Hop til indhold
Larschristian

Fordomme, pinligt eller hvad ?

Recommended Posts

Larschristian skrev, for 12 timer siden:

Det var en tråd der om philipinske kvinder. 
men ikke relevant for tråden. 

 

(…)

Tak for at uddybe. Jeg tænker vel, det er meget godt lige at vide, hvad det er for en tråd, hvis det er det som du tager udgangspunkt i. Anyway, jeg ved stadig ikke lige, hvad det er for en tråd, men nu kender jeg heller ikke det store til thai-piger.

 

Larschristian skrev, for 12 timer siden:

(…)

Nej det var bare tråden jeg læste hvor en bruger ikke ville være kæreste med hende fordi hun var GP. 
mine spørgsmål kommer efter første afsnit. 
Men spørgsmålene kom af den tråd. 

(…)

Jeg er ikke sikker på, at jeg er med. Det er netop også det, jeg har skrevet – at du har tager udgangspunkt i det der er problemet i den tråd og så stillet dit spørsmål?

 

Larschristian skrev, for 12 timer siden:

(…)

nej GP pigerne i det udlandske miljø dater tit. 
men det bunder mere i deres ensomhed i mange tilfælde ikke alle. 
de er alene i en verden de ikke rigtig er en del af. 
men de fleste forhold holder ikke. 
fordi de netop ikke kan stoppe. 

Jeg vil sige det sådan her, at der er flere ting der undrer mig i det du skriver her. Dels hvorfor skulle udenlandske GP’er være mere eller mindre ensomme end andre – det har jeg aldrig hørt om og er på ingen måde min erfaring?

 

Derudover er jeg nødt til at sige, at det ud fra både hvad jeg har forstået og måske også kunne se er meget sjældent, at nogen dater eller for den sags skyld blive kærester med en GP. Det gælder både danske som udenlandske. Netop af nogen af de årsager jeg har nævnt tidligere. Og her taler vi vel og mærke ikke FWB, særformer af GFE etc. Dels netop fordi en del piger måske vil være lidt skeptiske over for, hvorfor en klient måske ville have lyst til at gøre det. Hvad er bevæggrunden? Men måske også fordi nogle fyre/mænd ikke har lyst til at være sammen med en GP af forskellige årsager. Der kan dog måske netop være omstændigher der kan gøre det sværere hvis man skal date en udenlandsk GP.

 

Jeg håber da uanset hvad at du selv har været glad for at være det.



 

DSK24 skrev, for 11 timer siden:

Ingen tvivl om at det er sådan at det forholder sig - 100p.

(…)

Jeg tænker, at @Luna_xo mener en projektion. Men uanset hvad så knækkede det lidt for mig, da hun skrev at fyre/mænd delte alle kvinder ind i tre kategorier.

 

Jeg synes, det er lidt uheldigt at sige at alle mænd deler alle piger ind i kategorier. Det er vel lidt det samme som hvis alle piger skulle gøre det med mænd.

 

Jeg tror netop ikke, at man kan skære folk over en kam på den måde apropos måske fordomme.

 

Så om der er nogen mænd eller piger, der har et had rettet mod andre som en projektion, fordi de ikke kan lide sig selv det ved jeg ikke noget om, men jeg tror netop ikke, at man kan skære alle mænd eller piger over i en kam.

 

Jeg blev også helt forvirret, da jeg skulle svare, da der er dukket en tråd op med en titel om fordomme der minder meget om det som den her tråd har :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 4 minutter siden:

Dels hvorfor skulle udenlandske GP’er være mere eller mindre ensomme end andre

Fordi de ingen familie har her i landet. 
kun de kollegaer de arbejder sammen med. 
Og hvis de vil lidt ud af det værelse de lejer. 

 

TheLion skrev, for 7 minutter siden:

Jeg håber da uanset hvad at du selv har været glad for at være det.

