Hop til indhold

Nyd det - nu! Livet.

Featured Replies

Skrevet

Priser mig her og priser mig der. Debatterne kører herinde. Bordellerne skal redefinere sig selv. Med tanke på Mileys gode aktuelle tråd "Nye tider", som har fået mange kommentarer. Den satte en tankerække i gang, udover det jeg allerede har skrevet i hendes tråd.

Mange oversér det allervigtigste: VI SKAL NYDE DET, MENS VI KAN. Så blæse være med om vi skal gi' 300 mere eller mindre. For pokker.

Hvor banalt igen igen fra Signor, vil nogle indvende.

Tja, men jeg taler desværre af erfaring. De dør og er syge omkring mig, uden at jeg skal trætte læseren med detaljer fra 30 års hospitalshistorie. Selv har jeg et jernhelbred og har aldrig været indlagt, men alligevel har jeg gået kilometervis af hospitalsgange for at besøge og holde om syge og døende venner - og kæreste i sin tid. Mens tid var. Senest forleden.

Hvad er vigtigt, og hvad er uvigtigt? En smagssag selvfølgelig. 

Men der er en kerne inderst inde. For os alle.

Derfor besøger jeg en lille håndfuld hjertevarme GPs.

GLÆDE. 

Mens tid er.

Skrevet

Helt enig! Brug pengene på nogle glædespiger. Man kan ikke tage dem med sig, når man dør.

Skrevet
henlan skrev, for 2 minutter siden:

Helt enig! Brug pengene på nogle glædespiger. Man kan ikke tage dem med sig, når man dør.

Det ville pigerne helt sikkert også være trætte af ;) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Det ville pigerne helt sikkert også være trætte af ;) 

Hvis du dør i en headlock mellem Jason momoas lårbasser såååå må du alligevel gerne tage mig med:lol:.. 

Skrevet
henlan skrev, for 46 minutter siden:

- -  nej for den sidste skjorte har ingen lommer - - mener jeg have hørt

Skrevet

I once was lost, but now I'm found,

Was blind, but now I see

En lille sang tilegnet alles vores Signore.

Personligt har jeg ingen trang til at "nyde" livet, derimod til at føle det; at føle at jeg lever. Ikke løbe væk når det gør ondt, og heller ikke kun løbe der hvor det er godt. Aller mest bange er jeg for den dag - må den aldrig komme - når jeg ikke mere føler noget.

Nydelse er en ting, opdagelse en anden, udvikling, reflektion, smerte, sorg, grin - alle er de ting som gør at man føler livet indeni sig.

Og helt klart; en grå og trist dag når følelsen af livet af en eller anden grund er på ferie - så kan et GP-besøg være en god hjælp til at lokke livsfølelsen hjem igen.

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

I once was lost, but now I'm found,

Was blind, but now I see

Og helst med Joan Baez, eller Sissel :wub:

Skrevet
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Og helst med Joan Baez, ....

Og blive hulbror med his Bobness:shock:

Skrevet

Ja, vi skal nyde livet. En bror cyklede til lægen og blev direkte indlagt, tre måneder senere fik jeg besøgt ham sidste gang. Cyklen står vist stadig hos lægen, hans enke kan ikke få sig til at hente den og jeg har ikke nøglen til kædelåsen.

Vi skal nyde livet, vi ved ikke, hvornår det er slut; men vi skal leve det, til låget bliver skruet på.

Skrevet
Oldtimer skrev, for 21 minutter siden:

Og blive hulbror med his Bobness:shock:

???

Skrevet

Kommer til at tænke på denne her B)

A little less conversation, a little more action, please
All this aggravation ain't satisfactioning me
A little more bite and a little less bark
A little less fight and a little more spark
Close your mouth and open up your heart and, baby, satisfy me
Satisfy me, baby

Baby, close your eyes and listen to the music
Drifting through a summer breeze
It's a groovy night and I can show you how to use it
Come along with me and put your mind at ease
A little less conversation, a little more action, please.....

Skrevet
Oldtimer skrev, for 2 timer siden:

En bror cyklede til lægen og blev direkte indlagt, tre måneder senere fik jeg besøgt ham sidste gang. Cyklen står vist stadig hos lægen.

Det gik sgu lige i hjertet.

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

???

His Bobness = Bob Dylan, som jo på et tidspunkt var kæreste med Joan Baez.

