Hop til indhold

Var det bedre i gamle dage – eller går vi for vidt nu?

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Altså jeg aner det jo sådan set ikke.. Jeg synes bare tit jeg ser i anmeldelser at gæsterne løber på hinanden og det burde vel kunne undgås hvis man ikke presser sine gæster ind og disse piger arbejder jo ofte fra 10.00-22.00.. Så det mange mænd der kan nåes.. 

Jeg kan da også have arbejdsdage med op til 6-7 gæster på en dag hvilket jo på 12 timer gør at jeg har tid til stadig at have i hvertfald 30 min imellem hver gæst selv hvis de alle vælger en time (hvilket er sjældent, normalt er det mest halve timer) så ville ingen jo støde på hinanden.. Det er dog nok mest fordi jeg kun arbejder 5-7 dage om måneden så mine vagter er rimelig eftertragtet men tror ikke det er mere eftertragtet end de unge nye piger er ved at være netop unge nye piger, tilbyde fransk uden og deres favorable priser.. Ved ikke om det giver mening:lol:..

Det giver i høj grad mening, og tak fordi du skriver. Dejlig direkte stil du har. Som kunde lærer man noget ved at læse dine betragtninger og erfaringer. Selv kommer jeg ikke hos de helt unge, udenlandske og ofte prisbillige piger, hvilket både skyldes min smag, min moral og min alder (lidt over 60, men i fin form). Jeg er mere tryg og viril hos erfarne piger på 30-40-50, hvor man bagefter også kan føre en god samtale, hvis man vil. Bestiller altid en time. Kan slet ikke nå at komme.........hele vejen rundt........på 30 minutter.;):wub:

• Svar 85
  • Visninger 8.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Hvad er rimelighedens grænser.? Nu nævnes tråden med Monika.. Og der må jeg som pige ærligt give kritikerne ret.. Selvfølgelig skal man have lov til at skrive hvad der var dårligt ved sit besøg.. Alt

• @Bananas det kan du sagtens sige, men sidst jeg var i skoven faldt mit blik på et skæmmende  stykke affald -en brugt kop fra McDonalds! det ødelagde hele turen og nu ripper du op i et traumatisk minde

• Tak til @JenniferRomantica og @Guffel for to gode indlæg som, for mig at se, opsummerer den tilgang @TheLion har i sine sidste mange indlæg. Egenlig havde jeg tænkt mig at gå i rette med flere af dem,

Postede billeder

Skrevet
TheLion skrev, den 1.3.2024 at 18:06:

Så mit spørgsmål er: Måske var det bedre engang. 

Men kan det ikke også gå lige lidt for vidt med hvad folk slynger ud af bemærkninger nu – og her mener jeg inden for rimelighedernes grænser?

@TheLion Jo du har helt ret, det var bedre engang og det virker nu som om det var for meget kort tid siden og der der også gået lidt for vidt. Det er gået for vidt med at du 244 gange har nævnt hvor smuk, naturlig, professionel og helt igennem vidunderlig en vis ung dame er som om det var en universel sandhed. Det er også gået for vidt med at du ustandseligt nævner et McDonald bæger og en telefon og eventuelle antagelser om tilstedeværelsen af en manager. Det er gået for vidt med at du har svært ved at tåle at andre har en anden opfattelse end du har. Det er gået for vidt med at du antager årsagssammenhænge hvor de ikke eksisterer og fremhæver elementer uden for kontekst for at det passer i dine historier og kalder det at slynge om sig med bemærkninger. Endelig er det gået for vidt at du gentagende gange såede tvivl om et andet medlems diagnose -som han selv havde været modig og ærlig nok til at dele med os.  Så jo, på flere punkter er det kommet lidt for vidt, var det hvad du mente?

@JenniferRomantica tak for din kommentar, du har et godt indblik i arbejdsbetingelserne i faget og er et godt eksemepel på hvordan man kan passe på sig selv og nyde sit arbejde -og give andre nydelse, dejligt.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
  • Author
drmabuse skrev, for 1 time siden:

(…)

Det er gået for vidt med at du har svært ved at tåle at andre har en anden opfattelse end du har. Det er gået for vidt med at du antager årsagssammenhænge hvor de ikke eksisterer og fremhæver elementer uden for kontekst for at det passer i dine historier og kalder det at slynge om sig med bemærkninger. Endelig er det gået for vidt at du gentagende gange såede tvivl om et andet medlems diagnose -som han selv havde været modig og ærlig nok til at dele med os.  Så jo, på flere punkter er det kommet lidt for vidt, var det hvad du mente?

