Hop til indhold
Larschristian

Fordomme, pinligt eller hvad ?

Recommended Posts

Jeg læste i en tråd for nyligt at en mand opdaget at sin kæreste var prostitueret. 
og så smed han hende på porten med det samme. 
det fik mig til at spekulerer lidt. 
 

hvorfor ? Er hun ikke god nok fordi hun sælger sex ? 
Høre ellers tit herinde, at det er et helt normalt arbejde. Som sidestilles med et kontor job. 
 

Man vil godt besøge prostitueret piger, men ikke kæreste med dem. 
spurgte i tråden, og fik dette svar. 
der er forskel og en verden til forskel. 
hvorfor nu når vi er så fordomsfrie på dette Forum. 
eller er vi alligevel ikke det, når alt kommer til alt. 
er hun ikke god nok til dig/ os fordi hun er prostitueret ?

lure der alligevel en slags afsky når vi træder ud af værelset. 

 

og før i bomber mig har jeg selv været kæreste med en prostitueret.  

håber på en positiv tilbagemeldinger og forklaringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

SLET BLOT DETTE SVAR - HAVDE LÆST TRÅDEN FORKERT.

Redigeret af PoulAfDK
Ny forståelse af tråden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er forskel på at accepterer at din kæreste knalder andre mænd og så på selv at knalde en sexsælger.. Som andre har sagt i den anden tråd så der er en verden til forskel.. Det er i hvertfald der jeg personligt ser en kæmpe forskel^_^.. 

Jeg har dog personligt aldrig oplevet problemer på datingfronten og er endnu aldrig blevet afvist af en potentiel kæreste.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor tror du det handler om hvorvidt pigen er “god nok” til en^_^

Jeg tror ikke noget, prøv lige at læse igen. 
jeg tror overhoved intet. 
 

jeg spørger ud i forumet det er stillet som et spørgsmål og ikke hvad jeg jeg tror. 
elsker du vil deltage. Men kan vi for en gangs skyld læse, og prøve at forstå hvad hinanden mening, og ikke Hvad vi tror den anden mener 

jeg vil i hvertfald gøre mit Jennifer. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at nøgleordet her er :"opdagede".

Det er en verden til forskel at vide; at hun med mig er åben omkring det - og at opdage det.

Det første ville for mig være helt ok hvis vi kunne lide hinanden og have det godt sammen. Det andet ville nok være en kende sværere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Du skal ikke bide så meget i ordet opdage bare eksempel. 
forhold dig til resten

Well... har jeg ikke forholdt mig til resten, når jeg skriver at det for mig ville være ok? Hvad mener du så med "resten"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror ikke noget, prøv lige at læse igen. 
jeg tror overhoved intet. 
 

jeg spørger ud i forumet det er stillet som et spørgsmål og ikke hvad jeg jeg tror. 
elsker du vil deltage. Men kan vi for en gangs skyld læse, og prøve at forstå hvad hinanden mening, og ikke Hvad vi tror den anden mener 

jeg vil i hvertfald gøre mit Jennifer. :)

Du var lige hurtigere end jeg var til at rette så du fik den med.. Det var dog bare et nysgerrigt spørgsmål fordi det var det du selv havde nævnt.. Hele tråden handler vel om fordomme.. Hvilket jeg ikke føler det handler om når mænderne herinde proklamerer at de ikke kunne have et forhold med en glædespige.. Det handler mere om at skulle accepterer at dele føler jeg.. 

Det er min personlige erfaring at det er det der er bevæggrundene for at fravælge piger i dette erhverv.. Ikke fordi jeg selv er blevet fravalgt men jeg har haft veninder i branchen der har skjult arbejdet fordi de vidste deres mænd ikke ville dele:).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Du skal ikke bide så meget i ordet opdage bare eksempel. 
forhold dig til resten

Det betyder alt for sammenhængen.

Han opdagede det, og hun skjulte det for ham. Det er der problemet ligger.

Du kan ikke tage en så vigtig komponent væk, for så falder hele din start tråd til jorden. :) 

Hvis hun var GP før de mødtes, og hun var ærlig omkring det, så har han muligheden for Der at sige fra eller blive. 