Skrevet

For mig er hele denne pris diskussion som sådan også irrelevant hvis vi taler +/- 500 kr for 1 time, ja den kunne som sådan også være irrelevant om så vi talte om 1000 kr +/-

For jeg er ikke udfordret af det, som der nok er det største problem for mange?
Det at det er den ønskede frekvens mellem ens besøg der er problemet, hver gang prisen får et nøk opad med få hundrede kr.

Når rådighedsbeløbet til formålet er omvendt proportional, med ambitionen for frekvensen af ens besøg.
Bliver hundred lap på hundred lap måske på et tidspunkt, det der får læsset til at vælte.

Grunden til at jeg har det sådan, det er at købesex for mig er som enhver anden helt ekstraordinær oplevelse.
Som er dyr for mig.

Jeg holder igen og væbner mig med tålmodighed til jeg igen synes, at jeg fornuftigt kan bruge ekstraordinært mange penge på en oplevelse.
Jeg hellere vil købe dyrt sjældent.
End jeg går på kompromis for at kunne købe en oplevelse billigere, men oftere.

For mig handler det alt sammen om at det skal være en helhedsoplevelse, andet og mere end bare den sex jeg køber.
For mig indebærer det en ramme om oplevelsen, for at jeg kan opnå den helhedsoplevelse jeg efterspørger.
Som simpelthen ikke findes i Danmark.

Derfor har jeg i mange år med måneders, halve og hele års mellemrum rejst til Tyskland i stedet på forlængede weekender med besøg i FKK klubber.

Jeg kunne snildt have købt halve og hele timer hver måned i Danmark i stedet.
Men det gør jeg ikke, for jeg kan ikke få en for mig tilfredsstillende oplevelse hvis jeg gør det.

Men måske pigerne i deres egen interesse skulle tænke lidt over nogle ord, som salige Lars Larsen en gang udtalte.
Priserne hos Jysk skal være så 85 % af danskerne har råd til at handle i jysk, og de sidste 15 % var han sådan set ligeglad med.

For de sidste 15 % af danskerne har alligevel så mange penge, at de aldrig vil handle i Jysk.

Det er meget muligt at priserne for pigernes service ikke behøver at ligge på et leje, så 85 % af alle mænd har råd til deres ydelser.
Men er det i pigernes interesse hvis deres priser er så høje, at det kun er 15 % af alle mænd der har råd til denne luksus?

Som jeg ser det så burde pigerne fremfor at sænke eller hæve priserne marginalt, mere målrettet arbejde for at få engangs kunderne der hele tiden skal prøve nye græsgange.
Til at føle at de har et incitament til at komme igen og igen, i stedet for at de hver gang vælger en ny engangs forestilling.

For at pigerne skal kunne lykkes med det, kræver det som jeg ser det at mænd skal have oplevelsen af at deres besøg gennemsnitligt bliver billigere.
Des oftere de besøger den samme pige indenfor intervaller af 3, 6, 9 og 12 måneder.

Og det skal ikke bare være som når nogle mænd oplever det som en særbehandling, de ikke forventede men som nogle piger allerede praktiserer uformelt.

Nej det bør være officielle tilbud, som alle i princippet kan opnå, til eller fravælge om de ønsker at opnå de fordele de kan opnå.

Helt ligesom når du køber genbrugskoppen nede på tanken.
Og du kan få refill med rabat des oftere du køber kaffen på tanken, og ikke hos konkurrenten :)

Jeg er pt i Rom sammen med en god ven, hvor jeg bruger penge på oplevelser som jeg aldrig har gjort før.
Herunder gastronomi på et niveau som, som jeg ikke har oplevet før.
Det var himmelsk i mandags, og det var bedre end noget købesex jeg kan købe for penge.

Men jeg har med pandemi og krig i verden igen, heller ikke brugt penge sådan rigtigt i 3 år på oplevelser som jeg ønsker mig mest af alt.
Så der er af samme grund også bedre råd til det, end normalt for mit vedkommende.

På et tidspunkt skal jeg nok skrive om det i min Rom tråd på EG :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 12 timer siden:

(…)

Mange oversér det allervigtigste: VI SKAL NYDE DET, MENS VI KAN. Så blæse være med om vi skal gi' 300 mere eller mindre. For pokker.

(…)

Tak for dit indlæg. På den ene side kan man altid på “carpe diem”-vis argumentere for, at det handler om at nyde livet i sit fuldeste lige nu og her. Måske ligesom den sangtekst, der bliver nævnt af @2Lucky, hvor man skal tage “action”. Om det så altid er en god ide – det er nok et andet spørgsmål.