(…)

Tak for din kommentar. Det første jeg ligger mærke til her er, at du ikke forholder dig til det som selve tråden handler om. At begynde at pille en 19-årig pige ad i en anmeldelse.

Jeg ser, at du i stedet vælger at kommentere på min person. Du kommer med usammenhængende påstande om: “at jeg antager årsagssammenhænge” der ikke er der etc. 

Desuden begynder du at komme ind på at det er et problem at jeg har nævnt at @Guffel faktisk er så fin i sine kommentarer, at han ikke fremstår som en person med angst. Du nævner noget med diagnoser. Som nævnt tidligere i anmeldelsen findes der mange psykiatriske diagnoser bl.a. personlighedsforstyrrelser, angst og depression.

drmabuse skrev, for 1 time siden:

(…)

Det er gået for vidt med at du 244 gange har nævnt hvor smuk, naturlig, professionel og helt igennem vidunderlig en vis ung dame er som om det var en universel sandhed.

(…)

Som nævnt i andre tråde tror jeg, man skal passe på med at udråbe en sandhed. Der er dog nok noget, der vil være mere sandt end andet. Når det kommer til skønhed, som du nævner her, så er der nok f.eks. noget flere vil tænke som “smukt” end andet. F.eks. vil en skuespiller som Scarlett Johansson for mange være smuk. Der er så at sige nogle idealer.

Når du siger, at jeg har nævnt, at pigen, Monica top model, er smuk 244 gange hænger det sammen med, at du valgte at sige noget i retning af, at billederne ikke passede 100 % og hun så lidt almindelig ud uden makeup da du mødte hende. Jeg har for øvrigt mere nævnt, at hun havde naturlige bryster end at hun var naturlig – bare så jeg ikke bliver citeret forkert. Jeg har vist heller ikke nær nævnt det så mange gange.

Jeg brød mig ikke selv om, at det foregik på et hotel. Jeg synes også til dels at pigen var for styrende.

Alligevel må jeg altså tage hatten af og konstatere, at pigen var super smuk – det nævner jeg gerne igen – med virkelig fine naturlige bryster og faktisk leverede en udmærket GFE – jeg savnede dog tungekys men det må hun selv om.

Men med en så fin, smuk og professionel GP som hende så må jeg virkelig undre mig over din anmeldelse hvor der netop indgår McDonalds-kopper og en beskrivelse af en telefon der siger pling og så er der måske en manager. Der er vel og mærke netop tale om en anmeldelse af en så fin ung ny pige i byen på 19 år.

Så jeg spørger gerne igen: Er vi gået for vidt? – men hvor der stadig skal være plads til kritik inden for rimelighedernes grænser :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
TheLion skrev, for 8 minutter siden:

jeg spørger gerne igen: Er vi gået for vidt? – men hvor der stadig skal være plads til kritik inden for rimelighedernes grænser :)

Jeg har tidligere spurgt dig hvad du mener er rimelighedens grænser nu hvor du har gjort dig til dommer over hvad der burde være og ikke burde være bagateller så du altså nødt til at være den der sætter en grænse..

Jeg så en anmeldelse tidligere der fik mig til at tænke på dig og denne tråd fordi ordvalget i den var så voldsomt grimt at admins faktisk trådte til.. Jeg sad og ventede på du kom pigen til forsvar men jeg ved ikke om ridderligheden kun gælder for unge 19 årige piger som du har besøgt med succes.. 

Skrevet
  • Author
Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden:

(…)

Selv kommer jeg ikke hos de helt unge, udenlandske og ofte prisbillige piger, hvilket både skyldes min smag, min moral og min alder (lidt over 60, men i fin form). Jeg er mere tryg og viril hos erfarne piger på 30-40-50, hvor man bagefter også kan føre en god samtale, hvis man vil. Bestiller altid en time. Kan slet ikke nå at komme.........hele vejen rundt........på 30 minutter.;):wub:

Tak for din kommentar. Jeg kender ikke de enkelte pigers kriterier for f.eks. etnicitet og alder. Men typisk er der en nedre grænse f.eks. 25 eller 30 år og ikke en øvre, så jeg er ret sikker på, at du roligt kan besøge hende. 

