Hop til indhold
Guest fickenstein

Sut uden gummi,en ny trend i DK?

Recommended Posts

 

Men hvem siger egentlig, at det er os ældre, der på dette punkt skal indrette os efter de yngre? Vi gør jo bare, som vi altid har gjort, og følger det, vi er vokset op med.

 

 

 

Det tror jeg bestemt ikke der er nogen der siger. Det som jeg ihvertfald mener, er at det vil tjene mange at prøve at afkode afsender, og se ting fra andre  vinkler end ens eget.

 

Nu har jeg selv proppet mig i kassen "gammel", hvor jeg ikke syntes at L-ordet er negativt, men jeg høre at der er nogle der føler det sådan, af selv samme grund vil jeg forsøge fremover at benytte prostitueret i dets sted.

 

Hvis dem i kassen "unge", så samtidig ville lade være at fare op så snart de ser ordet benyttet, så ville færre konflikter opstå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jøder kan fortælle jødevittigheder. Sorte kan omtale sorte som niggere. Vi andre er racister, hvis vi gør det, for vi har ikke "arven" til at gøre det! Sådan er det, og sådan bør det være - på samme måde med L-ordet!

 

Warmgun har helt ret. Det er nemlig sådan, tingene fungerer.

 

Jeg havde i mange år med indvandrere at gøre, fortrinsvis fra de arabiske lande, og min erfaring er, at de sagtens kan kalde hinanden "perkere" og den slags indbyrdes. Det har uden tvivl noget med stammementalitet at gøre, for Gud nåde trøste dem udefra (læs: etniske danskere), der forsøgte det samme.

 

Det er formentlig også forklaringen på, at tsunamier af forargelse og væmmelse rejser sig, når indvandrere over én kam kalder danske kvinder for "ludere". Enten de er glædespiger eller ej. De har simpelthen krydset "stammegrænsen" og bevæger sig ind på "vort" territorium.

 

Hermed være ikke sagt, at jeg som etnisk dansker billiger betegnelsen. Den har i al min tid – og formentlig et pænt stykke tilbage i tiden – været nedsættende.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være du også skal have SIO-Susanne op og hænge, så du kan smække hende i hendes bare, indtil hun ikke længere nævner ordet lxxxx.

 

Hun skriver:

 

"For mig startede min sexarbejderpolitiske bevidsthed med min weblog “En Luders  Dagbog” – den begyndte som et sted, hvor jeg skulle have luft for alle mine oplevelser – også oplevelser om, at jeg havde taget så meget fejl af denne her branche – havde været sovset så grundigt ind i fordomme, at jeg aldrig stillede spørgsmål. Jeg tænkte, at andre måske havde det på samme måde og jeg regnede med, at kunne lave et stille oplysnings arbejde. Om ikke andet kunne jeg få luft."

 

 

Eller er der forskel på, hvem der siger ordet og i hvilken sammenhæng?

 

Ja, det er der faktisk.

 

Ud over det, jeg har skrevet i et indlæg højere oppe, kan det tænkes, at dagbogsoverskriften skal forstås således: "Luder er det prædikat, som omverdenen har givet mig. OK, hvis jeg skal i dialog med omverdenen, så er jeg nødt til at bruge den betegnelse, som den kender".

 

Selvfølgelig kan kun SIO-Susanne selv be- eller afkræfte min tolkning.

 

Men er den da ren tankespin? Det tror jeg ikke. For der skete nemlig i sin tid nøjagtigt det samme for bøsserne.

 

"Bøsse" var tidligere en meget nedværdigende betegnelse, som de homofile fik hæftet på sig, men da de selv gik ind på præmissen og selv brugte den aktivt, blev betegnelsen "bøsse" faktisk stueren - og ja: I Politiken, som jo plejer at hæve alt, hvad der har med minoriteter at gøre, til skyerne, er det ligefrem blevet en hædersbetegnelse.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Hvis alt skal gøres op i risikoer, så er selvmord den mest logiske udvej, da alt her i livet er forbundet med en risiko.

