Hop til indhold

GP var lidt for voldsom

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

At det sker at vatpinden stadig anvendes står der også.. Det ændre dog ikke på at man kan testes via en urinprøve.. Dette kan man jo så snakke med sin læge omkring.. 

Min læge siger at man kun kan være sikker hvis det er morgenurin og man ellers bør bruge vatpinden. Så jeg står selvfølgelig tidligt op og kører direkte til lægen når jeg skal testes :lol:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden:

Jeg mener da bestemt ikke at de anvender vatpinde til at teste længere sådan generelt.. De gange hvor en kæreste er blevet testet der skulle de bare tisse i en kop.. Der er ikke nogen grund til at skræmme folk fra at blive testet når nu folk statistisk set bliver testet for lidt.. 

IMG_2923.thumb.png.3263016763f8e95e47f88c792de38f57.png

Ah - tak.

Min læge sa en gang til mig at lægers brug af vat pinden var deres middel at kontrollere og begrænse vores erotiske liv - og ikke hadde særlig med fornuftig tæsting at gøre.

Skrevet

Hvis man bliver testet på en af infektionsafdelingerne på hospitaler feks. Hvidovre som jeg bruger så er der ingen vatpind i urinrør der foregår det med vatpind i munden og urin i en kop og er ganske smertefrit. 

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Jeg bruger ofte lidt spyt på både fisse og pik, hvis pigen er lidt tør, men nogen piger synes det er ulækkert, tillader det ikke og forsøger sig istedetfor med olie eller KY (KeyWhy) som er en slags glidecreme - men jeg synes det er ulækkert, hvis man bagefter skal til at afslutte oralt, hvorimod jeg synes spyt er helt naturligt og giver en bedre glidefornemmelse - og pigen kan også bruge det ved HJ (HandJob), hvis hun kan producere spyt nok, da der ligesom hele tiden skal tilføres lidt nydt - men det er jo lige for hånden og hun skal ikke til at rode med tuber eller flasker midt under seancen - eller kan man evt. selv få lov at tilføre lidt ad libitum.

I min optik er i lige fjollede. Hverken spyt eller glidecreme er ulækkert. Alle produkter jeg kender er lavet af ingredienser, som er helt ufarlige at få i munden. Mht spyttet må jeg gå ud fra det er piger som ikke vil slikkes. Ellers er der jo allerede kommet spyt på deres fisse. 
Og omvendt med glidecremen. Hvorfor er det ulækkert, det er da sjældent manden der afslutter oralt på kvinden. Så hvor i ligger dit problem. 

I min erfaring tørrer spyt nemt ud. Så ja der skal hele tiden nyt på. (Indtil pigen bliver naturligt våd). Olie/creme holder effekten i længere tid. 
Ps ved manglende naturlig fugt i fissen, er pigen sjældent ordentligt udvidet. Så ekstra fugt er ikke altid hele løsningen.

Her bruges der mest olie til olie hj, oliespansk, B2B, og fisting. At fugte fissen kunstigt er som skrevet sjældent hele løsningen. Men sex på tid kan der være brug for at bruge smutveje. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg mener da bestemt ikke at de anvender vatpinde til at teste længere sådan generelt.. De gange hvor en kæreste er blevet testet der skulle de bare tisse i en kop.. Der er ikke nogen grund til at skræmme folk fra at blive testet når nu folk statistisk set bliver testet for lidt.. 

IMG_2923.thumb.png.3263016763f8e95e47f88c792de38f57.png

Jeg er blevet testet for gonorre for nogle år siden - der fik jeg en kæmpe vatpind op i urinrøret hos min læge - der fik jeg svar på jeg var negativ for gonorre og klamydia - når jeg er testet for klamydia alene - så er det kun en tissetår 

som der også står behøver mænd ikke længere vatpinden ved test af klamydia 

Skrevet
fræk6 skrev, for 23 minutter siden:

Jeg er blevet testet for gonorre for nogle år siden - der fik jeg en kæmpe vatpind op i urinrøret hos min læge - der fik jeg svar på jeg var negativ for gonorre og klamydia - når jeg er testet for klamydia alene - så er det kun en tissetår 

Korrekt der er forskel på hvad der testes for. Og efter ubeskyttet sex af alle arter og former, er det bedst at blive testet for det hele. Også selv om det betyder vatpind og blodprøve. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 7 minutter siden:

Korrekt der er forskel på hvad der testes for. Og efter ubeskyttet sex af alle arter og former, er det bedst at blive testet for det hele. Også selv om det betyder vatpind og blodprøve. 

