Hop til indhold
Guest fickenstein

Sut uden gummi,en ny trend i DK?

Recommended Posts

Gæst

Det ville have undret mig umådeligt, havde du ikke benyttet "chancen".

Man hjælper ikke et menneske med behov for omsorg, ved at ANMELDE ham. Det gør man ved forsigtig vejledning.

Siger manden, der selv griber enhver chance for at irettesætte andre. Mht "vejledningen"; kunne du ikke klare den via PBssss? Eller har du bare et meget stort behov for opmærksomhed?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er der visse piger som sutter med og uden gummi ?

Tja de finder det vel ret så naturligt og sutte på en lækker saftig tyk pik, han er lige trådt ud af badet og med det samme stritter hans kæmpelem ud i luften. Hun kan ikke stå for synet og går i knæ og guffer vildt løs på den. Måske gagger hun den i bund og fyren kan ik stå for det. Han fyre den største klat af i munden på hende og hun forsøger at sluge noget det minder om en kæmpe østers og tænker;

Føj for satan hvor smager dit sæd af helvede til. Du skulle vel aldrig have ædt en af de 10 ting som gør dit sæd så usmageligt at jeg bliver bare nødt til at klemme den klat ned.

Hvorimod den anden pige der sutter med gummi, behøver aldrig og skænke den tanke om hvor grimt det smager.

Bon appetit

 

Du har sgu nogle sjove skæve vinkler ind i mellem. Tak for dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I et filosofisk øjeblik i markedsføringsmæssig sammenhæng drev mine tanker hen på markedsføring af sex - af sig selv som pige, som lækker og fristende for kunden at besøge.

 

Ville Århuselskeren kysse en pige, som han vidste lige havde gumlet pjoverten på den mand, han møder på vejen ud? Måske har hun oven i købet suget ham tom!

 

Det er bl.a. en af grundene til at jeg ofte forsøger at blive dagens første kunde  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Det her er nok på grænsen af et personligt angreb. Opfat det venligst som et venligt råd.

Din trang til at angribe og såre er sygelig.

Du virker vel orienteret om livet og verden, og du ved hvor du skal søge hjælp til at komme væk fra din destruktive tilstand.

Gør det nu, tak.

 

Personligt angreb på hvem?? Der er tale om logisk deduktion af det som er skrevet her! Du er blot indebrændt over at jeg har såre ret og det samme har the likes til din kommentar. Jeg er ikke destuktiv men snarere openmindet. Finder bare mange af skribenterne noget hykleriske. Jeg ønsker heller ikke at såre nogle! Hvad med din egen bredside om at jeg skulle søge hjælp?? Det er nærmest urkomisk hvis ikke mega intimiderende og oplagt i sig selv til en anmeldelse. Hvad galt er der i mit nye begreb pseudoLuder?? Det er opfindsomt og stiller jer som har berøringsangst overfor et dilemma i kan ikke lige finde ud af, hvordan den nu skal drejes! Det er da morsomt!

 

Jeg selv foretrækker de vaskeægte X og opfatter det nu efterhånden som en hædersbetegnelse thats it. Når det så er sagt tiltaler jeg da heller ikke pigerne med dette ord med mindre der er tale om et herre/slavinde forhold som på forhånd er aftalt. Her er ordet nemlig meget anvendeligt og berettiget. Så spids nu ikke situationen op du og dine tilhængere har godt af at blive lidt rusket op en gang imellem. I øvrigt har jeg mange indlæg som absolut ikke er negative og destruktive. De selvfede og finkulturelle horekunder skal dog ikke føle sig sikre på ikke en gang imellem lige at blive mindet om, at de faktisk er ringeagtet på lige fod med os andre af næsten 50 pct. af den danske befolkning. Se det giver stof til eftertanke uanset Luder eller ej min ven!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Du har sgu nogle sjove skæve vinkler ind i mellem. Tak for dem :)

 

