Hop til indhold

Kære Møffe, kan du finde ud af dig selv ;)

Featured Replies

Skrevet

Jeg må lige skrive en reaktion på denne artikel som er pt på TV2.dk -> https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-04-26-bordelkunde-graemmes-ved-sig-selv-efter-tv-dokumentar

At nærmest syntes, at prostitution skal være ulovligt og så samtidig selv gå på bordel og have sex, er mig lidt ubegribeligt. Møffe du væver rundt i din egen samvittighed og jeg tror at du har moralske skrupler. Fair nok hvis du har moralske skrupler, men så hold op med at gå på bordel. Når så du har formået at holde op, SÅ KAN du være modstander af prostitution og komme med en offentlig udtale som det interview du har givet TV2. Det andet er da helt hen i vejret, og virker meget vævende.

Personligt kan jeg godt forstå dig hvad angår moralen omkring det at have sex med prostitueret kvinder. Jeg selv har haft et liv i det kristne miljø og min personlige overbevisning er, at sex på den måde med en masse fremmede kvinder og giver penge for det. Er på kanten med min egen morale. MEN når det er sagt, kan jeg aldrig gå ud i offentligheden og sige, at prostitution bør være ulovlig. Det er næsten det samme som at sætte mig selv i fængsel, for jeg ved at jeg ikke bare lige er i stand til at holde op efter så mange år som sexkunde.

Jeg ved at der er mange synspunkter omkring købesex, alt fra dem som syntes at det er det mest naturlige til dem som afskyr det.

Min morale var bare, at man bør måske lige tænke sig lidt om inden man går ud offentligt og vil kriminalisere købesex, men selv er bruger af købesex. 

• Svar 55
  • Visninger 9.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Dillermand Junior
    Dillermand Junior

Ja @Møffe har da fået den opmærksomhed han ønskede en skam han er så unuanceret og foreslår en ikke løsning frem for en løsning.  Og at han får udstillet sig selv som en posterboy på samfundets d

• @nillerniller allerførst vil jeg gerne pointere at det ikke er en hetz mod Møffe. Jeg har gjort mit yderste for at holde en sober tone overfor Møffe. Men når man går ud i offentligheden må man regne m

• Har Møffe mere brug for at finde ud af sig selv end de fleste af os? Jeg mener nok han har været usædvanligt modig, for en sexkøbere at være. Desuden ved jeg fra lang erfaring at man ikke kan kontro

Skrevet

Det er vel et resultat af den tid vi lever i. 15 minutes of fame, også lige meget om man er anonym og bare skal sige et eller andet for at være spændende!

Skrevet

Ja @Møffe har da fået den opmærksomhed han ønskede en skam han er så unuanceret og foreslår en ikke løsning frem for en løsning. 

Og at han får udstillet sig selv som en posterboy på samfundets dårlige fordomme om hvad sexkunder er for nogen der ignorerer klare tegn på dårligdomme og som ikke tager ansvar selv eller kan styre deres drifter. 

Skrevet

Det var da utroligt, så mange der straks, flere uden at have set eller læst tingene, jagter og hetzer een person.

Dobbeltmoralsk? Ja. Hyklerisk? Ja. Men dog mere røv i bukserne end de fleste med trang til 'nuanceret' debat, der bruger mere tid på at gemme sig, hetze andre, dreje fokus over på danske piger, bagatellisere I stedet for bare at holde sig til emnet og forholde sig til fakta atter bragt frem i endnu en dokumentar, endnu en undersøgelse, endnu et bevis på en grum, grim virkelighed med udbyttelse, misbrug og fastholdelse af andre mennesker. Ja, pigerne er mennesker. 

Undskyldninger og bortforklaringer står i kø blandt mange, der ikke engang forstår, hvad fastholdelse af mennesker i en situation er. Men retfærdiggør sig selv med at pigerne alligevel har et liv i trange kår (så jeg hjælper dem?), jeg giver dem penge og dermed mulighed for at stoppe med penge på lommen (wauw, knight in shining armour) eller hvad sker der ellers med pigerne (grad af teoretisk ansvarsfølelse). 

Møffe deltog. Stærkt. Kompagniet skal naturligvis vinkle deres projekt og ikke blande solstrålehistorier ind i det om 137 frivilllige danske prostituerede eller de 482 østeuropæere, mexikanere, italienere (Agatha), spaniakker (Lucia), der har valgt det som karriere og erhver i hvert fald en periode. 