Hvis du synes, det er moralsk forkert for dig, skal du selvfølgelig ikke. Men jeg tror de fleste herinde ikke gør sig de store tanker om den slags. Her taler vi over 18 år selvfølgelig. 

Det sagt og jeg vil ikke sige noget, der kan misforstås her. Jeg har indtrykket af, at du måske er en ældre herre, der er meget fin i det. Hvis jeg var en GP og du kom på besøg. Jeg ville i hvert fald ikke brokke mig skal vi sige det sådan og så siger jeg ikke mere.

Det er synd synes jeg, hvis du fravælger nogle af de udenlandske pga. det i hvert fald.

Og jeg er sikker på at @JenniferRomantica er en skøn pige.

JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

Jeg har tidligere spurgt dig hvad du mener er rimelighedens grænser nu hvor du har gjort dig til dommer over hvad der burde være og ikke burde være bagateller så du altså nødt til at være den der sætter en grænse..

Jeg så en anmeldelse tidligere der fik mig til at tænke på dig og denne tråd fordi ordvalget i den var så voldsomt grimt at admins faktisk trådte til.. Jeg sad og ventede på du kom pigen til forsvar men jeg ved ikke om ridderligheden kun gælder for unge 19 årige piger som du har besøgt med succes.. 

Tak for din kommentar. 

Du begynder at nævne noget med nogen der har gjort sig til dommere. Det er der måske nogen der gør – det blander jeg mig ikke i.

Du nævner noget med mig, en anmeldelse med noget der var grimt og nogle administratorer – jeg gætter på du mener moderatorer. Er det mig du mener der har talt grimt – for det ville da undre mig og jeg er faktisk ikke helt sikker på hvad du snakker om?

Jeg ved til gengæld, at du selv i slutningen af 2022 fik nogle kommentarer i en tråd som jeg absolut ikke synes var okay?

Jeg ved heller ikke noget om ridderlighed eller om den skal gælde for 20- eller 50-årige piger/kvinder. Det er der måske nogen, der gør det i ligesom nogen siger grimme ting om f.eks. GP’er etc. Det ærger mig hver gang. Jeg ved heller ikke om alle mine besøg har været en succes eller pigen var. Men jeg synes i hvert fald, at hun var fin.

Jeg har allerede svaret dig på, hvad der kunne være eksempler på, hvad der måske kunne være en anden kritik end bare f.eks. at nævne McDonalds-kopper, en telefon der siger pling og så er der en manager eller pimp eller billederne der måske ikke ligner 100 % etc.

Og nu skal vi for øvrigt ikke glemme, at der også er mange andre fine GP’er i byen udover Monica top model :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
TheLion skrev, for 39 minutter siden:

Du begynder at nævne noget med nogen der har gjort sig til dommere. Det er der måske nogen der gør – det blander jeg mig ikke i.

Du nævner noget med mig, en anmeldelse med noget der var grimt og nogle administratorer – jeg gætter på du mener moderatorer. Er det mig du mener der har talt grimt – for det ville da undre mig og jeg er faktisk ikke helt sikker på hvad du snakker om?

Nej jeg nævner at jeg føler du har gjort dig til dommer over hvad der skal være bagateller.. 

Så det er kun når det er helt hen i vejret (pigen ikke leverer ydelsen, ikke har brugt egne billeder eller stedet sejler) at man må nævne de ting der har gået en på i situationen.? Og ellers så er man gået for vidt.? Det var jo for nogle stykker grund nok til ikke at besøge pigen igen.. 

Nej jeg synes det fremgår meget tydeligt af det jeg skriver at jeg så en anmeldelse af en pige hvor sproget er voldsomt grimt - så grimt at en moderator (det kan vi godt kalde dem hvis det gør det nemmere for dig, for mig er det meget potato/potato) trådte til og gav anmelderen ban fra hans egen anmeldelse, og at det i den sammenhæng undrede mig at du ikke trådte til med forsvar - da pigen kaldes både klam og ulækker og jeg ved ikke hvad ellers - når du farer sådan i flint fordi en har nævnt at denne unge pige havde kopper stående osv..

Nogen gange så tænker jeg om du måske ikke har dansk som modersmål.. Og det skal ikke opfattes som negativt eller noget som helst andet.. Jeg synes bare tit at du ikke helt forstår sammenhængen i det der bliver skrevet.. 

