Hop til indhold
Frodige Ida

Når visse mænd er doven eller dum.

Recommended Posts

SweettieDK skrev, 1 time siden:

Så er vi to :lol:, men forsæt endelig kan se folk har popcorn klar til din underholdning. 

Ja jeg har jo startet tråden så tænker det ville være underligt at jeg ikke bidrager i den ik!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 34 minutter siden:

Ja jeg har jo startet tråden så tænker det ville være underligt at jeg ikke bidrager i den ik!

 

Du fanger ikke rigtig pointen. Men så lad mig stave det for dig. Andre lyserøde har også kommenteret. Den eneste du prøver at latterliggøre er mig. Men hvis du vil ha en B - fight så lad os tage den i pb. 
Hvis kun mænd må svare og du håber på rygklapperi af, at det du svarer til folk er ok. Så held og lykke med det. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at grunden til at min tilføjelse - med at beskeder omhandlende sex uden kondom bliver besvaret på tilsvarende respektløse måde - virker er fordi de fleste piger der tilbyder uden kondom egentlig også har tilføjet “sex er med kondom” i deres annonce for ikke at skræmme potentiale gæster væk.. Men alligevel så det muligt hvis man liiiige spørger.. Men med min påpegelse gør jeg det måske endnu mere tydeligt at jeg ikke er åben overfor den mulighed.. Det er i hvertfald min teori:lol:..

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tror at grunden til at min tilføjelse - med at beskeder omhandlende sex uden kondom bliver besvaret på tilsvarende respektløse måde - virker er fordi de fleste piger der tilbyder uden kondom egentlig også har tilføjet “sex er med kondom” i deres annonce for ikke at skræmme potentiale gæster væk.. Men alligevel så det muligt hvis man liiiige spørger.. Men med min påpegelse gør jeg det måske endnu mere tydeligt at jeg ikke er åben overfor den mulighed.. Det er i hvertfald min teori:lol:..

Den er fanget og tænker at jeg tilføjer noget tilsvarende i min annonce. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 47 minutter siden:

Du fanger ikke rigtig pointen. Men så lad mig stave det for dig. Andre lyserøde har også kommenteret. Den eneste du prøver at latterliggøre er mig. Men hvis du vil ha en B - fight så lad os tage den i pb. 
Hvis kun mænd må svare og du håber på rygklapperi af, at det du svarer til folk er ok. Så held og lykke med det. 

Amen så stop dog lige dig selv hvis det er muligt.


Jeg bruger heller min tid på lagnet end at sidde og skrive med dig.

Ha en hyggelig aften. 

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhhhhhhhhhhhh gud,

Mon ikke der er nogen der burde stramme hjelmen lidt?

Hvad kommer det dog os, ved hvad, en eller anden tåbe har sms,et? og hvordan man driver sin forretning på?

Siden I sidder så meget herinde, så kan I godt nok ikke have meget at lave, med mindre i har tastaturet med i sengen.

Tag jer dog sammen. Det der er pinlig!

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du opnår præcist det du ikke vil, med gir dig at det er en idiot som skriver til dig, men du viser meget lidt overskud selv, ved at hoppe med på en dialog .

Hvad havde du forventet ? 

Med så lidt overskud du udviser og ikke bare kan ingorere og blokere, ja så bliver det sku op af bakke .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der fortsat skal debatteres om dette emne, så må det være muligt, at man skriver pænt. så det henstilles der til. 
 

Bryan Mills
 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 12 timer siden:

Hvorfor ikke bare holde sig til det der står i annoncen . Gider man ikke det får man svar tilbage i denne retning.

Derfor jeg ikke sms’er men kræver et opkald. Typer som denne her ønsker jeg ikke i min butik. 

Bliver i lige så fornærmet hvis i sms’er en gp og i får sådan et svar retur= i har ikke læst annoncen. 
Og hvorfor ikke bare hoppe over de piger der ikke tilbyder den form for kommunikation der passer jer?