Nej det er ikke logik. Selvmord er også forbundet med risiko. Det kan gå galt, og så ender man måske som lammet, afskåret fra et nyt forsøg, men med et dårligere udgangspunkt.

Den "logiske" løsning er at ignorere nogle risici og Forholde sig realistisk til resten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tænde på at nedgøre?(eller kan du godt li at du skal betale lidt mere hos os proff piger?)

Ja det var lige et kvantespring

Det er meningsløst at spørge hvorfor. Det giver kun mening at tage til efterretning og ignorere. Alt andet er at lade dem der provokerer dig styre, og så er du ikke dominaen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke logik. Selvmord er også forbundet med risiko. Det kan gå galt, og så ender man måske som lammet, afskåret fra et nyt forsøg, men med et dårligere udgangspunkt.

 

 

Det går ikke galt, hvis man tager stærk gift, med en løkke om halsen, samtidig med at man skyder sig selv, på en øde ø :smile:

 

Jeg synes den her tråd er kørt helt af sporet, eller er det bare mig. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvad handler denne tråd om. fransk uden gummi eller om luder

 

tja.......tråden viser vist med al tydelighed, at man bør overveje hvorledes man formulere sit debat oplæg, med mindre man har en anden dagsorden, eller er fuldstændig ligeglad med om trådens emne bliver behandlet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder mig "on topic"

Personligt prioriterer jeg piger der giver ægte superfransk over dem der ikke gør. Ganske enkelt fordi jeg ellers fuldstændig udelukker fransk ved et møde. For mig er det noget af det mest intetsigende når det er med gummi. Og for mig er der ikke en skrædders chance i helvede for at opnå en orgasme på den måde. Desuden ser jeg ikke den store forskel i risikofaktor om det er manden eller kvinden der bliver slikket. Og langt de fleste af de piger der kun tilbyder kondom fransk lader sig gerne slikke.... Go figure. Oh well. Som med alt andet i den her brance, så er det den enkelte piges valg. Og det må man respektere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det går ikke galt, hvis man tager stærk gift, med en løkke om halsen, samtidig med at man skyder sig selv, på en øde ø :smile:

 

Arh: opkast, bristet reb og forbier ... Alt sammen ikke fantasi, men noget der sker i virkelige selvmordsforsøg.

 

Der findes dog kendte relativt idiotsikre metoder, men skal vi ikke lade det ligge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

 Hej Fink

 

Jeg ville så godt skrive til dig....men jeg bliver totalt..."pissede " når du bruger ordet "Lxxxx"...., se i dit indlæg først gik det jo galt....du skulle jo lige se hvem der reageret på dit sprogbrug....jamen det gør jeg, jeg bliver såret og nedgjort...hvorfor gør du det? for at gøre mig ondt? hvad har min branche gjort dig siden vi skal nedgøres?

 

Længre nede i dit ordvalg....gør du det langt bedre...prof. piger, altså er du jo ikke en troll....måske en lille troll :-P ?

 

Nu skal jeg fortælle dig en historie om at snakke ordentligt....

 

En herre kom ind af døren ville opdagels og have spanking osv og så vil jeg slikke FISSE!

 

Jamen det bliver jo x antal kroner....

 

vi springer let og elefant over badenymfernes indgangssalme og har hængt manden op i kæderne (smart nok for alle ved, jo at pigerne, i vores branche har berørings-angst, det har intet at gøre med Bondage hihiih)

 

Se nu hænger manden jo der og så kommer spørgsmålet.....

 

Hvad var det du kaldte og med en (pegefinger angiver jeg retningen af mit underliv) var det FISSE?

 

Ja siger manden....

 

Forkert svar!

 

Pisken danser på hans numse!

 

Vi prøver igen: hvad hedder den der: pegefinger på mit underliv)?

 

KUSSE siger manden

 

Forkert svar!

 

Pisken danser igen på hans numse!

 

Se nu kan vi rigtig mange ord for en kvindes underliv, skede, kusse, fisse, smørblomst, vigina, rose, skattekiste, ....

