Hop til indhold
Frodige Ida

Når visse mænd er doven eller dum.

Recommended Posts

Hurtige Stinky skrev, for 15 minutter siden:

Kotyme er at blokkere folk i  1 uge eller måned. Hjælper det ikke så progressiv blokkering. Det virker.

Hvis hun har 400 blokkeringer så går de vel flere år tilbage og giver ingen mening.

Jo det giver ganske fint mening.

Du tror vel ikke at fordi de er blokeret i en kort periode at de ikke ringer/skriver igen? Det kan jeg fortælle dig at de stadig gør.

Det vil da være virkelig tåbeligt at åbne op for en afbrænder og give dem en chance til fir at ødelægge ens butik.

Tror da ikke at andre der blokere ikke gemmer deres nummer så længe det er muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 15 timer siden:

Åhhhhhhhhhhhh gud,

Mon ikke der er nogen der burde stramme hjelmen lidt?

Hvad kommer det dog os, ved hvad, en eller anden tåbe har sms,et? og hvordan man driver sin forretning på?

Siden I sidder så meget herinde, så kan I godt nok ikke have meget at lave, med mindre i har tastaturet med i sengen.

Tag jer dog sammen. Det der er pinlig!

så hvad kommer det dog os ved du bruger tid på at svare en tåbelig kommentar ? og kommentere på noget du ikke har forstand på
sidder du så meget herinde , så kan man godt nok mærke du ikke har meget at lave 
tag dig sammen du er pinlig
og hvis du ikke kan tåle din egen måde at blive skrevet til på, så tænk dig om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 12 minutter siden:

På en nyåbnet restaurant her i området var der bla. bøf på menuen. Min kone spurgte IND TIL hvad det var for et stykke bøfkød. Den unge tjenerinde gik i køkkenet og spurgte kokken hvad det var for en bøf. Svaret var det var en bøf af okse. Pga dette svar og manglende mulighed for at betale med dankort gik vi hurtigt igen for aldrig at vende tilbage. Den lukkede 3 måneder senere.

Havde der nu stået Rib-eye steak, så havde det jo været unødvendigt at spørge, og det ville vi heller ikke have gjort.

Heraf forskellen på at spørge ind til og spørge om noget der fremgår af menuen. :P

Jeg har nu fulgt denne tråd fra start og kan konstatere at der er deltagere i tråden der er nærtagende, nemt lader sig ophidse, og begynder ligefrem at mundhugges.

TS indledende svar på en yderst malplaceret SMS er nok ikke det smarteste svar uanset at kunden på forhånd var uinteressant som kunde.

Der kommet brugbare svar fra flere lad mig opsummere:

Din annonce siger du ikke besvarer SMS'er, så hold dig til det

HVIS du svarer er der adskillige virkelig gode forslag til neutrale svar der ikke burde kunne ophidse en kunde. Bliver vedkommende ved så bloker. Ja 450 blokeringer, er de alle stadig relevante ellers ryd op i dem så der bliver plads til nye. ;)

Er du endelig hoppet med på vognen så har politiet og andre organisationer der møder ophidsede personer i underlivet /undskyld nattelivet kurser i at deeskalere en situation, eller på dansk på snedig vis at få gemytterne til at dæmpe sig. Hvis det ikke lykkes er resultatet en tur i buret til afkøling/ aka blokere i dette tilfælde.

Kære Frida jeg er ikke til frodige kvinder og da du har betegnet dig som sådan ville jeg jo ikke 'spørge ind til' din vægt men for nogen ville det sikkert være interessant HVOR frodig du er. Har ikke set din annonce så måske har du svaret der med tal og billeder ;).

Dit eksplosive temperament ville ligeledes afholde mig fra besøg med mindre det gjaldt en eksplosiv seksualitet i selve besøgets centrale del. :lol:

Bemærk venligst mine undertekster, specielt den sidste :P

En underlig sammenligning med salg af sex og et stykke dødt kød. Dig om det.

Nu da du ikke har læst min annonce ser jeg det ikke interesant med din mening.