Skrevet
TheLion skrev, for 2 timer siden:

Desuden begynder du at komme ind på at det er et problem at jeg har nævnt at @Guffel faktisk er så fin i sine kommentarer, at han ikke fremstår som en person med angst. Du nævner noget med diagnoser. Som nævnt tidligere i anmeldelsen findes der mange psykiatriske diagnoser bl.a. personlighedsforstyrrelser, angst og depression.

Jeg er så fucking forvirret. Hvordan kan man fremstå som om man ikke har angst? Og så endda over tekst. Hvordan tror du angst, og den måde man fremstår over tekst på, har nogle sammenhæng overhovedet? Jeg er overbevist om, at de to ting absolut intet har med hinanden at gøre.

Og så bliver du ved med at skrive det samme igen og igen. Som "der mange psykiatriske diagnoser bl.a....."

Har du fraser eller hele sætninger gemt i et tekst dokument som to sidder og copy/paster fra? Du er da den mærkeligste dude jeg her set her inde, og jeg har set Laursen skrive om, at blive skidt i munden, så det er noget af et trofæ at hive hjem.

Du svare på kommentarer som om du ikke rigtigt har læst dem, du har bare læst et par stikord.

JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Nogen gange så tænker jeg om du måske ikke har dansk som modersmål.. Og det skal ikke opfattes som negativt eller noget som helst andet.. Jeg synes bare tit at du ikke helt forstår sammenhængen i det der bliver skrevet.. 

Så enig. Det virker ærligt talt som om du ikke rigtigt forstår hvad vi andre egentligt snakker om. Du lader bare som om. Som Jennifer siger, så skal du ikke tage det som noget angreb, det er bare en observation som jeg syntes du skal tage til dig.

Redigeret af Guffel

Skrevet
  • Author

* Lige i forhold til mine tidligere kommentarer. Jeg burde for øvrigt nok have skrevet, at der findes mange psykiske lidelser i stedet for psykiatriske diagnoser, da det andet måske kan komme til at lyde lidt voldsomt.

Jeg skal heller gøre mig klog på om nogen siger ting direkte eller ej.

Redigeret af TheLion

Skrevet

Tak til @JenniferRomantica og @Guffel for to gode indlæg som, for mig at se, opsummerer den tilgang @TheLion har i sine sidste mange indlæg. Egenlig havde jeg tænkt mig at gå i rette med flere af dem, men jeres gode indlæg og mine egne refleksioner gør at jeg tænker det vil være nytteløst da jeg sikkert kommer til at læse de samme kommentarer igen.

Dog er der et par kommentarer jeg ser mig nødsaget til at svare på, da de er forkerte eller taget ud af en kontekst 

TheLion skrev, for 14 timer siden:

Jeg har allerede svaret dig på, hvad der kunne være eksempler på, hvad der måske kunne være en anden kritik end bare f.eks. at nævne McDonalds-kopper, en telefon der siger pling og så er der en manager eller pimp eller billederne der måske ikke ligner 100 % etc.

@TheLion måske skulle du genlæse min anmeldelse og mine efterfølgende kommentarer så du kunne forholde dig til fakta, koppen nævnes som et blandt mange eksempler på et rodet værelse og en endnu mere rodet seng, noget der ikke normalt ses ved GP besøg hvor de fleste sørger for at at sengen er redt og omgivelserne rydelige. Det med telefonen, der sagde pling mange gange og Monica der pludselig smed hvad hun havde i hænderne (min stive pik) for at svare på det pling der netop havde lydt har jeg også forklaret at da hun hentede mig var det med uredt/uglet hår, ingen makeup og halvnusset hjemmetøj, så kan du jo sammenligne det billede med de billeder hun havde på Nympho, så er vi et godt stykke vej fra at ligne sine billeder.

TheLion skrev, for 14 timer siden:

Tak for din kommentar. Det første jeg ligger mærke til her er, at du ikke forholder dig til det som selve tråden handler om. At begynde at pille en 19-årig pige ad i en anmeldelse.

