Hop til indhold
Larschristian

Fordomme, pinligt eller hvad ?

Recommended Posts

Larschristian skrev, for 6 minutter siden:

Du skriver rigtig mange mænd og det er jo ikke rigtig 4 % lever i åben forhold er det rigtig mange 

Ja jeg skriver rigtig mange mænd ønsker IKKE  at dele. Det betyder jo at rigtig mange mænd ønsker deres kvinde for dem selv

Du skal vist have pudset brillerne.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 3 minutter siden:

Ja jeg skriver rigtig mange mænd ønsker IKKE  at dele. Det betyder jo at rigtig mange mænd ønsker deres kvinde for dem selv

Du skal vist have pudset brillerne.  

 

Min fejl sorry 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, den 7.4.2024 at 06:11:

Du skriver rigtig mange mænd og det er jo ikke rigtig 4 % lever i åben forhold er det rigtig mange 

Tjo, 4% af mindst 1 million i Danmark, er immervæk 40.000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dristige skrev, 1 time siden:

Tjo, 4% af mindst 1 million i Danmark, er immervæk 40.000

Det har du ret i :lol:

men 96% tilbage så normalt er det ikke 

så 960.000,00 der ikke synes det er ok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 21 minutter siden:

fik jo skrivepause på 14 dage efter en diskussion du startede og nok også fik rapporteret alt jeg skrev. Den kommentar du skrev her vil jeg slet ikke komme ind på hvor barnlig og direkte klam den er. Jeg har valgt at køre din stil og rapporteret din kommentar

Så du fik 14 dage men fik intet ud af det.? Jeg har intet rapporteret men det kan du jo tro herfra og til juleaften uden jeg kan bevise hverken den ene eller anden vej.. “Du vil ikke komme ind på” og så fortsætter du med at komme ind på:ph34r::lol:.? 
 

Som jeg skrev til Møffe så undrede jeg mig mest over hans undring til mit forhold (som ingen anden bør blande sig i) når han selv levede på en lignende måde.. Dobbeltmoralen startede vist nok et andet sted end ved mig:lol:.. 

Hvor taler jeg ned til Lars.? Du skal lade være med at læse ting ind i mine skriv.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 30.3.2024 at 17:09:

Der er forskel på at accepterer at din kæreste knalder andre mænd og så på selv at knalde en sexsælger.. Som andre har sagt i den anden tråd så der er en verden til forskel.. Det er i hvertfald der jeg personligt ser en kæmpe forskel^_^.. 

Jeg har dog personligt aldrig oplevet problemer på datingfronten og er endnu aldrig blevet afvist af en potentiel kæreste.. 

Nu er du jo også bare en lækker lille snackiepack der kan få hvem du peger på <3 hvem ville ikke gerne date sådan en lille erotisk humørbombe :D

Jeg ville da ikke sige nej ;) og så måtte du hjertens gerne have dit erhverv ved siden af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, den 7.4.2024 at 00:31:

Når den første forelskelse har lagt sig tror jeg derfor at rigtig mange mænd - de fleste nok - ikke ønsker at dele og at rigtig mange mænd - nok de fleste - vil have det svært med at have en kæreste der er eller har været GP eller bare er promiskuøs.

Tror det har rigtig meget at gøre med vores ideal om romantisk kærlighed.
I vores kultur, er det meget vigtigt for oplevelsen af at lykkes som menneske, at man er en del af et romantisk parforhold.
Det handler meget om ære og stolthed, tror jeg ... 
Og så er mange mænd også meget territoriale .. det er også en del af billedet ... 

Indefra opleves det som en selvfølge, men når man ser det lidt udefra, kan man godt se nogle problemer i det.

Jeg er meget på linke med @Bananas 
 

Bananas skrev, den 7.4.2024 at 02:16:

Man elsker ikke sin kvinde for at hun knalder andre, og heller ikke for at hun ikke gør det. Man elsker hende for at hun er hun. 

og jeg har fuldstændig den samme oplevelse i forhold til GP'er som Bananas:

Bananas skrev, den 7.4.2024 at 02:16:

.. der er også mænd der hverken er cuckolds eller har det særligt svært med at kæresten er GP.  Nogle gange får man indtrykket herinde at det der med at være GP er tæt på verdensomstyrtende. At i er alt fra gudinder til noget af det værste man kan omgås med. Det snakkes om at være offentligt til grin hvis man er sammen med en GP.
 (.... )
I grund og bund er en GP et menneske og en kvinde med sin egen måde og sin egen identitet - med alt hvad det indebærer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kræver en Ganske særlig mand som vil kunne “ rumme “  100 % at ens kæreste er GP

En mand som kan stå selv Som har så meget selvværd at det ikke ville betyde noget på det følelsesmæssige plan . Alt kan rummes hvis bare at man selv som GP er god til at være åben og ærlig og som kan give sin partner ro i sindet ift Om Hun kan skille tingene ad

Forretning for sig & Privat for sig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...