Ja jov. 
giver i sidste ende mere smerte end glæde. 
men det er bare min erfaring. 

 

TheLion skrev, for 8 minutter siden:

Jeg blev også helt forvirret da jeg skulle svare, da der er dukket en tråd op med en titel om fordomme der minder meget om det som den her tråd har :)

 

Det er nok helt bevidst valg fra Bananas side af. 
at give næsten den samme overskrift som min :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spectrum skrev, for 13 timer siden:

Det synes jeg lyder tankevækkende. Er det mænd som ikke selv har benyttet sig af prostituerede?

Så vidt jeg ved i hvertfald:lol:.. Måske har en enkel fået noget thaimassage en gang.. 

Jeg har haft 3 længerevarende forhold imens jeg har arbejdet og så et enkelt kortvarigt.. Den eneste gang hvor bruddet har haft noget med mit arbejde at gøre der var det fordi jeg gik fra en kæreste fordi han ikke kunne klarer det og f.eks stod på løbebånd i alle de 12 timer jeg havde vagt og deslige.. Han ville ikke selv forlade forholdet.. Jeg har også været den forladende del af forholdene i alle de længerevarende forhold dog pga andre ting.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Så vidt jeg ved i hvertfald:lol:.. Måske har en enkel fået noget thaimassage en gang.. 

Jeg har haft 3 længerevarende forhold imens jeg har arbejdet og så et enkelt kortvarigt.. Den eneste gang hvor bruddet har haft noget med mit arbejde at gøre der var det fordi jeg gik fra en kæreste fordi han ikke kunne klarer det og f.eks stod på løbebånd i alle de 12 timer jeg havde vagt og deslige.. Han ville ikke selv forlade forholdet.. Jeg har også været den forladende del af forholdene i alle de længerevarende forhold dog pga andre ting.. 

Hvordan får man lige sagt til kæresten at man har et lille bi-job som prostitueret? Jeg kunne forestille mig at en del mænd uden for denne verden, ville få kaffen galt i halsen:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spectrum skrev, for 14 minutter siden:

Hvordan får man lige sagt til kæresten at man har et lille bi-job som prostitueret? Jeg kunne forestille mig at en del mænd uden for denne verden, ville få kaffen galt i halsen:lol:

Det ene forhold var jeg i da jeg startede med hans viden.. Han kunne heldigvis se det fornuftige i at jeg kunne være meget hjemme og alligevel bidrage fornuftigt med økonomien^_^.. 

Det andet blev det lidt afsløret af andre før jeg selv kunne fortælle det imens vi stadig bare "datede".. Han mente jeg havde nok plusser til at det gjorde op for det ene minus:P.. 

Og den sidste mødte jeg til et arrangement hvor jeg var 100% sikker på at alle vidste hvad jeg arbejdede med (single fest for en Facebook gruppe hvor det havde været et stort samtale emne i mange år) så da han spurgte mig sagde jeg i sjov at jeg var russisk spion men at jeg ikke kunne fortælle ham mere uden at slår ham ihjel og så grinte vi af det.. Han skrev dagen efter og ville have en date og der skrev jeg til ham at "det der russisk spion er knap så meget russisk spion som det er prostitueret" så der var rene linjer men han var stadig på vej i bilen skrev han tilbage:lol:.. 

Det ikke svært hvis man vitterligt ikke føler at man gør noget forkert eller skammeligt:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, den 30.3.2024 at 16:47:

Man vil godt besøge prostitueret piger, men ikke kæreste med dem. 
spurgte i tråden, og fik dette svar. 
der er forskel og en verden til forskel. 
hvorfor nu når vi er så fordomsfrie på dette Forum. 
eller er vi alligevel ikke det, når alt kommer til alt. 
er hun ikke god nok til dig/ os fordi hun er prostitueret ?

