Hop til indhold

Lyst, leg og likviditet

Featured Replies

Skrevet

Sorry, nu kommer jeg at skrive så der langt igen...

Her er mange følelser i spil, og nogle som nok ikke tåler hinanden. Jeg er jo svensker, så jeg lever i et lidt anderledes univers. All by my little self herovre i det sexgale Danmark.

Jeg kan godt forstå Møffe i det at jeg også er meget ambivalent i forhold til købesex. Larschristian er bare aggressiv i det meste han skriver, så det forholder jeg mig ikke til.

Jeg er i grunden modstander til prostitution simpelt hen for at vi har vist i mange århundreder at vi ikke kan håndtere bagsiderne, udnyttelsen, skyggesiderne, kriminaliteten etc ....Det kunne måske være anderledes, men er det ikke.

Alligevel har jeg købt en masse. Dobbeltmoralsk? Uden tvivl. Men der er jo også en anden side af det hele. Det kan jo være rigtigt dejligt, hvor man møder et andet menneske og ikke kun hendes krop, et menneske som måske faktiskt gerne vil mødes med mig og ikke kun med mine penge.

Jeg var til thaimassage i Gbg den anden uge, meget bevidst om at det ikke er risikofrit herovre. Jeg kendte ikke stedet, og havde efter hårdt arbejde virkelig brug for massage. Var overhoved ikke på jagt efter noget ekstra. Hun var virkelig dygtig og jeg havde det bedre i kroppen efterfølgende. To dage senere var jeg tilbage for mere af det samme. Igen tog hun godt fat, vi snakkede, jeg skreg af smerte, hun grinede og det hele var rigtigt hyggeligt. Nogen gang halvvejs igennem behandlingen skiftede stemningen så. Hun begyndte at kærtegne steder hvor jeg ikke havde betalt hende for. Så tog hun blusen af, tog fat i  min hånd og lagde den på hendes nøgne bryst. Hendes åndedræt blev tungere, og Lillebananen nød af hendes hænder. Ikke et ord blev sagt. Så stoppede hun og spurgte mig lidt genert hvis hun skulle blive ved. Ja tak, og så endte det jo som det endte.

Efterfølgende tænkte jeg: hvad nu vis politiet overvagede stedet og tog mig ind? Hvad ville jeg sige?

Politiet: "Vi ved du har købt sex. Erkender du dig skyldig?"
Mig: "Nej, jeg har ikke købt sex".
Politiet: "Vi har bevis, vi har sikret din sperm og dine fingeraftryk på sedlerne".
Mig: "Det har i måske, men jeg har ikke betalt for sex, jeg har betalt for at hun ikke skulle stoppe med det hun havde igang med min viljeløse krop. Det var ikke mig som afleverede sperm, det var hun og en lille kropsdel jeg har, i kærligt samarbejde. Mit bevidste jeg havde ikke mulighed at sige noget, var ikke en gang til stede. Så nej jeg er ikke skyldig".

Hvis jeg vender tilbage til denne voksne kvinde (i 50'erne) så bliver jeg ikke forbavset hvis hun også "tvinger mig" til sex. Eller så gør hun det ikke. Og vender jeg tilbage så er det alligevel ikke for at prøve at købe sex.

Dette er eksempel på hvorfor en lov som den svenske har så svært at være funktionel. Der findes sorte zoner, hvor jeg mener at vores lov skal og bør benyttes. Men desværre standser ikke politiet der, eftersom deres opdrag er at fange så mange sexkøbere som muligt, og desuden at fremstille dem som kvindeudnyttende monster. Det er eneste måden at motivere loven og at være stolt af den - som vores politikere gerne vil være. Der er vi i debatten i Sverige idag. Derfor gør man også gråzoner så sorte som muligt og et stort mellemrum - hvor velfungerende, alt andet end misogyne mænd møder velfungerende og alt andet end udnyttede kvinder - må altså ikke findes. Selv om det findes.

Og det har sin grund i at vi som samfund aldrig har kunnet håndtere bagsiderne af prostitution.

Så jeg tænker at jeg som mand og kunde i den her verden har i opgave - eller tilmed en pligt - at grundigt reflektere  over min adfærd og tilgang til det hele. Og kan man ikke se at der findes masser af problematik af forskellig art i forbindelse med prostitution så går man rundt med skyklapper, eller vil simpelt hen ikke forstyrre sin tilgang med en masse lort.

Derfor synes jeg at det kan være en lille smule problematiskt at romantisere omkring købesex. 
Og jeg håber at TS ikke kun respekterer kvinder som sælger sex, men kvinder generelt.

