Hop til indhold
Lauersen

Gennemført mindfuck hos Prinsesserne - advarsel scat

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/369603

(Væmmes man ved beskrivelser af lege hvor afføring indgår er det bedst ikke at læse videre)

Spis det! Spis det! Spis det så! Prinsessernes krav og ordrer var nået deres højdepunkt i en ret så fræk leg. Mit perspektiv var fuldstændigt vendt på hovedet. Jeg lå på ryggen på fliserne i brusekabinen i en virkeligt hyggeligt lejlighed i et fantastisk pænt kvarter i København og havde lige stirret op i en fantastisk smuk fisse der havde afgivet en tynd stråle af stærk koncentreret og rivende salt pis til min åbne mund. Den smukke pige der gjorde det vendte sig rundt, og fyldte så min mund med en god portion af hendes lort. En myriade af smagsindtryk overmandede mit allerede overbelastede sanseapparat, og til de højere og mere insisterende ordrer lykkedes det mig at synke omkring halvdelen. Til de uindviede skal det nævnes at det er virkeligt svært at få sig selv til at sluge lort uanset hvor meget man så tænder på situationen, og de to fantastiske piger der havde bragt mig så langt hen i legen fandt til sidst nåde for min kamp med min smagssans og lod mig spytte resten ud i brusenichen hvorefter den anden af dem gav los fra sin blære til min mund med en tyk og varm stråle som kom med en kraft så den fik skyllet min mund efter for rester af den portion lort den før havde været fyldt med. Pigen der havde skidt mig i munden satte igen sit røvhul til min mund og forlangte at blive slikket helt ren. "To minutter får du til at skylle dig" blev der beordret, og jeg kom ind i stuen hvor legen der havde været i gang en halv times tid nu fortsatte.

Min kommunikation op til besøget havde været lidt kringlet. Jeg havde læst om Prinsesserne her på siden, og kigget en del på deres annonce og drømt om at finde nogen der virkelig kunne dominere mig så jeg slet ikke var i tvivl om magtforholdet. Mine fantasier om leg med scat er også en del vildere end min egentlige praktiske erfaring med det. Det er en leg der kan udføres på mange måder, og jeg ville gerne have en ide om hvordan det i praksis lod sig udføre og hvilke typer leg det kunne kombineres med. Det blev til en del skriveri frem og tilbage med dem, også i forhold til hvornår vi overhovedet kunne mødes da både de og jeg har en lidt presset kalender. Da dagen endelig oprandt og jeg blev guidet ind på stedet var jeg allerede ret tummelumsk ved tanken om hvad der skulle ske, og jeg var knap nok inde før jeg blev beordret tøjet af og fik afleveret beløbet.

Vi havde aftalt at de måtte bruge mig som toilet og som kneppedukke med strapons, men jeg skal love for der foregik en del andre ting som jeg var syg med skete men aldrig havde været talt om. På en eller anden måde nåede de aldrig over mine grænser, og jeg må tilskrive dem en kæmpe portion empati i forhold til hvordan de insisterende og kommanderende fik tvunget mig til alle mine favoritlege. De teasede, bandt og fastholdt mig, fik mig til at indsnuse deres kropsdufte, kysse og slikke deres kroppe, slikke dem først uden på deres frække trusser og siden give begge de flotte fisser og fine numsehuller en god tur med tungen til højlydte ordrer om hvordan det skulle gøres. Også med dejlig facesitting hvor de pressede mit ansigt helt tæt ind skødet så jeg måtte gispe efter vejret. Det meste af legen forgik med mig i doggy hvor jeg blev beordret til at tilfredsstille den ene munden eller sutte en strapon dildo for hende imens den anden legede med mit røvhul med fingre og forskelligt legetøj. Igen her var perspektivet uvant med røven op og ansigtet i gulvet og krav om jeg skulle stønne og skrige som deres lille ludertøs når jeg kunne mærke at der blev leget med min røv. Helt fantastiske knaldende lussinger når jeg ikke kunne gøre som de forlangte, men ellers kun lidt markeringer med en virkeligt blød pisk. Jeg havde ikke fået sagt at jeg ikke skulle hjem med synlige mærker, men de havde nok fint fornemmet det usagt.