I forhold til det øvrige synes jeg egentlig at tråden: “Nye tider” var fin, da der måske i disse tider er ekstra behov for at stille spørgsmålet: Hvad kan gøres bedre? Her handlede det om danske bordeller. Nu nævner du f.eks. priser og her må man nok erkende at inflation spiller en rolle – det betyder formentlig at nogle piger hæver deres priser. Men omvendt presser det nok også klienter i forhold til at skulle bruge penge på GP’er, der nok i økonomisk forstand må regnes som et såkaldt “luksusgode”. Jeg tror “et par få hundrede kroner” – du nævner 300 kr., kan gøre en stor forskel for mange. @Rejsenetværk giver f.eks. nogen eksempler på hvordan et par få hundrede kroner kan gøre en forskel i forhold til frekvensen af besøg. Jeg vil måske selv dog også lægge særligt vægt på den generelle økonomiske situation med inflation. Et spørgsmål om f.eks. priser er derfor rigtig svært nu, hvor jeg ud fra de tråde, der har været, tror, at både piger og klienter står i en svær situation. Der er for øvrigt netop også mange andre spørgsmål man netop kan debattere end bare priser.

Men ikke desto mindre fedt med lidt “carpe diem” – grib dagen, lev i nuet her op til en weekend :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet

* For god ordens skyld skriver @Rejsenetværk netop også at man også kunne f.eks. have talt om 500 kr for den sags skyld, men det er netop udfordringen med både frekvens af besøg og inflation, som jeg tror bliver afgørende :)

Skrevet

De gamle bordeller med en offentlig adresse og et offentligt telefonnummer, kunne jo vælge at eksperimentere lidt og prøve sig frem med nogle nye måder at gøre tingene på?

Ikke at de skal holde op med at gøre som de altid har gjort, men måske afprøve om der ikke kun er en måde at gøre tingene på.

Prøv for eksempel at rydde vagtplanen 1 dag i ugen, for faste vagter med faste piger.

Den dag afskaffer huset vagtafgiften, og teledamerne dropper deres løn.

Til gengæld indfører huset timeleje af værelser til hver forretning som pigerne afvikler, som hus og teledamer deler.

Pigerne skal så acceptere at der er fri adgang for dem alle, til at komme og gå hele den dag.
Og gæsterne skal i princippet på den måde have mulighed for, at kunne møde alle pigerne i hele galleriet den dag.

Pigerne skal så tage lavere priser den dag, som tager højde for at de ingen udgifter har til egne besøg i huset den dag.
Og at der skal betales timeleje til huset, for hver forretning de afvikler med en gæst.

Optimalt bliver prisen mere gunstig for gæsterne den dag, end til daglig.

Særligt hvis der eksempelvis er 3 - 4 piger i huset af gangen sådan en dag, mod 1 -2 til daglig.
Og huset har kapacitet til det uden at der opstår propper i flowet, på grund af for lange ventetider.

Men hvis det kan fungere og kapaciteten kan skabe et flow i døren, hvor huset kan fyldes med og tømmes for piger og mænd flere gange den fulde kapacitet.
Så kan det blive en succes.

Flere og flere restauranter kører med lignende tiltag, med tidsbegrænsning på bordene og populære skarpe priser til gengæld.

Gæsterne accepterer at de skal være ude efter 1, 5 - 2 timer, men restauranterne har markant reduceret det antal borde der i gennemsnit står tomme uden at give omsætning.
De mest succesfulde kan holde et flow, der kan fylde og tømme hele butikken flere gange på den samme dag.

Gæsterne får hverken ringere mad eller dårligere service med de nye tiltag!
Men de kan ikke blive hængende over kaffen i halve og hele timer, sådan at bordet ikke kan sælges til de næste gæster der står og tripper for at få et bord.

Hvis den her købesex branche ikke var så blinde og døve, for hvordan andre udfordrede liberale serviceerhverv de tackler deres udfordringer med kreative nye tiltag.
Så kunne den finde tonsvis af inspiration til egen forretning, men det vil man tilsyneladende ikke :(

I Købesex branchen lever man ikke efter devisen at plejer er død, her lever plejer i bedste velgående, alt for velgående!

Man vil hellere gå i et defensivt forsvar for egne priser, og egen måde at gøre tingene på.

End at man proaktivt ønsker at lytte til kundernes bekymringer!
For at finde nye veje til at begge parter stadig kan se det som en win win situation, når gæsterne besøger pigerne.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 44 minutter siden:

Man vil hellere gå i et defensivt forsvar for egne priser, og egen måde at gøre tingene på.

