Hop til indhold

Rumænske menneskehandlere

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Nice and easy skrev, for 6 minutter siden:

Jow jow, og så kan danske luksusludere have markedet for sig selv, og have god samvittighed sammen med rigmændene.

Men rigmændenes handel med billige tekstiler fra Bangladesh lader vi ligge.

mvh. nice and easy.

Menneskerettigheder og menneskers ve og vel kommer da over priser, til hver en tid -_-

• Svar 136
  • Visninger 9.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg kan ikke forstår hvis man ikke havde bare en ide om at det hang sådan sammen.. Hvor mange danske unge piger ser du rejse til Dubai (hvor man kan tjene rigtig mange penge) for at sælge sex.? 

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Du god til at prøve at tvinge omstændighederne til at passe ind i det du ønsker det må man give dig.. 

• @powerboyz kan du lige uddybe hvordan en whistleblowerordning, altså en officiel kanal til indberetning af kritisable eller ulovlige forhold kan sammenlignes med woke og cancelculture?   U

Skrevet
Nice and easy skrev, for 8 minutter siden:

Men rigmændenes handel med billige tekstiler fra Bangladesh lader vi ligge.

Du vil viiiirkelig gerne aflede opmærksomheden fra den fabrik derude i Herlev ikke:ph34r:.? 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Du vil viiiirkelig gerne aflede opmærksomheden fra den fabrik derude i Herlev ikke:ph34r:.? 

Nu er det eroguide trods alt en side med fokus på købesex. Kunne være nice and easy skulle oprette en side for tekstiler fremstillet af handlede mennesker B)

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Det er vist almindeligt kendt, at de fleste billigvarer i tøjbutikkerne, og supermarkederne produceres under meget kummerlige forhold i asien, herunder børnearbejdere fra Bangladesh.

De danske rigmænd, der udnytter disse børn er selvsamme, som er luksusludernes kunder. Ik?

Men ellers har du da ret.

mvh. nice and easy.

Skrevet
Mr. Nobody skrev, for 4 minutter siden:

Nu er det eroguide trods alt en side med fokus på købesex. Kunne være nice and easy skulle oprette en side for tekstiler fremstillet af handlede mennesker B)

Ja det kunne være interessant at høre hans syn på vestligt producerede mærkevarer vs. de billige lavkvalitetsprodukter fra østen :lol:

Skrevet
Nice and easy skrev, for 2 minutter siden:

danske rigmænd, der udnytter disse børn er selvsamme, som er luksusludernes kunder. Ik?

Hvor få du dog dine påstande fra.? 

Skrevet
Nice and easy skrev, for 2 minutter siden:

Det er vist almindeligt kendt, at de fleste billigvarer i tøjbutikkerne, og supermarkederne produceres under meget kummerlige forhold i asien, herunder børnearbejdere fra Bangladesh.

De danske rigmænd, der udnytter disse børn er selvsamme, som er luksusludernes kunder. Ik?

Joo men, hvis jeg kender DIG ret, så køber du kun de billigste produkter. Hvem er så pimpen her?

Skrevet
Needy skrev, for 1 minut siden:

Joo men, hvis jeg kender DIG ret, så køber du kun de billigste produkter. Hvem er så pimpen her?

Det er rigmændene, og jeg er medløber.

mvh. nice and easy.

Skrevet

Og du har ingen andel i at de kummerlige vilkår fortsætter?

At sige du er en medløber er sgu for tyndt!

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Hvor få du dog dine påstande fra.? 

Almen viden opsamlet gennem længere tid, og logisk tænkning. Helt enkelt.

mvh. nice and easy

Skrevet
Needy skrev, for 2 minutter siden:

At sige du er en medløber er sgu for tyndt!

Der er en grundlæggende sandhed du kalder tyndt. Jamen verden er slet ikke så kompliceret.

mvh. nice and easy.

Skrevet
Nice and easy skrev, for 31 minutter siden:

mvh. nice and easy

Hvor har du opsamlet den viden henne.? Jeg tænker ikke den er almen for særlig mange andre end dig.. Godt du har den endegyldige sandhed:rolleyes:.. 

Skrevet
Needy skrev, for 11 timer siden:

Nu ved jeg ikke hvilken planet du kommer fra? Men når pigen blev misbrugt fra, lad os bare sige 14 års alderen - lyder det så stadig usandsynligt?

