Hop til indhold

Lyst, leg og likviditet

Featured Replies

Skrevet

Hvis jeg nu var en køn pige med et godt sex-drive, og en relativt beskeden indkomst som lønmodtager, ville jeg tage sagen i egen hånd og snuppe et par sexvagter om ugen for at få råd til mere af det sjove her i livet. Lade liderligheden og lysten forene sig smukt med likviditeten.

Har igennem årene hørt, at mange gør netop det herhjemme. Især når riget fattes penge til at belønne dem, som fortjener det.

Tak, og heldigvis. For det er ganske vist, at vi kunder som regel ikke er kønne og lækre som pigerne, men de fleste af os værdsætter og respekterer dem så meget desto mere, og mange af os har smag for både dem ... og nydelsen af livet. Sammen i  lyst og leg i en booking, der ofte blivet til flere.

• Svar 57
  • Visninger 6.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Det er jo kun fordi du er mand du tænker sådan "Hvis jeg nu var en køn pige med et godt sex-drive, og en relativt beskeden indkomst som lønmodtager, ville jeg tage sagen i egen hånd og snuppe et par s

• Der tror jeg du tager helt fejl, der er kunder til (næsten) alle slags kvinder   Når det er sagt, så er akut pengemangel nok ikke det bedste grundlag at gå ind i branchen på, vi skal alle ha et a

• Nå, det har måske ikke været nogens mening, men ikke des  mindre er hele det første indlæg en romantisering; især når det indikeres at prostitution ikke er andet end en nem mulighed at forsøde tilvære

Skrevet

Det er jo kun fordi du er mand du tænker sådan "Hvis jeg nu var en køn pige med et godt sex-drive, og en relativt beskeden indkomst som lønmodtager, ville jeg tage sagen i egen hånd og snuppe et par sexvagter om ugen for at få råd til mere af det sjove her i livet. Lade liderligheden og lysten forene sig smukt med likviditeten." -og har svært at se ud over egen næsetip/lyster/behov... Du kan måske købe lykke/mening med livet -men det er andet her i livet end penge/materielt specielt, når man er ung og "lige er startet på livet" -det "sjove" kan hurtig blive styrrende for ens liv, og mere vil have mere -og går man så på kompromis med en selv, og sine egne værdier kan det jo ende knap så heldigt... Det har nogen omkostninger som ikke er pengene værd for mange, at sælge sig selv/ens krop -og de er "fuck up" for resten af livet...

"Har igennem årene hørt, at mange gør netop det herhjemme. Især når riget fattes penge til at belønne dem, som fortjener det." -difiner "mange" kapitalisme når det er værst!

Hvordan kan du skrive du "værdsætter og respekterer" -det virker mere til du kun tænker på dine egne behov, og hvordan du kan købe dig til, at få dem dækket... "Sorry to say" i sted for at tænke på, at kun ganske få kan klare sig i denne branche -og dem der aldrig stifter bekendskab med den er bedre tjent uden...

I selve agtet kan det godt være du"værdsætter og respekterer" men hvis du virkelig mener flere skulle gå ind i branchen, kan jeg ikke se din respekt for kvinder i almindelig forstand, og det er sgu trist.

Skrevet
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Det er jo kun fordi du er mand du tænker sådan "Hvis jeg nu var en køn pige med et godt sex-drive, og en relativt beskeden indkomst som lønmodtager, ville jeg tage sagen i egen hånd og snuppe et par sexvagter om ugen for at få råd til mere af det sjove her i livet. Lade liderligheden og lysten forene sig smukt med likviditeten." -og har svært at se ud over egen næsetip/lyster/behov... Du kan måske købe lykke/mening med livet -men det er andet her i livet end penge/materielt specielt, når man er ung og "lige er startet på livet" -det "sjove" kan hurtig blive styrrende for ens liv, og mere vil have mere -og går man så på kompromis med en selv, og sine egne værdier kan det jo ende knap så heldigt... Det har nogen omkostninger som ikke er pengene værd for mange, at sælge sig selv/ens krop -og de er "fuck up" for resten af livet...

"Har igennem årene hørt, at mange gør netop det herhjemme. Især når riget fattes penge til at belønne dem, som fortjener det." -difiner "mange" kapitalisme når det er værst!

Hvordan kan du skrive du "værdsætter og respekterer" -det virker mere til du kun tænker på dine egne behov, og hvordan du kan købe dig til, at få dem dækket... "Sorry to say" i sted for at tænke på, at kun ganske få kan klare sig i denne branche -og dem der aldrig stifter bekendskab med den er bedre tjent uden...

