Hop til indhold

Er GP"ER blevet arrogante ?

Featured Replies

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 18 minutter siden:

Kender ikke Ida nej . Hvorfor er jeg folkeskole agtig ?? jeg er da bare begejstreret, det skal jeg da have lov til at være ifølge de fleste herinde. Reglerne som du fremhæver dem er følgende. Jeg må ikke lytte til og svare pænt til en person som ikke er vellidt blandt de populære ? For så er jeg folkeskole agtig. MEN det er okay de populære børn giver hinanden ret i alt, Det er der intet galt med. Jeg tror snart jeg trækker mig fra denne tråd. Suk...

Det skal du da bestemt have lov til.. Jeg skriver da også meget tydeligt at det er fint at du synes det er godt at Ida lige stikker til andre “bare fordi”.. Jeg mener ikke jeg har kaldt dig for barnlig eller folkeskole.. Jeg kaldte det faktum at man stikker til folk “bare fordi” for barnligt og folkeskoleagtigt.. Læs min kommentar igen og så kan vi tage den videre hvis du føler det nødvendigt.. 

• Svar 118
  • Visninger 10.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• SweetKisses
    SweetKisses

Har du selv oplevet en arrogant adfærd fra en GP, eller er det en hypotese, du har, udelukkende ud fra indlæg og måske annoncetekster?  Måske pigerne der er meget konsekvente i deres “optagelse”

• Nogle år tilbage sad jeg med en thaipige, drak kaffe og sludrede. Hendes tfn plingede igen og igen, hun tjekkede og lagde den ifra sig. Når jag til sidst spurgte hvorfor hun ikke svarede, sagde hun at

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg ved ikke hvordan eller hvad du mener med “arrogante”.? Hvis du kun mener i dit tænkte eksempel hvor man vælger at ikke svarer på beskeder som “Hej” så handler det for mig personligt om at jeg få 3

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har også opfanget din bitterhed overfor bestemte andre GPer så lige over. 

Jeg ændrer ingenting fordi du har internt fnidder med nogen herinde, det er ikke et råd jeg kan bruge til noget, misundelse er en grim ting. ;) :P

Misundelse. Det kort bliver trukket hvergang man ikke er enig herinde. Kunne det tænkes at jeg bare ikke er enig med dem i aaaaalt deres skriv og holdninger!!

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Misundelse. Det kort bliver trukket hvergang man ikke er enig herinde. Kunne det tænkes at jeg bare ikke er enig med dem i aaaaalt deres skriv og holdninger!!

Det er ikke fordi du ikke er enig mere dit behov for at ville bestemme om jeg bør udtrykke min begejstring for de GPer jeg har gode oplevelser med eller ej. Det skal du slet slet ikke blande dig i, hvis det trætter dig så ignorer mine skriv så nemt er det. 

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet
  • Author
peterbrusebad skrev, for 30 minutter siden:

Så kan det godt være du synes det er fedt at hun lige stikker til sine kollegaer og deres gæster men det virker mig bare folkeskoleagtigt.. 

Det er vel det samme. Come on. Ordknepperi. Jeg er ligeglad med du mener ida ikke er vellidt, jeg kender ikke hende eller dig. Jeg var skam bare enig i noget af det hun skrev og det udtrykte jeg. 

Skrevet

Det er fint og sundt at bejae barnet indeni indimellem - men hvad med at nogen gang også huske at i faktiskt er voksne?

Skrevet
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Det jo ikke fordi du ikke må være uenig.. Lige nu handler det bare om at du igen igen hopper ind i en tråd blot for at bidrage til en afsporing af negativ karakter.. Og egentlig faktisk rimeligt personligt kaldte du Dillermand Junior ud som en der åbenbart ifølge dig “slikker røv” helt uden motivation for denne “udskamning”..

Ridderlighed er sku da kun dødt fordi det åbenbart er røvslikkeri nu om dage.. 

Og bare lige sådan “pssst” så skriver du faktisk det samme som alle os andre som svar til selve trådstarters spørgsmål nemlig at det ikke kan være vores problem hvis gæsterne ikke forstår at læse vores annoncer og tage kontakt på en korrekt måde.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
peterbrusebad skrev, den 8.1.2024 at 19:17:

Hvis du nævner i din kontaktform at du ikke vil acceptere et "hej" bare, så har du gjort alt rigtigt ifølge mig. Og at du bliver truet i private indbakker osv, det kan jeg ikke svare på, det har intet med mit spørgemål at gøre. Jeg går ikke udfra du vælger at tage min "debat starter" så personligt som du vil tage en trussel. 