 

Jeg har hverken tid eller lyst til at sidde at chatte med mænd eller konkurrenter i forklædning . 

Men hold op hvor får man lange patter af disse typer:blink:

image000000.jpeg

image000001.jpeg

image000002.jpeg

han er nok en gangsta rapper med det "100" "100" logo han bruger konstant haha. Blokere-videre i teksten :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu forstår jeg hvorfor, at flere danske GP's annoncer er de rene fristile med strenge formaninger :) Fra et optimeringssynspunkt vil jeg anbefale, at du ignorere dem uden at gå ind i en dialog, og derefter blokerer deres nummer.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 17 timer siden:

Ja. Men det er ikke en kunde/klient før der bliver betalt, og hvis man kan se at spørgsmålene er for dumme til at "kunden" bliver en kunde, taber man jo intet ved lige at konstatere at "kunden" er både dum og doven

Ja, altså vi taler jo om at svare en klient – jeg bruger ikke ordet kunde i GP-sammenhænge. Det jeg har været ude efter er, hvis man svarer til en klient, at vedkommende er dum eller doven, når vedkommende stiller irriterende spørgsmål. Nu har jeg ikke selv nogen GP-forretning – men det tænker jeg ikke øger nogen former for god dialog. Jeg ved derfor heller ikke, hvordan det vil påvirke sandsynligheden for betalende kunder? 
 

Pite skrev, for 14 timer siden:

Når nogle spørger efter noget som står i annoncen er de enten dumme eller dovne og for det meste useriøse.

Igen jeg kan undre mig lidt her. Jeg er ikke en GP – men tænk hvis jeg talte sådan til en klient. Nogle har måske bare ikke fået læst det hele. Folk har måske noget de vil spørge ind til som på en menu på en restaurant? Jeg tænker ikke, det nødvendigvis kan være godt for omsætningen at tale sådan til en klient uanset hvor irriterende spørgsmål vedkommende stiller, men det må en forretningsdrivende jo selv om.

 

Jeg vil måske heller ikke anbefale det, som @NoCigarMaybe skriver med bare at ignorere og blokere. Man må jo høre, hvad folk lige tænker først :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 minutter siden:

men det tænker jeg ikke øger nogen former for god dialog.

Hvilken dialog har du 100 læst hans måde at skrive på 100 Der er ingen dialog fra start 100 det er 100% useriøst det der 100. 

Redigeret af Dillermand Junior
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, 1 time siden:

Igen jeg kan undre mig lidt her. Jeg er ikke en GP – men tænk hvis jeg talte sådan til en klient. Nogle har måske bare ikke fået læst det hele. Folk har måske noget de vil spørge ind til som på en menu på en restaurant? Jeg tænker ikke, det nødvendigvis kan være godt for omsætningen at tale sådan til en klient uanset hvor irriterende spørgsmål vedkommende stiller, men det må en forretningsdrivende jo selv om.

 

Jeg vil måske heller ikke anbefale det, som @NoCigarMaybe skriver med bare at ignorere og blokere. Man må jo høre, hvad folk lige tænker først :)

Nøøøøj hvor ville du ikke holde længe i denne branche:wacko::lol:.. Det sådan det eneste jeg egentlig kan tilføje.. Din naivitet er slående^_^.. 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 1 time siden:

Hvilken dialog har du 100 læst hans måde at skrive på 100 Der er ingen dialog fra start 100 det er 100% useriøst det der 100. 

Du nævner tallet 100 utrolig mange gange. Jeg siger bare, at man uanset hvad nok ikke bør sige til nogen, at de f.eks. er dumme eller dovne.

 

JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Nøøøøj hvor ville du ikke holde længe i denne branche:wacko::lol:.. Det sådan det eneste jeg egentlig kan tilføje.. Din naivitet er slående^_^.. 