• Svar 57
  • Visninger 6.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Det er jo kun fordi du er mand du tænker sådan "Hvis jeg nu var en køn pige med et godt sex-drive, og en relativt beskeden indkomst som lønmodtager, ville jeg tage sagen i egen hånd og snuppe et par s

• Der tror jeg du tager helt fejl, der er kunder til (næsten) alle slags kvinder   Når det er sagt, så er akut pengemangel nok ikke det bedste grundlag at gå ind i branchen på, vi skal alle ha et a

• Nå, det har måske ikke været nogens mening, men ikke des  mindre er hele det første indlæg en romantisering; især når det indikeres at prostitution ikke er andet end en nem mulighed at forsøde tilvære

Skrevet
  • Author

Smukt skriv.

Og svaret er Ja til dit spørgsmål i sidste linje. 

Naturalmente.

Skrevet

Nu har jeg været igennem hele tråden og jeg vil gerne kommentere.

Det siges at prostitution er verdens ældste erhverv så det er nok kommet for at blive.

Hvis det ikke var for prostitution havde den unge generte fyr jeg var ikke fået 46 år med den mest vidunderlige kvinde. Jeg kunne ikke og kan stadig ikke score kvinder, men hold da kæft nogle dejlige kvinder jeg kan få lov at sexe med mod at betale for deres tid. Det bryder ligesom den vanskelige start at gå lige til sagen.

Det bliver lidt nørdet og fragmenteret det her.

Skal vi bare sige at min kommende kone var i økonomisk trængsel, lad detaljerne ligge. 36 år gammel ingen job, ingen indtægt, tvangsauktion mm. (Så fik i lidt af dem alligevel).

Den unge mand  på 24, lige færdig på handelshøjskolen, nu med job med god indtægt så besøgene endelig ikke skulle batales af SU mere mødte op i en lille etværelses lejlighed på Østerbro. I øvrigt et sted han havde besøgt før, men blev overrasket af en anden kvinde på stedet.

2 eller 3 besøg senere var gummiet og betalingen gået fløjten for helvede hun var hot og liderlig, 2 måneder senere havde kvinden fået en kæmpe 5 værelses lejlighed i Brøndby Strand. Efter en til halvandet måned måtte jeg give fortabt, jeg kunne ikke holde til det evindelig skift mellem min bolig hos mormor (gudhjælpemig, men hun betalte al husleje mad og ophold) og den 5 værelses i Brøndby Strand, og det natterod som en viril ung fyr kunne skabe med en sexhungrende 36 årig cougar ( nej IKKE MILF for hun havde ikke børn og vi fik aldrig nogen). Samme aften som jeg jeg havde sagt at jeg ikke kunne holde til det her og vi skulle nøjes med at ses i weekenderne stod kvinden udenfor min dør efter endnu en vagt ca kl 23 og bad mig flytte ind hos hende. Og jeg gjorde det squ. Mormor blev ked af det men hun elskede min kone senere undervejs.

Hun blev i branchen i ca 1 til 1½ år og gik derefter tilbage til velbetalte job som hun også tidligere havde haft. 

Se den frække kvinde var sexhungrig, også efter GP tiden så vi  har udforsket mangt og meget, det er bla sjovt at berette om hvordan det der i dag er CS2 startede

når jeg er dernede. :-) 

Og hvor vil jeg hen med dette her: Der findes kvinder med et højt sexdrive ligesom der findes mænd. Det betyder at der for nogle er et indtjeningspotentiale der kan kobles sammen med opfyldelse af deres sexbehov. Ikke alle er i denne bås. Men andre har et åbent sind mht til deres sexualitet der gør at de kan 'udnytte' os mænd til at betale for goder de har behov for.

Så i den sammenhæng er alle glade, som en skrev ovenfor om finansiering af studier mm. er der sikkert flere end vi ved der har gjort det.

Så jeg kan til fulde tilslutte mig Signorens indledning, det er vel lidt i stil med live and let live.

Og de nedrige hentydninger til gamle mænd med små tissemænd kunne i godt holde for jer selv. Og antydningen af at vi alle sammen er ude efter stramme uvirkeligt unge fisser holder heller ikke. Vi er en lille håndfuld der holder en stor skare af modne kvinder beskæftiget i denne branche. 

Jeg husker stadig en kvinde der fortalte on forestående rund fødselsdag, Hun omtalte og kommunens værtsskab ved ældre middage. Da gik det op for mig at hun fyldte 70. Jeg var kun 63 :-) Men skøn var hun.

En anden stadig aktiv skøn kvinde ( en af de 3 jeg har forelsket mig i i min karriere som 'kunde' ) fandt jeg ud af var ½ år ældre end jeg. Hvis i læser alle mine indlæg kan I sikkert finde min alder :-) 

Og jeg røber ikke hvem det er selv om jeg ved nogle af jer har efterlyst netop denne aldersklasse.:-)

Hold da kæft det blev langt, men jeg skulle lave lidt modvægt til nejsigerne og de negative kommentarer.