@TheLion -helt forkert,  jeg piller ikke nogen piger hverken ad eller ned, jeg beskriver den oplevelse, jeg havde, med den pige jeg mødte. Der er ingen nedladende beskrivelser, der er ingen brug af ukvemsord eller lignende og du er den eneste herinde der har haft et problem med min anmeldelse og beskrive af Monica og hendes værelse. Skulle du finde på at genlæse min anmeldelse vil du finde at jeg skriver at hun så almindelig, men sød ud, og at der ikke var nogen enkeltstående forhold der var dealbreakers, men at de tilsammen gav et indtryk der ikke var særligt positivt, jeg konkluderer at oplevelsen var lunken og at jeg, selvfølgelig, også selv har en rolle her, men det vælger du at overse.

Mine kommentarer om hendes bryster der var meget ømme og næsten ikke måtte berøres får @JenniferRomantica der kende faget indefra til at kommentere at så skulle hun ikke modtage gæster, både for kundens skyld, men mest for pigens egen skyld. I dit svar til mig i anmeldelsestråden skriver du følgende: "Har hun lidt ømme bryster nu efter næsten en uges arbejde, så er det da sådan." Du negligerer altså min oplevelse på det område, på trods af at du selv (rigtig mange gange) omtaler de selvsamme bryster, som jeg iøvrigt også selv roser i min anmeldelse. 

Det lader til at du ikke helt kan rumme at jeg har en anden og ikke særligt positiv oplevelse med en pige som du er helt vild med og laver en tråd der tilsyneladende handler om en generel iagttagelse, men hvor du i tråden skriver at det kun var på baggrund af min anmeldelse, godt så.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
  • Author

Lad os nu forsøge at holde os til emnet her. Jeg tænker, det afgørende må være at stille et spørgsmål, som er vi gået for vidt @drmabuse.

Der skal være plads til kritik. Men på den måde af en forholdsvis ny 19-årig, smuk pige i byen? Hmm…

Ikke desto mindre er der masser af skønne andre piger i byen udover Monica top model – hvis annonce for øvrigt ikke er det p.t.

Der har også været mange, der har brokket sig over, hvor få GP’er der er i byen.

For mig gik det for vidt. Jeg synes ikke, det hører hjemme med den slags på Eroguide.

For jeg ved ikke, om det var bedre engang. Og det er måske mere svære tider nu med krig mellem Rusland og Ukraine, inflation etc. Men så meget desto mere er det måske også på tide at pege frem og sige fra over den slags og nyde at en så fin ung pige havde lyst til at ligge vejen forbi. Der skal dog selvfølgelig være plads til kritik. Nu ved jeg ikke hun er taget hjem, men kommer hun mon igen? :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 1 time siden:

Lad os nu forsøge at holde os til emnet her. Jeg tænker, det afgørende må være at stille et spørgsmål, som er vi gået for vidt @drmabuse.

Der skal være plads til kritik. Men på den måde af en forholdsvis ny 19-årig, smuk pige i byen? Hmm…

Ikke desto mindre er der masser af skønne andre piger i byen udover Monica top model – hvis annonce for øvrigt ikke er det p.t.

Der har også været mange, der har brokket sig over, hvor få GP’er der er i byen.

For mig gik det for vidt. Jeg synes ikke, det hører hjemme med den slags på Eroguide.

For jeg ved ikke, om det var bedre engang. Og det er måske mere svære tider nu med krig mellem Rusland og Ukraine, inflation etc. Men så meget desto mere er det måske også på tide at pege frem og sige fra over den slags og nyde at en så fin ung pige havde lyst til at ligge vejen forbi. Der skal dog selvfølgelig være plads til kritik. Nu ved jeg ikke hun er taget hjem, men kommer hun mon igen? :)

/TheLion

Det kunne være du skulle starte med at gå foran, nu du selv prædiker at man ikke skal afsporer tråde.

Du kan ikke klare, at andre har en anden holdning end dig. Det er tydeligt at læse i denne tråd, og i anmeldelsen af Monica. Egentlig os på resten af forummet.

Du skriver i øst og vest, læs hvad folk skriver til dig og citér dem korrekt. Så vil du få meget mere ud af at debattere med folk herinde.

Du er den eneste der er stødt over den anmeldelse, kom nu videre.
Den sidder lige i skabet, han skriver alt hvad der skal være i en anmeldelse, og Jo den er så sober som en tørlagt alkoholiker der ikke har drukket alkohol i årevis.

Din fokusering på Monica & anmeldelsen af hende, gør at denne tråd blev til hvad den er, intetsigende.