Helt korrekt - i dette tilfælde havde vi et kondom der sprang, lige da udløsningen kom - jeg aftalte med pigen, jeg og hun ville blive testet - og at vi ville holde kontakt med hinanden, til der var svar fra test.

da jeg er glad for at slikke fisse, og gør det med stor glæde for mig selv og mange gp - bliver jeg hyppigt testet for klamydia hvilket i dag er nemt da man lige skal tisse 

Skrevet
fræk6 skrev, 1 time siden:

Det var også det min daværende kæreste blev testet for da jeg var positiv.. Altså gonoré^_^.. 

Igen så du velkommen til selv at Google.. Denne artikel handlede bare tilfældigvis om klamydia.. Andre handler om alle de gængse slags altså også gonoré selvom det er sjældent.. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 3 timer siden:

Mht spyttet må jeg gå ud fra det er piger som ikke vil slikkes.

Sjældent - og derfor forstår jeg heller ikke, hvorfor de istedet rækker ud efter glidecremen

SweettieDK skrev, for 3 timer siden:

Ps ved manglende naturlig fugt i fissen, er pigen sjældent ordentligt udvidet. Så ekstra fugt er ikke altid hele løsningen.

Mange kvinder er tørre ved indgangen, som f.eks. min ekskone og så kan det næsten være umuligt at trænge ind, uden det gør ondt på både mand og kvinde - men når man så først er inde, er det mere et spørgsmål om tykkelse - og evt. også længde, om det stadig gør ondt på kvinden - har lige idag været sammen med en flot glædespige fra Vietnam og hun er ellers ikke lille eller spinkel (nr. 2 fra Vietnam på 2 dage + jeg har kontakt til en 3. - så dem er der åbenbart en del af heromkring Nana Plaza i Bangkok og den første var ingen problem), men normal bygget med store naturlige bryster, hvor vi trods masser af spyt, måtte opgive at få den helt op, fordi det gjorde for ondt på hende (men hun havde nu også født ved kejsersnit) og hun tog den så mellem lårene istedetfor, tilsat lidt spyt, både forfra og bagfra - det nød hun - jeg knapt så meget, men så tog jeg en tur mellem brysterne - også tilsat lidt spyt og vi afsluttede så med at hun tog den på læberne, fordi hun åbenbart  i modsætning til thaipigerne, ikke vil have skuddet i munden, hvorefter vi kyssede og nu kunne jeg også 2. gang - sjældent at jeg kan 2 gange lige i rap - og nu vil hun gerne at vi ses igen - så må vi se om det lykkes 2. gang at få den helt op (Har før haft en glædepige på 57 år, hvor det heller ikke lykkedes 2. gang - så sagde hun at 3. gang var gratis - og siden er det altid lykkedes og hun kan godt lide en ordentlig omgang råjern) ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Det var også det min daværende kæreste blev testet for da jeg var positiv.. Altså gonoré^_^.. 

Igen så du velkommen til selv at Google.. Denne artikel handlede bare tilfældigvis om klamydia.. Andre handler om alle de gængse slags altså også gonoré selvom det er sjældent.. 

Ifm. mit job kender jeg til alle disse test metoder - dog er der stadig nogle læger der vælger den testform med vatpinden- rigtig mange sygehuse her forskellige behandlingsformer for samme lidelser eller sygdom - det er helt normalt - en anden ting, google ved alt - men google ved ikke hvad der er rigtig og forkert - google retter ikke sig selv, ved ændringer i ny viden gamle artikler osv…. 

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 38 minutter siden:

Sjældent - og derfor forstår jeg heller ikke, hvorfor de istedet rækker ud efter glidecremen

Mange kvinder er tørre ved indgangen, som f.eks. min ekskone og så kan det næsten være umuligt at trænge ind, uden det gør ondt på både mand og kvinde - men når man så først er inde, er det mere et spørgsmål om tykkelse - og evt. også længde, om det stadig gør ondt på kvinden - har lige idag været sammen med en flot glædespige fra Vietnam og hun er ellers ikke lille eller spinkel (nr. 2 fra Vietnam på 2 dage + jeg har kontakt til en 3. - så dem er der åbenbart en del af heromkring Nana Plaza i Bangkok og den første var ingen problem), men normal bygget med store naturlige bryster, hvor vi trods masser af spyt, måtte opgive at få den helt op, fordi det gjorde for ondt på hende (men hun havde nu også født ved kejsersnit) og hun tog den så mellem lårene istedetfor, tilsat lidt spyt, både forfra og bagfra - det nød hun - jeg knapt så meget, men så tog jeg en tur mellem brysterne - også tilsat lidt spyt og vi afsluttede så med at hun tog den på læberne, fordi hun åbenbart  i modsætning til thaipigerne, ikke vil have skuddet i munden, hvorefter vi kyssede og nu kunne jeg også 2. gang - sjældent at jeg kan 2 gange lige i rap - og nu vil hun gerne at vi ses igen - så må vi se om det lykkes 2. gang at få den helt op (Har før haft en glædepige på 57 år, hvor det heller ikke lykkedes 2. gang - så sagde hun at 3. gang var gratis - og siden er det altid lykkedes og hun kan godt lide en ordentlig omgang råjern) ;-)