Fedt indlæg og ja forstår sku godt hvorfor vores kære X ikke ønsker at modtage op til 10 ladninger fra diverse stodere i kæften på en vagt! *SS* Men lidt toft hvis de alligevel gør det ikke?? Og hvem sagde at jobbet skulle være let med de timepriser for ufaglært arbejde! Der skal sluges nogle kameler en gang imellem eller var det karameller jeg mente med eller uden papir? :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Det er bl.a. en af grundene til at jeg ofte forsøger at blive dagens første kunde  :D

 

Tja jeg vil helst være godt bag i køen så den er varmet godt op! Sådan er vi jo så forskellige. Måske skulle jeg så hedde svin og ikke dig i mit nick! :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at jeg har opfundet et udtryk som kan slå bro over denne her tråds to hovedemner, nemlig brugen af det gode gamle ord Luder og modviljen imod superfransk. Det er her udtrykket pseudoLuder skal på banen. Man kunne kalde alle de piger som ikke vil give superfransk for pseudoLudere altså ikke rigtige ludere. Det vil de jo ikke blive fornærmede over fordi de hermed ikke er rigtige ægte ludere. Udtrykket dækker hermed ikke over dem så når man kalder nogle for ludere er det ikke dem.

Vaskeægte ludere leverer jo hele varen med største fornøjelse og her bliver udtrykket en kæmpe roser til dem. Hermed er løsningen faktisk fundet. PseudoLudere versus de vaskeægte! Selvfølgeligt er der de piger som giver superfransk som stadigvæk ikke kan lide at blive kaldet ludere - men hvis de nu bliver kaldet vaskeægte ludere i stedet fordi vi roser dem for at være den ægte vare, er det måske en anden sag! :mrgreen:

 

Jeg mener, at der her er tale om en rigtig god og gedigen gang vrøvl.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siger manden, der selv griber enhver chance for at irettesætte andre. Mht "vejledningen"; kunne du ikke klare den via PBssss? Eller har du bare et meget stort behov for opmærksomhed?

 

Ja det kan jeg bekræfte, det er der utalige eksempler på i alle de tråde m. beretninger/indlæg fra undertegnede, der er ikke et indlæg hvor der ikke kommer en perfid, nedgørende og spydig kommentar, bla. i denne:

 

Venligst Landsbytossen - uden smartphone - og med ringe intelligens ifølge en højfrekvent skribent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til anmeldelsen efter racismeparagraffen er anvendelsen af ordet "Perker". Og du vil ligesom Trine have, at jeg skal tage ind på Nørrebro. Hvorfor det? Jeg har været der. Gentagne gange endda, og jeg ved godt, at anvendelsen af ordet "Perker" bliver flittigt brugt internt i de kredse du hentyder til.

Men dit eksempel understreger blot min pointe; det er OK at bruge ordet internt, men at gøre det offentligt, er ikke accepteret.

 

Nu modsiger du jo dig selv. En shawarmabar er et offentligt sted.

 

Jeg har skam også hørt "det slører"-pigerne i et interview om deres satire bruge ordet på landsdækkende radio.

 

Som med så mange andre ord er det ikke ordet i sig selv, men måden det bruges på, der er afgørende, altså kontekst, herunder hvem der taler til/om hvem, udsagnets helhed og sammenhæng med øvrige udsagn, retorisk emfase osv. osv.  Domstolene anerkender det også (hvis det er din målestok for om det er "accepteret"), jf. fx det  "omvendte" tilfælde med sanktioneringen af omtalen af Pia Kjærsgaard som indehaver af racistiske synspunkter. Men langt mere relevant er sprogforskningen. Ordet har været debatteret længe, fx her:

 

http://www.dsn.dk/nyt/nyt-fra-sprognaevnet/2001-3.pdf

"Hamid El Mousti svarer: Jeg har ikke noget imod at man kalder mig Perker. Jeg er en glad og stolt Perker." Men der står også: "Som oftest har ordet dog

en negativ og diskriminerende klang." og endelig: "Konklusionen må være at man som dansk-dansker skal være varsom med at bruge ordet
perker. Det bruges ofte stærkt nedsættende og kan derfor - uanset ens intentioner - virke som en unødig provokation." Bemærk "som dansk-dansker".

