Hop til indhold
Frodige Ida

Når visse mænd er doven eller dum.

Recommended Posts

Hvorfor ikke bare holde sig til det der står i annoncen . Gider man ikke det får man svar tilbage i denne retning.

Derfor jeg ikke sms’er men kræver et opkald. Typer som denne her ønsker jeg ikke i min butik. 

Bliver i lige så fornærmet hvis i sms’er en gp og i får sådan et svar retur= i har ikke læst annoncen. 
Og hvorfor ikke bare hoppe over de piger der ikke tilbyder den form for kommunikation der passer jer?

 

Jeg har hverken tid eller lyst til at sidde at chatte med mænd eller konkurrenter i forklædning . 

Men hold op hvor får man lange patter af disse typer:blink:

image000000.jpeg

image000001.jpeg

image000002.jpeg

  • Synes godt om 1
  • Tak 2
  • Haha 2
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Kan du ikke bare blokke sådan en? Livet er for kort til, at spilde sin tid på ham/hende;-)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor have den her debat igen?

 

LEV MED DET!!!!!!!!!!  Eller find et andet arbejde.

 

  • Synes godt om 6
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Sørgelig 1
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zoro1
FanboyStapler skrev, for 13 minutter siden:

Hvorfor have den her debat igen?

 

LEV MED DET!!!!!!!!!!  Eller find et andet arbejde.

 

Respektløst :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FanboyStapler skrev, for 13 minutter siden:

LEV MED DET!!!!!!!!!!  Eller find et andet arbejde.

Sådan noget vrøvl man skal ikke finde sig i hvad som helst. 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ting hvad man skriver men men gør i os andet end i skriver ja  det er der flere der gør Spørger man pænt  om noget svarer man ja nej men bliver man sur   rygtes det ja så kommer denne no nederst på et muligt besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
salla123 skrev, for 2 minutter siden:

En ting hvad man skriver men men gør i os andet end i skriver ja  det er der flere der gør Spørger man pænt  om noget svarer man ja nej men bliver man sur   rygtes det ja så kommer denne no nederst på et muligt besøg.

 

Det er da meget muligt at visse desperate kvinder gør det men ikke alle. Det er total respektløst at spørge om det når det ikke er på min menu kort, så som sex uden, samt at sms er NO GO. 
Men er rigtig glad for at jeg forhåbentligt er strøget af visse mænds liste når de nu spørger så dumt. Den slags gæster vil jeg gerne undvære. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
FanboyStapler skrev, for 22 minutter siden:

Hvorfor have den her debat igen?

 

LEV MED DET!!!!!!!!!!  Eller find et andet arbejde.

 

Den debat vil forefindes til tid og evighed så længe der sidder respektløse bruger bag tasterne. 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 28 minutter siden:

-Kan du ikke bare blokke sådan en? Livet er for kort til, at spilde sin tid på ham/hende;-)

Det gør jeg også oftes men med ca 450 blokeret og lige så mange navngivet er min mobil ved at være fyldt:D

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
FanboyStapler skrev, for 16 minutter siden:

Hvorfor have den her debat igen?

For det første bliver det vel kun til en debat, hvis der er nogen der forsvarer den respektløse opførsel, for det andet er det med dine (lige nu) 2 indlæg ikke en "debat" du alligevel deltager i generelt og for det tredje, bestemmer du jo selv hvilke indlæg du læser og kommenterer på.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til alle jer HATERS!!!!!!

Jeg arbejdede i restaurationsbranchen fra 97 til 08.

Der er en god grund til jeg ikke arbejder i denne branchen mere og vil aldrig komme til det igen. Der er simplet hen alt for mange dumme kunder, der mener de kan tillade sig at, sige hvad som helst og gøre hvad som helst

@Zoro1. Hvad mener du?  Jeg siger min holdning til hvad tråd starter skriver. Hvornår er det respektløst at skrive sin holdning. Jeg skriver ikke noget ondt om Ida, kun min holdning om emnet.

  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
salla123 skrev, for 19 minutter siden:

En ting hvad man skriver men men gør i os andet end i skriver ja  det er der flere der gør Spørger man pænt  om noget svarer man ja nej men bliver man sur   rygtes det ja så kommer denne no nederst på et muligt besøg.