Men kan fortælle dig at nej man kan ikke booke eller få oplysninger om div hos mig uden et opkald men derfor kan jeg sagtens sende et ligeså latterlig sms retur når der sidder dumme dovne mænd og skriver totale respektløse sms’er til mig. Det er faktisk ganske fornøjeligt at bruge nogle øjeblikke på det.
Så du behøver ikke belære mig om hvordan jeg vælger at drive min forretning. Det har jeg klaret ganske fornuftig i over 15 år.

Hvad har dine preferencer med tråden at gøre? 

Det er da meget mulig at jeg fremstå meget bestemt for visse mænd der ikke gider læse min annonce men fred med det. Der er heldigvis flere seriøse end useriøse mænd i den virkelig verden.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 21 minutter siden:

Frida der er i  flere nylige svar forslag til hvordan du kommer videre og giver plads til nye blokeringer. Jeg er sikker på du i telefonens brugervejledning kan få svar  på hvordan du sletter gamle/irrelevante blokeringer (altså på telefonen) :rolleyes:

Hold da op som du kan Frederik. 

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 7 timer siden:

Ja, altså vi taler jo om at svare en klient – jeg bruger ikke ordet kunde i GP-sammenhænge. Det jeg har været ude efter er, hvis man svarer til en klient, at vedkommende er dum eller doven, når vedkommende stiller irriterende spørgsmål. Nu har jeg ikke selv nogen GP-forretning – men det tænker jeg ikke øger nogen former for god dialog. Jeg ved derfor heller ikke, hvordan det vil påvirke sandsynligheden for betalende kunder? 
 

Om du kalder dem det ene eller andet, er jo ligegyldigt. Du må kalde dem hvad du vil. Personligt mener jeg klienter er noget psykiatere har, forretningsdrivende har kunder - og der er iøvrigt ingen grund til at klient-gøre prostitutionskunder. Men det er ikke det, der er pointen. 

Vi taler ikke om at svare en "klient" eller en "kunde", for "klient"/"kunde" er man først i det øjeblik der betales. Inden da er man "potentiel" klient/kunde, og viser man fuldstændig useriøsitet i det, er man vel bare en tidsspilder. Og det synes jeg faktisk er OK at TS bliver lidt knotten over.

At så mange så har et behov for at fortælle trådstarter hvordan hun skal drive sin forretning, hvordan hun skal svare folk der ikke er kunder/klienter, hvordan hun skal det ene og det andet og det tredje, finder jeg helt vildt. 

 

  • Synes godt om 3
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 30.1.2024 at 08:45:

Hvorfor ikke bare holde sig til det der står i annoncen . Gider man ikke det får man svar tilbage i denne retning.

Derfor jeg ikke sms’er men kræver et opkald. Typer som denne her ønsker jeg ikke i min butik. 

Bliver i lige så fornærmet hvis i sms’er en gp og i får sådan et svar retur= i har ikke læst annoncen. 
Og hvorfor ikke bare hoppe over de piger der ikke tilbyder den form for kommunikation der passer jer?

 

Jeg har hverken tid eller lyst til at sidde at chatte med mænd eller konkurrenter i forklædning . 

Men hold op hvor får man lange patter af disse typer:blink:

Frida: her er citeret din indledende tekst. Jeg kan forstå at de svar du har fået ikke behager dig så hvorfor i alverdens navn har du så startet tråden når du ikke kan lide svarene ?

Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

En underlig sammenligning med salg af sex og et stykke dødt kød. Dig om det.

At læse en af del anmeldelser herinde er der i visse tilfælde tale om 'dødt kød' i forbindelse med køb af sex. :rolleyes:

Jeg er ved at tage fløjlshandskerne af nu. jvf min undertekst.

Jeg kan konstatere i din annonce ( som jeg nu har læst herinde men ikke kan finde på AL efter din henvisning i din annonce herinde) at du skriver du er blondine. Det fortæller en del om dit reaktionsmønster. Det fortæller ligeledes lidt om hvorfor du ikke som du afslører i nedenstående citat har forstået hvad jeg skrev. Tillykke med at din forretning går godt, så må der jo alligevel være noget du forstår at tiltrække seriøse mænd med. Men sikkert ikke dit eksplosive temperament som jo skulle antyde at du var rødhåret. Om du er det er der nogen der siger man kan konstatere ved at kigge lidt længere nede end hovedet. Der er dog det men at er der glat så er det ikke muligt, og de hår kan jo også farves så de passer til hovedets hårpragt.