Du synes ikke anmeldelsen af Monica var Sober, men du har ikke som @JenniferRomantica prøvede at forklarer dig, kommenteret på f.eks denne anmeldelse
https://www.eroguide.dk/forum/topic/181375-hot-sexy-rosy-hold-jer-langt-væk-føj-for-helvede/ .

Hvis du havde brugt sådan en anmeldelse, som motivation for at lave denne tråd, så havde det givet mening og været et fair argument.

Skrevet

De gamle dage var bestemt bedre, (ikke fordi du var ung og dum) Der er mange flere der kørte ud, Personligt synes jeg du er mere rolig når det er i dit hjem

Vi kan se fra pigens side at det er ikke smart. når vi snakker om overfaldt.

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 14 timer siden:

Du synes ikke anmeldelsen af Monica var Sober, men du har ikke som @JenniferRomantica prøvede at forklarer dig, kommenteret på f.eks denne anmeldelse
https://www.eroguide.dk/forum/topic/181375-hot-sexy-rosy-hold-jer-langt-væk-føj-for-helvede/ .

Hvis du havde brugt sådan en anmeldelse, som motivation for at lave denne tråd, så havde det givet mening og været et fair argument.

Det var præcis det jeg prøvede at komme frem til.. At “ridderligheden” åbenbart fuldte med liderligheden og derfor kun gjaldt unge smukke piger:P:lol:.. Den linkede anmeldelse havde - som du nævner - givet så meget mere mening at bruge som eksempel.. Jeg har virkelig svært, hvis ikke umuligt svært, ved at se hvad der skulle være forkert ved de anmeldelser der har fået @TheLion til at “hejse standarden” og marcherer.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
  • Author
Nóòb_from74 skrev, for 9 timer siden:

De gamle dage var bestemt bedre, (ikke fordi du var ung og dum) Der er mange flere der kørte ud, Personligt synes jeg du er mere rolig når det er i dit hjem

Vi kan se fra pigens side at det er ikke smart. når vi snakker om overfaldt.

Tak for din kommentar. Hvorfor skulle nogen være unge og dumme eller gamle og dumme?

Nu snakker du om overfald, og at du synes jeg er mere rolig, når jeg er mit hjem. Nu kommer jeg da også andre steder. Jeg ved heller ikke om nogen er rolige eller urolige. Men jeg tænkte på, om det var nogen kommentarer du kunne uddybe?

JenniferRomantica skrev, for 48 minutter siden:

Det var præcis det jeg prøvede at komme frem til.. At “ridderligheden” åbenbart fuldte med liderligheden og derfor kun gjaldt unge smukke piger:P:lol:.. Den linkede anmeldelse havde - som du nævner - givet så meget mere mening at bruge som eksempel.. Jeg har virkelig svært, hvis ikke umuligt svært, ved at se hvad der skulle være forkert ved de anmeldelser der har fået @TheLion til at “hejse standarden” og marcherer.. 

Jeg refererer til tidligere kommentarer omkring hvorvidt nogen skulle være mere ridderlige eller galante over for nogle piger om de så er 20 eller 50 år. Måske er nogle ridderlige og andre har åbenbart travl med at tale om Donalds kopper og 19-årige piger. Jeg gør det ikke umiddelbart i nogle af delene.

Jeg kan undre mig over kommentarer om personer på den måde som at nogen skulle marchere og lignende. Det er ærgerligt, at debatten ender der.

Jeg håber godt nok ikke, at jeg heller er med til at hejse nogle standarder. Vi er på et site som jeg selv har været på i længere tid. Her må jeg i det her tilfælde ud fra netop de standarder der har været bare stille spørgsmålet nu om vi er gået for vidt med den anmeldelse af Monica top model.

Det virker som om at pigen er taget hjem. Kommer hun mon igen? – vi må håbe hun har lyst efter sådan en første gang her i landet :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 14 minutter siden:

hejse nogle standarder.

At "hejse standarden" betyder "at hejse flaget".. Det jeg skriver er egentlig bare "jeg forstår ikke dit forsvar af den ene pige og det manglende forsvar af den anden pige" jeg har svært ved at se hvad det er du forsvarer hende imod.. 

Skrevet
TheLion skrev, for 1 time siden:

Måske er nogle ridderlige og andre har åbenbart travl med at tale om Donalds kopper og 19-årige piger. Jeg gør det ikke umiddelbart i nogle af delene.