For selv nejsigerne og negativisterne køber jo de dejlige kvinders ydelser. 

Når det er sagt skal jeg klart tage afstand fra de tilfælde hvor tvang, afhængighed af diverse stimulerende stoffer eller psykisk sygdom danner baggrund for at kvinder 'sælger deres krop'

Det er absolut ikke sjovt at være 'kunde' hos sådanne kvinder og trods al mulig agtpågivenhed er jeg også endt hos sådanne kvinder. Ved de helt tydelige har jeg formået at gå igen, men feks de psykisk syge er ikke lette at spotte før det er for sent.

Skrevet
Moden slikken M skrev, for 6 minutter siden:

til gamle mænd

Det skal du ikke lægge så meget i. Det er en af en flok faste vendinger han bruger, sikker affødt af hans eget umodne alderstrin. 

Skrevet
  • Author
Moden slikken M skrev, for 18 minutter siden:

Nu har jeg været igennem hele tråden og jeg vil gerne kommentere.

Det siges at prostitution er verdens ældste erhverv så det er nok kommet for at blive.

Hvis det ikke var for prostitution havde den unge generte fyr jeg var ikke fået 46 år med den mest vidunderlige kvinde. Jeg kunne ikke og kan stadig ikke score kvinder, men hold da kæft nogle dejlige kvinder jeg kan få lov at sexe med mod at betale for deres tid. Det bryder ligesom den vanskelige start at gå lige til sagen.

Det bliver lidt nørdet og fragmenteret det her.

Skal vi bare sige at min kommende kone var i økonomisk trængsel, lad detaljerne ligge. 36 år gammel ingen job, ingen indtægt, tvangsauktion mm. (Så fik i lidt af dem alligevel).

Den unge mand  på 24, lige færdig på handelshøjskolen, nu med job med god indtægt så besøgene endelig ikke skulle batales af SU mere mødte op i en lille etværelses lejlighed på Østerbro. I øvrigt et sted han havde besøgt før, men blev overrasket af en anden kvinde på stedet.

2 eller 3 besøg senere var gummiet og betalingen gået fløjten for helvede hun var hot og liderlig, 2 måneder senere havde kvinden fået en kæmpe 5 værelses lejlighed i Brøndby Strand. Efter en til halvandet måned måtte jeg give fortabt, jeg kunne ikke holde til det evindelig skift mellem min bolig hos mormor (gudhjælpemig, men hun betalte al husleje mad og ophold) og den 5 værelses i Brøndby Strand, og det natterod som en viril ung fyr kunne skabe med en sexhungrende 36 årig cougar ( nej IKKE MILF for hun havde ikke børn og vi fik aldrig nogen). Samme aften som jeg jeg havde sagt at jeg ikke kunne holde til det her og vi skulle nøjes med at ses i weekenderne stod kvinden udenfor min dør efter endnu en vagt ca kl 23 og bad mig flytte ind hos hende. Og jeg gjorde det squ. Mormor blev ked af det men hun elskede min kone senere undervejs.

Hun blev i branchen i ca 1 til 1½ år og gik derefter tilbage til velbetalte job som hun også tidligere havde haft. 

Se den frække kvinde var sexhungrig, også efter GP tiden så vi  har udforsket mangt og meget, det er bla sjovt at berette om hvordan det der i dag er CS2 startede

når jeg er dernede. :-) 

Og hvor vil jeg hen med dette her: Der findes kvinder med et højt sexdrive ligesom der findes mænd. Det betyder at der for nogle er et indtjeningspotentiale der kan kobles sammen med opfyldelse af deres sexbehov. Ikke alle er i denne bås. Men andre har et åbent sind mht til deres sexualitet der gør at de kan 'udnytte' os mænd til at betale for goder de har behov for.

Så i den sammenhæng er alle glade, som en skrev ovenfor om finansiering af studier mm. er der sikkert flere end vi ved der har gjort det.

Så jeg kan til fulde tilslutte mig Signorens indledning, det er vel lidt i stil med live and let live.

Og de nedrige hentydninger til gamle mænd med små tissemænd kunne i godt holde for jer selv. Og antydningen af at vi alle sammen er ude efter stramme uvirkeligt unge fisser holder heller ikke. Vi er en lille håndfuld der holder en stor skare af modne kvinder beskæftiget i denne branche. 

Jeg husker stadig en kvinde der fortalte on forestående rund fødselsdag, Hun omtalte og kommunens værtsskab ved ældre middage. Da gik det op for mig at hun fyldte 70. Jeg var kun 63 :-) Men skøn var hun.

En anden stadig aktiv skøn kvinde ( en af de 3 jeg har forelsket mig i i min karriere som 'kunde' ) fandt jeg ud af var ½ år ældre end jeg. Hvis i læser alle mine indlæg kan I sikkert finde min alder :-) 

Og jeg røber ikke hvem det er selv om jeg ved nogle af jer har efterlyst netop denne aldersklasse.:-)

Hold da kæft det blev langt, men jeg skulle lave lidt modvægt til nejsigerne og de negative kommentarer.