På min planet tror jeg du misforstod idet jeg ikke betvivlede det hun sagde. Det var derfor jeg skrev at det lyder usædvanligt, ikke at det er usandsynigt, det håber jeg i hvert fald. Hun nævnte ikke at hun blev misbrugt fra 14 års alderen men i stedet at hun havde haft 37 kunder bare på en enkelt dag da hun var mindreårig prostitueret. Er mindreårige GPer almindeligt i forhold til rumænske GPer i Danmark? Eller er det et usædvanligt tilfælde? Når de taler så meget om børneprostitution og Danmark, og der er flere generelle udsagn som ikke underbygges, føler jeg at de har en vinkel på det.

Historien om Iana er interessant og jeg synes dokumentaren havde været bedre hvis de havde holdt det mere adskilt fra det med Rødekro etc. Iana sagde at samtlige rumænske GPer er handlet. Men hvordan ved hun det, der bor jo kun 10 piger hos hende? Her kunne journalisterne f.eks. have hjulpet hende med at underbygge det, spurgt hende om det eller klippet det fra og fokuseret på hendes arbejde. Det samme gælder det med at 70% af pigerne blev seksuelt udnyttet som barn, hvor jeg ikke fangede om hun mener dem der boede hos hende eller om hun igen mener alle rumænske GPer.

Skrevet
latinas4ever skrev, for 27 minutter siden:

På min planet tror jeg du misforstod idet jeg ikke betvivlede det hun sagde. Det var derfor jeg skrev at det lyder usædvanligt, ikke at det er usandsynigt, det håber jeg i hvert fald.

Du har ret sorry, jeg var for hurtig.

latinas4ever skrev, for 27 minutter siden:

Det samme gælder det med at 70% af pigerne blev seksuelt udnyttet som barn, hvor jeg ikke fangede om hun mener dem der boede hos hende eller om hun igen mener alle rumænske GPer.

Det opfattede jeg som alle de piger der tigger på gaden, var på hjem som hendes og alle rumænske prostituerede. Kan være jeg tager fejl?

Gad vide om der kommer en fortsættelse eller om dokumentaren stopper der, det kan jeg så ikke blive klog på.

Redigeret af Needy

Skrevet
Nice and easy skrev, for 59 minutter siden:

Den japanske filosof Yoritomo Tashi sagde en gang:

Citat

Stædige folk bliver ved med at begære utilgængelige steder og bruger styrke uden resultater, som de måske kunne have brugt mere fornuftigt.

Den kan du så tygge lidt på ;)

Redigeret af Needy

Skrevet
latinas4ever skrev, for 13 minutter siden:

På min planet tror jeg du misforstod idet jeg ikke betvivlede det hun sagde. Det var derfor jeg skrev at det lyder usædvanligt, ikke at det er usandsynigt, det håber jeg i hvert fald. Hun nævnte ikke at hun blev misbrugt fra 14 års alderen men i stedet at hun havde haft 37 kunder bare på en enkelt dag da hun var mindreårig prostitueret. Er mindreårige GPer almindeligt i forhold til rumænske GPer i Danmark? Eller er det et usædvanligt tilfælde? Når de taler så meget om børneprostitution og Danmark, og der er flere generelle udsagn som ikke underbygges, føler jeg at de har en vinkel på det.

Historien om Iana er interessant og jeg synes dokumentaren havde været bedre hvis de havde holdt det mere adskilt fra det med Rødekro etc. Iana sagde at samtlige rumænske GPer er handlet. Men hvordan ved hun det, der bor jo kun 10 piger hos hende? Her kunne journalisterne f.eks. have hjulpet hende med at underbygge det, spurgt hende om det eller klippet det fra og fokuseret på hendes arbejde. Det samme gælder det med at 70% af pigerne blev seksuelt udnyttet som barn, hvor jeg ikke fangede om hun mener dem der boede hos hende eller om hun igen mener alle rumænske GPer.

-det kommer et afsnit mere -mon ikke de underbygge mere der... Lana fortalte at rumænske "prostituerede" er bleven brugt hele livet fra de var helt små af -både af forældre og familie og andre der ville misbruge dem for penge -det er det de kender, og anser som "normalt" det er jo skræmmende... Og hende de taler med i Rødekro -fortæller nok helle ikke hele sandheden -dog siger hun jo kommer fra en familie med store problemer -og hun startede i en tidlig alder... 

Skrevet
Mr. Nobody skrev, for 12 timer siden:

Hvis pigerne har gode vilkår, er det vel okay at en bagmand hjælper dem med det praktiske og får en skilling for det. Der er vel også gode bagmænd? ;)

ifølge loven så er svaret Nej

Og ift. til mekanikkerne i i den dynamik og hvad konsekvenserne oftest er for pigerne så er det heller ikke okay

tanken om nogen gode gentlemen agtige bagmænd der ud af deres hjertes godhed bare vil hjælpe de udenlandske piger uselvisk og uden at de får noget retur er naiv og useriøs. 

