Hop til indhold
Larschristian

Hvilken sætninger bruger GP’er mest.

Recommended Posts

- -  eller denne tankegang hos thai som jeg blev udsat for via et "komplot": - I will follow you until you love me<3.

Jeg skrev lidt om det for vist 14 dage siden om dengang jeg uden min egen viden og vilje blev hvirvlet ind i flok danske thai madammers sidste desperate forsøg på at finde en dansk mand til en thai der var her i Danmark i 3 måneder. Der var kun få dage tilbage til afrejse og selvom hun havde været rundt hos flere forskellige danske singlemænd var det åbenbart ikke via    "i will follow you until you love me<3" nogen der ville bide på krogen 

Jeg var åbenbart sidste mulighed. Jeg blev inviteret med til sølvbryllup (jeg forbavset) og selvfølgelig var hun min borddame og hele aftenen en meget kælen og forelsket thai der nærmest formodede at smyge sig omkring mig (ind imellem pinligt men også dejligt provokerende:mrgreen: overfor de danske lykkeligt gifte ægtemænd - de var skinsyge :mrgreen:af misundelse). Hjem i min bil med sølvbruden på passagersædet og den forelskede thai på bagsædet. Sølvbruden (thai) stiger ud og siger : nu kan i køre hjem til dig og sove - og lige før hun smækker døren : og hun bruger også hun p-piller. Som den naturligste ting i verden blev hun siddende bag i bilen og smilede sødt:wub: til mig. Der gik det op for mig hvad fanden de havde gang i den flok thai madammer - jeg skulle parres med hende uanset hvad. Vi kørte hjem til mig og min tanke var hun kan sove i gæsteværelset. Som om det hele ikke var nok så var oliefyret gået i stå og der var pisse koldt i huset så hendes eget forslag blev at hun ville at vi sov sammen i min dobbeltseng. Så overgav jeg mig til hende :wub:- og hendes sex :wub:- dejlige sex med hende.:wub:

Hun underviste i Thaidancing (vist som ballet)  flot var hun - 46 år - lidt over 1,5m - slank og meget velskabt - en rigtig lille smækker lækker finke - og nogle dejlige små faste bryster og lige noget for mine hænder.

Næste dag var jeg slet ikke overbevist om vores gensidige kærlighed og hendes sidste forsøg var en hun lige skulle besøge og jeg kørte hende til Sorø.

Dagen efter rejste hun tilbage til Bangkok. Efterfølgende skrev mange hun mange mail til mig og vi skrev også lidt sammen men jeg lod det langsom glide ud. Jeg ved  hun er tilbage i Danmark og gift med en dansker og bor i Danmark. Det er jeg glad for at være vidende om at det lykkedes hende det fortjener hun.

Det foregik i 2005 eller 2006 og jeg selv har været 52 - 53 år så hendes alder på 46 år var ok - jeg har det bedst med voksne kvinder. 

Men kærester det bliver man sgu ikke med et fingerknips over night + bolleri - - -  det er noget man bliver hen ad vejen - måske - eller aldrig - for mig skal livet med en kvinde have en naturlig tilgang til hinanden og gang.

Jeg var blind stædig dum overfor hvad der var igang og hvad der ventede forude af sex med en dejlig voksen thaikvinde - hun åbnede mine øjne thaikvinder - tak kære Tani

Nå et langt skriv om en målrettet thaikvinde håber i har overlevet

Mange hilsner

Nye tider.

Efterskrift : dengang med Tani var jeg single, ledig og tilgængelig og datede via dating.dk løs med danske kvinder. Hvis vi var mødtes lige da hun var kommet til Danmark så havde det måske - måske set anderledes ud - sådan langsomt hen ad vejen med noget mere seriøst - for værst var hun fandeme ikke men kærester over night - aaaldrig i min verden. Jeg ved hvor sølvbrudeparret bor så måske sølvbruden (thai) hun ved noget om hende  - - - jeg er ledig;).

 

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, 1 time siden:

var det nemt nok at finde

Den bruger jeg også:lol:.. Det en god måde at få startet samtalen på.. 

 

Jeg siger nok meget “fuck” og ellers “det er dejligt” måske.. Fordi det er det som regel jo:P.. Jeg prøver at minimerer mit forbrug af “fuck” fordi det bare ikke er særlig pænt selvom jeg ikke helt kan styrer det da det mest er under seksuel stimulering:ph34r::lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Målet med tråden er jo nok. De sjove, søde, standard sætninger. Og ikke mange udenlandske gp deltager herinde og kan bidrage. Men langt hen af vejen bruger de vel, de sætninger de har indøvet og kan sige på nogenlunde engelsk. Også som nævnt cum now…

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gode sætninger:

“Wow it’s so big! ”

”You made me come… I never come”

”You are crazy! I tought it would be vanilla sex”:lol:

” I Love you!” ( Denne er klasse :lol:)

De dårlige:

” Baby”

” 5 minutes Baby…”  (selvom det er stadig 15 min tilbage)

”This position- No Baby… too big.”- Handjob?

“ Come now Baby” efter 10 min

“Why you booked 60 min? it is too long” :huh:

“BABY”

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har godt nok sjældent bedt en mand/gæst om at komme:ph34r:.. Hvad nu hvis man læste signalerne forkert og han slet ikke engang var tæt på at komme:lol:.. Akavet.. 