@TheLion så du gør det altså ikke i at tale/skrive om 19 årige piger? Du har jo ikke gjort andet siden min anmeldelse af Monica...og det @JenniferRomantica på en meget elegant måde prøver at gøre dig opmærksom på er at din "ridderlighed" -altså det at du føler en stærk trang til at forsvare en pige mod, hvad du mener er en forkert anmeldelse, er stærkt påvirket af at du selv er meget betaget af hende. Du vælger så at overse at alle andre kommentarer der relaterer sig til omtalte anmeldelse mener at den er sober og informativ, senest @Den Anonyme i denne tråd.

Jeg håber godt nok ikke, at jeg heller er med til at hejse nogle standarder. Vi er på et site som jeg selv har været på i længere tid. Her må jeg i det her tilfælde ud fra netop de standarder der har været bare stille spørgsmålet nu om vi er gået for vidt med den anmeldelse af Monica top model.

@TheLion ja tak, det tror jeg er gået op for os alle, det lader bare ikke til at være gået op for dig at du er den eneste der mener at noget er gået for vidt. Du må åbenbart også mene at præcist hvad der er gået for vidt er meget åbenlyst siden du ikke på nogen måde er præcis i dine beskyldninger, nå jo der var vist noget med en McDonald kop...;)

Det er ærgerligt, at debatten ender der.

Tja, du har selv været den absolut største bidragsyder til at det er tilfældet med den tilgang du har til debat, ved udelukkende at fokusere på de detaljer du finder relevante og så gentage dem ad nauseam...

Hvis jeg nu vitterligt var gået for vidt, mon så ikke en administrator/moderator/til EG-sitet tilknyttet person med udvidede IT rettigheder havde gjort indsigelse som det var tilfældet i den sag @JenniferRomantica omtaler?

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet

For lige at specificerer så er jeg med på at du mener at der er blevet skrevet noget helt forfærdeligt omkring Monica men jeg kan slet ikke se det overhoved og jeg synes det kunne se ud som om at jeg ikke er den eneste der undres.. 

Så det kunne se ud som om du har fået dit svar:

Nej det er ikke gået for vidt på nogen som helst måder uanset hvor meget man så end ligger på af skjulte hentydninger eller overførte holdninger.. 

Skrevet
  • Author

Nu synes jeg, at jeg efterhånden må have sagt det samme nok. Det virker til, at debatten kommer til også at ende i personfnidder, påstande, afsporinger, spørgsmål om hvad der er en holdning og hvad der er at forholde sig til reelle fakta.

Jeg har stillet spørgsmålet, om det er gået for vidt. Jeg synes det er på tide at gøre sig nogle overvejelser om hvad der er passende at udtale sig om med til en GP. Her en udenlandsk.

Der er Eroguide sgu da mere end det.

Det sagt skal der selvfølgelig være plads til kritik.

Kommer Monica top model igen? – jeg håber. Men nu må vi da godt nok se efter sådan en behandling. Tale sådan om en fin 19-årig GP. Jeg tager klart afstand.

Og så er der en masse andre skønne GP’er i byen nu også :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
TheLion skrev, for 4 timer siden:

Nu synes jeg, at jeg efterhånden må have sagt det samme nok. Det virker til, at debatten kommer til også at ende i personfnidder, påstande, afsporinger, spørgsmål om hvad der er en holdning og hvad der er at forholde sig til reelle fakta.

Jeg har stillet spørgsmålet, om det er gået for vidt. Jeg synes det er på tide at gøre sig nogle overvejelser om hvad der er passende at udtale sig om med til en GP. Her en udenlandsk.

Der er Eroguide sgu da mere end det.

Det sagt skal der selvfølgelig være plads til kritik.

Fordi du siger det samme om og om igen, uden noget substans, gør det ikke til fakta.

Der er ingen afsporinger eller personfnidder i denne tråd, bare dig der har et ufatteligt lavt debat niveau. 

Du kan bare ikke tåle at andre har en anden holdning end dig.

Ja du har stillet et "spørgsmål", men hele præmissen for denne tråd er jo at din yndlings pige fik en anmeldelse, som du var den eneste der ikke kunne lide. DET er et faktum. 
Folk gav dig ikke ret i tråden om hende, også opretter du denne tråd. 

