Hop til indhold
Guest fickenstein

Sut uden gummi,en ny trend i DK?

Recommended Posts

 at lade en fremmed mand begrave sit ansigt i mit skød eller at kysse intimt med selv samme, er bare sådan jeg - endnu engang - er indrettet.

Om det er grådighed eller egoisme eller noget helt tredje...

 

 

Ja Nikita, det er ren grådighed at lade en fremmed mand begrave sit ansigt i dit skød, hehe :D

- ren nydelse med minimal ydelse :D

 

godt at høre fra dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Nikita, det er ren grådighed at lade en fremmed mand begrave sit ansigt i dit skød, hehe :D

- ren nydelse med minimal ydelse :D

Ja, den var til fri fortolkning, kære Nille. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, den var til fri fortolkning, kære Nille. ;)

 

Jeg tillod mig at fortolke dit svar til:  Ren nydelse med minimal ydelse :D

 

Mænd plejer at gøre sig umage for at give fransk til pigen... pigen kan jo bare ligge og fantasere eller tænke på hvad hun skal have til aftensmad hehe, hvis det er for kedeligt... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tillod mig at fortolke dit svar til: Ren nydelse med minimal ydelse :D

Bååååååt! Forkert svar, Nille! Ren nydelse kræver faktisk maksimal ydelse. ;)

Redigeret af Nikita

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret piger.

 

Jamen det giver jo trods alt mening så - forudsat man ikke peger fingre af BJ u. gummi. For I har da helt ret i at vi alle har forskellige grænser, og hver især har nogle forskellige ting vi måske holder til privaten.... ikke jeg godt nok, men alle andre :lol:

 

Men det leder så også videre til min pointe - lad nu for pokker være med at pege fingre af andre, blot fordi de har andre grænser, fetishes eller behov end Jer selv - heriblandt ubeskyttet oralsex (det var ikke specielt rettet til pigerne, men til alle).

 

I et filosofisk øjeblik i markedsføringsmæssig sammenhæng drev mine tanker hen på markedsføring af sex - af sig selv som pige, som lækker og fristende for kunden at besøge.

 

Ville Århuselskeren kysse en pige, som han vidste lige havde gumlet pjoverten på den mand, han møder på vejen ud? Måske har hun oven i købet suget ham tom!

 

Kan du se pointen?

 

Nåe nej, udgangs replikken skal jo være på ujenlændsk.

 

Vedere il mio punto?

 

Nej, jeg kan overhovedet ikke se pointen - men det skyldes udelukkende at vi 2 har forskellige grænser på dét punkt... og det er jo helt okay.

 

Jeg har på min nyligt overståede Berlin-tur kysset med adskillige piger, få minutter efter de har suttet pik på en anden, og i ét tilfælde ikke længe efter hun havde fået en ladning i munden - hun havde dog så drukket et glas vand, for dér går min grænse.

 

Men det er jo helt individuelt hvor vores grænser går, og hvor meget vi er villige til at bilde os selv ind. Nogle mænd går ikke til prostituerede, alene fordi de ikke kan forlige sig med tanken om at en anden mand lige har været der. Så er der en som mig, som (uden betænkning) kan kaste mig over en pige, bogstaveligt talt sekundet efter en anden mand har trukket sig ud, og tilmed med en horde af pikspillende mænd som tilskuere.

 

Vi er alle forskellige, men jeg forstår simpelthen ikke behovet for at prædike at netop ens egne grænser er det rigtige, og derefter pege fingre af dem som har andre grænser og lyster.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ske at der nu er nogle mænd der normalt er til fransk med gummi, der nu fræser ud og skal besøge en der tilbyder superfransk :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Jeg tror ,at der er en ny trend på vej.Sisse som og er at finde herinde foretrækker ligesom Bly ,at sutte uden gummi.

Som Nikita skriver er det ikke fordi,hun er bange for den minimale risiko der er,men fordi hun vil ha noget der kun bruges privat.

Heldigvis er den holdning åbentbart på retur,og den nye generation af frække damer som Bly og Sisse sutter uden,jeg tror at den trend som de to damer har startet ,vil brede sig...de har indset ,at vi mænd vil ha suttet pik uden gummi ligesom kvinder vil ha slikket fisse uden gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

....Om det er derfor, at ubeskyttet fransk til pigen generelt er standard, mens ubeskyttet fransk til manden ikke er, ved jeg ikke. Kan kun tale for mig selv. :)

Jeg har også set/hørt det argument, at risikoen ved ubeskyttet oralsex fra mand til kvinde (såkaldt "cunnilingus") er meget mindre for kvinden end for manden.

Det skulle bl.a. gælde både HIV og gonorré.

En mand, der slikker phisse på en kvinde med gonorré, har en relativt stor risiko for at få gonorré i halsen, hvorimod risikoen for, at en mand med gonorré i halsen smitter kvinden ved at slikke phisse på hende, angiveligt skulle være mindre!?