Sådan skal det lyde en ordentlig omgang råjern - jeg følger lidt med i dine skriv fra østen - er sikker på du spreder glæde - hvad er din opfattelse er pigerne i østen er de mindre i fissen end de i vesten?? Jeg har desværre ikke udforsket østen endnu 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 7 timer siden:

det er da sjældent manden der afslutter oralt på kvinden

Er det virkelig så sjældent? Ikke for alle, kan jeg røbe. :x

Skrevet
fræk6 skrev, for 6 timer siden:

hvad er din opfattelse er pigerne i østen er de mindre i fissen end de i vesten??

Tror vi lige tager den i en anden tråd.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

Er det virkelig så sjældent? Ikke for alle, kan jeg røbe. :x

Ved købesex jo. Jeg har i mine 10 år aldrig oplevet det. De slikker gerne og giver mig orgasmer undervejs/som forspil, men når de har afsluttet hvor de nu gerne vil, er akten som regel slut. Mange mænd bliver helt afslappede og energi forladte. Et lille fåtal kan flere gange, efter lidt pause. Men afslutningen har uanset antal runder aldrig været oral til mig og det er også fair nok. 
Men til gengæld har jeg heller aldrig oplevet nogen som var “olie” forskrækket. 
Har endda kunder som i badet glemmer hvis der sæbe på brysterne og lige skal kysse og sutte på dem. Når lysten går ind går fornuften af og til ud. Sjældent mit stop eller andre udbrud bliver hørt og når at blive omsat til reaktion. Og brusekabinen er så lille at det er svært at flytte sig ret meget.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 13.11.2023 at 06:49:

Troede egentlig at vatpinden var en jysk afstraffelsesmetode. Men mine fordomme måtte komme til skamme, da jeg selv var forbi Checkpoint i København for et par måneder siden.  
Der var det vatpind. Og i alle åbninger. Og ved selvhjælp. Så der blev danset lidt ind i båsen.  
Er dog tidligere blevet testet hos Sex&Samfund. De tester dog kun for klamydia og gonore, men heldigvis ved urinprøve. 

Skrevet

Bispebjerg bruger vatpinden. Jeg ved dog også, at der kan testes for både klamydia og gonore via urinprøve.

Hvis prøven skal være sikker mener jeg at huske, at der skal være gået omkring 2 timer siden man sidst har tisset. Er ikke helt sikker på varighed, dog.

At nogle stadigvæk bruge vatpinden Kunne måske være årsag til, at mange unge – især mænd – ikke lader sig teste?

• 1 month later...
Skrevet
Blækspruttemanden skrev, den 12.11.2023 at 17:19:

Din pik har muligvis været for tyk til hendes mund og så har hun måske ramt din pik med tænderne som så har givet dig et minde for et par dage...

Hvis du har noget zinkcreame eller babypulver som du kan smøre på din bedste ven, så forsvinder smerterne også. 

At blive testet er altid en god ting, og du kan da godt bruge denne oplevelse som en undskyldning herfor.

Men alene at blive testet ud fra naturlig oralsex bør ikke være nødvendigt. Men synes da du skal lade dig teste generelt. 

Du ville ikke lade dig teste hvis du havde givet en ladyboy et bliwjob som varede ca 5 sekunder uden gummi og uden præsæd mv? 

Skrevet

Af fare for at jeg besvare en trold, så får du denne ene besvarelse :)

Jeg vil til hver en tid lade mig teste, hvis jeg havde suttet pik på en ladyboy som var aktiv i et homomiljø, da homomiljøer jo har en notorisk højere smitterisiko end alle andre grupper. 

Hvis jeg som trådstarter var nervøs anlagt vedr. Smittefarer vil jeg som udgangpunkt også altid lade mig teste. 

Men trådstarter fik suttet pik af en kvinde, han suttede ikke pik på en ladyboy og derfor er der en stor forskel på selve smittefaren og som jeg ser det er den bedste grund til at han bør lade sig teste, at det ville give ham ro i sjælen (og det har vi alle sundt af at have). 

Redigeret af Blækspruttemanden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.