Jeg vil gerne spørge dig, om du synes det er okay at tale sådan til en anden person, kalde dem naiv, som en GP, fordi jeg har sagt at det kan være et problem at kalde nogen der stiller spørgsmål for dumme og dovne – uagtet at de kan forekomme irriterende? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 minutter siden:

Jeg vil gerne spørge dig, om du synes det er okay at tale sådan til en anden person som en GP, fordi jeg har sagt at det kan være et problem at kalde nogen der stiller spørgsmål for dumme og dovne? :)

Har jeg da skrevet grimt til dig.? Eller hvad mener du.? Jeg står gerne ved at have kaldt dig naiv men det jo bare et karaktertræk og ikke endegyldigt negativt medmindre man gør det til det.. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden:

Har jeg da skrevet grimt til dig.? Eller hvad mener du.? Jeg står gerne ved at have kaldt dig naiv men det jo bare et karaktertræk og ikke endegyldigt negativt medmindre man gør det til det.. 

Jeg foretrækker at holde mig til emnet som her er om, hvordan man skal håndtere spørgsmål fra en klient som f.eks. spørger om sex uden kondom. Jeg har sagt at det nok ikke er godt at kalde dem dumme og dovne.

 

I forhold til din kommentar nu, så er jeg nødt til at frabede mig den. Det er en påstand, at jeg er naiv som et karaktertræk. Det er lidt det samme som at nogle er f.eks. aggressive som et karaktertræk. At sige f.eks. jeg er dum som et karaktertræk ved jeg ikke. Jeg må uanset hvad indrømme, at jeg undrer mig over sådan en adfærd fra en GP, og det er æv, når en moderator lige har sagt vi skal afholde os fra det. Kommentareren taler lidt for sig selv :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 1 time siden:

Igen jeg kan undre mig lidt her. Jeg er ikke en GP – men tænk hvis jeg talte sådan til en klient. Nogle har måske bare ikke fået læst det hele. Folk har måske noget de vil spørge ind til som på en menu på en restaurant? Jeg tænker ikke, det nødvendigvis kan være godt for omsætningen at tale sådan til en klient uanset hvor irriterende spørgsmål vedkommende stiller, men det må en forretningsdrivende jo selv om.

Nu er der meget stor forskel på, at spørge ind til og spørge om noget der direkte står i menuen eller annoncen.

  • Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 15 minutter siden:

Du nævner tallet 100 utrolig mange gange

Det var lidt pointen fordi det er sådan personen i SMSen skriver det kunne nærmest ikke være mere useriøst når man skriver sådan og ignorerer hvad der står i annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 17 minutter siden:

Jeg foretrækker at holde mig til emnet som her er om, hvordan man skal håndtere spørgsmål fra en klient som f.eks. spørger om sex uden kondom. Jeg har sagt at det nok ikke er godt at kalde dem dumme og dovne.

Argh okay.. Der kan jeg kun ligesom mange andre tilføje at det bestemt ikke er gæster jeg ønsker i min “butik” så at sige.. Min annonce er udførligt beskrevet så alle burde kunne forstår den.. Det er også tydeligt at dem der skriver på noget uden kondom har læst min annonce og forstået den fordi de starter altid med “jeg ved godt der står i din annonce” hvilket bare er direkte respektløst.. Så ja jeg synes det er helt okay at “kalde en spade for en spade især når spaden ikke selv ved den er en”.. 

Moderator bad om at der blev skrevet pænt hvilket jeg da bestemt synes jeg har.. Det bare lidt som om du hele vejen igennem denne tråd har prøvet at forsvarer tossen der har skrevet til Ida.. Hvilket for mig at se er naivt.. Det er naivt at tro at alle der kontakter os oprigtigt at interesseret i en aftale og det er naivt at tro at folk ikke ville spilde vores tid.. Det er naivt at tro at vi kan modtage 30 latterlige beskeder dagligt og så stadig svarer pænt ved nummer 31.. Det er egentlig bare naivt det hele.. Hele “måske har personen misset noget eller vil have noget uddybet”præmissen er naiv.. Hvor svært er det at forstår “JEG TILBYDER INTET UDEN KONDOM ANDET END SVENSK”.? Vi er jo alle startet ud uskyldige og naive og har brugt de første mange år af vores karrierer på at se de små tegn og advarsler.. Vi ved hvornår en person er seriøs.. Og hvorfor skulle vi ikke fortælle idioterne at de er idioter.? Vi er jo ikke slaver der skal sige “yes master tak” bare ved den mindste kontakt.. 