Under hele forløbet blev der jævnligt leget med håndkraft med min pik, som nåede at have noget nær samtlige af de størrelser og konsistenser den kan forekomme i. Der var tydelig skuffelse fra Prinsesserne da den ikke ville sprøjte til sidst, og jeg fik endelig forklaret at det faktisk er helt normalt for mig ikke at komme under de frække besøg. Heldigvis holdt den dårlige stemning over det manglende spermsprøjt ikke længe, og efterspillet bød på dejlige krammere og snak om erfaringer i S/M verdenen før jeg kunne begive mig ud i solskinnet høj på smagen af deres pis, lort og spyt der også blev givet rigeligt til min åbne mund, duften af deres hud, følelsen af magtesløshed og ændret perspektiv, de smukke øjne, ansigter og kroppe som jeg var blevet beordret at tilbede, og to sind der var gået i spænd om at fastholde mig i deres magt imens de læste mine lyster som en åben bog. Og så den der vilde følelse af at noget fra dem nu var i mig.

Det var lige sådan en tur jeg havde brug for og som jeg ikke kunne have forestillet mig selvom jeg havde sat min fantasi på overarbejde. Dejligt at få plejet min submissive side endnu en gang. En stor cadeau til @Prinsesserne for deres måde at være på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer også kraftigt et besøg hos de to prinsesser. Dog uden scat. Men til gengæld med masser af anden form for dominans.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 23 timer siden:

Den smukke pige der gjorde det vendte sig rundt, og fyldte så min mund med en god portion af hendes lort. En myriade af smagsindtryk overmandede mit allerede overbelastede sanseapparat, og til de højere og mere insisterende ordrer lykkedes det mig at synke omkring halvdelen.

Du er for vild @Lauersen

Scat er langt over min grænse, men fedt at du tager os med på din rejse. Flot skrevet anmeldelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså har selv været fascineret af dem længe.  
 

Forekommer de begge to til at være lige “på” eller er det mest den ene af dem som styre showet, hvor den anden er mere passiv? Jeg er blot nysgerrig pga priserne hvor der betales dobbelt pga begge deltager. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 29 minutter siden:

Forekommer de begge to til at være lige “på” eller er det mest den ene af dem som styre showet, hvor den anden er mere passiv?

Jeg er også lidt nysgerrig på om der er et indbyrdes magtforhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 7 timer siden:

Altså har selv været fascineret af dem længe.  
 

Forekommer de begge to til at være lige “på” eller er det mest den ene af dem som styre showet, hvor den anden er mere passiv? Jeg er blot nysgerrig pga priserne hvor der betales dobbelt pga begge deltager. 

Jeg fornemmede ikke helt et indbyrdes magtforhold imellem dem, men til gengæld skiftedes de lidt med at være den der primært dominerede mig. På den måde var der hele tiden fuldt fokus på mig. Jeg synes ikke prisen på 3.200/t er "dobbelt", da besøg af denne kaliber hos enkelte piger også gerne starter ved 3.000/t.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan foregik scat delen? Jeg er personligt mere til bdsm når man er helt hjælpeløs og får tvunget det ind i sig. Har de midlerne til det? Fks tragt, mundåpnere fordi jeg kan ikke spise scat frivilligt og syntes heller ikke det så fræk når man gør det frivilligt 

Redigeret af Martin123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin123 skrev, 1 time siden:

Hvordan foregik scat delen? 

Det var uden hjælpemidler men hvor jeg blev beordret til at holde munden åben. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderfyr skrev, for 2 timer siden:

Kan de facesitte ordentligt ?

Konceptet generelt er deres hus, deres regler, og hvad den der bliver siddet på har af meninger om hvad der skulle være ordentligt er mindre vigtigt for dem. Jeg fik da lidt luft når de syntes jeg måtte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 18 minutter siden:

Konceptet generelt er deres hus, deres regler, og hvad den der bliver siddet på har af meninger om hvad der skulle være ordentligt er mindre vigtigt for dem. Jeg fik da lidt luft når de syntes jeg måtte. 

Hva vejer de ca 

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderfyr skrev, for 7 minutter siden:

Hva vejer de ca 

Altså, jeg stillede dem ikke op på en vægt. Billederne er retvisende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 14 timer siden:

Altså, jeg stillede dem ikke op på en vægt. Billederne er retvisende.

Hehe Jag vill att de bajsar på mitt ansikte och sedan sätter sig på mig :P

 

Lauersen skrev, for 14 timer siden:

Altså, jeg stillede dem ikke op på en vægt. Billederne er retvisende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk fortælling

 

selvom det er lang over mine grænser

har kigget på deres annonce et utal af gange

haft en kort sms korrespondance 

jeg har jo kæmpe fetish for flade ballerinaer 

dem havde ingen af dem

jeg har igennem tiden købt 50-100 par til forskellige Dominaer 

ofte blevet skuffet

Annoncer som deres er set før og afskrækket mig

men det lader til jeg må købe nogle sko til prinsesserne og få mig en trampling session

med lussinger, verbale ydmygelse og hvad der hører til

de lyder empatiske og kompetente

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...