De gange jeg har gjort det har det været fordi gæsten ville komme på mine bryster, eller andre steder på kroppen så jeg ligesom ved, når han trækker sig, så det derfor og dermed sikkert at sige det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

SMS fra hende: Tak for idag, skat. Glæder mig til vi ses igen

Har du det godt?, og går så uden at høre svaret 

Uhmmm

Jeg har savnet dig

Vent på mig 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

SMS fra hende: Tak for idag, skat. Glæder mig til vi ses igen

Har du det godt?, og går så uden at høre svaret 

Uhmmm

Jeg har savnet dig

Vent på mig 


 

 

De er også gode. 
 

vent på mig har jeg ikke hørt før. 
Hvad menes der med det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Hvad nu hvis man læste signalerne forkert og han slet ikke engang var tæt på at komme:lol:.. Akavet.. 

Enig. Jeg har en gang imellem måttet spørge kom du? Hvis der ikke rigtig kommer noget sæd. Nogen sprøjter meget lidt. Også lidt akavet. Men ellers skulle vi jo fortsætte og nogen er for følsomme til mere berøring lige efter udløsning. Så må lige være sikker. :P

Ellers ved nærmere efter tanke bruger jeg meget ordet ja. Min måde at sige ja du slikker det rigtige sted, ja det er godt, ja du må godt. Ja samtykke til vi er enige. Det bliver sjældent til hele sætninger. Bare mange ja’er undervejs. Med mindre flere ja’er i træk tæller som en sætning. Ofte når jeg er tæt på orgasme. Som i ja, ja det er godt bliv ved, jaeeee det var orgasmen. Så ingen tvivl om frivilligt sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Larschristian skrev, for 6 minutter siden:

vent på mig har jeg ikke hørt før. 
Hvad menes der med det 

At jeg ikke må komme før hende :lol: Som årene er gået hører jeg den nu ikke så tit mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden:

At jeg ikke må komme før hende :lol: Som årene er gået hører jeg den nu ikke så tit mere. 

Ok så er jeg med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

At jeg ikke må komme før hende :lol: Som årene er gået hører jeg den nu ikke så tit mere. 

Har engang hørt pigen sige “vi skal komme sammen”. Meget empatisk egentlig, men sætningen kom fire sekunder før mit klimaks, så det gjorde vi vist ikke. Hun tog det pænt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello og how long er jo hos thai pigerne uundgåelige.

Under selve lagengymnastikken kan de jo kun fremstamme halve ord og uforståelige lyde, er det ikke meget normalt?:mrgreen:

Efterfølgende kan de så lettede udbryde - Nå, så lykkedes det jo alligevel. (de tænker nok for dem selv - det havde jeg sgu ikke troet)

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Er det kontant eller mobilepay?" :D 
...altså efter og udover de indledende høflighedsfraser som jeg egentlig ikke rigtigt tænker så meget over. 
Jeg tror "Hej (stort smil og direkte øjenkontakt) Velkommen til" er det jeg siger cirka hver gang. 
Min opmærksomhed er mere rettet imod at fornemme hvad det er for et menneske jeg møder så jeg kan pejle mig ind på cirka hvad han ønsker sig eller usynligt har brug for. 

I sms-dialogen bruger jeg skabelonbeskeder, så der er det HELT sikkert det samme jeg skriver til folk. 
Dog ikke i den indledende dialog. Der er det tilpasset hvor lang en besked de selv har skrevet. 
Hvis de bare skriver "Hej" og ikke noget navn, så navngiver jeg dem med de sidste 4 cifre i deres telefonnummer og for at lokke et navn ud af dem og se om vi kan gøre dialogen lidt mere personlig, svarer jeg cirka: 
"Hej 0485 ;) 
Hvad kan jeg gøre for dig?" 

Og så kalder jeg næsten alt og alle for "Honey" både i butikken og som privatperson. Men kun hvis jeg kan li' dem.
Hvis jeg VIRKELIG godt ka' li' dem og gerne vil se dem igen hurtigst muligt kalder jeg dem "Lækkerlas" - især hvis de er unge og har MILF fantasier... eller hvis de ganske enkelt bare er lidt lækrere end de fleste sådan også objektivt set. 

Damn... jeg må ryste posen lidt, tror jeg :wub:
Tak for inspiration til reflektion :)

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Har engang hørt pigen sige “vi skal komme sammen”. Meget empatisk egentlig, men sætningen kom fire sekunder før mit klimaks, så det gjorde vi vist ikke. Hun tog det pænt.

Er sikker på det ikke betyder det store. 
hun har 4-5 forsøg mere den dag :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller man har en tid ved 20 tiden. 
Og pigen siger. 
du er den Aller første kunde jeg har idag :)

Der er jeg bestemt også af den overbevisning, at hun har holdt sig i skindet hele dagen, og ventet på mig   :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

Hvis de bare skriver "Hej" og ikke noget navn, så navngiver jeg dem med de sidste 4 cifre i deres telefonnummer og for at lokke et navn ud af dem og se om vi kan gøre dialogen lidt mere personlig, svarer jeg cirka: 
"Hej 0485 ;) 

perfekt svar, det kunne mange lære noget af, tror det giver kunden en tryghed :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet et par af de overstående, men den jeg husker bedst var ved en thai sidste måned faktisk.

Jeg skulle have en massage og vil bare have et handjob til afslutning, så kiggede thaien på mig og sagde. "hand, no sucky sucky" . Jeg troede kun det var i KLOVN man hørte thaier sige sådan men det siger nogle sku også in real life. Trak lidt på smilebånden og takkede nej, only hand please :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...