en oversætter). At bede om et billede af døren er en normal praksis for alle piger, da der

Skrevet
  • Author
Sigge skrev, for 11 minutter siden:

Fuldstændig uenig! At du mener denne “ekstra opgave” er besværlig er endnu mere mærkeligt…Og du forstår åbenbart ikke logikken, der kan godt være pigen ikke vil give den præcise adresse før hun ved du er på plads. Du må undskyld men du virker være mega besværlig 

Kan i virkeligheden slet ikke se hvorfor folk flipper sådan ud over min post, jeg oplevede noget som jeg syntes var suspekt og måske en del af et scam. Jeg vælger så at vidergive denne info, og så kan dem som deler min mening holde sig væk og dem som er uenige og ligeglade med hele billede tingen jo stadig besøge pigen.. 

jeg ser slet ikke problemet som i åbenbart gør?

Skrevet

Denne tråds længde, og mangel på reelt indhold om Paulina, fik gjort mig så nysgerrig at jeg selv måtte besøge hende.

Det var fantastisk nok til at jeg oppede mig til at lave en anmeldelse: 

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 7 timer siden:

Kan i virkeligheden slet ikke se hvorfor folk flipper sådan ud over min post, jeg oplevede noget som jeg syntes var suspekt og måske en del af et scam.

Kalder det ikke at flippe ud at mene det er dig der har mærkelig opførsel i denne situation. Har forklaret hvorfor pigen spørger om dette. Du til gengæld har ikke forklaret hvordan et billede på en opgang fra et nummer de allerede er i kontakt med pigen kan være er scam. Som sagt intet personligt, og mener en advarsel skal være fair overfor pigen også. Det syndes jeg den ikke er.

Skrevet

Jeg synes at TS' anmeldelse er ret neutral og giver brugbar information. Og jeg synes også at pigen udstiller sig selv som lidt agressiv. Fint nok at hun passer på sig selv, men hun må respektere, at ikke alle kan se mening med at tage billeder - eller kan have svært ved det, fordi de ( som jeg gør til dette formål ) bruger en afdanket telefon med et taletidskort i, der bare ikke altid kan sende billeder. Og jeg har heller adrig før mødt et krav om at tage et billede af facaden, så jeg ville også have undret mig.

Derfor takker jeg for en god anmeldelse og kan godt afsløre, at jeg ikke har lyst til at prøve at møde pigen og evt blive udsat for samme ubegrundede møgfald...

Redigeret af Blueberry
Typo

Skrevet
Blueberry skrev, for 1 time siden:

Jeg synes at TS' anmeldelse er ret neutral og giver brugbar information. Og jeg synes også at pigen udstiller sig selv som lidt agressiv. Fint nok at hun passer på sig selv, men hun må respektere, at ikke alle kan se mening med at tage billeder - eller kan have svært ved det, fordi de ( som jeg gør til dette formål ) bruger en afdanket telefon med et taletidskort i, der bare ikke altid kan sende billeder. Og jeg har heller adrig før mødt et krav om at tage et billede af facaden, så jeg ville også have undret mig.

Derfor takker jeg for en god anmeldelse og kan godt afsløre, at jeg ikke har lyst til at prøve at møde pigen og evt blive udsat for samme ubegrundede møgfald...

Skal vi bede den unge mand om at vedlægge bevis på, at jeg talte så groft til ham? Det bliver meget interessant at se :) Og jeg tror, at jeg ikke skal gøre en undtagelse, fordi nogen har en telefon uden kamera. Denne undtagelse kan være fatal. Ja, dette er en obligatorisk regel, mit liv er mere værd for mig end 1200 CZK på 30 minutter. Og overhovedet penge.

Redigeret af Andersens fortællinger

Skrevet

Jeg har besøgt Paulina og der er absolut Intet aggressivt eller mistænkeligt over hende. Hun er helt afsindig smuk samt venlig. Der er heller Intet mærkeligt over det med billedet (som jeg har prøvet før), hun passer bare på sig selv.

Folk lægger sgu for meget i ligegyldige ting, kom nu videre. 

Redigeret af peterfils

Skrevet
  • Author
Blueberry skrev, den 25.11.2024 at 22:37:

Min post var heller ikke et forsøg på at skabe en stor debat, eller at tale dårligt om pigen.

Jeg har bare oplevet så mange former for fusk at selv om jeg ikke lige kan gennemskue hvad der skulle være fusk i det billede, så giver det ingen logisk mening at sende et billede af facaden. Og derfor ringede mine alarmklokker, og jeg ville blot give denne info viderer. Når en pige bruger en fremgangs måde som er markant anderledes end alle andre så tænkte jeg det var god info, og så kunne folk selv vurderer om det var noget for dem.

Jeg fejler dog stadig at se hvad et billede af facaden skulle gøre for hendes sikkerhed? selv om både hun selv og en masse andre i denne gruppe mener at det gør. Det ville jeg personligt gerne have en forklaring på. Men ellers lad os lukke den her.

Og tak fordi du som en af de eneste læste hvad jeg rent faktisk skrev og mente med det.

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 2 timer siden:

Når en pige bruger en fremgangs måde som er markant anderledes end alle andre så tænkte jeg det var god info, og så kunne folk selv vurderer om det var noget for dem.

Enig i dette.

Det ville jeg personligt gerne have en forklaring på.

Det er vi da nogen stykker, som har forsøgt at give dig.

Men ellers lad os lukke den her.

Ja, lad os det. Ellers risikerer vi bare, at argumentationen kommer til at køre i ring…

Skrevet

Hun er del af "Det estiske syndikat". Dvs. hun har bagmænd der styrer alt hendes kommunikation inkl. den der bliver postet herinde. Så chancen er meget lille for hun overhovedet ved hvem trådstarter er, og hun aner sandsynligvis heller intet om at man skal sende billede, selfie, arbejdsoplysninger eller hvad de spørger efter i disse dage. Så kritikken går på syndikatets fremgangsmåde, som har været diskuteret i utallige tråde herinde. Men pointen er at hun denne Paulina overhovedet intet har med at gøre og er formentligt totalt uvidende om man sender et billede af opgangen eller ej.

Redigeret af Ubeskriveligt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.