Ville svare til at lave en dokumentar om narkotika og blande brug af hash og morfin brugt af uhelbredeligt syge ind i de enorme konsekvenser menneskeligt med ødelagte families og afhængighed og udnyttelse, det generelt skaber med stor fortjeneste til bagmænd. 

Er voksne mennesker i stand til at skelne eller er 2024 året, hvor vi kollektivt har lagt hjerne, fornuft og ansvar på hylden?

Naturligvis er Møffe udsagn udeladt, naturligvis kan det virke hyklerisk at 'stå frem' i en branche, hvor ingen andre vil (kunder, piger, bagmænd, udlejere, telefonkaruseller, visa og pas ordnere) og lyde som om, han vil fortsætte med....noget.

Men er det vigtigt ift råddenskaben og misbruget generelt at jagte een mand, der nu er stoppet op og reflekterer og måske nu har taget de første skridt mod et helt stop over tid, mod måske kun at vælge alm massage, måske sikre sig, at besøg kun foregår hos en 100% frivillig. 

Sexbesøg er en afhængighed. Ellers ville mænd herinde jo blot stoppe fra den ene dag til den anden. Nogle er totalt ligeglad med andre mennesker. Og står ved det. Andre er ligeglade men pakker det ind og retfærdiggør deres opførsel. Adr. 

Om afhængigheden skyldes højt sexdrive eller sexafhængighed eller komer fra ensomhed, social akavethed er bedøvende ligegyldigt. 

Nogle har totalt mistet poiten og debaterer det og den/de forkerte. HALLO????

Møffe er dum, Møffe repræsenterer en sexkundeerfaringsside dårligt, Møff er dit, Møffe er dat. 

Kompagniet er dumme, de skulle have vist og talt med aaaallllle de lykkelige piger og kunder herindefra, der ikke er afhængige, kan se signalerne, altid træffer ansvarlige valg, aldrig falder i....

Bortset fra, de sexkunder modsat uduelige (sarkasme) Møffe (nej, han repræsenterer sgu da ikke EG!), der kryber langs murine, gemmer sig, har mere travlt med at fjerne fokus fra det uhyggelige, det handler om:

MISBRUG, LØGNE, UDNYTTELSE OG FASTHOLDELSE AF MANGE, MANGE TUSINDE PIGER 

Skrevet

Møffe har selv beskrevet hvordan han så tegnene på rådenskab de steder han besøgte men han ændrede jo ikke adfærd før en TV dokumentar kom og skar det ud i pap for ham og nærmest slog ham oven i hovedet med egen naivitet og ansvarsfornægtelse. 

Jeg har svært ved at se hvorfor vi skal andet end at ryste på hovedet af ham @nillerniller

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet
  • Author
nillerniller skrev, for 3 minutter siden:

Det var da utroligt, så mange der straks, flere uden at have set eller læst tingene, jagter og hetzer een person.

Dobbeltmoralsk? Ja. Hyklerisk? Ja. Men dog mere røv i bukserne end de fleste med trang til 'nuanceret' debat, der bruger mere tid på at gemme sig, hetze andre, dreje fokus over på danske piger, bagatellisere I stedet for bare at holde sig til emnet og forholde sig til fakta atter bragt frem i endnu en dokumentar, endnu en undersøgelse, endnu et bevis på en grum, grim virkelighed med udbyttelse, misbrug og fastholdelse af andre mennesker. Ja, pigerne er mennesker. 

Undskyldninger og bortforklaringer står i kø blandt mange, der ikke engang forstår, hvad fastholdelse af mennesker i en situation er. Men retfærdiggør sig selv med at pigerne alligevel har et liv i trange kår (så jeg hjælper dem?), jeg giver dem penge og dermed mulighed for at stoppe med penge på lommen (wauw, knight in shining armour) eller hvad sker der ellers med pigerne (grad af teoretisk ansvarsfølelse). 

Møffe deltog. Stærkt. Kompagniet skal naturligvis vinkle deres projekt og ikke blande solstrålehistorier ind i det om 137 frivilllige danske prostituerede eller de 482 østeuropæere, mexikanere, italienere (Agatha), spaniakker (Lucia), der har valgt det som karriere og erhver i hvert fald en periode. 

Ville svare til at lave en dokumentar om narkotika og blande brug af hash og morfin brugt af uhelbredeligt syge ind i de enorme konsekvenser menneskeligt med ødelagte families og afhængighed og udnyttelse, det generelt skaber med stor fortjeneste til bagmænd. 

Er voksne mennesker i stand til at skelne eller er 2024 året, hvor vi kollektivt har lagt hjerne, fornuft og ansvar på hylden?