Ahhh, stop nu, det er sgu ikke en børnehave. Man kan ikke skrive sig ud af alt, men det har aldrig været forbudt at tænke selv, medmindre du bor i Nordkorea.

Ring da i stedet for at skrive!

"Jeg er for genert til at ringe og tale"

*Ok, men du er ikke for genert til at smide tøjet og stikke din pjevert i mig?"

Nogen gange bliver man sgu i tvivl om det er 4a der er medlemmer her.

Skrevet
Francois skrev, for 1 time siden:

Så mange spørgsmål lige nu.. Har vi en Færdselslov kyndig bruger her på EG som kan hjælpe, enten en fra politietaten eller en jurist med særlig kendskab til færdselsloven ?

Hvis Eva gør som hun skriver, skal hun så have B/E kort for at køre med påhængskøretøjer både foran og bagpå samtidigt ? 
Og hvad nu hvis hun kun har et påhængskøretøj foran, men bakker med bilen istedet for at køre fremad - Gælder det så som påhængskørsel, når påhængskøretøjet er hægtet på fronten af bilen ?
Jeg er også i vildrede med om det er lovligt at have et påhængskøretøj hægtet til fronten af sin bil, selv hvis man har tænkt sig at bakke bilen hele vejen til destinationen. 
Og om det er lovligt uden nogen B/E kort, men bare almindeligt kort, at køre med påhængskøretøjet hægtet til fronten af bilen, da jeg vil sige det nok kræver ekstra træning at kunne køre fremad med det vogntog.

Så please, færdselskyndige brugere, giv jeres besyv så vi undgår at @Eva Nadine får færdselsbøder, frakendelse af førerret, eller ender som en af Vlado's anholdte i næste sæson af Politijagt....

/Francois

- - godt set - - godt set - - - men synes lige du glemte en hilsen til Grønland og Færøerne

Skrevet

Det er faktisk også længe siden jeg sidst postede denne her... nu er den her så allerede i starten af året. Så er festen da i gang om ikke andet :) 
Dette er tænkt som en slags frikvarters-service for dem der lige trænger til en børne-musisk pause før de læser resten af tråden evt. 

Jeg har ret mange børn og børnebørn (ikke af egen avl) så i min familie har vi denne her på når bølgerne går lidt for højt, og så danser vi lidt salsa-agtigt og laver trompet-bevægelsen når der truttes i sangen og BUM BUM så har der ligesom været fælles Time-Out uden det hele stikker af i en retning der ikke giver mening for hverken voksne eller børn. Det tager så ca. 2 minutter og 5 sekunder, og som regel gider ingen rigtigt skændes videre derefter. Altså... nogle kan bare godt li' at skændes, jo. Nogle - især pigerne - er bare ret krigeriske af natur og har det ligesom bedst med at have mindst een u-veninde hver dag. Ellers begynder de at rive og hive de andre piger i fletninger eller rottehaler.
Og vi kan altid skændes videre en anden dag for at de også er tilfredse. Men som regel bliver de sendt i puderummet og så kan de skændes videre uden at blande os andre ind i det. 
Og så er der lige "Magnus" - han er også glad for at pige-skændes (ja jeg ved godt det er politisk ukorrekt, men...) så han vil bare enormt gerne med ind i puderummet når der skal pige-skændes, også selvom han ikke aner hvad skænderiet eller de høje bølger handler om. 
Jeg ser for mig i hans fremtid en stor karriere indenfor jello-brydning og pudekamp. Han er virkelig go' til det med piger allerede, og stjæler ofte en enkelt blomst fra fortovet hos blomsterhandleren når vi går forbi og deler den ud til en eller anden tilfældig pige på vejen. Han er en af dem der faktisk har mine gener... :wub:

I bedste mening som altid, 

Kærligst, Eva <3 

Skrevet
TrollingStabler skrev, for 2 timer siden:

Ikke for at afspore tråden. Men hvis der er noget du ønsker staff skal kigge på. Så rapporter i hjørnet af de enkelte indlæg. De kommer ikke til at læse hele denne lange debat igennem for at gætte på hvad du henviser til. Hilsen Eg’s uofficielle politibetjent. (Elsker folk at kalde mig) :lol: 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Det jo ikke fordi du ikke må være uenig.. Lige nu handler det bare om at du igen igen hopper ind i en tråd blot for at bidrage til en afsporing af negativ karakter.. Og egentlig faktisk rimeligt personligt kaldte du Dillermand Junior ud som en der åbenbart ifølge dig “slikker røv” helt uden motivation for denne “udskamning”..