 

Så inden vi kommer en rigtig varmende numsefuld igennem så er mandens svar blevet til en ynkelig hulken, som bliver enormt lykkelig over at ende på et ord som tilfredstiller mig i min verden...men det er Hverken FISSE; KUSSE; eller Lxxxx,

 

Det kræver så lidt at give respekt, for at få respekt, så hvorfor ikke gøre det? Du forventer jo også respekt (i min verden hvor de hårde former dyrkes, er det at nedgøre drenge, meget dyrere)

 

Hvorfor tænde på at nedgøre?(eller kan du godt li at du skal betale lidt mere hos os proff piger?)

 

Ja det var lige et kvantespring

 

Må man nu heller ikke bruge ordet "fisse" mere? Hvad skal man så sige? Du har da vist været Lady for længe. Det er nu lidt løjerligt, at du samtidig tjener dine penge på at nedgøre mænd, som godt nok velvilligt betaler for det.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må man nu heller ikke bruge ordet "fisse" mere? Hvad skal man så sige? Du har da vist været Lady for længe. Det er nu lidt løjerligt, at du samtidig tjener dine penge på at nedgøre mænd, som godt nok velvilligt betaler for det.

Tzatiki, har du et problem med at forstå skrevne tekster og i dette tilfælde sammenligninger. Det er muligt, at du ikke er slave eller har potentialet i dig, men at hævde, at en af branchens aller bedst anbefalede Ladyer har været her for længe er både frækt og i den grad forkert.

Når LC reagerer på brugen af L-ordet er det jo netop fordi det er nedladende og udtrykker en ringeagt for (kvinder i) erhvervet. Måske kunne du have glæde af lidt opdragelse hos LC? - men det er jo ikke sikkert, at hun vil modtage dig, da hun er en Lady med klasse.

I denne tråd har en hel del forklaret, hvorfor det ikke er ok at bruge L-ordet. Læs og bliv klogere!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Tzatiki, har du et problem med at forstå skrevne tekster og i dette tilfælde sammenligninger. Det er muligt, at du ikke er slave eller har potentialet i dig, men at hævde, at en af branchens aller bedst anbefalede Ladyer har været her for længe er både frækt og i den grad forkert.

Når LC reagerer på brugen af L-ordet er det jo netop fordi det er nedladende og udtrykker en ringeagt for (kvinder i) erhvervet. Måske kunne du have glæde af lidt opdragelse hos LC? - men det er jo ikke sikkert, at hun vil modtage dig, da hun er en Lady med klasse.

I denne tråd har en hel del forklaret, hvorfor det ikke er ok at bruge L-ordet. Læs og bliv klogere!

 

Jeg ved ikke, hvad du fabler om. Det var et andet ord, som jeg noterede mig.

 

Nej, jeg har på ingen måde behov for at betale for "opdragelse" eller "ydmygelse" hos en eller anden selvbestaltet Hex. Så vil jeg hellere onanere til et gammelt Anders And blad, mens jeg pudser min lykkemønt.

 

Drop bare dine indlæg om opdragelse og hvad jeg skal læse og forstå.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tzatiki, har du et problem med at forstå skrevne tekster og i dette tilfælde sammenligninger. Det er muligt, at du ikke er slave eller har potentialet i dig, men at hævde, at en af branchens aller bedst anbefalede Ladyer har været her for længe er både frækt og i den grad forkert.

Når LC reagerer på brugen af L-ordet er det jo netop fordi det er nedladende og udtrykker en ringeagt for (kvinder i) erhvervet. Måske kunne du have glæde af lidt opdragelse hos LC? - men det er jo ikke sikkert, at hun vil modtage dig, da hun er en Lady med klasse.

I denne tråd har en hel del forklaret, hvorfor det ikke er ok at bruge L-ordet. Læs og bliv klogere!

Men SIO-Susanne må godt sige Lxxxx, når hun udtaler sig i pressen, og hendes datter må også. Bare lige så du husker det Tzatiki.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jamen, jeg bruger ikke ordet luder! Jeg har læst og læst, og er ikke blevet klogere på Hexens indlæg. Som jeg forstår det, så mener hun, at det er krænkende at bruge ord som "fisse" og "kusse" om kvindens køn, og så må jeg nok sige, at der går lidt for meget disney sjov i det.