Naturligvis er Møffe udsagn udeladt, naturligvis kan det virke hyklerisk at 'stå frem' i en branche, hvor ingen andre vil (kunder, piger, bagmænd, udlejere, telefonkaruseller, visa og pas ordnere) og lyde som om, han vil fortsætte med....noget.

Men er det vigtigt ift råddenskaben og misbruget generelt at jagte een mand, der nu er stoppet op og reflekterer og måske nu har taget de første skridt mod et helt stop over tid, mod måske kun at vælge alm massage, måske sikre sig, at besøg kun foregår hos en 100% frivillig. 

Sexbesøg er en afhængighed. Ellers ville mænd herinde jo blot stoppe fra den ene dag til den anden. Nogle er totalt ligeglad med andre mennesker. Og står ved det. Andre er ligeglade men pakker det ind og retfærdiggør deres opførsel. Adr. 

Om afhængigheden skyldes højt sexdrive eller sexafhængighed eller komer fra ensomhed, social akavethed er bedøvende ligegyldigt. 

Møffe er dum, Møffe repræsenterer en sexkundeerfaringsside dårligt, Møff er dit, Møffe er dat. 

Kompagniet er dumme, de skulle have vist og talt med aaaallllle de lykkelige piger og kunder herindefra, der ikke er afhængige, kan se signalerne, altid træffer ansvarlige valg, aldrig falder i....

Bortset fra, de sexkunder modsat uduelige (sarkasme) Møffe (nej, han repræsenterer sgu da ikke EG!), der kryber langs murine, gemmer sig, har mere travlt med at fjerne fokus fra det uhyggelige, det handler om:

@nillerniller allerførst vil jeg gerne pointere at det ikke er en hetz mod Møffe. Jeg har gjort mit yderste for at holde en sober tone overfor Møffe. Men når man går ud i offentligheden må man regne med reaktion, Og du skriver at "Møffe er dum", den udtale kan jeg ikke overhoved genkende. Den står du selv for.

Mit perspektiv er bare, at når man går ud offentligt i selveste TV2, og siger at købesex bør være ulovligt men selv er købesex bruger. Så virker det ærlig talt MEGET utroværdigt.

Jeg er helt med på, at nogle kvinder bliver udnyttet økonomisk, men vi må komme med evt løsninger der kunne sikre damerne deres surt tjente penge. 

Hvis det blev ulovligt, tror jeg at der stadig ville være købesex i DK. Måske under endnu mere usle forhold end det er i dag. Med endnu mere vold og udnyttelse.

Skrevet

Det lille “.” Efter 11 år er ret vigtigt - jeg så det ikke da jeg først læste artiklen. 

Skrevet
Muggi skrev, for 16 minutter siden:

går ud offentligt i selveste TV2, og siger at købesex bør være ulovligt men selv er købesex bruger. Så virker det ærlig talt MEGET utroværdigt.

Igen en mangel på mellemregning, mistolkning, straks behov for at reagere. Stopper I selv og reflekterer over dette behov for straks at reagere imod en? Nu I såååå gerne vil nuancere sexbrug? 

Han er gået ud anonymt. 

Baggrunden for at gå ud kender I ikke: ikke een har ydmygt, nysgerrigt lavet en tråd og SPURGT manden

Han repræsenterer ikke EG (blot den eneste, Kompagniet måske indenfor en deadline har kunnet få fat I uanset vinklen er som den er)

Så en stofmisbruger stadig i misbrug må ikke anonymt deltage og citeres for et ønske om at det ulovliggøres, evt for at kunne tage det sidste skridt til helt stop af brug af dise ufrivillige piger? Uanset om det kan virke fesent, så er det vel ikke mere fesent end samtlige herinde, der ikke er stoppet selv og indimellem bruger piger uden 100% at vide, de er frivillige og ikke fastholdt i en eller anden grad. 

Ja, din tone er ganske nobel og fin, jeg har ikke sagt, du har sagt, at han er dum (sarkasme fremstilling ift pointen med manges pludselige trang til at jagte EEN MAND OG KRITISERE HAM IFT BLA ORD MÅSKE LIDT VINKLET OG STADIG AFHÆNGIG) og dermed fangede du heller ikke pointen. 

Er det vigtigt at bruge al krudt på ham?

Eller kunne nuancer OGSÅ at sende et signal fx til politikere om at DE skal få fingeren ud (revidering, flere ressourcer, lut of the box løsninger), da sexkunder er afhængige og åbenbart ikke selv kan sige fra og træffe det valg at stoppe (med de forkerte prostituerede). 