@Larschristian Et helt igennem relevant og spændende emne, dog mener jeg at præmissen er lidt skæv, hvilket andre også har påpeget. Der er en verden til forskel på om man finder ud af at ens partner i hemmelighed sælger sex/arbejder som prostitueret ved siden af parforholdet og på et forhold hvor man ved at den ene part sælger sex/arbejder som prostitueret når man går ind i forholdet.  Personligt ville jeg nok reagere nogenlunde som det du beskriver, hvis det første var tilfældet. Om det er fordomsfuldt vil jeg lade andre om at vurdere.

Hvad angår fordomme, så har vi dem alle og det har vi haft siden civilisationen begyndte. Fordomme har en funktion, den gør det let at genkende en situation og vide hvordan man skal forholde sig til den, det samme som ved stereotypisering. Ulempen er, naturligvis, at man af og til eller endda ofte tager fejl. Nogle fordomme er tåbelige og bygger på vrangforstillinger, bedagede verdensopfattelser eller dovenskab, dem bør man undgå at falde for eller søge at udrydde/minimere.

Sålænge vi er bevidste om at vi har fordomme og arbejder med dem og er åben for at blive modbevidst eller frasige sig fordomme der ikke længere giver mening, så er det fint for mig at folk har fordomme. Jeg dømmer ikke folk på deres arbejde, men på deres handlinger og holdninger som mennesker og håber bestemt at jeg ikke er alene om den tilgang -men det er måske en fordom ;)

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
drmabuse skrev, for 19 minutter siden:

@Larschristian Et helt igennem relevant og spændende emne, dog mener jeg at præmissen er lidt skæv, hvilket andre også har påpeget. Der er en verden til forskel på om man finder ud af at ens partner i hemmelighed sælger sex/arbejder som prostitueret ved siden af parforholdet og på et forhold hvor man ved at den ene part sælger sex/arbejder som prostitueret når man går ind i forholdet.  Personligt ville jeg nok reagere nogenlunde som det du beskriver, hvis det første var tilfældet. Om det er fordomsfuldt vil jeg lade andre om at vurdere.

Hvad angår fordomme, så har vi dem alle og det har vi haft siden civilisationen begyndte. Fordomme har en funktion, den gør det let at genkende en situation og vide hvordan man skal forholde sig til den, det samme som ved stereotypisering. Ulempen er, naturligvis, at man af og til eller endda ofte tager fejl. Nogle fordomme er tåbelige og bygger på vrangforstillinger, bedagede verdensopfattelser eller dovenskab, dem bør man undgå at falde for eller søge at udrydde/minimere.

Sålænge vi er bevidste om at vi har fordomme og arbejder med dem og er åben for at blive modbevidst eller frasige sig fordomme der ikke længere giver mening, så er det fint for mig at folk har fordomme. Jeg dømmer ikke folk på deres arbejde, men på deres handlinger og holdninger som mennesker og håber bestemt at jeg ikke er alene om den tilgang -men det er måske en fordom ;)

Ærbødigst, DrMabuse

Nej synes ikke præmissen er forkert. 
mine spørgsmål går ikke på bedrag og utroskab. 
men udspringer af en tråd jeg læste. 
Emnet kommer efter første afsnit. 

rigtig fint med dit skriv, og tak for det. 
men ledte ikke en forklaring om fordomme, for ja det har vi alle mere eller mindre. 
 

Prøv at svare konkret på de indbyggede spørgsmål. 
 

eksempel vil du være kæreste med en aktiv udøvende prostitueret pige. 
og stå ved det i selvskaber. 
 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 30.3.2024 at 17:42:

Jeg har aldrig påstået jeg havde accepteret at min mand solgte sex^_^.. 

Jeg deler på ingen måder så nej det havde ikke været okay med mig.. Jeg har stortset altid (lige så længe jeg har arbejdet næsten) været ærlig omkring mit virke.. 

-Du deler ikke -men lader dig dele af andre mænd...hmm...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Hvad “Hmm” du for^_^.? 

-Du må gerne, men han må ikke... -det kræver det et "Hmm..."

