Hop til indhold

Paulina måske en advarsel?

Featured Replies

Skrevet

Jeg forstår hvordan et billede af indgangen kan bevise man er der, men hvordan det hjælper på hendes sikkerhed kan jeg ikke helt se. Når det så er sagt, så ser hun da sød ud men er det virkelig ægte bryster? På billede #14 ser de ikke heeelt originale ud, kan jer der har været der kommentere?

• Svar 58
  • Visninger 10.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hvorfor sendte du ikke bare et billede af indgangen? Hvad var så suspekt ved det?

• Er enig med de andre som har svaret - hvad er det for suspekt med at sende et billede af at du er i nærheden? Har selv været ude for det, og i det tilfælde fik jeg faktisk det rigtige nummer når hun v

• Andersens fortællinger
    Andersens fortællinger

Godaften, mine herrer. Mit navn er Paulina :) Jeg vil gerne afklare situationen (undskyld, jeg skriver gennem en oversætter). At bede om et billede af døren er en normal praksis for alle piger, da der

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, den 17.11.2024 at 16:28:

Jeg hade lavet en aftale med Paulina

https://nympho.dk/n21133/7256/beautiful-like-a-rose

Aftalen var 30 min standard. Jeg ankommer til addrassen som aftalt og jeg modtager besked fra hende på whatsapp at hun lige skal bruge 2 min, fint siger jeg og går lidt rundt. Hun sender mig præcist husnummer som jeg er lige ved, her bliver samtalen så underlig.

Paulina: Send me picture of building entrance.

Mig: strange request?

Paulina: send picture or your not here!!

mig: ok sounds strange, im leaving have a good day.

Paulina: See told ylu that you not here clown! I sill block you!

og det var så det besøg, nogle vil måske føle jeg overreagerede men jeg har snart oplevet alle mulige forsøg på scams, trusler, catfish osv osv i dette game at så snart det bliver bare en smugle underligt eller ud over normal fremgangsmåde så trækerjeg mig. Og jeg må indrømme at jeg aldrig er blevet bedt om at tage et billede af bygningen før for at bevise jeg var ankommet

Så dette er ikke helt en anmældelse da jeg ikke engang har set pigen, men blot en heads up til folk som lige som mig ville føle denne opførsel var suspekt.

god dag allesammen!

Så hun ville se du faktisk var der ! Og se ud af vinduet hvem du var. Og var alene. Helt ok synes jeg. 

Skrevet
CarlB skrev, for 22 timer siden:

Jeg forstår hvordan et billede af indgangen kan bevise man er der, men hvordan det hjælper på hendes sikkerhed kan jeg ikke helt se. Når det så er sagt, så ser hun da sød ud men er det virkelig ægte bryster? På billede #14 ser de ikke heeelt originale ud, kan jer der har været der kommentere?

Det er fordi du ikke er GP eller kvinde. 

Hvis hun kigger på gaden fra hvor hun er og ser en der tager et billede af facaden og så kommer billedet efter så kan hun se om personen er alene om de virker som en kunde eller andet 

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, den 17.11.2024 at 16:28:

Jeg hade lavet en aftale med Paulina

https://nympho.dk/n21133/7256/beautiful-like-a-rose

Aftalen var 30 min standard. Jeg ankommer til addrassen som aftalt og jeg modtager besked fra hende på whatsapp at hun lige skal bruge 2 min, fint siger jeg og går lidt rundt. Hun sender mig præcist husnummer som jeg er lige ved, her bliver samtalen så underlig.

Paulina: Send me picture of building entrance.

Mig: strange request?

Paulina: send picture or your not here!!

mig: ok sounds strange, im leaving have a good day.

Paulina: See told ylu that you not here clown! I sill block you!

og det var så det besøg, nogle vil måske føle jeg overreagerede men jeg har snart oplevet alle mulige forsøg på scams, trusler, catfish osv osv i dette game at så snart det bliver bare en smugle underligt eller ud over normal fremgangsmåde så trækerjeg mig. Og jeg må indrømme at jeg aldrig er blevet bedt om at tage et billede af bygningen før for at bevise jeg var ankommet

Så dette er ikke helt en anmældelse da jeg ikke engang har set pigen, men blot en heads up til folk som lige som mig ville føle denne opførsel var suspekt.

god dag allesammen!