Prøv at sige een god ting ved at han deltog....jeg tror godt du og I og man kan. 

Skrevet

@Møffe står frem og giver på den måde en stemme til den situation, nogle sexkøbere befinder sig i. Konen giver ingen sex på hjemmefronten, manden har stadig et ønske om sex med en vi frekvens. Samtidig ved han godt, at sexbranchen ikke bare er en dans på roser.

Artiklen angiver hans alder, konens etnicitet og hvor længe de har været gift, og kombinationen af de tre oplysninger vil nok gøre, at han nu må regne med, at hans nærmeste familie og venner kan regne ud, hvem han er. Hvis de vil, kan de også læse, hvad han har skrevet og anmeldt gennem tiden her på EG. Men TV2 har holdt ham “anonym”. Flot.

Redigeret af Den_glade_amatør

Skrevet
nillerniller skrev, for 55 minutter siden:

Kære @nillerniller

Jeg køber sex fordi det gør mig glad og lykkelig, og når pigen og jeg siger farvel er det med kys og kram, smil og søde ord. Af de omkring 60 besøg jeg har været på er det kun de 2 hvor jeg lidt føler jeg skulle have vendt om i døren.

Det er da muligt at jeg har kunnet navigere helt uden om all de "stakkels" piger du snakker om, og jeg synes det er forkert når du argumenterer for at de dårlige eksempler kun skal fremhæves og de gode ignoreres. Man bør se det fulde billede.

Jeg vil stadig mødes med de skønne piger som jeg har et godt forhold til og kan føle mig lykkelig sammen med.

Skrevet
  • Author

@nillerniller hvis du lægger mærke til i starten af mit indlæg, at jeg siger

"Personligt kan jeg godt forstå dig hvad angår moralen omkring det at have sex med prostitueret kvinder. Jeg selv har haft et liv i det kristne miljø og min personlige overbevisning er, at sex på den måde med en masse fremmede kvinder og giver penge for det. Er på kanten med min egen morale."

Med det jeg siger her, har jeg også et andet "take on it" altså en nuance af købesex. I denne nuance er udnyttelse af kvinder også et element som gør, at jeg er på kanten af min egen morale. Og der er helt sikkert flere elementer, der gør at jeg er på kanten. Men når man sidder og skriver, så får man ikke hver enkelt detalje med. Med andre ord, det bliver lidt mere generelt og ikke detaljeret.

Hele humlen er kære Møffe, hvis du læser med. At jeg ville ikke gå ud som sexkøber og samtidig sige, at det skal være ulovligt. Hvis du derimod havde stoppet med det i en årrække og ville være 100 procent sikker på, at du ikke ville købe sex igen. Så ville jeg have mere respekt for dig. 

Jeg står ved, at jeg er afhængig. Og det må alle gerne vide, jeg kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade. Hvis myndighederne og politikerne vil gøre endnu mere så fair nok. Så må jeg tage den derfra. 

@nillerniller om det er godt at Møffe deltog og om jeg kan sige én god ting at han gjorde det!? Jeg kan kun sige, at blev jeg spurgt af TV2, så ville jeg nok sige, at jeg ikke ville deltage, da TV2's agenda og vinkel af sagen er, at få alle sexkøbere til at stå i et dårligt lys. Men skal jeg rose Møffe, ja så er du en modig mand ... men du må regne med lidt bump på vejen ^_^

Skrevet

Jeg kan slet ikke holde ud, at jeg har støttet det. Det er ligesom et wakeupcall. Jeg græmmes virkelig ved det

(sagt efter det statement) Jeg vil sgu ikke stoppe nu, hvor jeg er 55 år. Så jeg kan ikke sige, at nu gør jeg det ikke mere.

Virker lidt som om han prøver at gøre jounalisterne glade og en gang imellem lige lufter sandheden. For det giver altså ikke ret meget mening :)

(artiklen) Han har også flere gange oplevet, at kvinderne er begyndt at græde. Blandt andet hvis han er gået dem på klingen om, hvor mange mænd de har haft sex med.

Jeg bryder mig ikke om at have sex med en, der har sex med andre eller lever af at have sex med andre, siger han.