For selv nejsigerne og negativisterne køber jo de dejlige kvinders ydelser. 

Når det er sagt skal jeg klart tage afstand fra de tilfælde hvor tvang, afhængighed af diverse stimulerende stoffer eller psykisk sygdom danner baggrund for at kvinder 'sælger deres krop'

Det er absolut ikke sjovt at være 'kunde' hos sådanne kvinder og trods al mulig agtpågivenhed er jeg også endt hos sådanne kvinder. Ved de helt tydelige har jeg formået at gå igen, men feks de psykisk syge er ikke lette at spotte før det er for sent.

Selv om jeg nu får kritik....igen ...igen....igen....vil jeg tillade mig at citere hvert et ord af Moden slikker M' s yderst nuancerede, ærlige og interessante indlæg. Læs det to gange. Man lærer noget. Får noget at tænke over. Sund disciplin, i øvrigt. Klog og erfaren mand taler her, mine damer og herrer. Det er det virkelige liv, I nu møder. Sådan som det har udfoldet sig siden tidernes morgen.

Godt suppleret med indlæg af Bananas, Aarhuselsker og Fluefisker med flere.

Der er så mange forskellige årsager til, at vi er nogle mænd, som søger sødt, varmt og liderligt kvindeligt selskab, at jeg ikke engang orker at komme ind på dem igen. Men generelt er der mange negativister derude, som lever på én måde - og skriver på en anden. De forsager livet, synes jeg. Lever i en forskudt virkelighed. Falskheden og fortrængningerne har i tusindvis af år haft gunstige vilkår, ikke mindst pga normer og religion, fordi mange søger et idealbillede, en idealverden, som måske vi nok alle kan lide teoretisk, men som ikke findes, og som vi/de heller ikke selv passer ind i. Eller kan leve op til.

Ja, jeg er en synder. For både Herren og Synden. Og min ægtefælle. Men i det mindste er jeg ærlig, jævnfør min trådstart og andre skriv her. Lad os ta' den derfra.

Tak til de, der har bidraget positivt her, for at gøre os klogere på branchen - og os selv. Må jeg minde om en berømt, ledende europæisk politiker, der på TV direct blev foreholdt sine mange besøg hos elskerinden.

Svarer var, mens han så journalisten lige i øjnene:

- Og så?

Skrevet

Han var vel franskmand ? :-)

Jeg syntes det lyder bedre på andre sprog:

'Und' på tysk

'And' på engelsk

og sikkert

'Et' på fransk.

enklere og klarere :-)

Men den var aldrig gået i England, Profumo skandalen er blot en af dem. Men de er også så bornerte og dobbeltmoralske derover.

Kender i den om Generalen der vendte hjem fra Indien ? Ja han havde et havehus i baghaven hvor hans indiske elskerinde  var installeret mens hans kone holdt teselskaber i The Mansion.

With an upper stiff lip :-)

Skrevet
  • Author
Moden slikken M skrev, for 41 minutter siden:

Han var vel franskmand ? :-)

Jeg syntes det lyder bedre på andre sprog:

'Und' på tysk

'And' på engelsk

og sikkert

'Et' på fransk.

enklere og klarere :-)

Men den var aldrig gået i England, Profumo skandalen er blot en af dem. Men de er også så bornerte og dobbeltmoralske derover.

Kender i den om Generalen der vendte hjem fra Indien ? Ja han havde et havehus i baghaven hvor hans indiske elskerinde  var installeret mens hans kone holdt teselskaber i The Mansion.

With an upper stiff lip :-)

- Et alors?

Ja, han var ganske rigtigt franskmand...;)

Bravo!

Skrevet

Ganske interessant tråd, egentlig.

@Signor Cuoco starter med at lovprise de unge piger, som er med til at forsøde hans og os andres liv med de ydelser, de tilbyder. I sin entusiasme ønsker han fromt, at flere piger går samme vej til fælles fornøjelse for dem selv og de glade besøgende mænd..

Så kommer @Møffe, @Liv og andre med det modsynspunkt, at prostitution ikke er for alle. Hvilket de har ret i. Men lad os lige dvæle lidt ved det, for hvorfor har de ret? Hvad er det, der gør, at pigerne skal være varsomme med at sælge seksuelle ydelser? At de har risiko for at tage følelsesmæssigt skade, vil nogen hævde. Modtaget, det er et validt argument.

