Hop til indhold

GP var lidt for voldsom

Featured Replies

Skrevet

Hej EG. 

Jeg besøgte i denne uge en rigtig sød GP, hvor jeg havde bestilt megaspansk. Da hun var færdig kunne jeg se, at jeg blødte ikke mindre end to steder på lillemand. Det ødelagde lidt min aften, da hun skulle være blandt de bedste til sådan noget.

Er det normalt at vende hjem med ar fra kampen? Jeg syntes ikke det har været et problem tidligere, men det er så også første gang jeg prøver uden beskyttelse. Derudover, burde jeg søge læge i forhold til at blive testet for kønssygdomme eller skal jeg vente til der evt. opstår symptomer? 

Skrevet

Nej, det er ikke normalt, men det hænder. Hvis det har været ubehageligt under seancen, så nævnte du det vel til hende?

Hvis du kun har fået megaspansk, så er kønssygdomme nok ikke noget du skal spekulere nærmere over.

Skrevet

Megaspansk? Altså du kørte den af mellem kasserne på hende uden gummi? Nej jeg tror ikke du skal være så bekymret for sygdomme :D Men prøv evt. med lidt smørelse næste gang.

Skrevet
  • Author

Ah, jeg tror der er opstået noget begrebsforvirring for mig, det var ubeskyttet oral. :P

Skrevet
Raphael skrev, for 14 minutter siden:

Ah, jeg tror der er opstået noget begrebsforvirring for mig, det var ubeskyttet oral. :P

Ja, der er mange  udtryk - hvis du har modtaget er sandsynligheden ikke stor - heller ikke selv om du bløder lidt - men herpes kan dog stadigvæk smitte gennem slimhinder, jeg modtager selv megafransk,  og har gjort det i mange år - jeg bliver testet regelmæssigt - og har aldrig været smittet, i min optik må det værre utroligt svært at blive smittet - dog føler jeg et ansvar, for mig selv - og andre der gør jeg vælger at blive testet, når man har andre partner - og det har en gp jo, sommetider tænker jeg, om jeg deler bakterier med det halve af byen jeg bor i 

Skrevet
Raphael skrev, 1 time siden:

Hej EG. 

Jeg besøgte i denne uge en rigtig sød GP, hvor jeg havde bestilt megaspansk. Da hun var færdig kunne jeg se, at jeg blødte ikke mindre end to steder på lillemand. Det ødelagde lidt min aften, da hun skulle være blandt de bedste til sådan noget.

Er det normalt at vende hjem med ar fra kampen? Jeg syntes ikke det har været et problem tidligere, men det er så også første gang jeg prøver uden beskyttelse. Derudover, burde jeg søge læge i forhold til at blive testet for kønssygdomme eller skal jeg vente til der evt. opstår symptomer? 

Pas godt på din pik. Du vil blive rigtig ærgerlig, hvis der sker den noget. Og den er ikke sådan lige at reparere, som så meget andet. Arme, ben og den slags.

Skrevet
Raphael skrev, for 1 time siden:

Hej EG. 

Din pik har muligvis været for tyk til hendes mund og så har hun måske ramt din pik med tænderne som så har givet dig et minde for et par dage...

Hvis du har noget zinkcreame eller babypulver som du kan smøre på din bedste ven, så forsvinder smerterne også. 

At blive testet er altid en god ting, og du kan da godt bruge denne oplevelse som en undskyldning herfor.

Men alene at blive testet ud fra naturlig oralsex bør ikke være nødvendigt. Men synes da du skal lade dig teste generelt. 

Redigeret af Blækspruttemanden

Skrevet

Det er ikke normalt nej, men ja med små rifter er det sikkert tænderne der har ramt. 
Jeg har 2 gange i min tid som gp oplevet forhuden (strengen) sprang. Begge tilfælde har gæst været for ivrig og villet trænge ind før jeg var ordentlig våd og klar. Sikke er blodbad. Så pas på jer selv. Pikken er nok den vigtigste ting i ejer og har. :wub:

Skrevet
SweettieDK skrev, for 20 minutter siden:

villet trænge ind før jeg var ordentlig våd og klar. Sikke er blodbad

Undrer mig du tillader det?

