Hop til indhold

Mundkurv til de lyserøde.

Featured Replies

Skrevet
SweettieDK skrev, for 3 minutter siden:

Anmeldelsen af Britt (kommentaren om) er hverken mere eller mindre tilsvining end så mange andre anmeldelser herinde. 
I min optik kan intet ændre, at FI får sig formuleret uheldigt, og laver personangreb. 

Kommentaren om Britt (som jeg ikke aner hvem er) udgør et malplaceret personangreb. Idas respons er helt forventelig.

Skrevet
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 5 minutter siden:

Kommentaren om Britt (som jeg ikke aner hvem er) udgør et malplaceret personangreb. Idas respons er helt forventelig.

Ja undskyld mig der kom 2 t’er på Brit. Kvinden der er nævnt i Ida’s anmeldelse. Har egentligt svaret på det i et direkte svar til Ida på hendes spørgsmål i denne tråd. Det er ikke usædvanligt der i samme tråd bliver snakket om flere piger der arbejder sammen, som de 2 pt gør. Efter der er blevet spurgt til Brit. Er kommentaren hverken urelevant eller malplaceret men brugerens oplevelse med Brit. Ida’s reaktion ef desværre personangreb. Da hun kommenterer direkte med sin holdning til brugeren baseret på hendes opfattelse af hans generelle adfærd herinde på EG. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 1 minut siden:

Er kommentaren hverken urelevant eller malplaceret men brugerens oplevelse med Brit.

Kommentaren erklærer Brit udbrændt, for de fleste udgør en sådan påstand et personangreb.

Skrevet
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 6 minutter siden:

Kommentaren erklærer Brit udbrændt, for de fleste udgør en sådan påstand et personangreb.

Undskyld, men vi er på et forum for anmeldelse af købesex! Altså en ydelse der er udøvet af en person, enhver ikke positiv anmeldelse vil så falde i et "personangreb"?

Det her er simpelthen for langt ude.

Skrevet
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 7 minutter siden:

Så er der godt nok mange anmeldelser som er person angreb. Har set det ord ofte før. Lige så slidt,  (gerne kombineret med bør tage en pause eller forlade branchen). Hvem er de fleste? Hvor mange har du spurgt?

Det er hans opfattelse af den service (mangel på samme han fik). 

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 1 minut siden:

Altså en ydelse der er udøvet af en person, enhver ikke positiv anmeldelse vil så falde i et "personangreb"?

Der er betydelig forskel på at beskrive en skidt oplevelse/ydelseslevering og så på at erklære 'den ydende' udbrændt. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 2 minutter siden:

Så er der godt nok mange anmeldelser som er person angreb

Enig, alt for mange anmeldelser holder et lavt og personinkriminerende niveau - men her på platformen har jeg personligt også læst mange som er ret fine til at sondre mellem kritik og persongætterier (som hyppigt får negativ karakter).

Skrevet
SweettieDK skrev, for 23 minutter siden:

Jeg tror oprigtigt situationen kunne ha udviklet sig på nøjagtig samme måde, hvis Frodige Ida havde set en særskilt tråd om Britt. 

Hvad du tror har jo ikke nogen betydning vel? Du spekulerer med formål at miskreditere Ida. 

SweettieDK skrev, for 26 minutter siden:

Og uanset er det ikke FI’s opgave. 

På hvilken måde er det Ida's opgave mindre end det er din at have synspunkter på Ida?

SweettieDK skrev, for 28 minutter siden:

Anmeldelsen af Britt (kommentaren om) er hverken mere eller mindre tilsvining end så mange andre anmeldelser herinde. 

Kommentaren om Britt havde intet i anmeldelsen om Ida at gøre. Og hvis nu denne tilsvining af Britt ikke er værre end andre tilsvininger - gør det altså tilsvininger ok i din optik? 

Skrevet
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 3 minutter siden:

Enig, alt for mange anmeldelser holder et lavt og personinkriminerende niveau - men her på platformen har jeg personligt også læst mange som er ret fine til at sondre mellem kritik og persongætterier (som hyppigt får negativ karakter).

Ikke enig. For “ironi kan forekomme” og din citering taget ud af sammenhæng, får det til at lyde som om jeg mener det. 
Jovel sprog niveauet herinde er lavt sådan generelt. Men derfra og til hvad der er at betragte som person angreb er milevidt fra hinanden. Og op til staff at afgøre så altid bedre at anmelde der ved tvivl. Som selv begynde at rode rundt i det og anklage nogen. 

Skrevet
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

På hvilken måde er det Ida's opgave mindre end det er din at have synspunkter på Ida?