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Hvorfor kræver det et “hmm”.? 

-2024. Jeg kan godt forstå du ikke vil have han gør det. Men hvis han nu siger det samme -og du elsker ham... Nej det er din holdning, og det er fint nok! Det er bare nogen gange, man gerne vil forstå (og det skal man ikke -slet ikke herinde;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Møffe skrev, for 12 minutter siden:

-2024. Jeg kan godt forstå du ikke vil have han gør det. Men hvis han nu siger det samme -og du elsker ham... Nej det er din holdning, og det er fint nok! Det er bare nogen gange, man gerne vil forstå (og det skal man ikke -slet ikke herinde;-)

Jeg har jo bestemt ikke været den eneste til at indgår i forholdet.. Og hans øjne var også heeeelt bestemt helt åbne overfor hvad han gik ind til og hvilke præmisser jeg ønskede et forhold under.. Og ellers så det helt ærligt meget nemmere at være single.. Hvorfor tage til takke med mindre end hvad man ønsker.? Og hvorfor ikke kræve hvad man føler man har brug for.? Jeg har brug for monogami fra hans side af, det har han ikke fra min side, han har brug for at jeg sørger for rengøringen og kattebakken, det har jeg ikke brug for fra hans side.. Og sådan er vi alle glade^_^.. Vi er jo to helt forskellige individer, mig og min mand, og har derfor som sådan brug for forskellige ting, regler og opgaver i forholdet, hjemmet og familielivet.. 

Jeg lider ikke under illusionen om at man automatisk bliver en person når man indgår i et partnerskab:D..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt forhold bygges ikke op på totalt 50% fordeling af hvad de ene har lyst til, skal den anden også acceptere/have lyst til. Derfor er der ingen grund til at "hmm'e" over at Jennifer kan gøre noget som hun ikke har lyst til at kæresten også gør.

Der bliver først problematisk hvis der er for stor ubalance mellem de 2 parter i forholdet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dristige skrev, for 1 time siden:

Et godt forhold bygges ikke op på totalt 50% fordeling af hvad de ene har lyst til, skal den anden også acceptere/have lyst til. Derfor er der ingen grund til at "hmm'e" over at Jennifer kan gøre noget som hun ikke har lyst til at kæresten også gør.

Der bliver først problematisk hvis der er for stor ubalance mellem de 2 parter i forholdet.

 

 

Det svarer lidt til hvis jeg blev sur over at han spiste sushi alene selvom jeg ikke kan lide sushi:lol:.. Hvis jeg ikke vil spise sushi så skal han fandemar heller ikke da:P..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordomme hmm ja pinligt ja man kan bruge mange ord som rummer det samme. 
 

Har selv været kæreste med en GP. 
Følte jeg det var pinligt ja ærligt ja. Var jeg flov ja det var jeg, så flov at hun aldrig så mine børn aldrig så min familie. 
for hvad skulle man dog sige hun lavede. 
Hun var udlandsk så det var ikke så nemt at finde på løgn historier over hvorfor og hvad hun lavede i Dk. 
var det af frygt for fordomme fra andre ja selvfølgelig var det det. 
de ville ikke kunne forstå hvorfor hun har efterlad sine egne børn i et tredje land.

for hvilken mor ville gøre det. 
ja en god mor der ofre sit liv for at hjælpe hele familien.  Som har gæld i hjemlandet. 
Og en eksmand der slet ingenting ville hjælpe til med børnene. 
prøver at give sine børn en bedre chance end det liv hun selv har haft. 
 

den største frygt for mennesker er at blive til offentlig til grin.  Eller offentlig ydmyget. 
 

så ja hudløst ærlig flov, pinligt fordomme for andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 4 timer siden:

den største frygt for mennesker er at blive til offentlig til grin.  Eller offentlig ydmyget. 

