Hop til indhold
Lauersen

Genbesøg hos Lina BBW i Valby, det blev vildere end første gang

Recommended Posts

Det bød blandt andet på lidt brune lege, så jeg synes det bedst passer ind under BDSM/fetichisme.

https://annoncelight.dk/showad/331307

Jeg har tidligere på året haft en virkelig god oplevelse med @Lina_bbw. Første gang ville jeg bare prøve hvad der skete når man blandede hende og mig sammen (fantastisk festfyrværkeri), og allerede da hende og jeg skrev sammen på PB havde jeg luftet tanken om at lege med scat. Det er noget hun har på menuen, men jeg føler bare det kræver at det er bedst hvis man har mødtes før hvis man virkelig skal tage skridtet i den retning. Jeg ville også virkeligt gerne genopleve den kemi vi kunne skabe sammen på vores første møde, og vi aftalte en pris og at så ville der bare ske det der skete.

Det var ægte gensynsglæde da jeg kom ind af døren til den hemmelige kælder i udkanten af Valby med en fantastisk varm krammer. Inde i bollerummet krævede hun mig afklædt straks, og jeg fik smidt bunken af ussel mammon som jeg ikke orkede at slæbe rundt på længere. Jeg fulgte hende ud på badeværelset hvor hun fik sat sig på toilettet, og jeg nød en kærlig og kælen stund med hende hvor jeg kælede for hendes fantastiske naturlige bryster imens hun kom af med hvad hun skulle. Mit store kink er en "menneskelig toiletrulle" fantasi hvor det at få lov til at slikke røvhullet rent ligger helt centralt, og jeg blev bestemt ikke snydt for det. Jeg bad om lov til at se hendes lort i toilettet, og hun benyttede hurtigt chancen til at dukke mit hovede i toilettet og trække ud. Det er trods alt den skæbne der venter et stykke brugt toiletpapir.

Det krævede kun et kort bad før hun mente jeg var fuldt brugbar til sex, og hun fik utålmodigt gennet mig tilbage til bollerummet med kommentarer til min pik der var blevet godt stiv af at jeg fik smagt hendes lort. Vi havde skrevet lidt om at bruge legetøj, og hun havde lidt forskelligt med. Til at starte med ville jeg dog mest af alt slikke hendes fisse, og fik møvet hende ned på sengen med fødderne strakt op til ørerne, slikkede grådigt hendes safter i mig og fik en finger op for rigtigt at mærke hende. Reaktionen fra hende udeblev bestemt ikke, og jeg nød grådigt hendes reaktion på behandlingen. Så en tur med tungen på hendes stramme røvhul hvor hun pressede på for at få min tunge så langt ind som muligt.

Der var en del legetøj at vælge imellem, og det blev en lille buttplug med en ret kraftig vibration. Selvom den var i en lille størrelse startede vi forsigtigt med at få den op i hendes røv med en klat glidecreme. Den skulle dog ikke langt op før hendes røv sugede den til sig, og jeg benyttede chancen til at få et kondom på og starte sexen i doggystyle hvor jeg kunne mærke vibrationerne igennem hende. Jeg kneppede hårdt til lige med det samme, og blev ved til den første udmattelse begyndte at melde sig. Min frækhed tog dog ingen pauser, og jeg trak forsigtigt buttpluggen ud af hende for at mærke hendes røvhul med først en, så to fingre. Jeg forlangte at hun skulle presse udad mens fingrene gled ind, slappe af, og så stramme om fingrene når jeg spredte dem. Hun var ikke blevet helt "færdig" efter vores lille start på besøget, og jeg fik rigelig mulighed for igen at smage på hendes dejlige lort.

Lina bad nu om at få min pik i røven. Selvom jeg havde varmet hende op med fingrene var det nødvendigt at starte forsigtigt, men efterhånden kunne jeg bolle hende helt dybt. Jeg fik vendt hende om med bene oppe så jeg kunne kigge hende i øjnene imens jeg gav hende min pik dybt og hårdt. Det blev til et lille av, men bestemt ikke til et nej. Jeg rakte ud efter et andet stykke legetøj, hendes store bløde dildo med hovede i begge ender som vi havde leget med på sidste besøg, og fik lagt den om hendes hals for at kvæle hende imens jeg kneppede så hårdt jeg kunne.

Det havde været en hård omgang allerede, så jeg fik bedt om pause. Vi holdt om hinanden badet i sved og fik stille og roligt pusten igen. Det blev til lidt kærlig pillowtalk før vi kastede os ud i runde 2. Jeg ville misbruge hendes mund, og det blev skiftevis helt dyb grådig og savlende deepthroat som er hendes specialitet og dominerende mundknep hvor jeg tvang pikken ned i halsen på hende imens jeg holdt hende for næsen. Jeg fik denne gang varieret både med at misbruge hendes oversavlede ansigt til at køre min pik henover og at give hende både pik og dildo i munden samtidig. Jeg ville mærke hendes fisse igen, og fik rørt hende dybt mens vi skælvede i samme takt og kun kunne sige dyriske lyde til hinanden.

Som altid på de rigtigt gode besøg kunne jeg ikke komme, men vi fik en dejlig pillowtalk liggende på det efterhånden gennemsvedte og lorteplettede sengetæppe og et skønt bad sammen hvor vi vaskede hinanden og kælede kærligt. Min pik var stiv igen af at mærke hendes krop imod min, men tiden var gået og jeg skulle afsted til en anden aftale. Vi havde haft en kemi og energi sammen hvor alt var tilladt hvis lysten førte os derhen, og hvor vi bare kunne gøre uden at spørge og ignorere de faste rækkefølger på aktiviteterne. Lina levede endnu en gang op til hendes motto om at livet er for kort til dårlig sex, og jeg må tilstå at det er denne type frigjorte og grænseløse møder der giver mig mod på livet og får solen til at skinne lidt igennem de grå skyer.

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...