 

Nej man skal ikke svare på alt fordi der spørges pænt når svarene er på dumme spørgsmål der er besvaret på forhånd i annoncen det her unødvendigt og spild af tid med den slags tåber. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... jeg svarer "Nej tak" og/eller linker til annoncen. 
Jeg har 8 blokerede folk i min kysse-bolle-telefon efter mange år, og 4 i min Lingam telefon efter 3 år. 

Måske handler det også om at når man er ivrig og måske tilmed seksuelt begejstret, så er det "Hulemanden" der sms'er eller emailer, og jeg tænker personligt at søde, rare, respektfulde og dejlige mænd sagtens kan opleves som det modsatte, ganske enkelt fordi de er lidt "utilregnelige i gerningsøjeblikket" når de skriver. 
De skriver sikkert også til mange på en gang især hvis det er lidt akut, og fordi de i vindues-shopper fasen skyder lidt med spredhagl og måske får blandet annoncerne sammen, så de ikke helt kan huske hvem der er hvem når de skriver. 

Man kan i sælgers ende godt være med til at påvirke dialogen i positiv retning vil jeg mene. Som man råber i skoven får man svar-agtigt. 
Det stikker jo først af når de får et svar de ikke ønsker sig og som modtages som stempling, fordømmelse eller mangel på respekt, og de selv synes at det de har skrevet eller spurgt om blot er et uskyldigt spørgsmål. 

Men vi er jo alle forskellige og har kortere eller længere lunte. Tilmed måske forskellig lunte på forskellige dage... eller er det kun mig? ;) 
Jeg ved at @Mook også har et "DUM" system... jeg er blevet bedre til i hvert fald at kode folk ind, så når de skriver igen, så er der et ikon foran deres navn så jeg til mit "Nej tak" kan tilføje: "Jeg har intet nyt at tilføje siden sidst du spurgte om det samme". Så holder de ofte op med at spørge igen næste gang de er akut liderlige og skyder med spredhagl. 

It takes two to tango... osv. :P

I bedste mening som altid, 
Eva <3

 

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
FanboyStapler skrev, for 2 minutter siden:

Hvornår er det respektløst at skrive sin holdning.

Citatet nedenunder er der hvor du er respektløs 

FanboyStapler skrev, for 38 minutter siden:

LEV MED DET!!!!!!!!!!  Eller find et andet arbejde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 23 minutter siden:

Sådan noget vrøvl man skal ikke finde sig i hvad som helst. 

Det er vi helt enig i.

Men hvad skal Ida så gøre? Så længe folk kan sidde derhjemme i sine beskidte underbukser med sin telefon, vil der altid være folk der sender dumme beskeder. Tænk lige på alle de politikere og sportsfolk der får dumme beskeder hverdag og sågar dødstrusler.

Derfor skriver jeg : Lev med det eller find et andet arbejde.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
FanboyStapler skrev, for 41 minutter siden:

Hvorfor have den her debat igen?

 

LEV MED DET!!!!!!!!!!  Eller find et andet arbejde.

 

Det er jo lidt rigtigt hvad han skriver. Men det er lidt arrogant skrevet ligesom sms korrespondancen er - fra begge sider. 
 

ts har brug for at komme af med sine frustrationer - hvilket giver god mening. Men det er nok tvivlsom om debatten ændre noget. Derfor er rådet om at at hun nok bør finde en måde at leve med det på- eller overveje en anden profession, egentligt logisk nok. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 6 minutter siden:

Men det er nok tvivlsom om debatten ændre noget. Derfor er rådet om at at hun nok bør finde en måde at leve med det på- eller overveje en anden profession, egentligt logisk nok.

Nej for der er idioter der er belastendd alle vegne så kunne flere af os skifte job hver eneste uge der stopper logikken ligesom. 

 

Derudover er det et owerkill hvis der er fem idioter og 10 flinke folk og derudover en masse positivt ved det man laver ikke nogen logik i at skifte job eller droppe det man laver 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle skriver   end et a4 ark    det er så trættende at man ikke gider læse så meget derfor da nemmer bare spørge kort gør du det eller det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FanboyStapler skrev, 1 time siden:

Hvorfor have den her debat igen?

 

LEV MED DET!!!!!!!!!!  Eller find et andet arbejde.

 

du følte dig ramt ) surt 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Bliver i lige så fornærmet hvis i sms’er en gp og i får sådan et svar retur= i har ikke læst annoncen. 