MIG: Så du går til en Prostitueret og spørge om hun er jomfru eller hvad, men du ender alligevel sammen med hende efter hun har grædt over dit spørgesmål.  Kender ikke lige til diverse personer herinde, men er enig med ham som lavede dette opslag, at det nok kunne være gjort lidt bedre (undskyld til personen som blev interwievet)

Skrevet
Muggi skrev, for 2 timer siden:

Jeg må lige skrive en reaktion på denne artikel som er pt på TV2.dk -> https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-04-26-bordelkunde-graemmes-ved-sig-selv-efter-tv-dokumentar

At nærmest syntes, at prostitution skal være ulovligt og så samtidig selv gå på bordel og have sex, er mig lidt ubegribeligt. Møffe du væver rundt i din egen samvittighed og jeg tror at du har moralske skrupler. Fair nok hvis du har moralske skrupler, men så hold op med at gå på bordel. Når så du har formået at holde op, SÅ KAN du være modstander af prostitution og komme med en offentlig udtale som det interview du har givet TV2. Det andet er da helt hen i vejret, og virker meget vævende.

Personligt kan jeg godt forstå dig hvad angår moralen omkring det at have sex med prostitueret kvinder. Jeg selv har haft et liv i det kristne miljø og min personlige overbevisning er, at sex på den måde med en masse fremmede kvinder og giver penge for det. Er på kanten med min egen morale. MEN når det er sagt, kan jeg aldrig gå ud i offentligheden og sige, at prostitution bør være ulovlig. Det er næsten det samme som at sætte mig selv i fængsel, for jeg ved at jeg ikke bare lige er i stand til at holde op efter så mange år som sexkunde.

Jeg ved at der er mange synspunkter omkring købesex, alt fra dem som syntes at det er det mest naturlige til dem som afskyr det.

Min morale var bare, at man bør måske lige tænke sig lidt om inden man går ud offentligt og vil kriminalisere købesex, men selv er bruger af købesex. 

Nu er jeg ikke herre over hvordan det er blevet skreven -Jeg har svaret på de spørgsmål der er blevet stillet. efterfølgende har jounalisten sendt artiklen til mig -som jeg har kommenteret på, og givet hende retur -det har hun så skrevet artiklen udfra... det er langt fra sådan, jeg selv ville skrive det.

Jeg er meget afklaret omkring det, og mig selv, og mine holdninger, værdier, moral osv. -og hvis Hvis artiklen virker modsat og vævende -er ikke mit budskab ved at "stå frem" 

Altså jeg tager ansvaret for mig selv og det der er skreven, som jeg har svaret -men formuleringen og hvordan folk ellers vælger, at læse/tolke artiklen -er jo ikke mit ansvar...

Iøvrigt går jeg ikke på bordel -og jeg har ikke været på besøg ved en massageklinik/shop siden første program. det har været en processe som startede for et par år siden vel -hvor mange middelmodige oplevelser fik mig til, at tænke over det -og har da også debatteret det herinde utallige gange efterhånden... Så det er ikke så meget nyt i det... Udover 1. del fik "bæret til at flyde over" hos mig -det vil jeg ikke være en del af længere... 

Skrevet
Muggi skrev, for 3 timer siden:

Det er faktisk indvandre der har det (tror du ikke det selv), som os har kendskab til omverdenen, Jeg har ikke imod mørke dansker. uha da.. jeg har set tit, det er altid dem der bruger damen først, jeg ved ikke hvad de laver derinde, for mig virker det meget mærkligt, de kommer i første bås.. Måske tager de 50% af deres penge (som de har fremme) eller deres venner voldtager damen. hvem ved?

TV2 er lidt en dame kanal, som her sine egne holdninger og meninger. Jeg snydes det fint de har lavet det program.

Så er det sagt. hvis købesex skal være lovligt, skal der holdes opsyn med det. måske en smiley face på døren, jeg ved det ikke hvordan.

Det fint Møffe har lagt det ud, ellers vil der bare være en, anden en.. ik?

Så det folk med dum morale der vil støtte det. Og det kan vi ikke gøre noget ved.

Redigeret af Gæst

Skrevet
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Kære @nillerniller

Jeg køber sex fordi det gør mig glad og lykkelig, og når pigen og jeg siger farvel er det med kys og kram, smil og søde ord. Af de omkring 60 besøg jeg har været på er det kun de 2 hvor jeg lidt føler jeg skulle have vendt om i døren.

Det er da muligt at jeg har kunnet navigere helt uden om all de "stakkels" piger du snakker om, og jeg synes det er forkert når du argumenterer for at de dårlige eksempler kun skal fremhæves og de gode ignoreres. Man bør se det fulde billede.

Jeg vil stadig mødes med de skønne piger som jeg har et godt forhold til og kan føle mig lykkelig sammen med.

