Hop til indhold
Guest fickenstein

Sut uden gummi,en ny trend i DK?

Recommended Posts

Der er flere meninger om hvorfor det hedder Blowjob - en af dem er at det kommer af below job. (under bæltestedet job) :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst dit indlæg, og synes stadig, det er underligt (ja indrømmet, jeg er ikke blevet klogere af det), at alle bliver angrebet for at bruge L-ordet, når branchens ypperste forkæmper og hendes datter bruger det i pressen. Forstår da godt nogle bruger ordet, når nu branchens talerør selv bruger det.

Der er kun en, der har kommenteret på dette, synes jeg, underlige fænomen, og vedkommende antager, at L-ordet bliver brugt for at gøre det stuerent, ligesom ordet bøsse.

Ok. Hvis du går og fortæller jødevittigheder og kalder sorte for niggere, så forstår jeg godt, at du ikke er blevet klogere!

Det jeg skriver er, at det er den gruppe, der omtales, der hver især beslutter, hvad de vil kalde sig. Der blev også i tråden nævnt indvandrerdrenge, det kalder sig selv for persere. Hvis andre gør det, er det racisme og ikke i orden. Jeg håber, at forståelsen nu er lirket på plads. Ellers er du uden for pædagogisk rækkevidde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Det burde vel snarere hedde: explosion job - Giver også nogle bedre billeder på nethinden

 

Synes du virkelig det?

 

Jeg får ikke de rareste associationer ved at forbinde eksplosioner med mine ædlere dele :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok. Hvis du går og fortæller jødevittigheder og kalder sorte for niggere, så forstår jeg godt, at du ikke er blevet klogere!

Det jeg skriver er, at det er den gruppe, der omtales, der hver især beslutter, hvad de vil kalde sig. Der blev også i tråden nævnt indvandrerdrenge, det kalder sig selv for persere. Hvis andre gør det, er det racisme og ikke i orden. Jeg håber, at forståelsen nu er lirket på plads. Ellers er du uden for pædagogisk rækkevidde.

Sjældent jeg ser en indvandredreng kalde sig selv for perker, når han udtaler sig til pressen, eller en afrikaner kalde sig selv for nigger.

Kan du så se, hvad jeg mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Sjældent jeg ser en indvandredreng kalde sig selv for perker, når han udtaler sig til pressen, eller en afrikaner kalde sig selv for nigger.

Kan du så se, hvad jeg mener?

Sjovt - jeg ser det konstant !

Og det lader til at andre også ser det....

Måske du skulle tage en tur til USA.... Eller bare Nørrebro ;-)

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sjovt - jeg ser det konstant !

Og det lader til at andre også ser det....

Måske du skulle tage en tur til USA.... Eller bare Nørrebro ;-)

Trine

Vel ikke for at læse de artikler jeg taler om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Sjældent jeg ser en indvandredreng kalde sig selv for perker, når han udtaler sig til pressen, eller en afrikaner kalde sig selv for nigger.

Kan du så se, hvad jeg mener?

Du skriver at du sjældent ser en indvandredreng bruge udtrykket perker....

Til det svarer jeg at jeg oplever det ofte....

Jeg svarer på eet specifikt indlæg fra dig...og i det står der INTET om nogen artikel !

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne nu godt tænke mig at vide hvorfor i piger der kun giver blow med kondom, uden større eftertanke gladeligt tager imod en slikketur uden noget på tungen (ja de fåes)? Det er et spørgsmål og ikke kritik af hverken det ene eller det andet valg :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skriver at du sjældent ser en indvandredreng bruge udtrykket perker....

Til det svarer jeg at jeg oplever det ofte....

Jeg svarer på eet specifikt indlæg fra dig...og i det står der INTET om nogen artikel !

Trine

Jeg skriver i mit indlæg: ".... når han udtaler sig til pressen."

Altså på samme måde som SIO-Susanne gør det i artikler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vel ikke for at læse de artikler jeg taler om?

Tjek "Det slører stadig" på dr2. Evt bare indledningen her:

https://www.google.dk/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=UvwGU4iuO8SC4ASwmoHIAw&url=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DIaJxDaBTN7c&cd=2&ved=0CDgQtwIwAQ&usg=AFQjCNEY1AW92AWrCYQ8zgIZPkK5wjwOVw

Eller får hun sagt "perler"?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Virkeligt seriøst stof. Jeg aner dog en lillebitte smule ironi.

Det er seriøse artikler jeg taler om, i satire er (næsten) alt tilladt, og det ved du jo også godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg giver super og mega fransk.. ikke fordi det er moderne.. men da jeg i sin tid havde min aller første gæst. Det slog det mig da vi skulle i gang at jeg slet ikke havde overvejet om jeg ville det ene eller det andet. Så jeg gjorde det som falder naturligt. Ligesom alt det andet jeg gør i det her...

Jeg har det sådan at så længe min lyst er større end min frygt. Så er jeg voksen nok til selv at træffe en beslutning om hvordan jeg vil gøre tingene

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Kom nu piger, der hænger et ubesvaret spørgsmål til jer.

Jeg gentager på Zemi's vegne:

 

Jeg kunne nu godt tænke mig at vide hvorfor i piger der kun giver blow med kondom, uden større eftertanke gladeligt tager imod en slikketur uden noget på tungen (ja de fåes)? Det er et spørgsmål og ikke kritik af hverken det ene eller det andet valg :)

 

???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom nu piger, der hænger et ubesvaret spørgsmål til jer.