Har du et generelt problem med at gøre som du bliver bedt om ?? Ud fra det alene ville jeg da heller ikke bryde mig om at have dig indenfor min dør !

Skrevet
  • Author
bedstsugar skrev, den 21.11.2024 at 14:03:

Har du et generelt problem med at gøre som du bliver bedt om ?? Ud fra det alene ville jeg da heller ikke bryde mig om at have dig indenfor min dør !

Ja det har jeg faktisk når det ikke giver logisk mening. Tænk lige over det bare 2 sekunder, hvad info får hun af et billede af facaden? Andet end at jeg er ved den korrekte addrasse? Men det info ville hun jo også have hvis hun buzzede mig ind og jeg rent faktisk gik ind af døren? 

jeg har oplevet piger som selv har sendt mig billeder af bygningen med info om hvordan man lige kommer ind hvis det er besværligt osv.. det giver god mening..

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, den 21.11.2024 at 12:25:

Det er fordi du ikke er GP eller kvinde. 

Hvis hun kigger på gaden fra hvor hun er og ser en der tager et billede af facaden og så kommer billedet efter så kan hun se om personen er alene om de virker som en kunde eller andet 

Alt det info får hun jo allerede ved at kigge ud af vinduet også uden der bliver tager et billede.. 

Skrevet
  • Author
Andersens fortællinger skrev, den 19.11.2024 at 19:40:

Det er utroligt, at en mand tænker på sin sikkerhed, men en ung pige skal ikke passe på sig selv :) Det er godt, at 99% af herrerne forstod mig. Jeg håber du finder den rigtige kæreste til dig

Når man kigger på antalet af personer bare på dette forum som her oplevet, svindel, trusler, afpræsselse osv osv. så kan jeg ikke se et problem i at jeg som “mand” også er forsigtig og siger fra hvis jeg syntes siturationen bliver lidt suspekt. Den går begge veje.

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 15 minutter siden:

Ja det har jeg faktisk når det ikke giver logisk mening. Tænk lige over det bare 2 sekunder, hvad info får hun af et billede af facaden? Andet end at jeg er ved den korrekte addrasse? Men det info ville hun jo også have hvis hun buzzede mig ind og jeg rent faktisk gik ind af døren? 

jeg har oplevet piger som selv har sendt mig billeder af bygningen med info om hvordan man lige kommer ind hvis det er besværligt osv.. det giver god mening..

Hun kan se du er der. Se ud af vinduet og se  du ikke er en beruset idiot. Eller flere på samme aftale. Så det er helt fint hun spørger 

Redigeret af bedstsugar

Skrevet
  • Author
bedstsugar skrev, for 4 minutter siden:

Hun kan se du er der. Se ud af vinduet og se  du ikke er en beruset idiot. Eller flere på samme aftale. Så det er helt fint hun spørger 

Alt det du beskriver kan hun se ved at kiggw ud af vinduet ja.. men intet af det kan hun se via et billede af facaden? Så forstår ikke helt din point?

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 1 time siden:

Det har jeg også modtaget flere gange. Det er en god service

Du er ikke tryg ved at sende et billede (af en dør). Hvad tror du pigen tænker om at sende et billede, hvilket du finder ‘giver god mening’ :huh: ?

Kunne man så ikke give igen med et billede, når det nu gør pigen mere tryg?

Det her er et game hvor man burde hjælpe hinanden til at få en god og tryg oplevelse

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, 1 time siden:

Når man kigger på antalet af personer bare på dette forum som her oplevet, svindel, trusler, afpræsselse osv osv. så kan jeg ikke se et problem i at jeg som “mand” også er forsigtig og siger fra hvis jeg syntes siturationen bliver lidt suspekt. Den går begge veje.