 

og her:

http://www.dsn.dk/nyt/nyt-fra-sprognaevnet/2003-4.pdf

Hvor det mindeværdige "perkerspil" (senere "Mujaffa") som Danmarks Radio havde på sin hjemmeside behandles.

 

Tingene er ganske vist strammet til i de senere år, hvor diverse minoriteter (fx visse grupper indvandrere med muslimsk kulturbaggrund eller feminister) prøver at få reguleret sproget i tråd med den politiske korrekthed, der oversvømmede USA i 90'erne men som aldrig rigtigt har fået tag i DK. Men det lykkes altså ikke til fulde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at jeg har opfundet et udtryk som kan slå bro over denne her tråds to hovedemner, nemlig brugen af det gode gamle ord Luder og modviljen imod superfransk. Det er her udtrykket pseudoLuder skal på banen. Man kunne kalde alle de piger som ikke vil give superfransk for pseudoLudere altså ikke rigtige ludere. Det vil de jo ikke blive fornærmede over fordi de hermed ikke er rigtige ægte ludere. Udtrykket dækker hermed ikke over dem så når man kalder nogle for ludere er det ikke dem.

Vaskeægte ludere leverer jo hele varen med største fornøjelse og her bliver udtrykket en kæmpe roser til dem. Hermed er løsningen faktisk fundet. PseudoLudere versus de vaskeægte! Selvfølgeligt er der de piger som giver superfransk som stadigvæk ikke kan lide at blive kaldet ludere - men hvis de nu bliver kaldet vaskeægte ludere i stedet fordi vi roser dem for at være den ægte vare, er det måske en anden sag! :mrgreen:

 

Dit forslag er rimeligt godt forsøgt, men jeg tror nu altså desværre, at nogle af dem der tilbyder superfransk ikke vil kaldes luder. Fx Sisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at jeg har opfundet et udtryk som kan slå bro over denne her tråds to hovedemner, nemlig brugen af det gode gamle ord Luder og modviljen imod superfransk. Det er her udtrykket pseudoLuder skal på banen. Man kunne kalde alle de piger som ikke vil give superfransk for pseudoLudere altså ikke rigtige ludere. Det vil de jo ikke blive fornærmede over fordi de hermed ikke er rigtige ægte ludere. Udtrykket dækker hermed ikke over dem så når man kalder nogle for ludere er det ikke dem.

Vaskeægte ludere leverer jo hele varen med største fornøjelse og her bliver udtrykket en kæmpe roser til dem. Hermed er løsningen faktisk fundet. PseudoLudere versus de vaskeægte! Selvfølgeligt er der de piger som giver superfransk som stadigvæk ikke kan lide at blive kaldet ludere - men hvis de nu bliver kaldet vaskeægte ludere i stedet fordi vi roser dem for at være den ægte vare, er det måske en anden sag! :mrgreen:

 

Jeg hører til dem, der ikke specielt forarges over brugen af det neutrale ord "luder", med mindre konteksten indikerer, at ordet er ment nedgørende :!:

Mht. ovenstående citat er jeg uenig med Bebop i, at det er "godt forsøgt", og Borende X er måske en tand for skrap, når han kalder det "gedigent vrøvl", men rent sprogligt fremstår det altså ikke specielt klart og meningsfyldt, hvorfor der skal sondres mellem "pseudoluder" og "vaskeægte luder" således, som du gør.

Påstanden om, at "vaskeægte ludere leverer hele varen med største fornøjelse" mener jeg er falsk.

Jeg tror heller ikke, det vil formilde Jasmin og ligesindede at blive kaldt en "vaskeægte luder" - tværtimod vil det nok blive opfattet som en endnu større fornærmelse! :cool:

 

Citatet oven for læser jeg som en drillende provokation snarere end som et oprigtigt ment forsøg på en begrebslig afklaring.. :wink::idea:

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu modsiger du jo dig selv. En shawarmabar er et offentligt sted.

Jeg har skam også hørt "det slører"-pigerne i et interview om deres satire bruge ordet på landsdækkende radio.