Andre vil hævde, at pigen måske senere i livet vil fortryde at have solgt sex, og at “det kan indhente hende”. Det argument kan til gengæld udfordres. For hvis @Signor Cuoco og mange andre EG-brugere, faktisk nok mere end hovedparten, har ret i, at GPen er fuldt ligeværdig med sine betalende gæster og fortjener respekt for sit virke, så er der jo ikke noget at skamme sig over. “Njaeh, sådan fungerer det jo ikke” vil nogen så indvende. Nej, men hvorfor egentlig ikke? Hvad ville der ske, hvis en pige med rank ryg ikke var bleg for at være åben om, at hun tidligere i livet havde solgt seksuelle ydelser? Fra nogle ville der utvivlsomt komme fordømmelse, men er det så ikke lige præcis udtryk for, at disse mennesker IKKE anser den tidligere GP for ligeværdig? Og gider man bruge mentale kræfter på at bekymre sig om, hvad sådanne mennesker synes og mener?

Et tankeeksperiment: Hvordan ville vi selv reagere, hvis fx en kollega fortalte, at hun på et tidspunkt havde været GP? Personligt ville jeg være mega nysgerrig, men jeg er ikke sikker på, at jeg ville turde være lige så aktivt spørgende, som jeg i virkeligheden havde lyst til. Men respektere hende som et ligeværdigt menneske, det ville jeg. Selvfølgelig.

Skrevet

Jeg kendte for år tilbage en pige det lige skulle lave 5-10.000kr til lige at dække noget hun var bagud med.
Hun brød sig absolut ikke om det men endte med at blive hængene pga de mange penge hun opdagede hun kunne tjene.
Det endte i et alkohol misbrug og nok også det der var stærkere. 
Jobbet som glædespige er ikke for enhver, heller ikke selvom man er glad for sex.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Ganske interessant tråd, egentlig.

Et tankeeksperiment: Hvordan ville vi selv reagere, hvis fx en kollega fortalte, at hun på et tidspunkt havde været GP? Personligt ville jeg være mega nysgerrig, men jeg er ikke sikker på, at jeg ville turde være lige så aktivt spørgende, som jeg i virkeligheden havde lyst til. Men respektere hende som et ligeværdigt menneske, det ville jeg. Selvfølgelig.

For mig handler det ikke om hvordan jeg reagere -for det er det aldrig forskel på lige meget hvem jeg møder som udgangspunkt. Det er mere formuleringen ts bruger... -og fordi den er tilbagevendende gang på gang... 

Med tankerne om en vis anden's m/k tråd -som virkelig kunne få folk til, at reagere i mod denne -så er denne ts i en helt anden kategori, og det er bestemt ikke til det bedre i mine øjne.

Det er en lille lukket verden herinde -hvor mange ting godt kan omtales som normalt og almindeligt -fordi vi mere eller mindre forstår hinanden inden for det vi gør -enden fordi vi er kunder eller gp. Så er det en meget større verden udenfor -som ikke i alle tilfælde har den samme forståelse -og det er det mange årsager til -men vi (der er herinde) fungere/"fungere ikke" alle i begge -det vil altid være forskel, og det skal det også være. Hvorfor ikke acceptere -og lad være at normalisere/almindeliggøre alt som aldrig kan blive det;-) (min mening, ikke nogen dig personligt at gøre;-)

Skrevet
Moden slikken M skrev, for 8 timer siden:

Hvis det ikke var for prostitution havde den unge generte fyr jeg var ikke fået 46 år med den mest vidunderlige kvinde.....

Jeg har en ven som mødte sit livs store kærlighed når han lykkedes stoppe en ung kvinde fra at tage sit liv. Han kendte hende ikke men skæbnen gjorde at han var der i det afgørende øjeblik. Idag har de børn og børnebørn.

Det er en smuk historie, men den betyder ikke at det er en god idé at tage sit liv.

Din historie er også smuk, men den er unik og ikke symptomatisk. Lige så lidt er den et forsvar for prostitution som Julia Roberts er det i Pretty Woman.

For hver historie som din, er der formentlig mindst tusinder af historier som er af helt anden art; som ender på en helt anden måde.

NB, jeg prøver ikke att tage din oplevelse fra dig og du har helt sikkert ret i at der er mange mænd som aldrig havde fået nyde en kvinde hvis det ikke var for prostitution. Men ligestillingen er ikke helt simpel; opvejer det at mænd kan nyde sex de ellers ikke kunne få, den pris verdens prostituerede kvinder får betale? Det er et spørgsmål værd at fundere over. 

Svaret er dog ikke at prostitution er verdens ældste erhverv. Det er hverken et svar, eller et forsvar og næppe en gang sandt. Hvis noget er verdens ældste erhverv så er det formentlig jagt. At sex ofte er et spil om magt; om at give og at få i retur, er noget andet.

Prostitution er et fænomen grundet i noget så ustyrligt som menneskets kønsdrift; et begær som ikke er helt rationellt i et modernt struktureret samfund og som vi har al verdens problem med at putte ind i prydelige bokser. Især idag når ligestilling står højt oppe på dagsordenen.