Redigeret af JenniferRomantica
  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu at Idas annoncer er nemme at læse. Korte linier og/eller punktopstilling. Man kan hurtigt danne sig et overblik over ydelser og øverst står der " KUN OPKALD \n INGEN SMS".

Men hvorfor ikke bare blokere vedkommende i stedet for at tage en unødvendig konflikt?

Ingen ko på isen, som man siger.

Redigeret af Hurtige Stinky
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hurtige Stinky skrev, for 10 minutter siden:

Men hvorfor ikke bare blokere vedkommende i stedet for at tage en unødvendig konflikt?

Fordi som hun allerede har skrevet er hun ved at nå maks antal blokeringer

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

Fordi som hun allerede har skrevet er hun ved at nå maks antal blokeringer

Kotyme er at blokkere folk i  1 uge eller måned. Hjælper det ikke så progressiv blokkering. Det virker.

Hvis hun har 400 blokkeringer så går de vel flere år tilbage og giver ingen mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På en nyåbnet restaurant her i området var der bla. bøf på menuen. Min kone spurgte IND TIL hvad det var for et stykke bøfkød. Den unge tjenerinde gik i køkkenet og spurgte kokken hvad det var for en bøf. Svaret var det var en bøf af okse. Pga dette svar og manglende mulighed for at betale med dankort gik vi hurtigt igen for aldrig at vende tilbage. Den lukkede 3 måneder senere.

Havde der nu stået Rib-eye steak, så havde det jo været unødvendigt at spørge, og det ville vi heller ikke have gjort.

Heraf forskellen på at spørge ind til og spørge om noget der fremgår af menuen. :P

Jeg har nu fulgt denne tråd fra start og kan konstatere at der er deltagere i tråden der er nærtagende, nemt lader sig ophidse, og begynder ligefrem at mundhugges.

TS indledende svar på en yderst malplaceret SMS er nok ikke det smarteste svar uanset at kunden på forhånd var uinteressant som kunde.

Der kommet brugbare svar fra flere lad mig opsummere:

Din annonce siger du ikke besvarer SMS'er, så hold dig til det

HVIS du svarer er der adskillige virkelig gode forslag til neutrale svar der ikke burde kunne ophidse en kunde. Bliver vedkommende ved så bloker. Ja 450 blokeringer, er de alle stadig relevante ellers ryd op i dem så der bliver plads til nye. ;)

Er du endelig hoppet med på vognen så har politiet og andre organisationer der møder ophidsede personer i underlivet /undskyld nattelivet kurser i at deeskalere en situation, eller på dansk på snedig vis at få gemytterne til at dæmpe sig. Hvis det ikke lykkes er resultatet en tur i buret til afkøling/ aka blokere i dette tilfælde.

Kære Frida jeg er ikke til frodige kvinder og da du har betegnet dig som sådan ville jeg jo ikke 'spørge ind til' din vægt men for nogen ville det sikkert være interessant HVOR frodig du er. Har ikke set din annonce så måske har du svaret der med tal og billeder ;).

Dit eksplosive temperament ville ligeledes afholde mig fra besøg med mindre det gjaldt en eksplosiv seksualitet i selve besøgets centrale del. :lol:

Bemærk venligst mine undertekster, specielt den sidste :P

Redigeret af Moden slikken M
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 20 minutter siden:

Fordi som hun allerede har skrevet er hun ved at nå maks antal blokeringer

Præcis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frida der er i  flere nylige svar forslag til hvordan du kommer videre og giver plads til nye blokeringer. Jeg er sikker på du i telefonens brugervejledning kan få svar  på hvordan du sletter gamle/irrelevante blokeringer (altså på telefonen) :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...