 

Må jeg slikke din blomst? Må jeg spise af din slikskål? Må jeg smage tissemissen?

 

Come on. For mig har det intet at gøre om respekt eller mangel på samme.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lad nu være med at rode det mørke univers ind i argumentationen omkring brug af luder, fisse osv. - Den verden har sine egne regler omkring bevidst nedgørelse, ydmygelse m.v. - Det kan ikke benyttes i almen sammenhæng, primært fordi vi er mange der slet slet ikke forstår den verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men SIO-Susanne må godt sige Lxxxx, når hun udtaler sig i pressen, og hendes datter må også. Bare lige så du husker det Tzatiki.

Prøv at læse mit tidligere indlæg, så vil du MULIGVIS indse, at dette indlæg var hamrende overflødigt - og skal vi så vende tilbage til trådens tema?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når LC reagerer på brugen af L-ordet er det jo netop fordi det er nedladende og udtrykker en ringeagt for (kvinder i) erhvervet. Måske kunne du have glæde af lidt opdragelse hos LC? - men det er jo ikke sikkert, at hun vil modtage dig, da hun er en Lady med klasse.

I denne tråd har en hel del forklaret, hvorfor det ikke er ok at bruge L-ordet. Læs og bliv klogere!

Nu har jeg læst dit indlæg, og synes stadig, det er underligt (ja indrømmet, jeg er ikke blevet klogere af det), at alle bliver angrebet for at bruge L-ordet, når branchens ypperste forkæmper og hendes datter bruger det i pressen. Forstår da godt nogle bruger ordet, når nu branchens talerør selv bruger det.

Der er kun en, der har kommenteret på dette, synes jeg, underlige fænomen, og vedkommende antager, at L-ordet bliver brugt for at gøre det stuerent, ligesom ordet bøsse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa :-)

Fra jeg startede og til i dag har 'sex moden' skiftet.

Da jeg startede var det virkeligt eksotisk og et speciale hvis man kyssede.

Så vendte det til græsk og kys.

Sådan var det i en del år....

Så var kys lige pludselig det hotteste igen.

For et par år siden kom sprøjteorgasme ( som et slags ultimativt tegn på at vi Virkeligt tænder på det vi laver) uanfægtet at rigtigt mange piger ikke finder det fantastisk ( eller evner kunsten ).

Så kom fisting.....

Nu er det fransk uden....

Moden skifter.... Meget.....også i vores branche.

Jeg dømmer ingen hverken gæster der søger det eller piger som giver det.

Jeg tænker bare at det må slide på psyken at skulle følge moden inden for denne her branche.

Og der er ingen tvivl om at vi ( piger ) skal være multi seksuelle.... Især hvis vi skal være vilde med alt hvad i gæster er vilde med.

Personligt har jeg jo en af branchens mindste menu kort....

Jeg går stærkt ind for at tænde en gæst.... Hvis han tænder på at tænde mig.

Jeg er klar over at det gør at jeg ikke er noget for alle.....men det er okay.

Så længe jeg selv tænder sælger jeg ikke ud af mig selv og min psyke.

Mht luder.....

Hvis Susanne ( som jeg har den største respekt for ) bruger det ord om sig selv - så er det fordi hun har det bedst med det ord.

Men rigtigt mange piger syntes at det er upassende.... Er det så svært at respektere for jer som er fan af ordet ?

Jeg kalder også mine kollegaer for ludere....kærligt ment, med et glimt i øjet og et klask i måsen.

Men Gud nåde den mand der siger det til mig....

Kærligst Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst dit indlæg, og synes stadig, det er underligt (ja indrømmet, jeg er ikke blevet klogere af det), at alle bliver angrebet for at bruge L-ordet, når branchens ypperste forkæmper og hendes datter bruger det i pressen. Forstår da godt nogle bruger ordet, når nu branchens talerør selv bruger det.