Lad mig vide, hvorfor fortsætter du med at skrive dårlige ting om mig på alle siderne? Ikke kun her. Hvad vil det give dig? Her svarede flere, at de var hos mig, og alt gik vidunderligt. Men du falder ikke til ro...

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, 1 time siden:

Alt det du beskriver kan hun se ved at kiggw ud af vinduet ja.. men intet af det kan hun se via et billede af facaden? Så forstår ikke helt din point?

Det er klart, at du prøver at skæmme mit omdømme. Eller du har simpelthen ikke noget at lave. Du har endda oprettet en separat side, fordi du kun har én anmeldelse om mig, og der er ingen anden :)

Redigeret af Andersens fortællinger

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 3 timer siden:

Stop med at spille dum. Dun kan se det fra hendes side. Eller også er du ude af stand til at lave en tryg aftale med en professionel.  Og det var du så

Du virker som om du kun vil diskutere. Godt hun ikke lukkede dig.ind

Psst måske er det en anden opgang og hun ville bare vide om du var der.

Redigeret af bedstsugar

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 5 timer siden:

Alt det info får hun jo allerede ved at kigge ud af vinduet også uden der bliver tager et billede.. 

Kun hvis du er eneste person på gaden og hun er helt sikker på at du ikke er en tilfældig person i andet ærinde. 

Det er vildt at have så store problemer med noget så komplet harmløst 

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 43 minutter siden:

Kun hvis du er eneste person på gaden og hun er helt sikker på at du ikke er en tilfældig person i andet ærinde. 

Det er vildt at have så store problemer med noget så komplet harmløst 

Hvis det var gamet kunne hun have bedt mig stikke en arm i vejret eller spurt hvad tøj jeg hade på.. det hade givet mening.. forstår simpelthen ikke hvorfan i kan syntes det facadebillede er en god ide lol men fair nok.. 

Skrevet
  • Author
Andersens fortællinger skrev, for 5 timer siden:

Lad mig vide, hvorfor fortsætter du med at skrive dårlige ting om mig på alle siderne? Ikke kun her. Hvad vil det give dig? Her svarede flere, at de var hos mig, og alt gik vidunderligt. Men du falder ikke til ro...

Jeg har kun skrevet her og ingen andre steder.. så ved ikke lige helt hvad du snakker om.

og dette handler jo i virkeligheden ikke direkte om dig, og jeg skriver heller ikke noget somhelst dårligt om dig eller at folk ikke skal besøge dig, jeg syntes bare der er væsenligt at tage en debat om hvor vidt der er nogen somhelst logik i det med at kunden skal tage et facade foto.. 

så skal vi ikke lige gå et gear ned og slappe lidt af inden du får beskyldt mig for en helt masse jeg ikke hsr gjort.. 

Skrevet
  • Author
Andersens fortællinger skrev, for 5 timer siden:

Det er klart, at du prøver at skæmme mit omdømme. Eller du har simpelthen ikke noget at lave. Du har endda oprettet en separat side, fordi du kun har én anmeldelse om mig, og der er ingen anden :)

Med side tænker jeg du mener profil? Jeg har faktisk tidligerer haft 2 andre profiler her inde men skriver sjældent herinde så har glemt login til dem derfor en ny profil, og jeg har lige anmeldt en anden pige herinde så bare roligt, det hele handler ikke om dig.

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 3 timer siden:

Hvis det var gamet kunne hun have bedt mig stikke en arm i vejret eller spurt hvad tøj jeg hade på.. det hade givet mening.. forstår simpelthen ikke hvorfan i kan syntes det facadebillede er en god ide lol men fair nok.. 

Nej og der er tydeligvis mange flere end mig i denne tråd der ikke forstår hvorfor et facade billede skulle være så farligt for dig og sådan et uoverkommeligt problem. 

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 7 minutter siden:

Nej og der er tydeligvis mange flere end mig i denne tråd der ikke forstår hvorfor et facade billede skulle være så farligt for dig og sådan et uoverkommeligt problem. 