Ja undskyld jeg blander mig kan kun gætte på hvordan mænd reagerer på det svar. 
Tror alle mennesker vil reagere negativt på sådant et svar. Og du opnår præcist det du vil undgå, du spilder tid på en samtale du ikke gider. 
 

Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Jeg har hverken tid eller lyst til at sidde at chatte med mænd eller konkurrenter i forklædning . 

Der vil altid. som I altid være nogen, som ikke læser, og også nogen som bare sender beskeder ud for at være irriterende uden intentioner om besøg. 
Vi kan ikke stoppe dem. Kun ignorerer dem. 

Har vist nævnt det herinde før mit seneste tiltag, som er muligt på mail, er at der går autosvar ud til alle, med en påmindelse om hvad deres besked skal indeholde af info. Beder også om de tilføjer de manglende info til deres oprindelige besked. Trods det, svarer mange i autosvaret, det viser de har modtaget den (den ikke er endt i spam), de har haft mulighed for at læse den. Og alligevel er nogens svar stadig helt hen i hegnet = minus svar fra mig. 
Vi kan hive sol, måne og stjerner ned til dem. Det ændrer ikke på nogen ikke læser. 
 

Du kan at fremprovokere en diskussion med dit svar “doven/dum” eller ignorere. Men en negativ reaktion må du forvente. 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jobbet som glædespige er ikke anderledes end at alle andre selvstændige udadvendte erhverv, og kundeservice ér en del af jobbet - uanset om kunden er dummere end vådt bølgepap og læser annoncer som det nu lige passer ham. 

Et "Det står i annoncen" er altså et bedre svar end "Doven/dum". @Frodige Ida, du skaber selv konflikten her fordi du er træt af alle de andre mænd, der heller ikke læser din annonce. Jeg kan godt se problemet, men synes faktisk begge parter er forkert på den.

Nu ved Jeg ikke præcis, hvad der står i din annonce, men hvis der står, at du ikke modtager SMS'er og det er dét der har gjort dig sur på ham i første omgang så lad være med at besvare SMS'en. Lad som om den aldrig er kommet og bliver han ved og ved og ved - som mange nok gør - så sæt den på lydløs så den ikke generer dig, men lad ham endelig sende sms på sms, hvis du ikke modtager den.

At besvare en sms, som du ikke ønsker at modtage, med en besked som den du har sendt til ham skaber konflikten. Havde du ignoreret den eller bare sendt "Jeg modtager desværre ikke SMS'er" (kan indstilles som auto-svar på de fleste telefoner) så ville du have været den rene engel, men du skaber selv konflikten med dét svar.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
salla123 skrev, for 5 minutter siden:

Nogle skriver   end et a4 ark    det er så trættende at man ikke gider læse så meget derfor da nemmer bare spørge kort gør du det eller det.

 

Ikke hvis du f.eks har flere spørgsmål. Så kan samtalen inkl svartider tage lige så lang tid som at læse og lave en bedre henvendelse, med chance for svar. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

(…)


Derfor jeg ikke sms’er men kræver et opkald. Typer som denne her ønsker jeg ikke i min butik. 

Bliver i lige så fornærmet hvis i sms’er en gp og i får sådan et svar retur= i har ikke læst annoncen. 
Og hvorfor ikke bare hoppe over de piger der ikke tilbyder den form for kommunikation der passer jer?

(…)

 

 

Tak for dit indlæg. Jeg tænker da sikkert, at folk kan stille lignende spørgsmål i et opkald eller sige andre ting.

 

Frodige Ida skrev, 1 time siden:

(…)

 

Jeg har hverken tid eller lyst til at sidde at chatte med mænd eller konkurrenter i forklædning . 

Men hold op hvor får man lange patter af disse typer:blink:

image000000.jpeg

image000001.jpeg

image000002.jpeg

Om det er en konkurrent i forklædning eller nogen, der bare ønsker at irritere ved man aldrig. Men æv med de beskeder. Her ligner det, at nogen spørger ind til uden kondom. Det er desværre netop også set i andre tråde. Der har desuden også været eksempler på GP’er, der er blevet truet og lignende. Jeg tænker dog måske, at det er, når det kommer til f.eks. trusler, at det er bedst at skrive, at de decideret ikke er velkomne i ens butik. Jeg ved heller ikke om det er en god ide at skrive at de er dumme eller dovne.