Der er sikkert mænd, der kunne komme med forslag til, hvordan jeg skal drive min forretning, men det er ikke sikkert at jeg ville kunne honorere de ønsker, uden at øve vold mod mig selv og på længere sigt måske tage skade. Lad nu hver pige, drive sin forretning som hun vil. Gå derhen hvor pris, ydelse og metode passer til dit behov.

Skrevet
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Der er sikkert mænd, der kunne komme med forslag til, hvordan jeg skal drive min forretning, men det er ikke sikkert at jeg ville kunne honorere de ønsker, uden at øve vold mod mig selv og på længere sigt måske tage skade. Lad nu hver pige, drive sin forretning som hun vil. Gå derhen hvor pris, ydelse og metode passer til dit behov.

Det vel derfor man vælger at være selvstændig, selv bestemme priser, arbejdstider, ydelser, osv.

Og ikke for at andre skal blande/belære om hvordan jeg skal drive egen virksomhed.

Virker forretningen ikke, må man selv justere , eller afslutte den.:)

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 11 timer siden:

Som jeg ser det så burde pigerne fremfor at sænke eller hæve priserne marginalt, mere målrettet arbejde for at få engangs kunderne der hele tiden skal prøve nye græsgange.
Til at føle at de har et incitament til at komme igen og igen, i stedet for at de hver gang vælger en ny engangs forestilling.

Engang for nogle år siden var der en kvinde i Århus som netop gik efter den model ved at tilbyde samlerabatter. Fx. fem besøg udløser et gratis super/mega blowjob. Jeg husker ikke alle hendes pakker, men især uge- og månedspakkerne. Hun tilbød at man kunne købe et dagligt blowjob i en hel måned for 10.000 kr. Jep - ti tusind kroner! Men det var så omtrent halv pris for hver gang hvis man eller holdt stimen kørende. Fik aldrig spurgt om hun solgte nogen af dem.  Det var ikke realistisk for mig selvom tanken var fristende. Men samlerabatterne for flere besøg havde da sin virkning på den måde at jeg besøgte hende regelmæssigt i en længere periode - nok på grund af prisen, men lige så meget fordi hun gjorde det godt. Ellers kunne det være lige meget 

Skrevet
sneræven skrev, 1 time siden:

Sagt i al fredsommelighed ... 
Er du ikke landet i en forkert tråd .. ?

Rejsenetværk er kendt for sine meget detaljerede forslag til prispolitik blandt de etablerede glædespiger. Men det falder da meget godt i tråd med første indlæg, hvor @Rejsenetværk så argumenterer for at prisen måske ikke er ligegyldig for alle og forklarer hvorfor. Det synes jeg er ok

Skrevet
Liv skrev, for 3 timer siden:

Jeg holder meget af dig Liv, og jeg ønsker hverken at blande mig i, eller at komme med forslag til lige præcis din forretning.

Men jeg tillader mig helt overordnet at prøve at råbe branchen op!
Og her har Privat Diskret og de store offentlige bordeller, ikke nødvendigvis hverken de samme interesser eller de samme muligheder.

Der kommer en helt åbenlys interesse til udtryk hos en udvalgt skare, af gennem mange år kendte Privat Diskret piger.
Hvis ønske virker til at være at status Q skal bevares, uden at blive udfordret af andre der prøver gøre tingene på andre måder end de selv.

Det er jeg så vant til at læse, og det er ikke deres offentlige kommentarer der har værdi for mig i tråden.

Det som har værdi for mig, det er hvis nogle i branchen læser med uden at kommentere.
Men med viljen til at tænke over, om jeg kan have ret eller ikke i det jeg skriver.

Om det er tilfældet eller ikke, finder jeg så desværre ikke ud af, hvis nogle gør det.
For der er ingen der kontakter mig omkring mine tanker, men det er de velkommen til at gøre.
Det gør så nok ingen :)

Men igen, jeg kan sådan set være ligeglad for intet tyder på at jeg nogensinde får tilbud i Danmark, der har værdi til pengene for mig.
Derfor stemmer jeg med fødderne og pengepungen ud af landet.

Venter bare muligheden for at gøre det igen.

sneræven skrev, for 1 time siden:

@Rejsenetværk
Sagt i al fredsommelighed ... 
Er du ikke landet i en forkert tråd .. ?

Nej !

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.