Hvad prostitution end er, så er det meget sjældent romantiskt; langt oftere hårdt, brutalt og den stærkeres udnyttelse af den svagere. Og så det som gør det så forbandet svært:  indimellem er det faktiskt også en aldeles udmærket grund for mennesker at mødes uden alt det der halløjsa som ellers skal til inden et nøgent menneske kan møde et andet nøgent menneske på nogelunde lige vilkår. En fantastisk mulighed til glæde for både kvinde og mand. Indimellem ....

Llitteraturhistorien er fuld af mytologisering af prostituerede kvinder, en gammel fin tradition som TS gerne følger. Men det er lige præcis det og ikke andet; mytologisering. Og hvad prostitution end er og fremtidigt skal blive, så er det ikke mytologisering vi har brug for idag, og det er dumt, naivt, og måske tilmed farligt at romantisere det.

Skrevet
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Dr. Bananas du kører bare med klatten;-) Du har min dybeste respekt endnu en gang. Det er så velskrevet, at man næsten ikke fatter det! og at jeg er den eneste der reagere efter 7 timer er næsten ligeså ufatteligt...

Skrevet
Møffe skrev, for 10 timer siden:

Det er en lille lukket verden herinde -hvor mange ting godt kan omtales som normalt og almindeligt -fordi vi mere eller mindre forstår hinanden inden for det vi gør -enden fordi vi er kunder eller gp. Så er det en meget større verden udenfor -som ikke i alle tilfælde har den samme forståelse -og det er det mange årsager til

God pointe. Der er i mange sammenhænge en tendens til, at man flokkes med dem, man er enig med, og det er helt afgjort også gældende i forhold til vores aktivitet her på EG. Til gengæld holder jeg fast i, at “det store samfund” med fordel kunne adoptere noget af den respekt for GPerne og deres virke, som hovedparten af EG-medlemmerne har.

Skrevet
pacer skrev, for 12 timer siden:

Jeg kendte for år tilbage en pige det lige skulle lave 5-10.000kr til lige at dække noget hun var bagud med.
Hun brød sig absolut ikke om det men endte med at blive hængene pga de mange penge hun opdagede hun kunne tjene.
Det endte i et alkohol misbrug og nok også det der var stærkere. 
Jobbet som glædespige er ikke for enhver, heller ikke selvom man er glad for sex.

Et trist eksempel, som desværre ikke står alene.

Men det er også er et eksempel på, at problemet kan dreje sig om omgang med penge. I første omgang har pigen i dit eksempel brugt for mange penge, hvilket har sat hende i en skidt situation. Den får hun løst ved at sælge sex. Næste problem opstår, fordi pigen er mere glad for mange penge, end hun er ked af at sælge sex.

De fleste ude i “den store verden” vil nok mene, at pigens alkoholproblem skyldtes, at hun lod sig drive ud i prostitution. Og livet som GP er da heller ikke lutter lagkage. Men var pogens dybereliggende problem i virkeligheden ikke manglende disciplin i omgang med penge, og prostitutionen mere en afledt faktor af det?

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 33 minutter siden:

Til gengæld holder jeg fast i, at “det store samfund” med fordel kunne adoptere noget af den respekt for GPerne og deres virke, som hovedparten af EG-medlemmerne har.

Hvordan vil du ændre det? Er sikker på, du ville midste meget respekt i "det stor samfund" hvis du fortalte du er "Kunde" og begyndte, at agumentere for, at du synes GPerne og deres virke fortjener mere respekt... Også kan du holde nok så "fast i" det ændre sig aldrig... -Specielt hvis du så også siger, det er normalt og helt almindeligt arbejde, som hvilket som helst andet... (sorry 2 say) Tolerance tærsklen er lav over for nogle grupper i samfundet...

Skrevet

Du har ret, @Møffe. Det er nok også mere et front ønske, end der ligger en realistisk handleplan bag. Men holdningen og ønsket har man jo lov at have, uanset hvor naivt det så end forekommer.

Skrevet
  • Author

Nu har også jeg været tråden igennem og har et par supplerende kommentarer. Efter en dårlig begyndelse, delvis pga en forglemmelse fra min side, med manipulerende fnidder om min person og påståede motiver, samt et forudsigeligt forsøg på et latterliggørende øgenavn,  blev tråden alligevel interessant.

Men i min trådstart skulle jeg have nævnt lidt mere om, hvad det er for en type GP,  jeg taler om. De er jo lige så forskellige som os kunder. Jeg booker aldrig billige korttids-knald, der typisk tilbydes hos udenlandske piger til ca. 400 kr for et kvarter. Jeg færdes udelukkende i high end- segmentet og booker altid minimum en time til 2000+. Det præger selvfølgelig mit syn på branchen.

