Hop til indhold
Larschristian

Hvilken sætninger bruger GP’er mest.

Recommended Posts

Udspring af anden tråd, fik det mig til at tænke på alle de samme sætninger pigerne bruger. Som vi naturligvis tror på  

alle må give input også de lyserøde 

Eksempel. 
bliver altid modtaget af, hey baby. Eller how are you. Nok kun mig de siger det til. :wub:
nogle gange lidt sjovt, at prøve at gætte hvilken sætning de starter med. 
eller alle de søde ord de siger til en under besøget. Som jeg personligt tager meget seriøst. 

Jeg er bare så liderlig, du gør mig så våd. 
eller du slikker god fisse. 
 

kom frisk alle bruger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 5 minutter siden:

come now 

Med svær polsk eller sydamerikansk accent

Risiko for genbesøg = nul :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 5 minutter siden:

It´s so big

Eller it’s too Big den er også god, og godt brugt. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 14 minutter siden:

Eller it’s too Big den er også god, og godt brugt. 

Den er der aldrig nogen der har sagt til mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller kigger på en med hundeøjne. 
og siger, kommer du ikke og besøger mig igen. 
Så ved man 100 % man er speciel. 
og det bliver ikke sagt til andre kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 48 minutter siden:

hvilken sætning de starter med. 

Meget forskelligt hvad jeg starter med kommer helt an på om det er ny kunde, eller en som har været før. 
“velkommen” er som regel det allerførste ord. 
“godt at se dig igen” eller “var det nemt nok at finde”. Hvis vejret er dårligt, kan jeg godt spørge ind til hvordan køreturen var, og så ellers ret hurtigt videre til om hvilken vej vi skal da badeværelse og soveværelse er i hver sin retning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 25 minutter siden:

Skal nok komme bare rolig :P

Det tror jeg ikke. Den bliver jo slidt meget. Så den må jo blive mindre og mindre med tiden. 
eller så er det bare maven der laver støre og støre halvtag   :)

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis de på noget tidspunkt siger 'søde' til mig, besøger jeg dem ikke eller afbryder seancen, hader det udtryk. Mærkeligt nok syntes jeg det på engelsk er OK med swettie :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

Jeg er bare så liderlig, du gør mig så våd. 

Den sætning siger jeg aldrig :))
 

Men denne sætning, siger jeg næsten hver time “ Knep mig nu hårdt og grundigt, og non-stop” Men det er aldrig lykkedes, for lige så snart den er inde - så varede det kun to min :)) 

OBS! Kan jeg egenligt være med din tråde, @Larschristian ? Sorry :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 35 minutter siden:

Så ved man 100 % man er speciel. 
og det bliver ikke sagt til andre kunder

Er du sikker på det :)) 

Jeg siger til alle :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 10 minutter siden:

OBS! Kan jeg egenligt være med din tråde, @Larschristian ? Sorry :)) 

Er ikke helt sikke her :wub: hvad du mener 

er det godt eller skidt 

 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 timer siden:

Udspring af anden tråd, fik det mig til at tænke på alle de samme sætninger pigerne bruger. Som vi naturligvis tror på  

alle må give input også de lyserøde 

Eksempel. 
bliver altid modtaget af, hey baby. Eller how are you. Nok kun mig de siger det til. :wub:
nogle gange lidt sjovt, at prøve at gætte hvilken sætning de starter med. 
eller alle de søde ord de siger til en under besøget. Som jeg personligt tager meget seriøst. 

(…)

Tak for dit indlæg. I forhold til det med om der bruges de samme sætninger, så er det jo lidt en åben diskussion. Jeg tænker vel, de fleste piger bruger forskellige udtryk ligesom de fleste klienter. Der er sikkert nogle standardformuleringer, der går igen. 
 

I den næste del tror jeg ikke, at jeg er helt med. Du skriver, at du tror en sætning som “hey baby” eller “how are you” kun bliver sagt til dig, men du er et nu rimelig erfarent medlem med ca. et år bag dig. Jeg tænker, det vel er standardfraser for de fleste GP’er. Til gengæld lyder det, som om at de siger nogle søde ting til dig også åbenbart – jeg tænker at du må være heldig så. Jeg er dog ikke med på, hvorfor du personligt skulle tage dem meget seriøst – typisk er det jo GFE eller lignende. Men nu kender jeg ikke konteksten og du kan selvfølgelig være meget heldig. Så er det selvfølgelig stadig et godt spørgsmål om man skal tage det seriøst?


 

Larschristian skrev, for 2 timer siden:

(…)


Jeg er bare så liderlig, du gør mig så våd. 
eller du slikker god fisse. 
 

kom frisk alle bruger 

Den sidste del her er jeg aldrig stødt på før hos en pige. Det du skriver minder mig for øvrigt lidt om nogle af de sangtekster der engang blev lagt op i anmeldelser af piger og nogle tråde, der virkelig ikke var okay. Men det sagt så må du virkelig være en heldig mand der kan noget på lagenerne for at få de kommentarer – heldige dig. Jeg er dog stødt på noget af det der, hvor pigen laver et skuespil og lidt faker en orgasme, som engang blev diskuteret i en anden tråd om orgasmer. Det er nok meget sjældent at man reelt giver en GP sådan en.

 

SweettieDK skrev, 1 time siden:

Meget forskelligt hvad jeg starter med kommer helt an på om det er ny kunde, eller en som har været før. 
“velkommen” er som regel det allerførste ord. 
“godt at se dig igen” eller “var det nemt nok at finde”. Hvis vejret er dårligt, kan jeg godt spørge ind til hvordan køreturen var, og så ellers ret hurtigt videre til om hvilken vej vi skal da badeværelse og soveværelse er i hver sin retning. 

Det lyder som nogle meget rimelige ting, der kan blive sagt. Jeg tænker vel sådan noget kunne være standardfraser. Hvis det er GFE bliver der måske også sagt lidt sødt indimellem som netop “hey baby”, “you are looking good today”, “ready for some fun”, “you are the most perfect guy” etc. :)

Redigeret af TheLion
Tilføjelse, korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 11 minutter siden:

Er ikke helt sikke her :wub: hvad du mener 

er det godt eller skidt 

 

Åh, jeg var bare bekymret for jeg afsporede debatten :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 4 minutter siden:

Hey baby” eller “how are you” kun bliver sagt til dig, men du er et nu rimelig erfarent medlem

Tror det var ironisk :ph34r:

 

TheLion skrev, for 5 minutter siden:

Til gengæld lyder det som om at de siger nogle søde ting til dig også åbenbart – jeg tænker at du må være heldig så.

Tror de siger det til de fleste. 
nok det tråden handler om.  
 

 

TheLion skrev, for 6 minutter siden:

må du virkelig være en heldig mand der kan noget på lagerne for at få de kommentarer – heldige dig.

Tror du lægger for meget i det. 
Du skal ikke analysere så meget min ven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 8 minutter siden:

Hvis det er GFE bliver der måske også sagt lidt sødt indimellem som netop “hey baby”, “you are looking good today”, “ready for some fun” etc. :)

Jo jo de kan da godt få lidt komplimenter med på vejen. Mest på udseende eller evner. Holder mig helst fra tiltale med søde ord. Selvom oplevelsen sexuelt er GFE. Vil jeg ikke sende sproglige forkerte signaler. 
Og faktisk holder jeg lidt igen med komplimenter pt, da enkelte på det sidste har svaret direkte. “Det siger du vel til alle” det kan bryde stemningen totalt. Så hellere tie stille dirty talk eller bruge munden til andet en snak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...