Som med så mange andre ord er det ikke ordet i sig selv, men måden det bruges på, der er afgørende, altså kontekst, herunder hvem der taler til/om hvem, udsagnets helhed og sammenhæng med øvrige udsagn, retorisk emfase osv. osv. Domstolene anerkender det også (hvis det er din målestok for om det er "accepteret"), jf. fx det "omvendte" tilfælde med sanktioneringen af omtalen af Pia Kjærsgaard som indehaver af racistiske synspunkter. Men langt mere relevant er sprogforskningen. Ordet har været debatteret længe, fx her:

http://www.dsn.dk/nyt/nyt-fra-sprognaevnet/2001-3.pdf

"Hamid El Mousti svarer: Jeg har ikke noget imod at man kalder mig Perker. Jeg er en glad og stolt Perker." Men der står også: "Som oftest har ordet dog

en negativ og diskriminerende klang." og endelig: "Konklusionen må være at man som dansk-dansker skal være varsom med at bruge ordet

perker. Det bruges ofte stærkt nedsættende og kan derfor - uanset ens intentioner - virke som en unødig provokation." Bemærk "som dansk-dansker".

og her:

http://www.dsn.dk/nyt/nyt-fra-sprognaevnet/2003-4.pdf

Hvor det mindeværdige "perkerspil" (senere "Mujaffa") som Danmarks Radio havde på sin hjemmeside behandles.

Tingene er ganske vist strammet til i de senere år, hvor diverse minoriteter (fx visse grupper indvandrere med muslimsk kulturbaggrund eller feminister) prøver at få reguleret sproget i tråd med den politiske korrekthed, der oversvømmede USA i 90'erne men som aldrig rigtigt har fået tag i DK. Men det lykkes altså ikke til fulde.

Hvis dem du møder på en shawamabar bliver bedt om at udtale sig til pressen, altså offentligt, så vil jeg påstå, at ordvalget pludseligt bliver ændret.

At et satirehold udtaler sig om deres satire og stadig bruger ord fra deres satireprogram er da ikke odiøst, de spiller jo stadig rollerne, som i satireprogrammet.

Mujaffaspillet viser vel bare, at det ikke er OK, at bruge ordet Perker. Derfor ændrede spillet navn fra perkerspillet til mujaffaspillet.

Og til sidst, når du bruger citater, så gør det korrekt. Her er hele udtalelsen:

"Politikeren Hamid El Mousti svarer: Jeg har ikke noget imod at man kalder mig Perker. Jeg er en glad og stolt Perker. Så er det sagt (...). Jeg kaster mig i løvens gab og i fare for at få "mit eget folk" på nakken vil jeg fremover bruge ordet "Perker" positivt."

Manden bruger ordet velvidende, at det ikke bliver accepteret. Præcis det jeg skrev tidligere om Yahya Hassan. Det understøtter netop min pointe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pmikelsen

Ja det kan jeg bekræfte, det er der utalige eksempler på i alle de tråde m. beretninger/indlæg fra undertegnede, der er ikke et indlæg hvor der ikke kommer en perfid, nedgørende og spydig kommentar, bla. i denne:

 

Venligst Landsbytossen - uden smartphone - og med ringe intelligens ifølge en højfrekvent skribent.

 

Bigdick det går godt nok ik stille for sig når du føler dig forurettet   :wink:

Redigeret af Pmikelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt angreb på hvem?? Der er tale om logisk deduktion af det som er skrevet her! Du er blot indebrændt over at jeg har såre ret og det samme har the likes til din kommentar. Jeg er ikke destuktiv men snarere openmindet. Finder bare mange af skribenterne noget hykleriske. Jeg ønsker heller ikke at såre nogle! Hvad med din egen bredside om at jeg skulle søge hjælp?? Det er nærmest urkomisk hvis ikke mega intimiderende og oplagt i sig selv til en anmeldelse. Hvad galt er der i mit nye begreb pseudoLuder?? Det er opfindsomt og stiller jer som har berøringsangst overfor et dilemma i kan ikke lige finde ud af, hvordan den nu skal drejes! Det er da morsomt!