Men dit udsagn om at SMS'er ikke besvares harmonerer jo ikke med at du for din fornøjelses skyld alligevel sender latterlige SMS'er. Det svarer to til skolegården da jeg for herrens mange  år siden var dreng. Dreng A til dreng B: Du er dum. Dreng B svarer: Du er selv dum, Dreng A: Din mor er dum. Dreng B: Din mor er osse dum osv osv et helt spisefrikvarter til de er kommet hele familien rundt.

Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Men kan fortælle dig at nej man kan ikke booke eller få oplysninger om div hos mig uden et opkald men derfor kan jeg sagtens sende et ligeså latterlig sms retur når der sidder dumme dovne mænd og skriver totale respektløse sms’er til mig. Det er faktisk ganske fornøjeligt at bruge nogle øjeblikke på det.
Så du behøver ikke belære mig om hvordan jeg vælger at drive min forretning. Det har jeg klaret ganske fornuftig i over 15 år.

PS Kan ikke af dine fotos konstatere om du har fået lange patter, men det ser ud som du lige netop kan klare blyantstesten. :P

Kan konstatere at du opfylder mindst to ud af de tre karakteristikker jeg har antydet at nogle deltagere i tråden er. Vælg selv hvilke 2.  

Redigeret af Moden slikken M
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 36 minutter siden:

Frida: her er citeret din indledende tekst. Jeg kan forstå at de svar du har fået ikke behager dig så hvorfor i alverdens navn har du så startet tråden når du ikke kan lide svarene ?

At læse en af del anmeldelser herinde er der i visse tilfælde tale om 'dødt kød' i forbindelse med køb af sex. :rolleyes:

Jeg er ved at tage fløjlshandskerne af nu. jvf min undertekst.

Jeg kan konstatere i din annonce ( som jeg nu har læst herinde men ikke kan finde på AL efter din henvisning i din annonce herinde) at du skriver du er blondine. Det fortæller en del om dit reaktionsmønster. Det fortæller ligeledes lidt om hvorfor du ikke som du afslører i nedenstående citat har forstået hvad jeg skrev. Tillykke med at din forretning går godt, så må der jo alligevel være noget du forstår at tiltrække seriøse mænd med. Men sikkert ikke dit eksplosive temperament som jo skulle antyde at du var rødhåret. Om du er det er der nogen der siger man kan konstatere ved at kigge lidt længere nede end hovedet. Der er dog det men at er der glat så er det ikke muligt, og de hår kan jo også farves så de passer til hovedets hårpragt.

Men dit udsagn om at SMS'er ikke besvares harmonerer jo ikke med at du for din fornøjelses skyld alligevel sender latterlige SMS'er. Det svarer to til skolegården da jeg for herrens mange  år siden var dreng. Dreng A til dreng B: Du er dum. Dreng B svarer: Du er selv dum, Dreng A: Din mor er dum. Dreng B: Din mor er osse dum osv osv et helt spisefrikvarter til de er kommet hele familien rundt.

PS Kan ikke af dine fotos konstatere om du har fået lange patter, men det ser ud som du lige netop kan klare blyantstesten. :P

Kan konstatere at du opfylder mindst to ud af de tre karakteristikker jeg har antydet at nogle deltagere i tråden er. Vælg selv hvilke 2.  

Gider du lade være med at kalde mig Frida. Tak

Og dit behov for et personangreb preller ganske simpelt af. 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 1 time siden:

du skriver du er blondine. Det fortæller en del om dit reaktionsmønster. Det fortæller ligeledes lidt om hvorfor du ikke som du afslører i nedenstående citat har forstået hvad jeg skrev.

Hvorfor dog hive debatten ned på et så lavt plan med dette personangreb? Det ligner dig ikke, og det klæder dig dårligt, @Moden slikken M.

  • Synes godt om 4
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan helt personligt synes Jeg godt nok, at I gør meget ud af noget, der er så simpelt som "Kundeservice overfor irrelevante kunder".

Det, der er problemet er hverken at det er en dum kunde (for det er det) eller en dårlig service fra @Frodige Ida (for det er det), men at hverken kunde, Ida eller brugerne herinde synes at forstå, at det er ganske simpel forretnings-etik - og begge glemmer, at prostitution er en helt almindelig forretning selvom det handler om seksuelle services.