Vil give @JenniferRomantica ret, det omhandler mere det at skulle dele, fremfor selve faget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Du var lige hurtigere end jeg var til at rette så du fik den med.. Det var dog bare et nysgerrigt spørgsmål fordi det var det du selv havde nævnt.. Hele tråden handler vel om fordomme.. Hvilket jeg ikke føler det handler om når mænderne herinde proklamerer at de ikke kunne have et forhold med en glædespige.. Det handler mere om at skulle accepterer at dele føler jeg.. 

Det er min personlige erfaring at det er det der er bevæggrundene for at fravælge piger i dette erhverv.. Ikke fordi jeg selv er blevet fravalgt men jeg har haft veninder i branchen der har skjult arbejdet fordi de vidste deres mænd ikke ville dele:).. 

Jeg kender selv hvad jeg følte, da jeg var sammen med en pige der arbejde med at sælge sex. Men handler ikke om mig. 

Men er interesseret i andres måde at se det på. 
men du kan have ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 1 minut siden:

Det betyder alt for sammenhængen.

Han opdagede det, og hun skjulte det for ham. Det er der problemet ligger.

Du kan ikke tage en så vigtig komponent væk, for så falder hele din start tråd til jorden. :) 

Hvis hun var GP før de mødtes, og hun var ærlig omkring det, så har han muligheden for Der at sige fra eller blive. 

Vil give @JenniferRomantica ret, det omhandler mere det at skulle dele, fremfor selve faget. 

Nej så forstår du ikke pointen. 
men fair nok. 
det var reference fra tråden jeg læste. 
og så kommer spørgsmålene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Der er forskel på at accepterer at din kæreste knalder andre mænd og så på selv at knalde en sexsælger.. Som andre har sagt i den anden tråd så der er en verden til forskel.. Det er i hvertfald der jeg personligt ser en kæmpe forskel^_^.. 

Jeg har dog personligt aldrig oplevet problemer på datingfronten og er endnu aldrig blevet afvist af en potentiel kæreste.. 

Hvis det nu var med "modsat fortegn" -altså du opdagede din kæreste -solgte sex... Ville det bare være fint eller knapt så fint?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 9 minutter siden:

Nej så forstår du ikke pointen. 
men fair nok. 
det var reference fra tråden jeg læste. 
og så kommer spørgsmålene. 

Jeg forstår det skam godt.

Men kan godt se halvdelen af det jeg skrev, fokusere mest på det som eksempel. 

For mig handler det om ærlighed, troskab, følelser og om den anden kan acceptere det at man skal dele.

Hvis pigen er ærlig omkring det fra start, så kan jeg enten vælge at acceptere det eller smutte, men så får jeg valget.
Hvis jeg først finder ud af det senere hen, så bliver udfaldet noget helt andet, fordi jeg så er blevet ført bag lyset, ikke har haft mulighed for at tage stilling før der kom evt. Følelser på banen og at hun teknisk set har været mig utro.

Jeg kan godt forstå hvis pigen ikke er vild med at være ærlig omkring det, men det er hun nødt til, for det er ikke fair for nogen og slet ikke modparten, at det først bliver bragt på banen længere inde i forholdet, hvor der måske er stærke følelser på spil.

 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan også sige "det er jo mange kvinders lod" i deres ægteskab -at de har en mand det knalder/køber sex af andre kvinder. Det modsatte er nok knapt så almindeligt -altså at det er konen der knalder/køber sex af andre mænd... Altså de er enige om at det er ok. med den anden. (nu er det jo nok ikke mange kvinder der har nød, at købe sig til sex med en mand) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 minutter siden:

Hvis det nu var med "modsat fortegn" -altså du opdagede din kæreste -solgte sex... Ville det bare være fint eller knapt så fint?

Jeg har aldrig påstået jeg havde accepteret at min mand solgte sex^_^.. 

Jeg deler på ingen måder så nej det havde ikke været okay med mig.. Jeg har stortset altid (lige så længe jeg har arbejdet næsten) været ærlig omkring mit virke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min personlige erfaringer er baseret på 2 forsøg med 2 forskellige mænd.

Begge mænd kendte til omstændighederne inden og havde derfor muligheden for at bakke ud allerede inden første kys.