 

Det er morsomt at selv om du påstår at du er openminded, så vil du ikke tage betegnelsen glædespige i din mund, men prøver ligefrem at påstå du opfindsomt har opfundet en nyt ord: "pseudoluder", hvor du definerer forskellen mellem en ægte luder og en pseudoluder, som forskellem mellem om de sutter med eller uden gummi - svarer nogenlunde til at sige at en smed, der bruger handsker under arbejdet er pseudosmed.

 

At du sårer en masse seriøse glædespiger ved at kalde dem pseudoludere, kan du bare ikke indse, ligesom du heller ikke kan indse at du burde søge hjælp til at komme ud over din destruktive adfærd, som må ligge dybt i din barndom. Vil tro du altid har været sådan en der skulle hævde sig på andres bekostning og spille klogere end dem - en rigtig pseudoklog mobbedreng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Du har sgu nogle sjove skæve vinkler ind i mellem. Tak for dem :)

Du skal være så hjertelig velkommen. Sjove ja det er de, men sande.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Jeg hører til dem, der ikke specielt forarges over brugen af det neutrale ord "luder", med mindre konteksten indikerer, at ordet er ment nedgørende :!:

Mht. ovenstående citat er jeg uenig med Bebop i, at det er "godt forsøgt", og Borende X er måske en tand for skrap, når han kalder det "gedigent vrøvl", men rent sprogligt fremstår det altså ikke specielt klart og meningsfyldt, hvorfor der skal sondres mellem "pseudoluder" og "vaskeægte luder" således, som du gør.

Påstanden om, at "vaskeægte ludere leverer hele varen med største fornøjelse" mener jeg er falsk.

Jeg tror heller ikke, det vil formilde Jasmin og ligesindede at blive kaldt en "vaskeægte luder" - tværtimod vil det nok blive opfattet som en endnu større fornærmelse! :cool:

 

Citatet oven for læser jeg som en drillende provokation snarere end som et oprigtigt ment forsøg på en begrebslig afklaring.. :wink::idea:

 

Det var også skrevet efter jeg havde drukket en hel del whisky og jeg erkender det kunne være bedre og måske lidt kringlet! Hovedbudskabet burde dog være rimeligt klart! Jeg overvejdede dog også at slette det igen! Det er sgu ikke det bedste må jeg erkende, men vrøvl er det dog ikke helt som borende synes - jeg kommer tilbage, men nok omkring andre emner. Der er vist tærsket rigeligt langhalm for nærværende!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Dit forslag er rimeligt godt forsøgt, men jeg tror nu altså desværre, at nogle af dem der tilbyder superfransk ikke vil kaldes luder. Fx Sisse.

 

Fjollet erkender jeg nu da du rækker hånden ud! *SS*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kan jeg bekræfte, det er der utalige eksempler på i alle de tråde m. beretninger/indlæg fra undertegnede, der er ikke et indlæg hvor der ikke kommer en perfid, nedgørende og spydig kommentar, bla. i denne:

 

Venligst Landsbytossen - uden smartphone - og med ringe intelligens ifølge en højfrekvent skribent.

 

BigDick

Du benytter en hver lejlighed, og især ulejlighed, til offentligt og klynkende at fremføre din forudrettethed. Du har nu 2 gange fremhævet et indlæg jeg skrev for noget tid siden, hvor jeg fastslår at man læser og forstår en tekst i forhold til ens intellekt. Du fejlfortolker det, og påstår at jeg siger du har en ringe intelligens.

Nu skriver du så der ikke er et eneste af dine indlæg ( se det med rødt markerede ovenfor) hvor jeg ikke kommer med perfide osv kommentarer.

 

Se nu har jeg kigget på dine indlæg tilbage i tiden, og må konstatere at du endnu engang overdriver. Men fremturer man med usandheder ofte nok, kan de pludselig fremstå som sandheder. Du har fået dig selv overbevist om, at jeg negativt kommenterer samtlige dine indlæg. Det er lodret forkert.

 

Prøv lige at gennemgå nednstående streng, og lad mig vide hvor jeg åler og skoser dig?