I selve agtet kan det godt være du"værdsætter og respekterer" men hvis du virkelig mener flere skulle gå ind i branchen, kan jeg ikke se din respekt for kvinder i almindelig forstand, og det er sgu trist.

Spot on, vi er mange der har gennemskuet ham for længst, godt man ikke er hans kone som skal leve sammen med ham .

Han er er dygtig til at manipolere, det må man give ham, hans behov, mig, mig, mig ............

Skrevet
personal pain skrev, 1 time siden:

Spot on, vi er mange der har gennemskuet ham for længst, godt man ikke er hans kone som skal leve sammen med ham .

Han er er dygtig til at manipolere, det må man give ham, hans behov, mig, mig, mig ............

-Men man forsætter jo ufortrøden, må da sige der er givet mange "vink med en vognstang" til denne lille "mandsling" om et og andet!

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 9 timer siden:

Har igennem årene hørt, at mange gør netop det herhjemme. Især når riget fattes penge til at belønne dem, som fortjener det

Hvad er mange?

Jeg kender flere (5-6) piger/kvinder, der har solgt sig selv en håndfuld gange eller tolv i perioder fx jul eller sommer for simpelthen at kunne betale regninger, jul, gaver eller ture til deres børn.....

Ser det dog mere som trist end godt og ikke sexkunder som den rare, hjælpende hånd, ts indlæg kan tolkes som. Kunne have været en ros og tak. Kun:

Tak

de fleste af os værdsætter og respekterer dem så meget desto mere

Redigeret af tvetvebakbak

Skrevet

sagen i egen hånd og snuppe et par sexvagter

Det er et yderst velkendt fænomen blandt thai kvinder. 

Dem har jeg oplevet mange af. 
På besøg ved et af stamstederne, og så møder jeg ejeren, som jeg plejer at lege med. Hun spørger om jeg har lyst til at lege med veninden, som lige er her et par dage. Ofte har jeg fået oplyst at kvinden ikke arbejder normalt, men lige skal bruge lidt penge og noget sex. De fleste af dem har jo nok en fortid som arbejdende piger, før de blev gift med en dansker. 

Skrevet

En forskel på mænd og kvinder er jo at mænd vil betale for sex med kvinder, hvor det er de færreste kvinder der vil betale for sex med mænd. 

så man kan vel bare sige at kvinder her har en fordel i en ekstra indtægtsmulighed. Så må de vurdere med sig selv om de vil eller ej.

Den mulighed har manden ikke i samme omfang. 

Skrevet
Jogge skrev, for 3 minutter siden:

En forskel på mænd og kvinder er jo at mænd vil betale for sex med kvinder, hvor det er de færreste kvinder der vil betale for sex med mænd. 

så man kan vel bare sige at kvinder her har en fordel i en ekstra indtægtsmulighed. Så må de vurdere med sig selv om de vil eller ej.

Den mulighed har manden ikke i samme omfang. 

-det er jo også en hel speciel slags kvinder -mænd vil betale for sex -det er jo ikke bare hvilken som helst kvinde -der har muligheden... Selv om vi mænd er taknemmelige og nøjsomme er det vel grænser...ela? ggg

Skrevet
Møffe skrev, for 1 time siden:

-det er jo også en hel speciel slags kvinder -mænd vil betale for sex -det er jo ikke bare hvilken som helst kvinde -der har muligheden... Selv om vi mænd er taknemmelige og nøjsomme er det vel grænser...ela? ggg

Der tror jeg du tager helt fejl, der er kunder til (næsten) alle slags kvinder ;) 

Når det er sagt, så er akut pengemangel nok ikke det bedste grundlag at gå ind i branchen på, vi skal alle ha et arbejde, men dette er ikke en branche for alle…..

Redigeret af Liv

Skrevet
tvetvebakbak skrev, for 3 timer siden:

Hvad er mange?

Jeg kender flere (5-6) piger/kvinder, der har solgt sig selv en håndfuld gange eller tolv i perioder fx jul eller sommer for simpelthen at kunne betale regninger, jul, gaver eller ture til deres børn.....

Ser det dog mere som trist end godt og ikke sexkunder som den rare, hjælpende hånd, ts indlæg kan tolkes som. Kunne have været en ros og tak. Kun:

Hvis man synes at jul, gaver og ture med børnene er værd at prostituere sig for, så mener man nok ikke at det er så slemt at prostituere sig. ;) 

Skrevet
Liv skrev, for 1 time siden:

Der tror jeg du tager helt fejl, der er kunder til (næsten) alle slags kvinder ;) 

Når det er sagt, så er akut pengemangel nok ikke det bedste grundlag at gå ind i branchen på, vi skal alle ha et arbejde, men dette er ikke en branche for alle…..