Det er bestemt også flot, 2 af 60 er næsten fuld place, hvilket må sige du er en af de ret ansvarlige.voksne sexkunder, fedt. Af se 2-300.000 sexkunder I danmsrm GÆTTER jeg baseret på dokuen OG undersøgelser og antal annoncer med ufrivllige piger, at du tilhører 2% af sexkunder, der ikke er ligeglade men vender om i døren, anmelder til politiet, researcher Grundisburgh osv. Fedt selv om 2% jo teoretisk er 2% for mange. 

Jo, man skal ikke lave en fælles doku om dine knald gavner dig, så du ikke blir skilt, begår voldtægt osv, så blegner hele pointen som er at GIVE KLAR BESKED, VISE HVOR UHYGGELIGT DET ER OG 7913 ÆNDRE DET VED AT KUNDER OG POLITIKERE ÆNDRER HOLDNING OG VALG. 

Skrevet
Muggi skrev, for 7 timer siden:

(…)

Personligt kan jeg godt forstå dig hvad angår moralen omkring det at have sex med prostitueret kvinder. Jeg selv har haft et liv i det kristne miljø og min personlige overbevisning er, at sex på den måde med en masse fremmede kvinder og giver penge for det. Er på kanten med min egen morale.

(…)

Fedt med endnu flere tanker om dette emne. Nu ved jeg ikke, om det er samvittighed eller hvad end måtte være der har fået den gode herre til at skrive dette. Eller om det er fordi der er nogen der ikke kan finde ud af sig selv – mon dog.

Men det var også lidt der den knækkede for mig som nævnt i en anden tråd. For @Møffe pegede netop på mange fine ting, og at der er forhold hos mange GP’er som man skal være opmærksom på. Det synes jeg netop var det der var rigtig fint. At gøre opmærksom på at GP’er kan blive truet, udsat for vold, der kan være bagmænd etc.

Men jeg tror netop heller ikke det at gøre prostitution ulovligt ville være vejen frem selvom der nok er nogen der ville mene det. Det vil nok bare få flere knap så gode ting til at foregå i det skjulte.

Jeg ved faktisk ikke, om kristendommen ville gå imod det at besøge en prostitueret. Det kritiseres i det gamle testamente – men jeg tror ikke nødvendigvis kristendommen forbyder det i dens moderne form? Det sagt er den slags også en privat sag – jeg skal derfor understrege at jeg ikke ønsker mig at blande mig i et personligt sjæleligt forhold her.

Du vil nok finde andre mere kritiske religioner på det område men nu skulle det handle om TV2’s dokumentar.

For mig at se tror jeg mere det handler om at være opmærksom på røde flag når man besøger en GP.

nillerniller skrev, for 7 timer siden:

(…)

(…)

Fedt med endnu flere nuanceringer selvom du åbenbart selv er lidt ude efter det – altid godt med nuanceringer synes jeg dog. Jeg synes netop også, at det er fint at @Møffe også er gået ud og har sagt sin holdning.

Det er netop virkelig fint med en dokumentar som den på TV2, der gør opmærksom på problemet på de problemer der kan være.

Jeg ved ikke, om nogen her dog er prinsen på den hvide hest. Om folk så vælger den ene eller anden tilgang – jeg tænker det vigtige er at folk er opmærksomme på at der kan være f.eks. bagsider ved prostitution.

Og ja, der er desværre en del piger der får grimme ord med på vejen hvis det er det du tænker på med hetz.

nillerniller skrev, for 7 timer siden:

(…)

(…)

Om sex og f.eks. købesex er en afhængighed er noget der står til debat – i hvert fald rent videnskabeligt hvor man kan finde begge holdninger repræsenteret. Årsagerne til hvorfor folk vælger at købe sex kan være mange.

Jeg hælder selv til at det som så meget andet kan have et afhængigheds-præg men at det nok ikke er decideret afhængighedsskabende.

Uanset hvad handler tråden netop her endnu engang om TV2’s dokumentar og jeg synes det er rigtig fint, at den er blevet lavet og også hvis en person som @Møffe deler hans tanker om det. Netop at gøre opmærksom på at GP’er kan blive truet, udsat for vold, der kan være bagmænd etc.