I starten var det fint, alt ok, men i takt med at følelserne tog til, blev det sværere og han/de blev jaloux og ville have at jeg stoppede i branchen.

Så....ud fra den erfaring tror jeg at nogen mænd er åbne overfor det (hvis de ved det fra start) men vi er ikke herre over hvordan vi vil håndtere det, når relationen og følelserne tager til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Sådan som jeg forstår det, så putter mænd kvinder i 3 forskellige kasser:

1) kvinder de har lyst til at date

2) kvinder de har lyst til at lege med

3) kvinder de ikke vil have noget med at gøre 

... En kvinde han har lyst til at date, har særstatus. Hende vil han ikke dele med nogen somhelst, og bare tanken om at hun har haft et liv før ham kan næsten gøre ham fysisk dårlig. Han beskytter hende og kunne aldrig finde på at lave de ting sammen med hende, som han kan med en kvinde han kun er interesseret i at lege med. Fx have grov og beskidt sex - Hun bliver glorificeret og har hans følsomme hjerte. 

Hvis den kvinde han dater ikke bliver i den "særstatus" inden i ham, (mænd har forskellige triggere) så ændrer deres dynamik sig og hun "ryger ud på røv og albuer", så at sige. Han kan ikke se hende på samme måde igen og der er ikke noget hun kan gøre ved det.

Omvendt kan en kvinde han kun er interesseret i at lege med aldrig få særstatus.

Nogle mænd vil altid have brug for luderen, selvom han har fundet sit livs kærlighed pga madonna/luder-komplekset:

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Madonna/luder-komplekset

Og måske hans afsky imod kvinden, i virkeligheden blot er en projicon af hans indre afsky imod sig selv... Who knows..?

Jeg synes min erfaring er, at man som kvinde ikke kan "vinde"... Enten bliver vi i rollen som den "pæne pige" uden nogensinde at få udforsket og udlevet os selv, men beholder manden vi elsker og begærer... Eller også må vi udforske os selv alene, i en verden fuld af mænd, der aldrig ser os som andet end et legetøj :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige såvel som jeg aldrig kunne drømme om at gå ud at have sex med andre, når jeg er i et forhold, ønsker jeg heller ikke at være i forhold med en kvinde, der går ud og knalder andre. Der er jeg ret så "gammeldags" og monogam. Jeg ville heller ikke ønske, at hun arbejdede med at smide tøjet for andre mænd. Den slags må være forbeholdt mig, når vi er i et forhold, ligesom min nøgne krop er forbeholdt hende.

Så for mig handler det lagt mere om det seksuelle aspekt, end det handler om arbejdet i sig selv.

Jeg har selv været interesseret i kvinder uafhængigt af hinanden, der - da jeg erklærede min interesse - fortalte, at det kunne vi godt udforske, men at de hhv. var i åbent forhold og solgte blowjobs. I begge tilfælde satte jeg pris på deres ærlighed, men takkede pænt nej til at være mere end de venner/bekendte, vi var i forvejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville jeg personligt elske, hvis min kæreste arbejdede med at sælge sex? Slet ikke. Jeg ville formegentlig være nervøs for, at hun stak af med en som var lidt mere lækker, lidt større pik, kunne slikke hende en smule bedre, give hende flere orgasmer, havde lidt flere penge eller noget helt andet overfladisk.
Ville jeg kunne leve med det? Ikke for et år siden, der ville jeg pure afvise at det på nogen som helst måde kunne komme på tale. Men jeg er også blevet klogere på det år, efter at have truffet en som arbejder som glædespige, som totalt skubbede mig omkuld. Men jeg ville stadig ikke elske, at hun arbejdede som gp. Men jeg ville acceptere, at det var en del af hende - og naturligvis håbe, at det hun tilbyder sine kunder, er noget som vi begge er indforståede med og overholder. Og i allersidste ende håbe, at jeg kunne være nok for hende, så hun slet ikke har lyst til de ting.