Jeg gentager på Zemi's vegne:

 

Jeg kunne nu godt tænke mig at vide hvorfor i piger der kun giver blow med kondom, uden større eftertanke gladeligt tager imod en slikketur uden noget på tungen (ja de fåes)? Det er et spørgsmål og ikke kritik af hverken det ene eller det andet valg :)

 

???

 

Ja, det har også længe undret mig. Jeg har tidligere spurgt, men fik svaret at pigen ikke ville snyde sig selv for den nydelse. Fair nok, men man kan altså ikke først bruge argumentet om smittefare, derefter sige at man vil løbe risikoen ved fisseslikning, og så dernæst kritisere piger der ignorerer smittefaren ved at sutte pik. Dét er der trods alt også nogle piger der nyder rigtig meget, og rigtig mange piger bryder sig slet ikke om at sutte med gummi.

 

Så kan vi ikke få en fornuftig forklaring på hvorfor ubeskyttet fransk til pigen er helt okay (og nærmest standard) hvorimod ubeskyttet fransk til fyren nærmest er en forbrydelse, og en helt uacceptabel glidebane??? Jeg undres :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I et filosofisk øjeblik i markedsføringsmæssig sammenhæng drev mine tanker hen på markedsføring af sex - af sig selv som pige, som lækker og fristende for kunden at besøge.

 

Ville Århuselskeren kysse en pige, som han vidste lige havde gumlet pjoverten på den mand, han møder på vejen ud? Måske har hun oven i købet suget ham tom!

 

Kan du se pointen?

 

Nåe nej, udgangs replikken skal jo være på ujenlændsk.

 

Vedere il mio punto?

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

I et filosofisk øjeblik i markedsføringsmæssig sammenhæng drev mine tanker hen på markedsføring af sex - af sig selv som pige, som lækker og fristende for kunden at besøge.

 

Ville Århuselskeren kysse en pige, som han vidste lige havde gumlet pjoverten på den mand, han møder på vejen ud? Måske har hun oven i købet suget ham tom!

 

Kan du se pointen?

 

Nåe nej, udgangs replikken skal jo være på ujenlændsk.

 

Vedere il mio punto?

Mjaaa. Et skråplan at gå ind på efter min mening. Selvsamme mænd har jo ligesom været alle mulige andre steder på pigen også. Og rent personligt kysser jeg ikke en glædespige medmindre hun dufter af frisk tandbørstning. Eller som et minimum noget der minder om det :)

Håber stadig der er nogle af pigerne som vil svare på spørgsmålet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Utroligt at det spørgsmål har gjort alle pigerne tavse, man skulle ikke tro at det var muligt :-D

Ja, det har også længe undret mig. Jeg har tidligere spurgt, men fik svaret at pigen ikke ville snyde sig selv for den nydelse. Fair nok, men man kan altså ikke først bruge argumentet om smittefare, derefter sige at man vil løbe risikoen ved fisseslikning, og så dernæst kritisere piger der ignorerer smittefaren ved at sutte pik. Dét er der trods alt også nogle piger der nyder rigtig meget, og rigtig mange piger bryder sig slet ikke om at sutte med gummi.

Så kan vi ikke få en fornuftig forklaring på hvorfor ubeskyttet fransk til pigen er helt okay (og nærmest standard) hvorimod ubeskyttet fransk til fyren nærmest er en forbrydelse, og en helt uacceptabel glidebane??? Jeg undres :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Nu kan jeg jo af gode grunde ikke udtale mig. Men flere af de piger jeg kender som ikke tilbyder super fransk. Der handler det mere om at de har behov for at holde noget helligt end det handler om sygdoms frygt. Jeg tror vi alle sammen har et behov for at reservere noget der skal høre privatlivet til. Det har jeg også. Og det vil aldrig blive aktuelt at tilbyde dette for selv den højeste pris..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da gerne svare. :)

Sisse er faktisk inde på det...

Først vil jeg pointere, at jeg har aldrig har peget fingre af piger, der sutter uden gummi - det er helt deres egen sag, og bestemt ikke noget, som jeg skal blande mig i. Vores grænser er vidt forskellige.

Én pige finder det grænseoverskridende at blive knaldet i røven, mens andre piger finder det grænseoverskridende at kysse.

Men grunden til at jeg ikke sutter uden gummi er, at det føles for grænseoverskridende. Næsten lige så grænseoverskridende som at knalde uden gummi. Sådan er jeg nu engang indrettet. Det er ikke så meget frygten for sygdomme men mere tanken om otte forskellige dillere og andre sekreter i munden, der ikke tiltaler mig. That's just me. Det er noget jeg gemmer til andre lejligheder.

At jeg så ikke føler det grænseoverskridende at lade en fremmed mand begrave sit ansigt i mit skød eller at kysse intimt med selv samme, er bare sådan jeg - endnu engang - er indrettet.

Om det er grådighed eller egoisme eller noget helt tredje, det ved jeg ikke. Man må tænke om det, hvad man vil... Det er bare dér, hvor mine grænser går.

Om det er derfor, at ubeskyttet fransk til pigen generelt er standard, mens ubeskyttet fransk til manden ikke er, ved jeg ikke. Kan kun tale for mig selv. :)

Redigeret af Nikita

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...