Du syntes ikke det er underligt at blive bedt om noget totalt random som intet logisk formål har? 

never mind.

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 5 timer siden:

Du syntes ikke det er underligt at blive bedt om noget totalt random som intet logisk formål har? 

Du er jo nærmest helt alene i tråden med at mene det er underligt, totalt random og intet logisk formål har. 

Det eneste jeg synes der er underligt er at ikke flere GPer har blokkeret dig og blacklistet dig med den attitude du har her i tråden og din manglende respekt & empati over for kvinderne i branchen. 

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 6 timer siden:

never mind.

Har du overvejet om det er en test af personlighed? Hun beder dig om en relativt lille ting, din reaktion siger vel alt om at du ikke er en kunde hun ønsker fordi du bliver helt vanvittig over at hun beder om et billede af en væg.

For mig virker det som om hun bruger det som et filter, og i dette tilfælde lader det til at det virkede

Skrevet

Jeg forstår ikke disse diskussioner! Kan man ikke bare lave sin anmeldelse, og lad det være ved det! Hvis man holder en pæn tone og ikke benytter grimme ord, står det enhver frit for at læse og forholde sig til den omtalte GP. Der er ingen grund til at angribe hinanden, endsige forsvare GP'er eller andre brugere af dette site.

Det har intet med anmeldelse at gøre, når brugere her begynder at mundhugges. Det er infantilt og til ingen verdens nytte.

ER DER IKKE EN VOKSEN TIL STEDE???? Moderator, fx.

Gyldenspjæt

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 12 timer siden:

jeg syntes bare der er væsenligt at tage en debat om hvor vidt der er nogen somhelst logik i det med at kunden skal tage et facade foto.. 

Situationen taget i betragtning - hører denne tråd til i Debatten og ikke under Anmeldelser - for der er jo ikke anmeldt noget :rolleyes:

@Henrikholm1111 da du går efter "manden" i stedet for bolden her - synes jeg du skal oprette en ny tråd i Debatten af mere generel karakter.

Redigeret af Needy

Skrevet
Needy skrev, for 10 minutter siden:

Situationen taget i betragtning - hører denne tråd til i Debatten og ikke under Anmeldelser - for der er jo ikke anmeldt noget :rolleyes:

@Henrikholm1111 da du går efter "manden" i stedet for bolden her - synes jeg du skal oprette en ny tråd i Debatten af mere generel karakter.

Helt enig Needy!

Så kan der blive plads til en anmeldelse af Paulina. Hun ser jo ganske sund og rask ud……

Skrevet
Gyldenspjæt63 skrev, for 15 timer siden:

Jeg forstår ikke disse diskussioner! Kan man ikke bare lave sin anmeldelse, og lad det være ved det! Hvis man holder en pæn tone og ikke benytter grimme ord, står det enhver frit for at læse og forholde sig til den omtalte GP. Der er ingen grund til at angribe hinanden, endsige forsvare GP'er eller andre brugere af dette site.

Ingen tvinger dig til at læse med du kan altid læse anmeldelsen af TS og så stoppe der der er ingen regler om at du skal læse kommentarerne. 

Gyldenspjæt63 skrev, for 15 timer siden:

Det har intet med anmeldelse at gøre, når brugere her begynder at mundhugges. Det er infantilt og til ingen verdens nytte.

Problemet for flere her i tråden er jo at det ikke rigtigt er en anmeldelse da han aldrig besøgte hende :rolleyes: :blink:

Men han har valgt at advare imod hende og her opstår problemet så for flere brugere er komplet uforstående i tråden overfor hvad der advares imod ? Hvad er den store helligbrøde ? Har GPen gjort noget der fortjener at andre undgår at besøge hende ? Her er vi så bare et flertal der undrer os og så i starten spørger ind til det og i takt med at TS selv meget bastant og vedvarende holder fast i at det er et stort problem og at det er uacceptabelt for ham så ender det i en diskussion af hele præmisen for hans “såkaldte anmeldelse”. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.