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Man kan jo sige, at der ikke er nogen grund til skældud. En blodig diller må være en mindeværdig lærestreg i sig selv. 

Dbh Teach

Skrevet
Mr. Teach skrev, for 2 minutter siden:

Man kan jo sige, at der ikke er nogen grund til skældud. En blodig diller må være en mindeværdig lærestreg i sig selv. 

Dbh Teach

Du forstod ikke min replik ;) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Du forstod ikke min replik ;) 

Det gjorde jeg nu, men begik fejlen at forsøge mig med subtil humor - my bad ;)

Dbh Teach

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden:

Læste du ikke ordet “ivrig” der er ikke langt fra pussyslide til pludselig indtrængning. Og efter lidt slik kan det godt føles vådt uden at det er nok. 

Skrevet

Giv pikken en omgang vaseline eller bagepulver

Skrevet
Mr. Teach skrev, for 45 minutter siden:

ikke er nogen grund til skældud

Opfattede det nu heller ikke som skældud. Mere som en bekymring, for at det også kunne ha gjort ondt på mig, så jeg ikke skulle tillade det. Men har ikke nået at gøre ondt på mig. Og ja de har helt sikkert lært af det. Den ene troede først jeg menstruerede. Men det vidste jeg ud fra dato det ikke kunne være og da vi begyndte at vaske blod væk var det tydeligt hvor det kom fra. Så det må ikke har gjort særligt ondt. 

Skrevet
Mr. Teach skrev, 1 time siden:

forsøge mig med subtil humor

Godt forsøg

Skrevet
SweettieDK skrev, 1 time siden:

der er ikke langt fra pussyslide til pludselig indtrængning.

Et hoftevrik er nok til at afværge en tør indtrængning, medmindre manden er voldsomt dominerende. Som mand kan man godt fejlfortolke graden af fugt i skeden. Det har jeg da også gjort mig skyldig i, indtil jeg lærte at man også skulle checke om skeden var åben. 
Jeg har, ved en voldsom behandling af min diller, fået nogle meget kraftfulde påvirkninger af forhuden, uden strengen gik i stykker. Der skal altså virkelig hugges igennem hvis man kommer til at skade sig selv på den måde. 

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet
fræk6 skrev, for 3 timer siden:

Ja, der er mange  udtryk - hvis du har modtaget er sandsynligheden ikke stor - heller ikke selv om du bløder lidt - men herpes kan dog stadigvæk smitte gennem slimhinder, jeg modtager selv megafransk,  og har gjort det i mange år - jeg bliver testet regelmæssigt - og har aldrig været smittet, i min optik må det værre utroligt svært at blive smittet - dog føler jeg et ansvar, for mig selv - og andre der gør jeg vælger at blive testet, når man har andre partner - og det har en gp jo, sommetider tænker jeg, om jeg deler bakterier med det halve af byen jeg bor i 

Hvordan foregår den testingen...? Blod eller spyt..? Eller..? :mellow:

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 42 minutter siden:

Et hoftevrik er nok til at afværge en tør indtrængning, medmindre manden er voldsomt dominerende. Som mand kan man godt fejlfortolke graden af fugt i skeden. Det har jeg da også gjort mig skyldig i, indtil jeg lærte at man også skulle checke om skeden var åben. 
Jeg har, ved en voldsom behandling af min diller, fået nogle meget kraftfulde påvirkninger af forhuden, uden strengen gik i stykker. Der skal altså virkelig hugges igennem hvis man kommer til at skade sig selv på den måde. 

Nu er pikke og hvad de kan holde til, meget forskelligt. Nogen har meget (for neget forhud) andre næsten intet og meget stramt osv. De to kom meget let til skade og ingen af os var opmærksom på jeg ikke var ordentligt klar. Men “elsker” hvordan du mener jeg bærer ansvaret og skulle ha reageret anderledes. Chokket for alle parter var rigeligt. Men at de heller ikke mærker det strammer på pikken eller en evt smerte/ubehag inden strengen springer kan jeg ikke ændre på. Husker det blot som en let langt tryk i forsøget på at komme ind. Og inden nogen af os fik stoppet var det gået galt. Men svaret egentligt også bare på “er det normalt med skader”. Og nej, men det kan i sjældne tilfælde gå galt. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 2 minutter siden:

eg bærer ansvaret

Det har du misforstået. Jeg kommenterer, og lægger ikke ansvar på nogen. 