Det vist ikke en endegyldig sandhed.. At blive brændt levende skræmmer mig rigtig meget mere.. Eller bænkebidere og tusindben faktisk også:wacko:..

Stakkels din eks.. Hun må virkelig have følt sig vigtig og følt du var stolt af at være sammen med hende.. 5 år sådan det kan jeg ikke forstår hun har levet i.. Puha da.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 39 minutter siden:

Det vist ikke en endegyldig sandhed.. At blive brændt levende skræmmer mig rigtig meget mere.. Eller bænkebidere og tusindben faktisk også:wacko:..

Stakkels din eks.. Hun må virkelig have følt sig vigtig og følt du var stolt af at være sammen med hende.. 5 år sådan det kan jeg ikke forstår hun har levet i.. Puha da.. 

Jo det er sgu ikke at blive brænd levede ikke noget folk går og tænker på. 
men offentlig ydmygelse er en del af mange folks hverdag. 
hvis man skal fremlægge noget på jobbet. 
hvis man skvatter uden for Brugsen 

det er ikke fysisk bange Jennifer 

 

måske men hun forstod det nu ganske udemærket. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er måske svært at forstå, men der er altså mænd der tænder FOR VILDT på at deres kone/kærester sexer med andre mænd. Det kaldes også cuck olds.  For dem er det enormt frækt at deres kvinde har andre mænd. De vil hellere end gerne dele hende. Men kun seksuelt

Min egen mand er en af dem. Han tænder på at jeg sexer med andre . Men. Hvis der kom følelser imellem jeg og mine elskere ville det ikke være godt. Hvis jeg blandede romantik sammen med det seksuelle ville det knuse ham . Følelserne vil han ikke dele. 

Når den første forelskelse har lagt sig tror jeg derfor at rigtig mange mænd - de fleste nok - ikke ønsker at dele og at rigtig mange mænd - nok de fleste - vil have det svært med at have en kæreste der er eller har været GP eller bare er promiskuøs. Men ikke alle mænd. Der er nogle der elsker det. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, 1 time siden:

 

Når den første forelskelse har lagt sig tror jeg derfor at rigtig mange mænd - de fleste nok - ikke ønsker at dele og at rigtig mange mænd - nok de fleste - vil have det svært med at have en kæreste der er eller har været GP eller bare er promiskuøs. Men ikke alle mænd. Der er nogle der elsker det. 

 

 

Og ved du hvad Lille Frøken... der er også mænd der hverken er cuckolds eller har det særligt svært med at kæresten er GP.  Nogle gange får man indtrykket herinde at det der med at være GP er tæt på verdensomstyrtende. At i er alt fra gudinder til noget af det værste man kan omgås med. Det snakkes om at være offentligt til grin hvis man er sammen med en GP. Det snakkes om mænd som får et kick af at være kæreste med en sådan en. Man kan jo spørge hvad den fascinationen er værd den dag hun stopper? Den dag hun bare er en almindelig kvinde blandt alle andre millioner kvinder? 

Man elsker ikke sin kvinde for at hun knalder andre, og heller ikke for at hun ikke gør det. Man elsker hende for at hun er hun. 

Fantasierne løber vildt herinde omkring GP'er og har altid gjort. But guess what...

I grund og bund er en GP et menneske og en kvinde med sin egen måde og sin egen identitet - med alt hvad det indebærer.

Alt andet er bling bling.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 time siden:

Man elsker ikke sin kvinde for at hun knalder andre, og heller ikke for at hun ikke gør det. Man elsker hende for at hun er hun.