Det er netop det mange unge sugarbabe gør, prostituere sig pga akut pengemangel desværre, da de ikke kender konsekvenserne af det på på den lange bane af det og det er det trådstarter syntes godt om, igen hans eget behov, uden tanke for pigernes følelser langsigtet, syntes det er vulgært .

Skrevet

Hmmm havde egentligt tænkt mig ikke at blande mig, men men.

en før hen meget kendt og respekteret dansk GP sagde til mig, at hende veninder hik i byen og tog tilfældige mænd med hjem, hun var studerende og gik ikke i byen og drak sig fuld men tog  imod kunder på et pænt og respekteret sted - sådan fik hun al den sex hun behøvede og vågnede aldrig op med tømremænd efter en våd bytur med en ligegyldig fyr ved siden af!!  Og endelig jo ved gentagne besøg kommer den sædvanlige, så kan der faktisk godt udvikle sig givende gensidige venskaber hvor det ikke kun er sex, men også at man hjælper hinanden når der er brug for det! Synd for slle jer der ikke tro på det god weekend 

Skrevet
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Forstår ikke hvorfor du er her inde, hvis dit grundsyn er, at vi “misbruger” kvinderne så kan jeg da ikke forestille mig at du er kunde?? 
kan da også nævne at jeg boede på kollegie med en fyr der “levede” af at kvinder ville betale for hans ydelser! 

Skrevet
Fluefisker skrev, 1 time siden:

Forstår ikke hvorfor du er her inde, hvis dit grundsyn er, at vi “misbruger” kvinderne så kan jeg da ikke forestille mig at du er kunde?? 
kan da også nævne at jeg boede på kollegie med en fyr der “levede” af at kvinder ville betale for hans ydelser! 

-Nææh kan jeg godt forstille mig, det kan være en udfordring for dig. Men hvis du nu læste, hvad jeg skrev... Det kan godt være du har lyst til, at betale en "bredrøvet raband" for sex -men det har jeg så ikke... Jeg fik også en gang en 100kr. tilbage fordi jeg slikkede en thai -så hun blev så lykkelig, at hun bare måtte belønne mig;-)

Vi behøver ikke at være enig eller forstå alt -selv om jeg er kunde, og i dette forum af en anden årsag end dig... ts er ekspert indenfor hans feldt, og har nogen gange behov for -et lillet kærligt "vink med en vognstang" Det er bare min mening, og når og hvis jeg har noget på hjertet kommer det ud -ligemeget om jeg ikke vinde popularitetskonkurrence herinde;-) God fiskning...

Skrevet
Bear skrev, for 3 timer siden:

så mener man nok ikke at det er så slemt at prostituere sig. ;) 

Gør man ikke?

Blowjob til 500 for at pynte op, købe mad, tage gave med til klassen, så pigen ikke mobbes og kunne købe flæskesteg eller and....

Sutte din gamle tissemand, så den ti årige kan komme på endagstur med tog, indgang og madpakke - så pigen ikke mobbes....

Skrevet
tvetvebakbak skrev, for 26 minutter siden:

Gør man ikke?

Blowjob til 500 for at pynte op, købe mad, tage gave med til klassen, så pigen ikke mobbes og kunne købe flæskesteg eller and....

Sutte din gamle tissemand, så den ti årige kan komme på endagstur med tog, indgang og madpakke - så pigen ikke mobbes....

Hvad skulle de ellers bruges til før det er ok i dine øjne?

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden:

Hvad skulle de ellers bruges til før det er ok i dine øjne?

At du overhoved kan finde på at spørge om dette. 
Det var et eksempel. 
om det så er husleje strøm eller andet. 
tror du misser pointen. 
At man sælger sig selv af nød, er og kan aldrig være ok. 
med den tanke gang og skriv bevidner bare om manglede empati og indlevelse i at nogle som må vælge dette for at få bedre tilværelse. 
men at mænd som Ts nærmest håber det får han kan få fisse. 
fordi han er for gammel til at få det unge kød han ønsker. 
det er sgu ikke ok. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 15 minutter siden:

Det var et eksempel. 
tror du misser pointen. 
med den tanke gang og skriv bevidner bare om manglede empati og indlevelse i at nogle som må vælge dette for at få bedre tilværelse. 
det er sgu ikke ok. 