For mig at se er en ulovliggørelse dog ikke vejen frem for bedre betingelser for pigerne :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
  • Author

@TheLion Jeg vil lige svare dig omkring det med, som du nævner min samvittighed og købesex. Jeg reagerer blot på Møffes interview på TV2, hvori han siger at man burde ulovliggøre det. I bund og grund forstår jeg det sådan, at Møffe er et menneske med samvittighed og kan se de dårlige ting der foregår i prostitutions miljøet. Ethvert sundt menneske tror jeg ville reagere som Møffe. Det er derfor jeg nævner, min vinkel og skilter så at sige min samvittighed. Men jeg ved også godt, at der er ting vi må leve med og gå på kompromis med her i livet, selv om det til tider nager i ens samvittighed. Og én af de ting for mig er, at købe sex hos kvinder.

@TheLion Du skriver også at du ikke er sikker på om kristendommen i sin nuværende form forbyder købesex. Til det kan jeg kun sige, det kommer meget an på hvilken kristent samfund du har tilhørt. Men lad det ligge ... det er en helt anden diskussion som nok mange på det forum vil være foruden.

Dog afholder jeg mig fra at gå ud og sige, købesex skal være ulovligt. Hvorfor pokker skulle jeg risikere en tur i brummen, hvis jeg ikke kan holde op :ph34r:

Redigeret af Muggi
Lidt tilføjelse.

Skrevet
Muggi skrev, for 12 minutter siden:

@TheLion Du skriver også at du ikke er sikker på om kristendommen i sin nuværende form forbyder købesex. Til det kan jeg kun sige, det kommer meget an på hvilken kristent samfund du har tilhørt. Men lad det ligge ... det er en helt anden diskussion som nok mange på det forum vil være foruden.

Ja, tak. Skån os ateister uden tilknytning til Folkekirken for mere snak om kristendom og købesex!

Skrevet
nillerniller skrev, 1 time siden:

Det er bestemt også flot, 2 af 60 er næsten fuld place, hvilket må sige du er en af de ret ansvarlige.voksne sexkunder, fedt. Af se 2-300.000 sexkunder I danmsrm GÆTTER jeg baseret på dokuen OG undersøgelser og antal annoncer med ufrivllige piger, at du tilhører 2% af sexkunder, der ikke er ligeglade men vender om i døren, anmelder til politiet, researcher Grundisburgh osv. Fedt selv om 2% jo teoretisk er 2% for mange. 

Jo, man skal ikke lave en fælles doku om dine knald gavner dig, så du ikke blir skilt, begår voldtægt osv, så blegner hele pointen som er at GIVE KLAR BESKED, VISE HVOR UHYGGELIGT DET ER OG 7913 ÆNDRE DET VED AT KUNDER OG POLITIKERE ÆNDRER HOLDNING OG VALG. 

Der tænker jeg nu nærmere at procenten er omvendt. At det er de 98% der søger de dejlige oplevelser hos de selvstændige GP'ere med ordnede forhold, mens dem der kan være ligeglade med ulykkelige og menneskehandlede piger nærmere udgør de 2%. For mine 2 dårlige (-ish) oplevelsers vedkommende er der skam ikke noget at anmelde. Det var en sur og krigerisk pige der ikke var til at være sammen med, og en anden der gav sig fuldt ud i sexen men desværre ikke var helt til stede når jeg prøvede at føre en samtale med hende. Begge var danske.

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 4 timer siden:

Det er faktisk indvandre der har det (tror du ikke det selv), som os har kendskab til omverdenen, Jeg har ikke imod mørke dansker. uha da.. jeg har set tit, det er altid dem der bruger damen først, jeg ved ikke hvad de laver derinde, for mig virker det meget mærkligt, de kommer i første bås.. Måske tager de 50% af deres penge (som de har fremme) eller deres venner voldtager damen. hvem ved?

TV2 er lidt en dame kanal, som her sine egne holdninger og meninger. Jeg snydes det fint de har lavet det program.

Så er det sagt. hvis købesex skal være lovligt, skal der holdes opsyn med det. måske en smiley face på døren, jeg ved det ikke hvordan.

Det fint Møffe har lagt det ud, ellers vil der bare være en, anden en.. ik?

Så det folk med dum morale der vil støtte det. Og det kan vi ikke gøre noget ved.

Undskyld.. jeg så ikke den artikel..

Jeg har nok brugt 350.000 kr på dyre damer over 13 år

Danske damer, mange a de damer er kommet videre med deres liv. Nu sidder jeg her alene og tænker på hvad jeg fået for de penge..

Jeg tror også problemet er de danske kvinder, var inde på en datingside for nogle dage tilbage, der var kun 30 damer.

Men hvor er tv2 der?