 

 

I øvrigt synes jeg du skal gribe i egen barm, og forklare mig, og andre, det positive i dine, næsten enslydende, indlæg så som

 

Ja det var så ikke meget styr hun havde må jeg godt nok sige, heller ikke på tiden, pisse irriterende..

 

Såfremt du insisterer på at forsætte dit klynk, synes jeg du skal lave en tråd , så skal jeg gerne tage dialogen med dig der. Som  du måske husker forsøgte jeg pr PM at få denne dialog med dig for lang tid siden, men du svarede aldrig. Nu synes jeg at du pga dine utallige stikkerier til mig og andre skal gøre op med fortiden en gang for alle - i fuld offentlighed - og så se at komme videre med livet. Jeg mener det var Line der for et stykke tid foreslog dig noget lignende.

 

God søndag, og jeg skal ikke bidrage yderligere til afsporing af denne tråd.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

At et satirehold udtaler sig om deres satire og stadig bruger ord fra deres satireprogram er da ikke odiøst, de spiller jo stadig rollerne, som i satireprogrammet.

Mujaffaspillet viser vel bare, at det ikke er OK, at bruge ordet Perker. Derfor ændrede spillet navn fra perkerspillet til mujaffaspillet.

Og til sidst, når du bruger citater, så gør det korrekt. Her er hele udtalelsen:

"Politikeren Hamid El Mousti svarer: Jeg har ikke noget imod at man kalder mig Perker. Jeg er en glad og stolt Perker. Så er det sagt (...). Jeg kaster mig i løvens gab og i fare for at få "mit eget folk" på nakken vil jeg fremover bruge ordet "Perker" positivt."

Manden bruger ordet velvidende, at det ikke bliver accepteret. Præcis det jeg skrev tidligere om Yahya Hassan. Det understøtter netop min pointe.

 

Du er godt nok sjov. Jeg tror du er lidt for vant til at få ret, selvom du ikke har det. Læste du fx ikke, at jeg skrev, at slører-pigerne talte "om" deres satire? De var ikke i deres roller. Du kan høre det her, hvor værten Rene Fredensborg indleder med ordet og det giver dem anledning til at diskutere det:

http://arkiv.radio24syv.dk/video/8816479/syvkabalen-uge-42-2013-1

Værten siger programmet handler om at være perker, og mener han kan bruge det når de selv kan. Den ene svarer spontant nej, den anden ja. Det sker her:

http://arkiv.radio24syv.dk/video/8816479/00:01:31/syvkabalen-uge-42-2013-1

Her fortæller Ellie, at hun har en perkerslæde:

http://arkiv.radio24syv.dk/video/8816479/00:28:45/syvkabalen-uge-42-2013-1 (en BMW 325i turbo)

Her spørger værten om de er præmieperkere og om det er provokerende at spørge om (det synes de ikke)

http://arkiv.radio24syv.dk/video/8816638/00:12:03/syvkabalen-uge-42-2013-2

Og lige derefter diskuterer de Yahya Hassan og hans udtalelser og ham er de begge ret sure på (men det skyldes at han generaliserer). Der kommer "perker" også i brug.

Her retter værten Ellie, fordi hun siger "digtesamling" og hun siger undskyld hun er iraner og perker:

http://arkiv.radio24syv.dk/video/8816638/00:47:50/syvkabalen-uge-42-2013-2

 

Det er meget nærliggende at antage at du er jurist, for på den ene side har du nogle sære opfattelser af 'offentligt" og på den anden side er du ofte god til at tale for din sag, men basal forståelse af argumentation halter indimellem. Det er nødvendigt at forstå at blot et eneste eksempel på forekomst af den brug jeg taler om er tilstrækkeligt, så længe der ikke er tale om en misforståelse.

 

Der stod jo andre ting i de kilder jeg henviste til, og at Mousti siger at han får "sit eget folk" på nakken er ikke det samme som hele offentligheden eller "alle" eller "majoriteten". Så det er netop ikke et spørgsmål om accepteret eller ej, men om at det er kontroversielt og/eller omstridt. Længere er den ikke, heller ikke selv om jeg er overbevist om at du nok skal komme med et indlæg mere, selvom det ikke længere giver mening.