Skrevet
Refresh skrev, for 13 timer siden:

I modsætning til forskning? ;)

Du må komme med eksempler.

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

ifølge loven så er svaret Nej

Og ift. til mekanikkerne i i den dynamik og hvad konsekvenserne oftest er for pigerne så er det heller ikke okay

tanken om nogen gode gentlemen agtige bagmænd der ud af deres hjertes godhed bare vil hjælpe de udenlandske piger uselvisk og uden at de får noget retur er naiv og useriøs. 

Men ud fra definitionen på at være handlet, så behøver det jo ikke betyde, at pigen er udsat for nogle dårlige ting af bagmanden!

Hvis pigerne har gode vilkår, er det vel okay at en bagmand hjælper dem med det praktiske og får en skilling for det. Der er vel også gode bagmænd? ;)

At de fleste som er handlede, sikkert ikke har gode vilkår, er noget andet. Og det er absolut ikke i orden og det er da lige til at få ondt i maven over :roll:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Hvor har du opsamlet den viden henne.? Jeg tænker ikke den er almen for særlig mange andre end dig.. Godt du har den endegyldige sandhed:rolleyes:.. 

For fredens skyld henviser jeg til

Nu kommer du på min ignore liste.

mvh. nice and easy.

Skrevet
Mr. Nobody skrev, for 11 timer siden:

Men ud fra definitionen på at være handlet, så behøver det jo ikke betyde, at pigen er udsat for nogle dårlige ting af bagmanden!

At de fleste som er handlede, sikkert ikke har gode vilkår, er noget andet. Og det er absolut ikke i orden og det er da lige til at få ondt i maven over :roll:

Du gentager jo bare dig selv svaret er stadig at at ifølge loven er det rufferi og dermed lovgivningsmæssigt ikke okay.

Det andet du skriver nej ikke alle er handlede eller udsat for dårligdomme men alt for mange er særligt de udenlandske og det bliver aldrig bedre så længe alt for mange beholder skyklapperne på og ignorerer det åbenlyse fordi det er jo et billigt knald. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 20.9.2024 at 22:48:

De kæder det sammen for som damen fortæller så startes pigerne op som børn med at først sælge blomster og tigge og så sælge deres kroppe og når de så bliver 18 bliver de sendt til andre lande og arbejde.. 

Man skal vel have en arbejdstilladelse fra dag et af.. Jeg ved da jeg startede var det noget med at man måtte prøve erhvervet i 3 måneder før man skulle registrerer sig som enkelmandsfirma.. Som dansk kvinde altså.. Jeg ved ikke hvordan det er som udenlandsk af gode grunde:P.. 

Tilføjelse: Kan læse mig frem til at man åbenbart ikke skal have en opholdstilladelse.. Dog er pigerne skattepligtige fra dag et af.. Inden da skal de have et dansk cpr nummer og det skal der søges om.. 

Man skal have hverken arbejdstilladelse eller opholdstilladelse.

Hvis man, som EU borger, vil blive længere end 3 mdr, skal man have et registreringsbevis.

Før du spiller smart...

Redigeret af powerboyz

Skrevet

Det er det klassiske dokumentar.

I DK sker der absolut ikke noget, selve vejret eller et par ulve er primetime news, så laver man en dokumentar, hvor en wannabe journalist fra DK tilsynladende er efter de dybeste kriminelle, hvilket er langt fra sandheden.

De stakle piger er heroppe via loverboy metoden og deres alfonser nogle halvt analfabeter sigøjnere.

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 2 minutter siden:

Du gentager jo bare dig selv svaret er stadig at at ifølge loven er det rufferi og dermed lovgivningsmæssigt ikke okay.

Det andet du skriver nej ikke alle er handlede eller udsat for dårligdomme men alt for mange er særligt de udenlandske og det bliver aldrig bedre så længe alt for mange beholder skyklapperne på og ignorerer det åbenlyse fordi det er jo et billigt knald. 

Ja men lovgivning er noget helt andet! I øvrigt er Skat da den største ruffer, de vil have ca. halvdelen af indtjeningen, hvis man netop skal overholde loven. Og hvad med de sider, som reklamerer med sexannoncer, de tjener jo også penge på andres prostitution, så skulle det jo også være ulovligt?

Altså hvis man nærlæse definitionen af at være handlet, så vil jeg vove den påstand, at tæt på alle udenlandske kvinder er handlede. Det betyder imo ikke nødvendigvis noget dårligt ud fra definitionen på menneskehandel, men jeg kunne godt forestille mig, at det er et fåtal der har rimelige vilkår hele vejen igennem fra deres bagmand, eller ruffer om man vil.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.