Jeg vender altid tilbage til de samme faste GPs og eksperimenterer kun lidt. De er alle modne, stærke, begavede og afklarede kvinder, der hviler i sig selv, og de har et herligt rationelt forhold til sex og købesex. Vi har kendt hinanden i en del år nu for de fleste vedkommende.  Vores kontakt handler dog ikke kun om sex, men også om alt muligt andet.

Venlig hilsen

Signor

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Men var pogens dybereliggende problem i virkeligheden ikke manglende disciplin i omgang med penge, og prostitutionen mere en afledt faktor af det?

Jo det var det nok. 

Prostitution er altid afledt af penge.
Langt langt de fleste ville kunne finde andre veje til indkomst eller mindre forbrug men vælger altså prostitution som en vej, og det er helt fint hvis de kan håndtere det, det kunne min bekendte her altså ikke. 

Skrevet
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Din historie er også smuk, men den er unik og ikke symptomatisk. Lige så lidt er den et forsvar for prostitution som Julia Roberts er det i Pretty Woman.

Jeg kan huske da pretty woman kom og vi grinede af ha ha Okay hvem ville ikke falde for Julia R  har så sidenhen fundet ud af, at der er mange Juli R der ude!!!! 

farligt at romantisere det.

jjeg tror ikke det har været nogens mening at romantisere erhvervet, men igen prøve at ytre, at der er så mange skønne både danske og udenlandske kvinder der ude så det burde være muligt for alle at guide udenom dem der ikke er her af fri vilje 

Skrevet
  • Author
Fluefisker skrev, for 22 minutter siden:

Netop - og tak til Fluefisker for de to sidste linjer i hans svar til Bananas....:)

Skrevet
Fluefisker skrev, for 18 timer siden:

jjeg tror ikke det har været nogens mening at romantisere erhvervet...

Nå, det har måske ikke været nogens mening, men ikke des  mindre er hele det første indlæg en romantisering; især når det indikeres at prostitution ikke er andet end en nem mulighed at forsøde tilværelsen for alle unge smukke kvinder når det kniber med penge og elskere. En uproblematisk måde at tilfredsstille behovet af både penge og sex. Næsten som et Kinderegg for de søde små pigebørnene. Når jeg læste indlægget tænkte jeg kun at "nu har Signore sidddet der og dagdrømmet igen og syntes at han skulle dele sit indfald". Jeg havde ikke kommenteret noget overhoved, hvis ikke debatten var opstået. Men den opstod, og jeg synes den har mening.

Med "farligt at romantisere", mener jeg ikke kun at det er farligt for piger som går ind i det med forestillingen at det skal være nemt, sjovt og uproblematiskt.  Det er også farligt i samfundsdebatten ikke at kunne se skyggesiden og problematiken med prostitutionsmarkedet. I en tid når prostitution er under attack og land efter land indfører nye love, duer det ikke at bagatellisere. Jeg tror ikke Signore mente noget andet end at dele en harmløs dagdrøm, men hvis man læser TS med andre briller, kunne teksten lige så gerne været en annonce for at rekrutere nye piger fra Moldavien eller Thailand. 

Fluefisker skrev, for 18 timer siden:

...der er så mange skønne både danske og udenlandske kvinder der ude så det burde være muligt for alle at guide udenom dem der ikke er her af fri vilje 

Og der har vi en anden bagatellisering. Det du skriver der gælder jo også Tyskland, England, Spanien, Italien etc.... Og alligevel så er det enten ikke muligt for alle, eller så er det så simpelt at der findes så uhyre mange ligegyldige og kyniske mænd derude at den frie viljen, eller kvindernes og børnenes velbefindende ikke er faktorer overhoved.

Jeg er som jeg har sagt mange gange, ambivalent til købesex. Eftersom jeg alligevel ikke har kunnet lade være, så er min dom over mig selv at jeg åbenbart ikke er kun dobbeltmoralsk men også kynisk og egoistisk. Det er hvad jeg ser i spejlen, men jeg ser også en venlig mand, en meget sensitiv kunde som altid har været uhyre opmærksom på kvinderne jeg besøger og ikke kun på deres fysiske attributter. Og alligevel har jeg set ting jeg aller helst ikke havde villet se derude, befundet mig i akavede situationer hvor ingen af os havde det godt, lært vidunderlige kvinder at kende som havde løbt væk fra erhvervet i rekordfart, havde det bare været muligt. Herinde kan man sommetider læse om sådanne kvinder med overskriften "ADVARSEL Hun leverede ikke varen jeg betalte for. Andre af disse kvinder er blevet så dygtige til skuespillet at ingen mærker at de ønsker sig et andet liv. Jeg har mødt kvinder som er blevet narret til Danmark med løften à la TS, og som - når politiet har opdaget dem - er blevet sendt hjem igen, nu end fattigere end når de kom her. Kvinder hvis attributter og adfærden med danske pikker  i hvert fald  nåede at blive anmeldt herinde, inden de blev sendt hjem og glemt.