 

Nå, siden det nu er eroguide, vil jeg blot tilføje, at jeg virkelig godt kunne duske m.m. Sara Al Naser - også selvom hendes mor og far måske hedder Per og Lis - ikke bare ser hun pissegodt ud, hun er også sjov og tager ikke sig selv højtideligt - hvad mere kan man ønske sig?:

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

BigDick

Du benytter en hver lejlighed, og især ulejlighed, til offentligt og klynkende at fremføre din forudrettethed. Du har nu 2 gange fremhævet et indlæg jeg skrev for noget tid siden, hvor jeg fastslår at man læser og forstår en tekst i forhold til ens intellekt. Du fejlfortolker det, og påstår at jeg siger du har en ringe intelligens.

Nu skriver du så der ikke er et eneste af dine indlæg ( se det med rødt markerede ovenfor) hvor jeg ikke kommer med perfide osv kommentarer.

Se nu har jeg kigget på dine indlæg tilbage i tiden, og må konstatere at du endnu engang overdriver. Men fremturer man med usandheder ofte nok, kan de pludselig fremstå som sandheder. Du har fået dig selv overbevist om, at jeg negativt kommenterer samtlige dine indlæg. Det er lodret forkert.

Prøv lige at gennemgå nednstående streng, og lad mig vide hvor jeg åler og skoser dig?

I øvrigt synes jeg du skal gribe i egen barm, og forklare mig, og andre, det positive i dine, næsten enslydende, indlæg så som

Ja det var så ikke meget styr hun havde må jeg godt nok sige, heller ikke på tiden, pisse irriterende..

Såfremt du insisterer på at forsætte dit klynk, synes jeg du skal lave en tråd , så skal jeg gerne tage dialogen med dig der. Som du måske husker forsøgte jeg pr PM at få denne dialog med dig for lang tid siden, men du svarede aldrig. Nu synes jeg at du pga dine utallige stikkerier til mig og andre skal gøre op med fortiden en gang for alle - i fuld offentlighed - og så se at komme videre med livet. Jeg mener det var Line der for et stykke tid foreslog dig noget lignende.

God søndag, og jeg skal ikke bidrage yderligere til afsporing af denne tråd.

Denne information fra Admin havde bl.a. dig ÅE og BD i sigtekornet og andre.

Dergik ikke langt tid efter Admin havde skrevet dette før du forsatte med at prikke til andre som vi også havde en dialog om. BD holdte faktisk mund dengang i lang tid i relation til dig men efter du prikkede til ham igen så begyndte han desværre at føle sig forurettet og henvise til det i flere strenge med desværre afsporing til følge.

Vi i ledelsen gider ikke jeres indbyrdes skænderier, prikkerier til hinanden. Ignorere hinanden hvis I ikke har noget sobert eller pænt at skrive til hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu var BDs angreb på dig rettet mod noget du havde skrevet om ham. Det var dig der forsatte efter Admin havde bedt om ro og BD bed desværre på krogen og forsatte så også. Det sidste afsnit var rettet til jer begge. Det første afsnit indeholdte beklagelse af begge jeres opførsel.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et af mine små børnebørn havde nogle kammerater hjemme når jeg var alenemorfar i går. Det gik lidt vildt til, så jeg forstår godt hvordan du har det, Moderator.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak til pigernes besvarelse af hvorfor man på den ene side kan tilbyder "kondom-fransk" og på den anden side måske ønsker ubeskyttet orale ydelser til sig selv.

 

Man kan så håbe på, at det i fremtiden vil være medvirkende til, at man dels ikke kalder piger der tilbyder fransk uden for tåber der leger russsisk roulette med deres liv og dels at hvis der er den nævne forskel (kondomfransk men modtagelse af ubeskyttet slikkerI" så skyldes denne forskel alt andet end smittefare.

 

I øvrigt bør der selvfølgelig også være respekt for de mænd der ønsker kondom-fransk og efterfølgende ønsker at bruge slikke-lapper på piger, hvilket jo så giver fin mening i relation til at forholde sig til smittefare.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...