 

FanboyStapler skrev, 1 time siden:

Hvorfor have den her debat igen?

 

LEV MED DET!!!!!!!!!!  Eller find et andet arbejde.

 

Du får mig ikke til at kommentere på dit brugernavn. Men debatten har været der før netop. Jeg synes dog, at det er helt fint at bringe op igen – det betyder jo på ingen måde, at @Frodige Ida skal finde sig et andet job, at nogen skriver sådan til hende. Jeg ved dog ikke, om det lige her bliver lidt at skrue op for varmen den anden vej at svare eller måske rettere her spørge f.eks. dum/doven og at nogen ikke er velkomne i ens butik. Der er desværre f.eks. også eksempler på GP’er der har fået trusler og lignende :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Her er 3 pigers annoncer      tja hvad er de til osv.......   

New, New, slim blonde with attractive shapes for the first time in your city, I look forward to you contacting me, I hope to see you soon

 

 

 hello, welcome to my page my name is Andreea, I am a friendly, clean and sexy person, if you want a special time, look no further, I am here to fulfill your dreams, I also offer extra services, such as anal, kiss let go, if you want more details and to spend a relaxing and stress-free time, don't hesitate to contact me, I'm looking forward to your call or sms 

Jeg savner at mærke din stive pik i min saftige pussy
Jeg har lækkert mørkt silkeblød hud, flot krop og jeg er virkelig fræk og fantastisk
Jeg er pigen, som kan gøre næsten alle dine drømme til virkelighed, jeg giver dig en tid i paradiset
Jeg venter i sexy outfit og høje hæle, på nye eventyr, god service og godt selskab
Jeg foretrækker god tid i dit selskab, skøn hed sex, erotisk massage og masser af hygge
J eg er passioneret, klassisk følsom kvinde, elsker min tid med dig, og du vil virkelig mærke at jeg elsker god sex
Jeg håber du gerne vil nyde en dejlig stund med mig, så jeg kan vise at jeg er vild med at give dig alt det bedste, og gøre dine drømme til virkelighed, og vise dig at jeg er HENDE du leder efter for skøn hyggetid
Jeg er ret sikker på, at du vil besøge mig igen og igen når først du har været her een gang, hehe du kan slet ikke vente med at komme tilbage til mig

Ring til mig

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Og hvorfor ikke bare hoppe over de piger der ikke tilbyder den form for kommunikation der passer jer?

Det tror jeg også, at de fleste EG-medlemmer gør. Men som andre er inde på, kan man jo aldrig gardere sig 100 procent imod fjolser, og man kan jo allerede i hans første sms se, hvordan hans stil er. Jeg kan udmærket følge, at du bliver irriteret over den useriøse sms, men ligesom andre foreslår, vælger du jo selv, om du vil indgå i en nyttesløs “dialog”, eller du bare vil ignorere eller sige “nej tak” med det samme.

Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Måske handler det også om at når man er ivrig og måske tilmed seksuelt begejstret, så er det "Hulemanden" der sms'er eller emailer, og jeg tænker personligt at søde, rare, respektfulde og dejlige mænd sagtens kan opleves som det modsatte, ganske enkelt fordi de er lidt "utilregnelige i gerningsøjeblikket" når de skriver. 
De skriver sikkert også til mange på en gang især hvis det er lidt akut, og fordi de i vindues-shopper fasen skyder lidt med spredhagl og måske får blandet annoncerne sammen, så de ikke helt kan huske hvem der er hvem når de skriver. 

Man kan i sælgers ende godt være med til at påvirke dialogen i positiv retning vil jeg mene. Som man råber i skoven får man svar-agtigt. 
Det stikker jo først af når de får et svar de ikke ønsker sig og som modtages som stempling, fordømmelse eller mangel på respekt, og de selv synes at det de har skrevet eller spurgt om blot er et uskyldigt spørgsmål. 

Jeg er ofte enig med dig, @Eva Nadine, men bestemt ikke her. Det lyser ud af den første sms, at manden ikke er seriøs, så hvorfor dog bruge energi på at forsøge at opdrage ham? Nej, så hellere bare konstatere som @Frodige Ida gør, at han ikke er velkommen.

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...