Jeg tror keywordet er tillid. Jeg ville blive sur på min kæreste, hvis jeg opdagede at hun arbejdede som glædespige uden at have informeret/snakket med mig om det - det garanterer jeg. Totalt brud på tilliden, noget som jeg vil sidestille med utroskab (som det jo i virkeligheden også vil være). I situationen ville jeg ikke kunne sige, om jeg ville sparke hende ud på røv og albuer. Men en tydelig reaktion ville der komme.
Men havde hun nu været åben om sin fantasi/lyster, og snakket med mig om det, inden hun sprang ud i det, så vi i fællesskab kunne sætte nogen grundregler, så er det måske noget jeg ville kunne gå med til. Men i bund og grund - kommunikation! Har man valgt at leve i et forhold, så skylder man også at åbne munden og sige hvad man tænker og føler. Og det er uanset hvem man er.

Jeg forsøger at holde mig fordomsfri og lade folk gøre som de har lyst til, uden at blande mig i om det er ´rigtigt eller forkert´. Men jeg forventer åben kommunikation i mit forhold. Det er vel egentlig ikke så meget forlangt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I forelskelses rusen vil mange mænd sige , jeg kan godt leve med min kæreste er glædespige.

Men tror det skal afprøves , for at afgøre om man vitterlig kan leve med det.

Jeg ved , jeg kan ikke.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 34 minutter siden:

Jeg synes min erfaring er, at man som kvinde ikke kan "vinde"... Enten bliver vi i rollen som den "pæne pige" uden nogensinde at få udforsket og udlevet os selv, men beholder manden vi elsker og begærer... Eller også må vi udforske os selv alene, i en verden fuld af mænd, der aldrig ser os som andet end et legetøj :unsure:

Wauw. Slet ikke enig... I hvert fald ikke fra mit synspunkt - jeg er selvfølgelig klar over, at nogen helst vil have at deres kærester både er verdensmestre i blowjobs, rider dig ihjel, får røven til at stritte rigtigt i doggy, tages analt med et smil på læben mm OG samtidig være jomfruer.........
Jeg er sgu ligeglad med hvor mange partnere min kæreste måtte have været sammen med - det spiller ingen rolle for mig. Ej heller hvad hun har lavet af frække ting med andre. 
Hvad hun har prøvet før, kommer måske mig til gavn med hendes erfaring. Det ville jeg slet ikke se ned på, men det vil jeg se som en gevinst.
Omvendt, hvis hun ikke har været meget seksuelt aktiv, så ville jeg elske at det var hende jeg skulle udforske og prøve nye ting med. Lære det på 'vores' måde.
Igen omvendt, hvis hun var erfaren og havde prøvet noget som hun ikke var glad for sammen med en x, kan jo være en helt anden oplevelse med mig, som hun pludselig godt kan lide. Vi ved ikke hvad der venter os, hvis man ikke tager en chance. Vi ved ikke hvad der venter os, hvis vi er fulde af fordomme overfor andre. Det kan bide os selv i røven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 50 minutter siden:

Sådan som jeg forstår det, så putter mænd kvinder i 3 forskellige kasser:

1) kvinder de har lyst til at date

2) kvinder de har lyst til at lege med

3) kvinder de ikke vil have noget med at gøre 

Vil ikke citer det hele. 
men tror du har fat i noget. 
 

husker fra min ungdom at der var piger jeg elskede at være sammen med. 
men ville ikke gå med dem hånd i hånd på gaden. 

var det fordi jeg var pinlig over dem ja måske. 
var det hvilken fordomme andre kunne have over for mig ja måske. 
for jeg var jo cool og lavede flotte damer når vi var i byen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 28 minutter siden:

I forelskelses rusen vil mange mænd sige , jeg kan godt leve med min kæreste er glædespige.

Men tror det skal afprøves , for at afgøre om man vitterlig kan leve med det.

Jeg ved , jeg kan ikke.:)

Du har ret tror jeg. 
men når rusen har lagt sig. Melder en hård hverdag sig. 

så mange vil sige det kunne jeg godt. 
men nej tror det er fåtallet der holder hele vejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Der er forskel på at accepterer at din kæreste knalder andre mænd og så på selv at knalde en sexsælger.. Som andre har sagt i den anden tråd så der er en verden til forskel.. Det er i hvertfald der jeg personligt ser en kæmpe forskel^_^.. 

Jeg har dog personligt aldrig oplevet problemer på datingfronten og er endnu aldrig blevet afvist af en potentiel kæreste.. 

Ingen kan sige nej til dig @JenniferRomantica <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...