Redigeret af Gæst

Skrevet
Lauersen skrev, for 8 minutter siden:

Der tænker jeg nu nærmere at procenten er omvendt. At det er de 98% der søger de dejlige oplevelser hos de selvstændige GP'ere med ordnede forhold, mens dem der kan være ligeglade med ulykkelige og menneskehandlede piger nærmere udgør de 2%. For mine 2 dårlige (-ish) oplevelsers vedkommende er der skam ikke noget at anmelde. Det var en sur og krigerisk pige der ikke var til at være sammen med, og en anden der gav sig fuldt ud i sexen men desværre ikke var helt til stede når jeg prøvede at føre en samtale med hende. Begge var danske.

Du tror og alle undersøgelser de sidste 14 år modbeviser dette ligesom pigernes udsagn (danske mænd, der vil ha urin og ska sex mm) og antal annoncer gør det. 

Men du mener måske at 98% kunder med god intention prøver og så rammer de foran annoncen eller døren af akut blindhed, så de ikke kan se eller høre allle de mange åbenlyse signaler? 

Tro er noget, man går i kirken med. Gode intentioner er kun intentioner. Valg er aktive handlinger. Med 140 bordeller kun i een region, er dine 98% ordentlige kunder vist en påstand uden hold i nogen virkelighed :D

Var det o8%, ville der slet ikke være det antal afrikanere, sydamerikanere og antal annoncer. Hint: uden kunder, ingen ufrivillige piger. Plain and simple.

Hvor mange danske frivillige vil lave out of the ordinary sex som at skide danske mænd i Munden fx? 

Skrevet
nillerniller skrev, for 6 minutter siden:

Du tror og alle undersøgelser de sidste 14 år modbeviser dette ligesom pigernes udsagn (danske mænd, der vil ha urin og ska sex mm) og antal annoncer gør det. 

Men du mener måske at 98% kunder med god intention prøver og så rammer de foran annoncen eller døren af akut blindhed, så de ikke kan se eller høre allle de mange åbenlyse signaler? 

Tro er noget, man går i kirken med. Gode intentioner er kun intentioner. Valg er aktive handlinger. Med 140 bordeller kun i een region, er dine 98% ordentlige kunder vist en påstand uden hold i nogen virkelighed :D

Var det o8%, ville der slet ikke være det antal afrikanere, sydamerikanere og antal annoncer. Hint: uden kunder, ingen ufrivillige piger. Plain and simple.

Hvor mange danske frivillige vil lave out of the ordinary sex som at skide danske mænd i Munden fx? 

Der er noget der hedder erfaringer, og at man kan dele dem steder som her. Jeg har da bestemt hørt om adresser på "bollefabrikker" der skal undgås.

Jeg har såmænd fået urin af ca. halvdelen af de piger jeg har besøgt, og scat fra et par udvalgte. Det kan du tro der er nogen der synes er sjovt at give til en der nyder at modtage det. Det eneste pigerne ikke er ville med er at få et rygte som "scat-pige", så de fleste gange er jeg blevet bedt om at udelade det fra mine anmeldelser.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/169415-gennemført-mindfuck-hos-prinsesserne-advarsel-scat/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/182834-kærligt-og-frækt-møde-med-anja-i-valby/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/171538-julie-naturel-super-fræk-sex-og-bad-på-4-måder-med-underskønne-sweetkisses/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/173463-skønt-besøg-hos-karoline-i-valby-gensidig-dominans-og-indlevende-omsorg/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/153335-dyrisk-liderligt-og-inderligt-kærligt-møde-med-nanna/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/159335-en-rigtig-fræk-time-hos-alice-i-vanløse/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/151330-genbesøg-hos-lina-bbw-i-valby-det-blev-vildere-end-første-gang/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/147296-lækkert-juleknald-med-line-c-i-valby/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/135851-virkeligt-frækt-besøg-hos-katalina-i-rødovre/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/128149-hvem-har-tisset-på-min-sukkermad-det-har-kamille/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/113944-beskidt-og-grænsesøgende-morgenbesøg-hos-agnes-professionelt-og-ærligt-håndværk-men-ingen-lyserød-sky-advarsel-lort/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/111650-sødeste-lotte-i-vanløse/

Skrevet
Lauersen skrev, 1 time siden:

Jeg har såmænd fået urin af ca. halvdelen af de piger jeg har besøgt, og scat fra et par udvalgte. Det kan du tro der er nogen der synes er sjovt at give til en der nyder at modtage det. Det eneste pigerne ikke er ville med er at få et rygte som "scat-pige", så de fleste gange er jeg blevet bedt om at udelade det fra mine anmeldelser.

Spørger dumt. Men hvad er scat?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.