En selvstændigt erhvervsdrivende Murermester - sådan som en glædespige nødvendigvis er - svarer naturligvis ikke sådan til en potentiel kunde, der formaster sig til at bryde en note i en annonce. Fordi ønsket om kun at modtage opkald er kun en note i en annonce. Kunden kan gøre hvad han vil, men det er så op til Ida selv ikke at besvare kundens SMS, men hun har i dette tilfælde valgt at etablere en konflikt.

Kunden er en klaphat - lad der ikke være tvivl om det - men det er Ida, der starter konflikten. Løsningen var (og er i fremtiden) at hun bare sletter ligegyldige SMS'er på samme måde, som man bare sletter spam-mails som ikke bliver hapset i spam-filteret. Det er prisen for den teknologi vi har. Kunden kan så SMS'e til han styrter om af udmattelse, men uden at få svar. Det er kun fordi Ida har svaret ham noget så ubehøvlet, at der er kommet en konflikt. Intet svar = ingen konflikt.

Gutter: I kan gøre det bedre - læs nu for helvede annoncen, og hvis hun skriver at hun kun vil ringes op, så ring hende op!
Tøs'pi'r: Hvis nogen kontakter jer på 'den forkerte måde' eller skriver noget, der er helt hen i vejret så ignorér dem

KISS: Keep It Simple, Stupid!

  • Synes godt om 5
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er doven derfor en sammentrækning af Frodige Ida med lidt færre bogstaver.

Og nej det ligner mig ikke, men som jeg skriver i min undertekst så er mine indlæg ikke skrevet så slemt som de er ment. :)

Jeg skrev netop at jeg nu smed fløjlshandskerne fordi Frodige Ida i den grad har været ude med riven efter adskillige af trådens deltagere. Deltagere der urbant og pænt har svaret på hendes indledende spørgsmål, men har fået skraldespande smidt i hovedet.

Så derfor. 

Redigeret af Moden slikken M
  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er doven derfor en sammentrækning af Frodige Ida med lidt færre bogstaver.

Og nej det ligner mig ikke, men som jeg skriver i min undertekst så er mine indlæg ikke skrevet så slemt som de er ment. :)

Jeg skrev netop at jeg nu smed fløjlshandskerne fordi Frodige Ida i den grad har været ude med riven efter adskillige af trådens deltagere. Deltagere der urbant og pænt har svaret på hendes indledende spørgsmål, men har fået skraldespande smidt i hovedet.

Så derfor. 

Nu bliver jeg altså træt.  
det er hvergang du skal svare nogle, så glemmer du at citer eller tagge personen. 
det vil sige du skriver ud i det blå. 
Og dit skriv ramme måske ikke den tiltænkte person. 
som i dette tilfælde er @Den_glade_amatør  

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Gider du lade være med at kalde mig Frida. Tak

Og dit behov for et personangreb preller ganske simpelt af. 

min hund hedder frida:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 3 minutter siden:

min hund hedder frida:D

Frida er da så sandelig et pigenavn som jeg husker var meget almindelig i det forrige århundrede, - - og kan det passe at det faktisk er blevet moderne igen. 

Frida er da et pænt sødt navn.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 41 minutter siden:

svarer naturligvis ikke sådan til en potentiel kunde,

Det er lige her du er forkert på den. 
Han var ikke en mulig gæst. Hverken fra hans eller min side. Ud fra han skriv havde han ikke i sinde at der skulle kommen en aftale ud af det. Den type sms’er har/vil altid eksistere. 
Vil man opføre sig respektløs kan man forvente det samme retur. 
Hvorfor skal vi tillade at der sidder fjolser derude og skriver latterlige sms’er til os og vi skal bare holde kegle og sluge kamelen fordi vi sælger noget så intimt som sex?

Jeg er faktisk sød og venlig over for de mænd der ringer og har læst teksten men den type der er for doven til at læse annoncen de er ikke en potentiel gæst her. 
Så længe i mænd ikke har prøvet at sidde på vagt og blive bombarderet med dumme beskeder/opkald i sidder jo og gætter jer frem til div løsninger for os. Det er lige godt fantastisk.

