Hop til indhold
Lauersen

Sødeste Lotte i Vanløse

Recommended Posts

Var tidligere i aftes vendt hjem fra et besøg hos Lotte

Jeg er lidt i lyserød sky mode, men prøver at skrive lidt alligevel.

Vi havde ok kontakt på tlf og sms, og den tid der passede mig bedst var mulig for hende. Vi fik forventningsafstemt lidt om ydelser/pris, og stedet var forholdsvis ugenert - ud til en stor vej, men med et busskur tæt på hvor man kunne stå og se tilforladelig ud. Det var den smukkeste pige der mødte mig i døren iført bodystocking og selvsiddende strømper. Det er hende på billederne, der dog på ingen måde yder hende retfærdighed. Vi fik snakket lidt igen om hvad der skulle foregå, lidt sedler skiftede hænder, og jeg kom ud i det lille badeværelse, hvor jeg fik hende lidt med som tilskuer.

Hun er virkelig sød og imødekommende, og lidt genert. Jeg havde bestilt nogle "dirty" tillægsydelser, og det var umuligt at dyrke sex på det lille badeværelse, men Lotte kunne et trick med et vinglas og et låg fra en jordbærbakke foret med en serviet der gjorde vores beskidte planer muligt i bollerummet - og så ikke flere detaljer om det, da jeg ikke vil ødelægge nogens appetit.

Vi havde noget lidt akavet sex, der bar lidt præg af at vi var lidt nervøse begge to. Hun smager dejligt, har en dejlig naturlig duft på sin hud (jeg havde forlangt ingen røg, ingen parfume af hende), og hendes krop føles lækker at røre ved. Jeg var desværre kun halvstiv det meste af tiden grundet nervøsiteten, og kunne nu for 6. gang hos en GP ikke komme. Det lykkedes også at få lirket mig ind i hendes ret stramme røv, og var der i doggy et længere tid. Hun kunne tage min gennemsnitspik helt dybt, men lige lidt hjalp det. Lidt "hygge69" føltes dejligt, men heller ikke i mål med det.

Jeg bad hende til sidst om at vi bare lå og holdt om og snakkede, og hun har virkelig det dejligste væsen. Taler ok engelsk. Sluttede af med en lille "drink" og en lille snack til der havde været til overs. Da jeg endelig kom derfra var der gået ca. et kvarter over tiden.

A little something for you sweet girl (who hates that nickname of yours), because I know you read along. You are beautiful, and you have a beautiful heart and mind. Lying beside you in the end was worth everything I paid you, even without the sex and the dirty stuff. I can still feel your body on my palms and the scent of your skin. This fucking pervert had another hour of happiness in his miserable life. Thank you for that, and thank you for being you.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at dele jeres oplevelse :)

I annoncen kalder hun sig lotte i overskriften og Cardi i selve teksten. Hvilket er korrekt?? Tænker af hensyn til evt. fremtidige søgninger på navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Tak for at dele jeres oplevelse :)

I annoncen kalder hun sig lotte i overskriften og Cardi i selve teksten. Hvilket er korrekt?? Tænker af hensyn til evt. fremtidige søgninger på navn.

Cardi er hendes gamle navn, men hun er vist heller ikke tilfreds med Lotte navnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kort overgang skiftede hun navn, men gik så tilbage til Lotte. 

Jeg har også selv besøgt hende, men havde desværre ikke så god en oplevelse som anmelderen her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...