Men jeg har også mødt dejlige, afklarede, balancerede kvinder som nogenlunde er hvor de vil være, og jeg har med dem haft oplevelser som har gjort mit eget liv til så meget mere end det havde været uden dem. Og alligevel har jeg hørt historier også fra nogle af disse kvinder, om oplevelser og mænd som er næppe så dejlige og mindeværdige.

TS er en bagatel og jeg indbilder mig at Signore også er en venlig og charmerende mand, som ikke kun vil sit eget bedste, men også kvindernes.

Ikke des mindre er indlægget - med andre briller på - problematisk læsning.

Og nu er vel pølsepinden kogt og suppen spist?

Skrevet
Bananas skrev, for 50 minutter siden:

...

Med "farligt at romantisere", mener jeg ikke kun at det er farligt for piger som går ind i det med forestillingen at det skal være nemt, sjovt og uproblematiskt.  Det er også farligt i samfundsdebatten ikke at kunne se skyggesiden og problematiken med prostitutionsmarkedet. I en tid når prostitution er under attack og land efter land indfører nye love, duer det ikke at bagatellisere. Jeg tror ikke Signore mente noget andet end at dele en harmløs dagdrøm, men hvis man læser TS med andre briller, kunne teksten lige så gerne været en annonce for at rekrutere nye piger fra Moldavien eller Thailand. 

...

Enig, men en god debat blev det alligevel, særligt med dine balancerede, insigstfulde og objektive indlæg.

Du er sgu min ynglingssvensker, Banan!

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 23.11.2023 at 22:32:

Hvis jeg nu var en køn pige med et godt sex-drive, og en relativt beskeden indkomst som lønmodtager, ville jeg tage sagen i egen hånd og snuppe et par sexvagter om ugen for at få råd til mere af det sjove her i livet. Lade liderligheden og lysten forene sig smukt med likviditeten.

Har igennem årene hørt, at mange gør netop det herhjemme. Især når riget fattes penge til at belønne dem, som fortjener det.

Tak, og heldigvis. For det er ganske vist, at vi kunder som regel ikke er kønne og lækre som pigerne, men de fleste af os værdsætter og respekterer dem så meget desto mere, og mange af os har smag for både dem ... og nydelsen af livet. Sammen i  lyst og leg i en booking, der ofte blivet til flere.

Puha…:mellow:

Jeg er ret sikkert en af dem, som TS, med en underlig form for stolthed, vil kalde sine faste kritikere. 
Det er nok rigtigt nok, men der har dælme heller ikke været grund til andet. 
Og nu må jeg bare sige, at hans tråde har udviklet sig i en rigtig ulækker retning. 

“Hvis jeg nu var…” - når du starter en tråd med disse ord, så skal du f…… være forsigtig, hvis du oprigtigt ønsker at give udtryk for, at det bare er din holdning, og at det ikke indeholder en skjult kritik af dem, som ikke vælger at gøre det. Du er IKKE en køn ung pige, og du ejer IKKE tilstrækkelig empati med/forståelse for andre end “modne” mænd med penge nok. 

Du ville tage sagen i egen hånd… ja, hvorfor gør fx pædagogerne egentlig ikke bare det i stedet for at klynke, når nu riget fattes penge til at belønne dem, skønt de fortjener det, siden de galante, velbeslåede, belevne osv sølvræve står i kø for at rette op på denne uretfærdighed?…

Det lyder altså som et alvorligt tilfælde af ridder på hvid hest-syndrom og en total mangel på evne til at sætte sig ind i, hvordan andre typer mennesker tænker og har det. 

Vil du ikke være rar at gå tilbage til bare at skrive om din egen lille boble og håndsyede sko og Barolo og så undlade at forsøge på at skænke dig selv moralsk aflad med tråde som denne her?

Bvadr:blink:

Skrevet
AB455 skrev, for 2 timer siden:

Enig, men en god debat blev det alligevel, særligt med dine balancerede, insigstfulde og objektive indlæg.

Du er sgu min ynglingssvensker, Banan!

Huske lige der er Dr. Banan

Bananas skrev, for 3 timer siden:

TS er en bagatel og jeg indbilder mig at Signore også er en venlig og charmerende mand, som ikke kun vil sit eget bedste, men også kvindernes.

Ikke des mindre er indlægget - med andre briller på - problematisk læsning.

Din optimisme kan man ikke tag fra dig;-) Er dog glad for netop du valgte og deltag i debatten... -om det ikke er mere suppe tilbage er muligt, men efterdønninger ala stof til eftertanke må man sige...

Skrevet
Møffe skrev, for 31 minutter siden:

Huske lige der er Dr. Banan

Beklager. Dr. Banan :biggrin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.