Ridderlighed er sku da kun dødt fordi det åbenbart er røvslikkeri nu om dage.. 

Og bare lige sådan “pssst” så skriver du faktisk det samme som alle os andre som svar til selve trådstarters spørgsmål nemlig at det ikke kan være vores problem hvis gæsterne ikke forstår at læse vores annoncer og tage kontakt på en korrekt måde.. 

Det er da utroligt at du har så stort behov for at blive hørt at du citere mit skriv som ikke henvender sig til dig.

Hvordan, hvornår jeg skriver herinde kan da være dig fuldstændig ligegyldigt. Her vil du igen igen belære hvordan jeg skal begå mig. Det kommer så aldrig til at ske.

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 10 timer siden:

Det her er så forsmået og dumt at skrive og virkelighedsfjernt. 

Brugere her inde er ikke enige eller giver udtryk for enighed for at samle klistermærker til et rabat kupon hæfte hos GPerne de bakker op fordi man er enig. 

Topmålet af arrogance herinde nogen gange er dem der ikke kan tåle at andre er uenige og giver udtryk i debatter for uenigheden og som derfor motivforsker med fuld sølvpapirs hat på og opfinder grunde og falske påstande som den her for at prøve at miskreditere andres holdninger og samtidig prøve at ophøje sig selv som en af de ranke og rene. 

Det er arrogance af værste skuffe. 

Du må da ellers være en af dem med flest fyldte rabatkuponhæfter ved damerne herinde;-) Synes bare du er grineren... kan slet ikke forsvare mig, når du skriver sådan...-paraderne er helt nede -måske tynget af "sølvpapirshatten" ggg 

Redigeret af Møffe
Glemt noget

Skrevet
peterbrusebad skrev, den 8.1.2024 at 17:45:

(…)

Jeg føler en del GP"er som holder til herinde (kun dem jeg er faldet over) har udvist meget den der . "være taknemmelig" attitude. Jeg er glad for GP"er men føler mere og mere jeg får indtrykket at GP"er (især de dansktalende) har en lidt arrogant holdning til en del ting.

Regler skal overholdes, og man skal vise jer/dem respekt, JA helt sikkert. Men ud fra nogle tråde jeg har læst nu virker det som om i glemmer vi kunder giver imellem 1500-2000 kr for 1 time, nogle gange mere. Det giver ikke nogle ret til at være fjolser eller behandle nogle som helst dårligt, og man skal respektere alt det GP"en siger MEN som jeg kan læse er der en del Kommunikations regler og en del "ikke spild min tid " regler.

(…)

Tak for dit indlæg. Jeg ved ikke, om jeg tænker, at der skulle være nogle GP’er, der er særligt “arrogante”. Jeg tænker vel, at man kan støde på den slags mennesker alle steder. Jeg ved heller ikke om danske GP’er skulle være det mere end udenlandske. 

Jeg er måske mere stødt på, at der hos nogle grupper af piger der måske har samme priser eller holder til samme sted kan opstå tendenser til en mindre professionel attitude over for kunder. Det er der også blevet skrevet om i forskellige tråde med forskellige eksempler gennem tiderne. Det er dog ikke ensbetydende med at det vil være sådan for alle grupperinger. Du skriver 2 % af GP’er. Jeg ved ikke hvad tallet er men formentlig højere – måske 10 %, da jeg tror man desværre kan være uheldig lidt mere end 2 ud af 100 gange.

Det er lidt svært for mig at gætte mig frem til, hvad det egentlig er du har stødt på der har udfordret dig med GP’er dog – du nævner noget med kommunikation og en forventning om lidt mere snak? 

peterbrusebad skrev, den 8.1.2024 at 17:45:

(…)

Jeg kan godt forstå det er træls at få mange useriøse beskeder, men måske 1 af de 20 useriøse beskeder er en person som kun har råd til 1 besøg om måneden og vil være sikker på han vælger den rigtige. Er det ikke værd at skrive "hej" til en del personer hvis nogle faktisk er seriøse. Og hvis de kommer med et "hvad laver du", eller lign efterfølgende så Ignorere dem, men hvad nu hvis nogle bare vil starte samtalen på en civiliseret måde men er lidt genert ang. piger. 