Og mænd med gonorré i halsen findes der ikke mange af, da halssmerterne i forb. m. sygdommen er uudholdelige og fremprovokerer lægebesøg :cool: , hvorimod kvinder godt kan have ubehandlet gonorré i skeden i længere tid uden samme smerter eller andre entydige symptomer på sygdommen(!)

Ovenstående har jeg læst forskellige steder på nettet, men om eksperter i kønssygdomme og udbredelsen af samme vil være enige, tør jeg ikke påstå :wink:

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også set/hørt det argument, at risikoen ved ubeskyttet oralsex fra mand til kvinde (såkaldt "cunnilingus") er meget mindre for kvinden end for manden. Det skulle bl.a. gælde både HIV og gonorré.

 

Det har jeg også læst et sted. Har også læst, at det er giveren af ubeskyttet oralsex, der tager den største risiko?

 

Min læge vurderede i sin tid, da jeg forhørte mig, at risikoen for at jeg skulle redde mig noget ubehageligt ved at modtage ubeskyttet oralsex var meget meget lille. Så vurderede jeg selv ud fra det, om det var en risiko, jeg var villig til at tage. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg tror ,at der er en ny trend på vej.Sisse som og er at finde herinde foretrækker ligesom Bly ,at sutte uden gummi.

Som Nikita skriver er det ikke fordi,hun er bange for den minimale risiko der er,men fordi hun vil ha noget der kun bruges privat.

Heldigvis er den holdning åbentbart på retur,og den nye generation af frække damer som Bly og Sisse sutter uden,jeg tror at den trend som de to damer har startet ,vil brede sig...de har indset ,at vi mænd vil ha suttet pik uden gummi ligesom kvinder vil ha slikket fisse uden gummi.

Ejjjj det er altså noget vås. For det første er det ikke en trend bly og jeg har startet. For det andet handler det ikke om hvad det er i mænd vil have.

Jeg tilbyder super fordi det er det jeg finder mest naturligt i den tilgang jeg har til det jeg laver.

Jeg kunne ikke drømme om at tilbyde ydelser jeg ikke selv har det 100 procent godt med. Og jeg har også ydelser som jeg kunne tjene boxen på men som jeg gerne vil forbeholde mit privatliv.. det handler altså ikke om risiko og marked - men om det jeg trives med.

Jeg tilbyder faktisk langt mere avanceret ydelser end dem jeg har i mine annoncer. Jeg annoncerer bare ikke med det. Hvorfor. Jooo fordi de er lyst betonet. Og jeg vil ikke annoncere med ting jeg ikke kan garantere. Og jeg kan jo ikke garantere jeg har lyst til at eks optræde dominerende på tirsdag når jeg kommer til Horsens.

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ,at der er en ny trend på vej.Sisse som og er at finde herinde foretrækker ligesom Bly ,at sutte uden gummi.

Som Nikita skriver er det ikke fordi,hun er bange for den minimale risiko der er,men fordi hun vil ha noget der kun bruges privat.

Heldigvis er den holdning åbentbart på retur,og den nye generation af frække damer som Bly og Sisse sutter uden,jeg tror at den trend som de to damer har startet ,vil brede sig...de har indset ,at vi mænd vil ha suttet pik uden gummi ligesom kvinder vil ha slikket fisse uden gummi.

:D Fick for satan :D

Er du helt sikker på at du ikke har fået virus på hjernen af alt det ubeskyttede ATM ?? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det eksempel. Det viser jo med al tydelighed, at den slags siger man ikke offentligt, uden konsekvenser. Det er noget man holder internt.

Suk! Grunden til anmeldelsen er jo uenighed med budbringeren. Det troede jeg du kunne gennemskue. Tag på en passende shawarma/kebab-bar på Nørrebro (der er ca. 30 alene på Nørrebrogade) og lyt til samtalerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øj, du er sgu gået glip at noget, Nille! :P

Det er lidt i samme boldgade: mange mænd ville sikret være bedre til at sutte pik m.m. end mange piger. Men det er en grænse jeg har fordi, sådan er jeg altså indrettet. Så det har jeg ikke prøvet (hvis vi ser bort fra en enkelt gang med en ex-mand).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Suk! Grunden til anmeldelsen er jo uenighed med budbringeren. Det troede jeg du kunne gennemskue. Tag på en passende shawarma/kebab-bar på Nørrebro (der er ca. 30 alene på Nørrebrogade) og lyt til samtalerne.

Grunden til anmeldelsen efter racismeparagraffen er anvendelsen af ordet "Perker". Og du vil ligesom Trine have, at jeg skal tage ind på Nørrebro. Hvorfor det? Jeg har været der. Gentagne gange endda, og jeg ved godt, at anvendelsen af ordet "Perker" bliver flittigt brugt internt i de kredse du hentyder til.

