Hop til indhold
Larschristian

Hvilken sætninger bruger GP’er mest.

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden:

Jeg siger nok meget “fuck” og ellers “det er dejligt” måske.. Fordi det er det som regel jo:P.. Jeg prøver at minimerer mit forbrug af “fuck” fordi det bare ikke er særlig pænt selvom jeg ikke helt kan styrer det da det mest er under seksuel stimulering:ph34r::lol:.. 

En ordentlig gang "dirty talk" er særdeles ophidsende for mig, så når/hvis jeg får mulighed at komme forbi og besøge dig, skal du ikke spare på de grove ord under akten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 29 minutter siden:

Min mest brugter er nok "der blev lidt vådt...." :rolleyes: 

det kunne du jo følge op med: "Skal jeg ikke lige tørre dig i ansigtet"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dristige skrev, for 4 minutter siden:

det kunne du jo følge op med: "Skal jeg ikke lige tørre dig i ansigtet"?

Det plejer ofte at være både lagner, madrasser, dyner osv. der bliver vådt :lol: Men ja, jeg skal nok have den med næste gang det bliver relevant :rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 1 minut siden:

Det plejer ofte at være både lagner, madrasser, dyner osv. der bliver vådt :lol: Men ja, jeg skal nok have den med næste gang det bliver relevant :rolleyes: 

hvad med i aften ;) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhhh min mest fortrukken sætning er nok…dig har jeg vist mødt før. Fotografisk hukommelse er godt og skidt:D

Selv efter et blow i naturen kan jeg 99% af tiden huske manden 10 år efter ;)

Du skal lige runde badeværelset.

fuck ja

Jeg vil have dig i munden når du kommer og ups der blev jeg våd .

Gæsterne siger i fleste vending. Det er den bedste blow jeg nogensinde har fået imens jeg er godt igang. 
Jeg kommenter kækt at at jeg har prøvet det mere end 3 gange eller at jeg er i skarp træning.

:rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

JR er det så fuck fuck for hvert stød ? :lol:

Mit svar er som regel yes thats what we are doing ;)

Frodige Ida: Bare du ikke siger det på gaden til mig når jeg går der med min seneste kæreste i hånden. :angry: Ingen af delene :angry:

Redigeret af Moden slikken M
tilføjelse/rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 2 timer siden:

JR er det så fuck fuck for hvert stød ? :lol:

Mit svar er som regel yes thats what we are doing ;)

Frodige Ida: Bare du ikke siger det på gaden til mig når jeg går der med min seneste kæreste i hånden. :angry: Ingen af delene :angry:

Hvorfor i himlens navn skulle jeg gøre det. 
Jeg ser jer ikke i bybilledet . Det kommer med erhvervet.

sur smileys er vel ikke nødvendig.? 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 7 minutter siden:

Hvorfor i himlens navn skulle jeg gøre det. 
Jeg ser jer ikke i bybilledet . Det kommer med erhvervet.

sur smileys er vel ikke nødvendig.? 

Tror og håber han er ironisk ;) Hvis ikke så gudfader bevares haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 13 timer siden:

Jeg har prøvet et par af de overstående, men den jeg husker bedst var ved en thai sidste måned faktisk.

Jeg skulle have en massage og vil bare have et handjob til afslutning, så kiggede thaien på mig og sagde. "hand, no sucky sucky" . Jeg troede kun det var i KLOVN man hørte thaier sige sådan men det siger nogle sku også in real life. Trak lidt på smilebånden og takkede nej, only hand please :D

Jeg synes det er en af de charmerende ting ved thai-oplevelserne. Man ved sgu aldrig helt hvad man går ind til og nogle gange bliver det ret morsomt undervejs af den ene eller anden grund. 

Vil tilføje "Sawadee ka!" til citatlisten ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

FI: det er ikke en sur smiley (eller 2) det er vrede eller truende smileys :D

Men læs lige min undertekster. :P

Og der er en tråd om netop det emne her på sitet, altså hvordan reagerer kunderne og GP'erne hvis de mødes på gaden. For det sker rent faktisk iflg nogle af indlæggene.

:D

PS Piet Hein skrev engang: Den der kun tager spøg for spøg og alvor kun alvorligt, osv fortsæt selv. Eller slå den op på Google.

PPS Så lige en del af en youtube film om Claridges Hotel i London ( den har også været som tv serie.) Her afslørede manden ved omstillingsbordet ( som alle spørger om alt) at han ALDRIG sagde 'det ved jeg ikke' til en kunde. Det tætteste han kommer er at han vil undersøge det, men hans vigtigste arbejdsredskab er gæt selv: Google.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, den 22.1.2024 at 21:28:

En thai havde som "fast" bemærkning under "hyggen"

"You make me so horny"

Anna tidligere i Vejle?, klassisk bemærkning fra hende he he.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 6 timer siden:

Anna tidligere i Vejle?, klassisk bemærkning fra hende he he.