Være venlig overfor potentielle kunder, lige så vel som kunder skal være venlige over for jer. Og alle respektløse beskeder skal selvfølelig ignoreres.

(…)

Du nævner noget her med hvis kunden føler sig genert. Det er der måske nogen der gør. Mit klare indtryk når jeg læser herinde er, at de fleste fyre/mænd her nok mere er typerne der går “en del til den”.

Nu nævner du også, at det er æv med en dårlig attitude fra GP’en hvis man betaler 1.500-2.000 kr. for en time. Og du kommer også ind på, at der er nogen der måske kun har råd til et GP-besøg om måneden – der er nok også en del der har råd til mindre. Når det er sagt så tror jeg selvfølgelig at det er afgørende at klienterne bliver behandlet lige professionelt uanset hvor mange GP’er de besøger om måneden og hvordan de ellers er som personer.

Jeg tror dog, at en del GP’er har deres kriterier f.eks. med alder og ønske om en respektfuld omgang på grund af måske dårlige erfaringer. Så jeg tror det er meget vigtigt at huske på at behandle GP’erne med respekt. Jeg vil dog netop gerne skelne mellem en pige der måske er lidt spydig i det og så decideret dårlig behandling eller lignende. F.eks. at GP’en ikke respekterer klientens ønsker, manglende ydelser, falske billeder etc. Her er vi i en anden situation, som der selvfølgelig slet ikke er i orden. Jeg plejer for øvrigt ikke at kalde det “en hobby” at besøge GP’er men det er anden snak – mere bare noget jeg også gør som mange andre ting.

SweetKisses skrev, den 8.1.2024 at 18:56:

(…)

Min grænse er helt sikkert ved at tilbyde mig selv til en der skriver “hej skal vi knep’?” - fremfor ham der faktisk viser at han har læst min annoncetekst ved at præsentere sig selv. 

Godt med lidt ord fra en GP. Nu tør jeg ikke gå ind i en længere debat om folks holdning til at folk prostituere sig som du også kommer ind på i din kommentar. Men jeg tror netop denne kommentar også giver et godt eksempel på noget af den adfærd der kan være frustrerende for GP’er. Men det kommer vel også an på hvilket prisleje man besøger en pige i for hos nogle vil sådan en kommentar som: “Hej, skal vi knep” sikkert være helt fin. Men det kan jo nemt ende sig tidsspild med en sådan dialog. Jeg tænker dog måske mere sådan noget som “vil du have den bagfra” – og pigen ikke udbyder anal, eller “vil du se min pik” som man måske har hørt eksempler på og lignende kunne give udfordringer :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
  • Author
TheLion skrev, for 11 minutter siden:

Når det er sagt så tror jeg selvfølgelig at det er afgørende at klienterne bliver behandlet lige professionelt uanset hvor mange GP’er de besøger om måneden og hvordan de ellers er som personer.

Helt enig. Min pointe er at nogle personer bedre har råd til et par svipsere, og derfor måske ikke er så "forsigtige". Men alle sammen skal behandles lige alligevel.

TheLion skrev, for 14 minutter siden:

Men det kommer vel også an på hvilket prisleje man besøger en pige i for hos nogle vil sådan en kommentar som: “Hej, skal vi knep” sikkert være helt fin. Men det kan jo nemt ende sig tidsspild med en sådan dialog

Der er jeg også enig og har jeg også udtrykt hele tiden.

TheLion skrev, for 15 minutter siden:

Du skriver 2 %. Jeg ved ikke hvad tallet er, men formentlig højere – måske 10 %, da jeg tror man desværre kan være uheldig lidt mere end 2 ud af 100 gange

Ja jeg var nok for venlig, for at være ærlig så har jeg fået et dårligt indtryk af en del GP"er her på EG, så vi er nok over de 2 procent.

TheLion skrev, for 16 minutter siden:

Det er lidt svært for mig at gætte mig frem til, hvad det egentlig er du har stødt på der har udfordret dig med GP’er dog – du nævner noget med kommunikation og en forventning om lidt mere snak?