Men dit eksempel understreger blot min pointe; det er OK at bruge ordet internt, men at gøre det offentligt, er ikke accepteret. Det er det Warmgun, Trinetease og tilsyneladende også du har svært ved at forstå.

Så et dybt SUK retur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Nej jeg tror ikke det er en trend !

Den der vil have superfransk har altid kunne opdrive det. Måske ikke på klinikker men andetsteds.

Superfransk er meget mere udbredt nu end for fem eller ti år siden. Så det er en trend at det bliver mere og mere udbredt men det er selvfølgelig rigtigt at ydelsen altid har været her. Man har jo altid kunnet finde det men udbuddet af ydelsen er markant stigende, selv sådan en som jeg der ikke efterspørger det, ser det oftere og oftere tilbudt på klinikkerne eller i annoncerne. Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Jeg tror at jeg har opfundet et udtryk som kan slå bro over denne her tråds to hovedemner, nemlig brugen af det gode gamle ord Luder og modviljen imod superfransk. Det er her udtrykket pseudoLuder skal på banen. Man kunne kalde alle de piger som ikke vil give superfransk for pseudoLudere altså ikke rigtige ludere. Det vil de jo ikke blive fornærmede over fordi de hermed ikke er rigtige ægte ludere. Udtrykket dækker hermed ikke over dem så når man kalder nogle for ludere er det ikke dem.

Vaskeægte ludere leverer jo hele varen med største fornøjelse og her bliver udtrykket en kæmpe roser til dem. Hermed er løsningen faktisk fundet. PseudoLudere versus de vaskeægte! Selvfølgeligt er der de piger som giver superfransk som stadigvæk ikke kan lide at blive kaldet ludere - men hvis de nu bliver kaldet vaskeægte ludere i stedet fordi vi roser dem for at være den ægte vare, er det måske en anden sag! :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg tror at jeg har opfundet et udtryk som kan slå bro over denne her tråds to hovedemner, nemlig brugen af det gode gamle ord Luder og modviljen imod superfransk. Det er her udtrykket pseudoLuder skal på banen. Man kunne kalde alle de piger som ikke vil give superfransk for pseudoLudere altså ikke rigtige ludere. Det vil de jo ikke blive fornærmede over fordi de hermed ikke er rigtige ægte ludere. Udtrykket dækker hermed ikke over dem så når man kalder nogle for ludere er det ikke dem.

Vaskeægte ludere leverer jo hele varen med største fornøjelse og her bliver udtrykket en kæmpe roser til dem. Hermed er løsningen faktisk fundet. PseudoLudere versus de vaskeægte! Selvfølgeligt er der de piger som giver superfransk som stadigvæk ikke kan lide at blive kaldet ludere - men hvis de nu bliver kaldet vaskeægte ludere i stedet fordi vi roser dem for at være den ægte vare, er det måske en anden sag! :mrgreen:

Det her er nok på grænsen af et personligt angreb. Opfat det venligst som et venligt råd.

Din trang til at angribe og såre er sygelig.

Du virker vel orienteret om livet og verden, og du ved hvor du skal søge hjælp til at komme væk fra din destruktive tilstand.

Gør det nu, tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det her er nok på grænsen af et personligt angreb. Opfat det venligst som et venligt råd.

Det må man give dig. Du er altid god til at "give et venligt råd". Hvad med at følge reglerne på EG, som alle vi andre dødelige er underlagt, og anvend anmeld-knappen. Så kan ledelsen afgøre sagen, istedet for at du, igen, skal lege ordstyrer. Blot et "venligt råd"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det må man give dig. Du er altid god til at "give et venligt råd". Hvad med at følge reglerne på EG, som alle vi andre dødelige er underlagt, og anvend anmeld-knappen. Så kan ledelsen afgøre sagen, istedet for at du, igen, skal lege ordstyrer. Blot et "venligt råd"

Det ville have undret mig umådeligt, havde du ikke benyttet "chancen".

Man hjælper ikke et menneske med behov for omsorg, ved at ANMELDE ham. Det gør man ved forsigtig vejledning.

Som du ved gider jeg ikke diskutere med dig, idet du er trættekær og ej diskussions moden.

Så glem det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hvorfor er der visse piger som sutter med og uden gummi ?

Tja de finder det vel ret så naturligt og sutte på en lækker saftig tyk pik, han er lige trådt ud af badet og med det samme stritter hans kæmpelem ud i luften. Hun kan ikke stå for synet og går i knæ og guffer vildt løs på den. Måske gagger hun den i bund og fyren kan ik stå for det. Han fyre den største klat af i munden på hende og hun forsøger at sluge noget det minder om en kæmpe østers og tænker;

Føj for satan hvor smager dit sæd af helvede til. Du skulle vel aldrig have ædt en af de 10 ting som gør dit sæd så usmageligt at jeg bliver bare nødt til at klemme den klat ned.

Hvorimod den anden pige der sutter med gummi, behøver aldrig og skænke den tanke om hvor grimt det smager.

Bon appetit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...