SweettieDK skrev, for 3 minutter siden:

heller ikke mærker det strammer på pikken eller en evt smerte/ubehag i

Det forstår jeg heller ikke. 

Skrevet

Altså oral sex føles da ikke godt hvis det pasivt bliver gjort så voldsomt at tænderne river hul, med mindre du selv har medvirket til facefuck. Ellers er det vel bare hændeligt uheld :rolleyes:

Måske en rumænsk Vampyr :-o

Skrevet
Karsteng skrev, for 3 timer siden:

Hvordan foregår den testingen...? Blod eller spyt..? Eller..? :mellow:

Klamydia testes ved urin - du kan købe test på apoteket - eller du kan gå til lægen han indfører en pokkers stor vatpind op i dit urinrør så kan han også se om du har fået en gonorre 

hiv ved blod 

Skrevet
fræk6 skrev, for 6 timer siden:

Klamydia testes ved urin - du kan købe test på apoteket - eller du kan gå til lægen han indfører en pokkers stor vatpind op i dit urinrør så kan han også se om du har fået en gonorre 

hiv ved blod 

Jeg mener da bestemt ikke at de anvender vatpinde til at teste længere sådan generelt.. De gange hvor en kæreste er blevet testet der skulle de bare tisse i en kop.. Der er ikke nogen grund til at skræmme folk fra at blive testet når nu folk statistisk set bliver testet for lidt.. 

IMG_2923.thumb.png.3263016763f8e95e47f88c792de38f57.png

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
SweettieDK skrev, for 12 timer siden:

efter lidt slik kan det godt føles vådt uden at det er nok.

Jeg bruger ofte lidt spyt på både fisse og pik, hvis pigen er lidt tør, men nogen piger synes det er ulækkert, tillader det ikke og forsøger sig istedetfor med olie eller KY (KeyWhy) som er en slags glidecreme - men jeg synes det er ulækkert, hvis man bagefter skal til at afslutte oralt, hvorimod jeg synes spyt er helt naturligt og giver en bedre glidefornemmelse - og pigen kan også bruge det ved HJ (HandJob), hvis hun kan producere spyt nok, da der ligesom hele tiden skal tilføres lidt nydt - men det er jo lige for hånden og hun skal ikke til at rode med tuber eller flasker midt under seancen - eller kan man evt. selv få lov at tilføre lidt ad libitum.

Blækspruttemanden skrev, for 13 timer siden:

Din pik har muligvis været for tyk til hendes mund og så har hun måske ramt din pik med tænderne som så har givet dig et minde for et par dage...

Jeg tror nærmere det har været en negl, der har ramt forkert - og det kan ligesågodt have været dig selv som kvinden.

Hvis det er under forhuden, kan helingen fremskyndes ved at stoppe lidt vat eller et lille stykke serviet/køkkenrulle/toiletpapir til at holde stedet mere tørt - og så afholde sig fra sexuelle aktiviter et stykke tid - eller bruge gummi.

JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Jeg mener da bestemt ikke at de anvender vatpinde til at teste længere sådan generelt.

Ahr. eller også skulle jeg bare straffes lidt af den sadistiske kvindelige læge, sidst jeg lige var kommet hjem fra Thailand med lidt murren i pikkemanden.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Ahr. eller også skulle jeg bare straffes lidt af den sadistiske kvindelige læge, sidst jeg lige var kommet hjem fra Thailand med lidt murren i pikkemanden.

Du er velkommen til også selv at Google:P.. Det var meget nemt at finde flere forskellige sider der i forskellige vendinger påstod det samme som det vedhæftede screenshot.. 

At det sker at vatpinden stadig anvendes står der også.. Det ændre dog ikke på at man kan testes via en urinprøve.. Dette kan man jo så snakke med sin læge omkring.. 

Som sagt så er ingen jeg har været sammen med blevet testet via vatpindemetoden men bare en almindelig urinprøve^_^.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.