Hop til indhold

Nyd det - nu! Livet.

Featured Replies

Skrevet

@Hedonis - Det véd jeg godt, men tråden handler om at nyde livet ... 
Tror Rejse's indlæg skulle have været placeret i tråden "Nye Tider" ... 
Men det er lige meget, det er en detalje ... 

Som svar på @Signor Cuoco's oplæg ...
Tjooh ...
Da jeg er kronisk let deprimeret og kronisk let træt, er det med at nyde livet måske l-i-g-e lidt for meget forlangt ... :D
Det maksimale for mig er at få det bedst mulige ud af livet - under de rammer der nu er ... 
Og prøve at gøre en lillebitte positiv forskel for verden .. sådan, summa summarum ... 

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 4 minutter siden:

Nej !

OK - OK ... :lol:
Godt ord igen ... 
Jeg ville ikke være på tværs, men bare gøre dig opmærksom på det ... 
Jeg har nemlig selv lavet det nummer et par gange ... 

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 27 minutter siden:

Der kommer en helt åbenlys interesse til udtryk hos en udvalgt skare, af gennem mange år kendte Privat Diskret piger.
Hvis ønske virker til at være at status Q skal bevares, uden at blive udfordret af andre der prøver gøre tingene på andre måder end de selv.

Der tror jeg du tager helt fejl Rejse; det er ikke dem og os, mange piger arbejder både privat diskret og på bordel. Bordellerne har bestemt berettigelse, især for nye i branchen og for piger, der kun ønsker få vagter og ikke vil rode med planlægning mv selv. 

Skrevet
Liv skrev, 1 time siden:

Der tror jeg du tager helt fejl Rejse; det er ikke dem og os, mange piger arbejder både privat diskret og på bordel. Bordellerne har bestemt berettigelse, især for nye i branchen og for piger, der kun ønsker få vagter og ikke vil rode med planlægning mv selv. 

Liv jeg tror ikke at jeg tager fejl?

For det du beskriver er jo også udtryk for status quo!
Det tror jeg egentlig at der både er bordeller og Privat diskret piger, der er ganske godt tilfreds med i deres indbyrdes konkurrence.
Og som begge parter ikke ønsker at der kommer alternative tilbud til.

Det som jeg prøver at opfordre til!
Det er at tænke den forretning man allerede har, med de faciliteter og de piger man allerede har.
Ind i nye forretningsmodeller indenfor de samme rammer, som man allerede driver sin forretning under.

Der må bestå muligheder for at kunne gøre det, men tilsyneladende består ikke ønsket om at gøre det.
Selv om det kan være muligt, og selvom om det kunne give mulighed for at optimere ens eksisterende forretning og omsætning.

Hvis nu at der er piger der kan genkende at  kunderne er blevet mere prisfølsomme, og at de oplever at de har færre kunder af den grund til en faldende omsætning.
Så synes jeg at det bør være oplagt at tænke i de baner, som jeg foreslår at de steder og de piger der har mulighed for at gøre det.
De så også vælger at gøre det.

Hvilket ikke nødvendigvis betyder at man skal sætte ens priser ned på ens menu, ikke for alle og enhver og ikke uden de rette betingelser hvis man gør det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 41 minutter siden:

Det tror jeg egentlig at der både er bordeller og Privat diskret piger, der er ganske godt tilfreds med i deres indbyrdes konkurrence.

Det som jeg prøver at opfordre til!
Det er at tænke den forretning man allerede har, med de faciliteter og de piger man allerede har.
Ind i nye forretningsmodeller indenfor de samme rammer, som man allerede driver sin forretning under.

Der må bestå muligheder for at kunne gøre det, men tilsyneladende består ikke ønsket om at gøre det.
Selv om det kan være muligt, og selvom om det kunne give mulighed for at optimere ens eksisterende forretning og omsætning.

Hvis nu at der er piger der kan genkende at  kunderne er blevet mere prisfølsomme, og at de oplever at de har færre kunder af den grund til en faldende omsætning.
Så synes jeg at det bør være oplagt at tænke i de baner, som jeg foreslår at de steder og de piger der har mulighed for at gøre det.
De så også vælger at gøre det.

Hvilket ikke nødvendigvis betyder at man skal sætte ens priser ned på ens menu, ikke for alle og enhver og ikke uden de rette betingelser hvis man gør det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Lad da pigerne selv styre deres forretning.:)

Skrevet

Jeg kommer aldrig til at komme med råd til hvordan de kære GP´er skal kører deres forretning og jeg skal heller ikke vurdere om priserne skal op eller ned , det eneste jeg skal forholde mig til er , om jeg vil bruge det ønskede beløb på den nydelse jeg nu vælger.