Jeg har læst en del herinde da jeg synes det var spændende at læse dialoger med kunder og proffer. Jeg faldt over en del kunder blev snakket ned til og lavet grin med af en GP og var chokeret over hvor meget støtte hun fik. Jeg tænkte ikke videre over det, men så faldt jeg over en tråd igen et par dage efter med en Anden GP og akkurat samme scenarie. Og så tænkte jeg at jeg havde grundlag for at starte en debat for at høre hvad folk tænkte. 

Havde/har intet personligt imod nogle, men synes attituden var forfærdelig i flere tilfælde. Jeg vil med glæde nævne et par eksempler i privat besked hvis du bliver nysgerrig (ved dog ikke om det er tilladt, så det vil jeg lige være sikker på inden) Men jeg turde ikke skrive personerne og eksemplerne her. Ikke fordi jeg er bange for at træde dem over tæerne, derimod at blive bannet da jeg er begyndt at kunne lide at deltage i tråde istedet for at læse dem :)

Skrevet
TrollingStabler skrev, for 5 timer siden:

Det er faktisk pænt god humor det der :-)

Tak for at sætte lidt plat og kulør på det, brugernavnet gør det endnu mere skægt. 

Skrevet
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Du må da ellers være en af dem med flest fyldte rabatkuponhæfter ved damerne herinde;-)

Kun i dit hovede og i din fantasi for i den virkelige verden er det her bare en smålig påstand fra en bitter mand der intet sagligt har at byde ind med og som derfor heller vil komme med bizarre og useriøse konspirationsteorier end at byde ind med noget seriøst med lidt substans. 

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 2 timer siden:

Helt enig. Min pointe er at nogle personer bedre har råd til et par svipsere, og derfor måske ikke er så "forsigtige". Men alle sammen skal behandles lige alligevel.

Der er jeg også enig og har jeg også udtrykt hele tiden.

Ja jeg var nok for venlig, for at være ærlig så har jeg fået et dårligt indtryk af en del GP"er her på EG, så vi er nok over de 2 procent.

Jeg har læst en del herinde da jeg synes det var spændende at læse dialoger med kunder og proffer. Jeg faldt over en del kunder blev snakket ned til og lavet grin med af en GP og var chokeret over hvor meget støtte hun fik. Jeg tænkte ikke videre over det, men så faldt jeg over en tråd igen et par dage efter med en Anden GP og akkurat samme scenarie. Og så tænkte jeg at jeg havde grundlag for at starte en debat for at høre hvad folk tænkte. 

Havde/har intet personligt imod nogle, men synes attituden var forfærdelig i flere tilfælde. Jeg vil med glæde nævne et par eksempler i privat besked hvis du bliver nysgerrig (ved dog ikke om det er tilladt, så det vil jeg lige være sikker på inden) Men jeg turde ikke skrive personerne og eksemplerne her. Ikke fordi jeg er bange for at træde dem over tæerne, derimod at blive bannet da jeg er begyndt at kunne lide at deltage i tråde istedet for at læse dem :)

I understand what you mean.

I think there is arrogance but it is not based on the requests that the girl makes in her ad, except for some texts in which I perceive the girl's arrogance in just demanding instead of trying to seduce and I also perceive a lot of demands for very little or no beauty. Yes, I am attracted to beauty.

Many girls don't respond to just a hello or something similar because there are many who make contact but don't want anything, they are not real customers, just speculations, to know who works or not in the city, it's like control, control of the competition, so many girls are exhausted to guess what is really serious, who the real client is.

The arrogance for me is in what I see on this site and it is related to girls who feel very confident because they have their protectors advertising, writing good reviews and protecting them if someone dares to say otherwise. This is a great arrogance, which they pretend does not exist, a true collective blindness.

Have a good night 

Thor 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Hvordan, hvornår jeg skriver herinde kan da være dig fuldstændig ligegyldigt. Her vil du igen igen belære hvordan jeg skal begå mig. Det kommer så aldrig til at ske.

Husk lige den der når du har travlt med at skyde på andre. 

Skrevet

Tråden endte med at være en diskussion om, hvordan folk skal skrive til hinanden og hvad man må skrive - og blev kollektivt afsporet med personfnidder fra hvad trådstarter egentlig ønskede at debattere.

Igen:

Hvis man har noget at sige om et emne, så gør man det. 

Hvis man har noget at sige der ikke vedrører emnet, så lader man være.

Hvis man har noget at sige til en enkelt person, der ikke vedrører emnet, så sender man en personlig besked til personen.

Hvis man mener at nogle spammer, afsporer eller iøvrigt bryder reglerne så rapporterer man indlægget.

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.