Der er kun en, der har kommenteret på dette, synes jeg, underlige fænomen, og vedkommende antager, at L-ordet bliver brugt for at gøre det stuerent, ligesom ordet bøsse.

 

 

Man behøver jo ikke at være 100% enig med branchens forkæmper :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mht luder.....

Hvis Susanne ( som jeg har den største respekt for ) bruger det ord om sig selv - så er det fordi hun har det bedst med det ord.

Men rigtigt mange piger syntes at det er upassende.... Er det så svært at respektere for jer som er fan af ordet ?

Jeg kalder også mine kollegaer for ludere....kærligt ment, med et glimt i øjet og et klask i måsen.

Men Gud nåde den mand der siger det til mig....

Kærligst Trine

Jamen jeg er for så vidt enig. Men i denne tråds første indlæg nævnes Bly som en dansk Lxxxx. Så vidt jeg har observeret, er Bly aktiv på EG, og hvis hun havde en mening om anvendelse af ordet om hende, så har hun muligheden for at ytre sig. Det er så bare ikke sket.

Men et par andre lyserøde føler sig trådt over tæerne, selvom ordet ikke er brugt om dem. Det er det jeg reagerer på. Hvis Bly ikke føler sig stødt, så synes jeg sådan set de damer skal blande sig udenom. Og det er jo også det du skriver om SIO-Susanne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg startede var det virkeligt eksotisk og et speciale hvis man kyssede

Hæ! Ja, det husker jeg også. Faktisk var det sådan - på den klinik hvor jeg startede - at kys var, som ubeskyttet blowjob er i dag (igen på klinikker). Det var ilde set og ikke noget man måtte.

Jeg husker, at jeg "kom" til at kysse en mand i kampens hede, og jeg måtte bagefter få ham til at love, at han ikke måtte sige det til nogen. :D

Mit menukort har heller ikke ændret sig meget siden jeg startede. Har endda fået af vide, at jeg har et "konet" menukort! :D

Jeg er håbløs umoderne! ;)

Uanset om det er blæs uden plastik at mændene vil have, så må jeg jo bare holde den dag, hvor der er ikke er flere gæster tilbage, der kan leve med, at plastikken er et must for mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :smile:

Fra jeg startede og til i dag har 'sex moden' skiftet.

Da jeg startede var det virkeligt eksotisk og et speciale hvis man kyssede.

Så vendte det til græsk og kys.

Sådan var det i en del år....

Så var kys lige pludselig det hotteste igen.

For et par år siden kom sprøjteorgasme ( som et slags ultimativt tegn på at vi Virkeligt tænder på det vi laver) uanfægtet at rigtigt mange piger ikke finder det fantastisk ( eller evner kunsten ).

Så kom fisting.....

Nu er det fransk uden....

Moden skifter.... Meget.....også i vores branche.

Jeg dømmer ingen hverken gæster der søger det eller piger som giver det.

Jeg tænker bare at det må slide på psyken at skulle følge moden inden for denne her branche.

Og der er ingen tvivl om at vi ( piger ) skal være multi seksuelle.... Især hvis vi skal være vilde med alt hvad i gæster er vilde med.

Personligt har jeg jo en af branchens mindste menu kort....

Jeg går stærkt ind for at tænde en gæst.... Hvis han tænder på at tænde mig.

Jeg er klar over at det gør at jeg ikke er noget for alle.....men det er okay.

Så længe jeg selv tænder sælger jeg ikke ud af mig selv og min psyke.

Mht luder.....

Hvis Susanne ( som jeg har den største respekt for ) bruger det ord om sig selv - så er det fordi hun har det bedst med det ord.

Men rigtigt mange piger syntes at det er upassende.... Er det så svært at respektere for jer som er fan af ordet ?

Jeg kalder også mine kollegaer for ludere....kærligt ment, med et glimt i øjet og et klask i måsen.

Men Gud nåde den mand der siger det til mig....

Kærligst Trine

 

Hej Trine

 

Du tænder bare dine kunder rigtig godt smukke, så skidt med det super franske bare vi kunder er tilfredse knus og Kh. fra Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...