Nogle gange kan det være en GP der får nogle af mine penge , andre gange er det RibHouse , FORMEL B En enkelt gang er det Alcemist , og en enkelt gang Geranium.
Men Ja vi skal nyde livet , på den måde som vi selv finder bedst.

Jeg personligt , er stor fan af en god frokost i godt selskab og gerne med en kold fadøl og et par snaps , hvis det er der lysten er.

Men jeg nyder nu de gange jeg har besøgt en af de skønne glædes piger der har modtaget mig og det vil jeg fortsætte med , om det koster 500 kr mere eller mindre :)

Nyd dagen , nyd weekenden og Nyd den næste morgen vi vågner :)

Skrevet
sweetstone skrev, for 9 minutter siden:

Lad da pigerne selv styre deres forretning.:)

Det gør jeg så sandelig også, men i modsætning til alle andre liberale service erhverv :huh:

Som rent faktisk gerne vil have input fra deres eksisterende og potentielle nye kunder.

Der ønsker ingen i denne branche, bortset fra ganske få undtagelser der bekræfter reglen.

At lytte til andres mening om eller input til deres forretning.

Så godt som alle i branchen både holder sig for ørerne, og lukker øjnene for alt der bare lugter det mindste af nytænkning.

Men en ros skal de fleste velrenommerede piger og steder have!

De interesserer sig faktisk for om de får gode eller dårlige anmeldelser, og om de bliver tippet som mulige emner under efterlysninger.

De er afgjort kun interesseret i at yde den bedst mulige service for pengene, og jeg føler at de respekterer at det er mange penge for os når vi vælger at besøge dem.

Det er og bliver hele kernen i den virksomhed de driver!

Og så længe at det heldigvis forholder sig sådan, så er det til enhver tid vigtigere end alle mine forslag til forandringer :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden:

Det gør jeg så sandelig også, men i modsætning til alle andre liberale service erhverv :huh:

Som rent faktisk gerne vil have input fra deres eksisterende og potentielle nye kunder.

Der ønsker ingen i denne branche, bortset fra ganske få undtagelser der bekræfter reglen.

Så godt som alle i branchen både holder sig for ørerne, og lukker øjnene for alt der bare lugter det mindste af nytænkning.

Men en ros skal de fleste velrenommerede piger og steder have!

De interesserer sig faktisk for om de får gode eller dårlige anmeldelser, og om de bliver tippet som mulige emner under efterlysninger.

De er afgjort kun interesseret i at yde den bedst mulige service for pengene, og jeg føler at de respekterer at det er mange penge for os når vi vælger at besøge dem.

Det er og bliver hele kernen i den virksomhed de driver!

Og så længe at det heldigvis forholder sig sådan, så er det til enhver tid vigtigere end alle mine forslag til forandringer :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Går forretningen ikke som forventet, justerer de nok selv på det ,( priser, ydelser)

Hvis jeg havde en forretning, ville jeg blive Rasmus Modsat , hvis nogen skulle belære mig om, at drive egen virksomhed.

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Du tager fejl i, at privat diskret og bordel piger er i konkurrence, ofte er det præcis de samme piger…. Enhver pige må drive egen butik præcis som hun vil. Det kan hverken andre piger eller kunder blande sig i.

Skrevet
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Der er forskel på at bede om hjælp, ideer og input, og så at få det stoppet ned i halsen. Du ved reelt ikke om folk i denne branche lytter til andre og hvilke tanker de ellers gør sig. Det plejer at være kollegaer og ikke kunder man netværker med…..

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 22 timer siden:

Priser mig her og priser mig der. Debatterne kører herinde. Bordellerne skal redefinere sig selv. Med tanke på Mileys gode aktuelle tråd "Nye tider", som har fået mange kommentarer. Den satte en tankerække i gang, udover det jeg allerede har skrevet i hendes tråd.

Mange oversér det allervigtigste: VI SKAL NYDE DET, MENS VI KAN. Så blæse være med om vi skal gi' 300 mere eller mindre. For pokker.

Hvor banalt igen igen fra Signor, vil nogle indvende.

Tja, men jeg taler desværre af erfaring. De dør og er syge omkring mig, uden at jeg skal trætte læseren med detaljer fra 30 års hospitalshistorie. Selv har jeg et jernhelbred og har aldrig været indlagt, men alligevel har jeg gået kilometervis af hospitalsgange for at besøge og holde om syge og døende venner - og kæreste i sin tid. Mens tid var. Senest forleden.

Hvad er vigtigt, og hvad er uvigtigt? En smagssag selvfølgelig. 

Men der er en kerne inderst inde. For os alle.

Derfor besøger jeg en lille håndfuld hjertevarme GPs.

GLÆDE. 

Mens tid er.

❤️❤️❤️❤️❤️

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.