Jeg tror faktisk det er præcis sådan min mand ser det<3.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 4 timer siden:

Det er måske svært at forstå, men der er altså mænd der tænder FOR VILDT på at deres kone/kærester sexer med andre mænd. Det kaldes også cuck olds.  For dem er det enormt frækt at deres kvinde har andre mænd. De vil hellere end gerne dele hende. Men kun seksuelt

Bare lidt fakta 

kun 4 % lever i et åbent forhold. 
så nok ikke så normalt som du vil gøre det til. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Og ved du hvad Lille Frøken... der er også mænd der hverken er cuckolds eller har det særligt svært med at kæresten er GP.  Nogle gange får man indtrykket herinde at det der med at være GP er tæt på verdensomstyrtende. At i er alt fra gudinder til noget af det værste man kan omgås med. Det snakkes om at være offentligt til grin hvis man er sammen med en GP. Det snakkes om mænd som får et kick af at være kæreste med en sådan en. Man kan jo spørge hvad den fascinationen er værd den dag hun stopper? Den dag hun bare er en almindelig kvinde blandt alle andre millioner kvinder? 

Man elsker ikke sin kvinde for at hun knalder andre, og heller ikke for at hun ikke gør det. Man elsker hende for at hun er hun. 

Fantasierne løber vildt herinde omkring GP'er og har altid gjort. But guess what...

I grund og bund er en GP et menneske og en kvinde med sin egen måde og sin egen identitet - med alt hvad det indebærer.

Alt andet er bling bling.

 

 

Jeg er da  enig .

Et parforhold er langt mere end det seksuelle. Og min mand elsker mig og bærer mig på hænder og fødder. Jeg er aldrig blevet forkælet så meget i mit liv <3 og det er på alle planer. Både praktisk følelsmæssigt og  økonomisk.   Og det er ikke kun fordi han har den seksualitet han har. Det er fordi han nyder at gøre mig glad og se mig glad og fordi han har et kæmpe hjerte. <3 samtidig er han mega maskulin at se på - så hvis nogle har den fejlagtige opfattelse at en mand der tænder på at dele må være en værre " sissy" så kan jeg fortælle at det passer ikke. Han er meget maskulin, bredskuldret og har sine meningers mod. Og vi kan skændes så det brager om forskellige ting. Så han giver mig masser af modspil og omvendt giver jeg ham modspil.  Og han giver de bedste og mest fantastiske knus jeg nogensinde har fået. Hans ydre er meget tiltrækkende. Han er både yngre og pænere end jeg .   Jeg kan ikke få det bedre. <3

Og det handler ikke kun om hans og min seksualitet og jeg bliver ikke kun forkælet grundet jeg opfylder hans cuckold drømme men fordi han elsker mig og min person .hvis jeg stoppede med at dyrke sex med andre lige nu og her ville han stadig elske og begære mig lige så meget.  Jeg kan faktisk nogengange ikke tro mit eget held. <3

Jeg ligger her og er vågnet meget tidligt en søndag morgen . Og tænker på mit held og på hvor enestående det faktisk er at jeg har en mand som ham.. 

Og det pudsige er at han siger det samme til mig indimellem . At det er HAM der er heldig at have fundet mig. 

måske det i virkeligheden handler om at være taknemmelig .

Ikke kræve og kræve og kræve. Men have sine øjne åbne for den kærlighed og de kvaliteter  ens partner har.

at man husker på at værdsætte og være taknemmelig og ydmyg. Og ikke tage tingene for givet.

Så ja du har ret.:)

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Larschristian skrev, 1 time siden:

Bare lidt fakta 

kun 4 % lever i et åbent forhold. 
så nok ikke så normalt som du vil gøre det til. 
 

Som jeg skriver : " rigtig mange mænd - nok de fleste - ønsker IKKE at dele deres kvinde. Men der er NOGLE der gør og som ELSKER det . 

Så øhh hvor skriver jeg at det er normalt ?

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Den lille frøken skrev, for 4 minutter siden:

Som jeg skriver : " rigtig mange mænd - nok de fleste - ønsker IKKE at dele deres kvinde. Men der er NOGLE der gør og som ELSKER det . 

Så øhh hvor skriver jeg at det er normalt ?

Du skriver rigtig mange mænd og det er jo ikke rigtig 4 % lever i åben forhold er det rigtig mange 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...