Good aften
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 32 minutter siden:

min hund hedder frida:D

Det er skam et dejligt navn :D

Bare ikke til mig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 13 minutter siden:

Det er lige her du er forkert på den. 
Han var ikke en mulig gæst. Hverken fra hans eller min side. Ud fra han skriv havde han ikke i sinde at der skulle kommen en aftale ud af det. Den type sms’er har/vil altid eksistere. 
Vil man opføre sig respektløs kan man forvente det samme retur. 
Hvorfor skal vi tillade at der sidder fjolser derude og skriver latterlige sms’er til os og vi skal bare holde kegle og sluge kamelen fordi vi sælger noget så intimt som sex?

Jeg er faktisk sød og venlig over for de mænd der ringer og har læst teksten men den type der er for doven til at læse annoncen de er ikke en potentiel gæst her. 
Så længe i mænd ikke har prøvet at sidde på vagt og blive bombarderet med dumme beskeder/opkald i sidder jo og gætter jer frem til div løsninger for os. Det er lige godt fantastisk.

Good aften
 

Det er stadig dårlig forretningsførelse - og du skader dig selv mere ved at gøre det end godt er. Du bliver selv sur over det, hvilket ødelægger dit humør. Dårligt humør giver stress og hvis du så brokker dig over det på internettet og bliver modsagt, så forværre det humøret og forhøjer stressen.

Og nej, Jeg er ikke forkert på den. Det er klart, at han aldrig ville blive kunde, men hvis du nu tog dig tiden til at læse hele indlægget så kunne det være, at du forstod pointen.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 2 timer siden:

En selvstændigt erhvervsdrivende Murermester - sådan som en glædespige nødvendigvis er - svarer naturligvis ikke sådan til en potentiel kunde, der formaster sig til at bryde en note i en annonce. Fordi ønsket om kun at modtage opkald er kun en note i en annonce.

Meeen hvis kunden skrev til murermesteren for at købe en halv pattegris så kan jeg næsten garanterer dig for at han efter 25 af den slags henvendelser begynder at skrive “LÆS HVAD JEG FUCKING SÆLGER”.. Især hvis han efter de første 10 henvendelser har tænkt “okay nu skriver jeg sku i den forbandede annonce at jeg IKKE sælger pattegrise” og så henvendelserne fortsætter:P.. Der tror jeg at murermesteren er enig med mig i at det var slet ikke potentielle kunder..

  • Haha 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Meeen hvis kunden skrev til murermesteren for at købe en halv pattegris så kan jeg næsten garanterer dig for at han efter 25 af den slags henvendelser begynder at skrive “LÆS HVAD JEG FUCKING SÆLGER”.. Især hvis han efter de første 10 henvendelser har tænkt “okay nu skriver jeg sku i den forbandede annonce at jeg IKKE sælger pattegrise” og så henvendelserne fortsætter:P.. Der tror jeg at murermesteren er enig med mig i at det var slet ikke potentielle kunder..

Nej, for Murermesteren modtager jo slet ikke SMS'er og tjekker derfor ikke SMS. Faktisk véd Murermesteren ikke, at der er kommet SMS'er med ønsket om at købe pattegrise for han læser ikke SMS'er på sin arbejdstelefon.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 3 minutter siden:

Nej, for Murermesteren modtager jo slet ikke SMS'er og tjekker derfor ikke SMS. Faktisk véd Murermesteren ikke, at der er kommet SMS'er med ønsket om at købe pattegrise for han læser ikke SMS'er på sin arbejdstelefon.

Det jo næsten overmenneskelig tålmod og manglende nysgerrighed fra den murermester altsååå:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

Det jo næsten overmenneskelig tålmod og manglende nysgerrighed fra den murermester altsååå:lol:.. 

Det er forbavsende nemt, når man lige vænner sig til det. Jeg har gjort det i mange år, når mænd og kvinder (de fleste sikkert fyre i forklædning) har læst vores model-annonce på forskellige medier. Forbavsende få ringer, som der står i de annoncer, men skriver SMS'er i stedet. I starten blev Jeg også vred over deres mange mentale fakulteter, men tænker mig sig om undgår man at spilde tiden på den slags mennesker - bare ved at slette SMS'erne. Iøvrigt er Fastnet-telefon et hit, hvis man gerne vil modtage bestillinger pr. telefon, men ikke SMS. (evt. med telefonsvarer).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...