Igen du forholder dig ikke til hvad det er folk skriver til dig, men det er jo bare et generelt problem med dig.

Fremover bør du nok undersøge de ord du ikke forstår, så ville folk ikke skulle skære det ud i pap for dig flere gange. 

Eroguide er mere end det, ja, men så hæv standarden.

Skrevet
TheLion skrev, for 5 timer siden:

Nu synes jeg, at jeg efterhånden må have sagt det samme nok.

Og deri ligger problemet du grntager mest bare dig selv og de samme pointer som de fleste slet ikke er enig med dig i herinde eller kan se problemet med og du forholder dig ikke til den del med at der er anmeldelser hvor der gås meget for langt og folk er vanvittigt grove som du ikke kommenterer på men kun på en som de fleste ikke ser et problem med fordi su er glad for den GP. Det virker lidt sært. 

Skrevet

"Tak for din kommentar"

*Citér kommentar der beskriver hvorfor du tydeligt tager fejl*

*Gentag pointe, som ingen er enige i*

*Citér en anden kommentar, der også er uenig med dig*

*Nyt vrøvl der ikke giver menig*

"/TheLion"

Undskyld @TheLion, men det er fandeme sjovt. Du er tydelig vis den eneste der har et problem med tonen i anmeldelsen. Syntes du ikke bare vi stopper her?

Skrevet
Guffel skrev, for 9 timer siden:

"Tak for din kommentar"

*Citér kommentar der beskriver hvorfor du tydeligt tager fejl*

*Gentag pointe, som ingen er enige i*

*Citér en anden kommentar, der også er uenig med dig*

*Nyt vrøvl der ikke giver menig*

"/TheLion"

@Guffel meget fin makro du har lavet, du mangler bare : *Nævn McDonald kop uanset konteksten* ;)

TheLion skrev, for 21 timer siden:

Kommer Monica top model igen? – jeg håber. Men nu må vi da godt nok se efter sådan en behandling. Tale sådan om en fin 19-årig GP. Jeg tager klart afstand.

@TheLion jamen du er skam da også i din gode ret til at tage afstand fra lige hvad du har lyst til, men din harmdirrende indignation runger stadig mere hult da den udelukkende bunder i, at du vælger at blive fornærmet på andres vegne og på et grundlag som kun du kan se og så slår det op som et generelt problem med takt og tone.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
  • Author

For mig at se er denne tråd at glimrende eksempel på hvorfor det er værd at stille spørgsmålet om hvorfor det er gået for vidt. Den pågældende anmelder af pigen @drmabuse begynder nu på kommentarer og påstande om min person som: “at jeg er fornærmet” og kommentarer om det med anmeldelsen som “at jeg er velkommen til at tage afstand fra det”

Men for mig for at se så hører det overhovedet ikke hjemme på en side som Eroguide på den måde at køre en pige ned i en anmeldelse med kommentarer om McDonald’s kopper, at billederne ikke ligner 100 % og at telefonen siger pling og så der er en manager eller pimp.

Og så med en fin, smuk, ung 19-årig GP? Ej.

Så nej, jeg er ikke fornærmet. Mere målløs over den pågældende måde at gå til en anmeldelse af nogen på, som jeg mener, at det er klart på tide at sige fra over for. Vi har et vist ry vi må opretholde. Læs f.eks. den kritik af Eroguide der bl.a. fremgår på Trustpilot. Her tænker jeg dog ikke på den hetz, der er mod den ene moderator, som heller ikke er okay. Der det måske på tide at spørge, om vi nu er gået for vidt med bl.a. anmeldelserne, når det er så små detaljer der bliver nævnt – men hvor der selvfølgelig stadig skal være plads til kritik.

Uanset hvad er pigen, Monica top model, her netop ikke mere og der er mange andre skønne piger i byen :) 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
  • Author

Jeg tænker endnu engang, det er vigtigt, at vi får stillet spørgsmålet om det er gået for vidt.

Hvad der formentlig er ironi ud fra tidligere meningsudvekslinger i andre tråde, er en ting der også findes og som man også kan se i kommentarer fra nogle medlemmer.

I stedet for tror jeg, at det netop er vigtigt at stille spørgsmålet, om vi er gået for vidt. Her endda med en fin, ung 19-årig pige. Vi har et ry at værne om her på Eroguide :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.