-ingen sælger sig selv her......Pigerne er til leje, ikke til salg...

Skrevet
  • Author
Larschristian skrev, for 11 minutter siden:

Det var et eksempel. 
tror du misser pointen. 
det er sgu ikke ok. 

."...men at mænd som TS nærmest håber det, så han kan få fisse, fordi han er for gammel til at få det unge kød han ønsker....".

Med ovenstående fordrejning og manipulation af min trådstart, og Møffe's øgenavne til mig fra den skolegård, som han ikke er kommet ud af endnu, plus talrige hentydninger til mit ægteskab, så synes jeg godt nok, at vi er kommet langt væk fra udgangspunktet.

Tillykke til jer. Mission accomplished.

Skrevet
Møffe skrev, 1 time siden:

-Nææh kan jeg godt forstille mig, det kan være en udfordring for dig. Men hvis du nu læste, hvad jeg skrev... Det kan godt være du har lyst til, at betale en "bredrøvet raband" for sex -men det har jeg så ikke... 

Det er da glædeligt hvis jeg har misforstået dig for jeg håber da virkeligt ikke der er nogen der bevidst vil misbruge pigerne - de fortjener da al den respekt man kan give dem, og det er vel i første omgang at have en ærlig tilgang og forsøge at gøre stunden så god for begge parter dom muligt - og der kommer jeg så igen til de gentagne besøg som i hvertfald de skønne jeg har besøgt også sætter stor pris på ! Din bredrøvet raband ???? Tror jeg vil undlade at kommentere på god weekend 

Skrevet
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Hvad skulle de ellers bruges til før det er ok i dine øjne

Fløj vist hen over hovedet på dig....
Ingen har sagt ok/ikke ok...DIN tolkning. 
Men det er da tankevækkende og t
rist, at

Larschristian skrev, for 57 minutter siden:

At man sælger sig selv af nød

Larschristian skrev, for 57 minutter siden:

Det var et eksempel. 
tror du misser pointen

Bingo. 

TS kan have en pointe i sin teoretiiske påstand (han selv ville være prostitueret) og at nogle piger kan styre indtægt skabt ved at kneppe fremmede, men pakker det jo ind i eget egoisme i naiv tro at alle hans kneppedukker nyder det af lyst eller fordi hans penge kan gå til en chartertur, taske eller NOMA besøg. 

Signor Cuoco skrev, for 48 minutter siden:

udgangspunktet

Som var......?

Signor Cuoco skrev, for 17 timer siden:

Lade liderligheden og lysten forene sig smukt med likviditeten

Ældre mænd knepper tyve årige, fordi de har råd, kan lokke med hurtig(ere) tjente penge og nogle piger knepper 70 årige i stedet for at have et almindeligt job (kan de måske ikke pga studie/barn) og så skal vi lade som om at du/I gør dem en slags tjeneste og begge nyder det? 

Skrevet
tvetvebakbak skrev, for 2 timer siden:

Gør man ikke?

Jeg skrev ikke at man ikke kunne købe mad, jeg mener at hvis man synes at det er det værd at man kan "sutte din gamle tissemand af" for at få råd til den luksus som gaver, ferier og fornøjelsesture med børnene er, så synes man nok ikke at det er så slemt at "sutte din gamle tissemand af".

Redigeret af Bear

Skrevet
Bear skrev, for 5 timer siden:

Hvis man synes at jul, gaver og ture med børnene er værd at prostituere sig for

Bear skrev, for 9 minutter siden:

luksus som gaver, ferier og fornøjelsesture med børnene er

Luksus er IK togtur og indgangsbillet og undgå at ens barn mobbes, fordi moren ík har råd, eller til julemad og en lille gave. eller vinterstøvler.

Måske du skulle lade værr at tolke men spørge ved tvivl....

tvetvebakbak skrev, for 8 timer siden:

Skrevet

@tvetvebakbak :) :lol: Er det nummer 25 profil du har? Det skal da næsten fejres med en tur til frøken xxx ;)

Skrevet
Larschristian skrev, for 2 timer siden:

Det var et eksempel. 
tror du misser pointen. 
det er sgu ikke ok. 

Ja måske jeg misser pointen.

Hvor stor %del af os kvinder tror du der startede i branchen fordi vi er kroniske liderlige?

Vi er sikkert 99% der startede fordi vi gerne vil forsøde vores tilværelse og være vores egen boss.  At der så er kvinder og mænd der ikke er i branchen fordi de føler sig tvunget økonomisk er trist men en virkelighed . 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.