Du har fuldstændig ret det var en Anna bemærkning

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 13 timer siden:

Du har fuldstændig ret det var en Anna bemærkning

Og den bruger hun stadig selvom hun har skiftet navn :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hører som oftest - i kronologisk rækkefølge:

1: hehe, hvem havde du tænkt dig skulle tilfredsstilles af den?

2: Er den inde ??

3: Er du kommet?

og svarene er: mig, det er længe siden, det er næsten lige så længe siden.

Så ja, jeg må jo indrømme at min diller ikke er så stor. Men til gengæld er den tynd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
tvr skrev, for 1 minut siden:

Så ja, jeg må jo indrømme at min diller ikke er så stor. Men til gengæld er den tynd. 

Jeg får at vide at min er nuttet! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 15 timer siden:

Du har fuldstændig ret det var en Anna bemærkning

Hun sagde også tit, “you have a good cock”

hendes ord ikke mine, men det virkede og jeg blev glad.

åh de ting pigerne siger..jeg kan lide det :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Max Power skrev, for 3 minutter siden:

you have a good cock

Thai pigernes version: You are veeeeeeryyyy strong - og peget på den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Thai pigernes version: You are veeeeeeryyyy strong - og peget på den. 

Dén har jeg ikke hørt før, men jeg ville gerne.

Hvad gør du for at høre dét, “ teach me” :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå en lille anekdote fra times gone by.

En bekendt med direktør titel og megen indflydelse nævnte at en vist nok portugisisk kvinde engang sagde til ham:

You are a very attractive man, you have gold in your pocket, silver in your hair, and iron in your trousers. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, 1 time siden:

Nå en lille anekdote fra times gone by.

En bekendt med direktør titel og megen indflydelse nævnte at en vist nok portugisisk kvinde engang sagde til ham:

You are a very attractive man, you have gold in your pocket, silver in your hair, and iron in your trousers. :D

Synes jeg har hørt den før :mellow: 
men hvor hmm. 
jo  nu husker jeg og det var ikke hos en GP. 
men en gammel mand med livlig fantasi jeg hørte den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er virkelig sjovt at læse hvad der bliver sagt rundt omkring og jeg måtte lige spole igennem div minder og zoome ind på hvad jeg egentligt selv siger :D

Here goes:

Allerede under tlf samtalen med en førstegangs gæst er der nogle ting der går igen fordi jeg lige opsummere hvad vi har talt om og do's and don't(s?) og slutter af med: " Og så selvfølgelig alm pli og god opførsel: Tag skoene af, ikke spark til min kat og ikke rør ved klaveret" :rolleyes:

Når jeg tager imod en gæst:

"Hej, godt at se dig, kom indenfor" - Det siger jeg stort set hver eneste gang, med mindre det er en fast gæst så bliver der ikke snakket så meget idet mine ben oftest allerede er låst omkring ham i et 'hop op og hold fast' knus, gramse, kysse velkomst sceneri :lol:.

"Du har da alt for meget tøj på, lad os få gjort noget ved det" - når smalltalken i sofaen er gledet over i de første kys og opdagelseslysten tager til.

Under sex, siger jeg " Ja tak" en del, fx hvis han siger:"Skal du have noget pik?" "Ja tak" "Kan du godt lide når jeg 'indsæt selv' "Ja tak" og som tingene skrider frem bliver "Ja tak" afløst af "Fuck Ja!" og "Åh fuck!" :lol:

Efter sex, siger jeg jævnligt: "Gør det igen" *smilende djævle emoji* ;-)

4-5 gange har jeg faktisk sagt:"Det har jeg aldrig prøvet før" fordi jeg seriøst ikke havde prøvet lige netop det, fx at sprøjte eller første gang jeg fik orgasme ved oralsex eller fik orgasme i en stilling jeg ikke havde meget tiltro til da vi gik i gang med det og de oplevelser er jo fantastiske <3

Når han går: "Tak for i dag, det var dejligt" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg egentlig aldrig tænkt over ...
Jeg synes ikke der er noget særligt 'mønster', noget bestemt de siger ..
Måske også fordi jeg næsten altid har skrevet lidt med pigen først ..  - 
Så velkomsten er et 'hej', lidt hyggesnak, og lidt snak om grænser - enten siger hun det, eller jeg spørger ... 
Pigerne er forskellige, og de enkelte besøg hos den samme pige er forskellige .. 
Så der er snakken undervejs også ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...