Ida spørger til vi andres synspunkter på situationen og mundkurven. Jeg har svaret hende i en seperat kommentar har videreført den samme holdning til min svar til jer andre. Har intet med at mis kreditere at gøre men en uenighed om hendes eget oplæg i tråden. Vil hun ikke have svarene, skal hun ikke spørge. Man kan ikke forvente kun rygklapperi.

Da de pt arbejder sammen, er det ikke første og nok heller ikke sidste gang piger bliver rodet ind i samme tråd. Ja brugeren der svarer kunne ha undladt at svare, skrevet en pb med svar og sikkert 1000 andre muligheder. Men nu er det er heller hverken første eller sidste gang en tråd afspores. 
Tilsvininger er generelt set ikke ok. Men kan være svært at udtrykke en negativ holdning, sætte ord på en dårlig oplevelse uden helt at ryge i den faldgruppe. Men trods han skriver som han gør. Tager Ida også et bevidst valg om at synke ned på det niveau og svare. 

Alt er øjet som ser og nogen ting kan man kikke blive enige om. Du bakker Ida op trods hun også selv gik over stregen. Jeg gør ikke. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 10 timer siden:

Jeg mener stadig at vi lyserøde er herinde på lige fod med alle andre

Nogle brugere har gjort mig opmærksom på, at hensigten med min kommentar, i den tråd du henviser til er gået lige i hegnet.

Det forstår jeg godt, @Frodige Ida, når nu min kommentar er skrevet så kluntet, som den er skrevet. 

Hvis man ikke formulerer sig tydeligt, vil hensigten med kommentaren ikke blive forstået, men oftest præcis den ordlyd der er skrevet.

Derfor vil jeg lige hjælpe med at justere den forståelse du har få af min kommentar og hvad meningen var:

Lyserøde er ikke - og vil aldrig få en mundkurv på blot fordi de er lyserøde. Den kommentar jeg gav dig, kunne jeg (uanset om den var formuleret kluntet eller ej) lige så vel have givet til en hvilken som helst anden. I mine moderationer er jeg 100% farveblind og har ingen preferencer.

Hvordan du kan have fået opfattelsen af, at jeg behandler lyserøde ringere end andre, kan jeg derfor ikke gennemskue.

Jeg reagerer altid ens, når jeg modtager rapporter om brud på vores retningslinjer, uanset om man er blå eller gul. Normalt ville jeg blot have givet en advarsel, jeg valgte så at kommentere i tråden i stedet.

Blot fordi du bliver irrettesat og du er lyserød, betyder det ikke at lyserøde bliver behandlet anderledes.  Jeg har irettesat dig, du er lyserød. Derfor irettesætter jeg lyserøde mere end andre! Den logik holder ikke.

Den kommentar jeg gav dig, gjorde jeg fordi jeg modtog en rapport om, at du talte nedsættende til en anden bruger og dermed brød retningslinjerne. Min formulering var til gengæld helt ved siden af skiven.

Det jeg BURDE have gjort da jeg modog en rapport om at du havde talt nedsættende: 

at skrive "tal pænt, du er så erfaren herinde at du ved bedre!" Og så givet dig en advarsel, præcis som vi plejer at gøre med dem der ikke er lyserøde.

Jeg takker for din tilbagemelding og beklager. Jeg vil bestræbe mig på, at formulere mig bedre og håber på din forståelse og hurtige feedback, hvis jeg i fremtiden igen formulerer mig kluntet eller du oplever at du er urimeligt behandlet.

Fortsat god weekend.

Redigeret af Stapler

Skrevet
Bananas skrev, for 9 timer siden:

. @KJ735 er blevet smidt ud af flere tråde grundet hans provokerende og nedladende indlæg, men den her gang opstår Staplers problem først når Ida svarer ham.

Til denne kommentar vil jeg igen supplere.

Brugeren er blevet rapporteret i en anden tråd grundet nedsættende sprogbrug og sendt på 3 måneders ferie. Hvilket man kan se i den respektive tråd.

Giver det så en opfattelse af urimelighed i den førnævnte tråd. Sikkert. Men det er udelukkende, fordi man ikke nødvendigivis ved om folk får advarsler, om der er lavet rapporter på dem og om de er sendt på ferie eller hvad der er sket i andre tråde.

Igen kan det virke som om at en person er forfordelt. Det er så igen ikke tilfældet.

Redigeret af Stapler

Skrevet

@Frodige Ida mundkurv eller ej...nu er det ikke i alle tilfælde at al omtale er god reklame.

sjav nok er et stort antal af dine anmeldelser, endt i en gang mudder kastning når du går ind og har kommenteret.

I pigernes tilfælde er det måske smartest i nogen tilfælde at tage mundkurv på...men på den anden side er det hamster morsomt når der er nogle som kan tirre pigerne.

Og @Frodige Ida du har igennem tiden flere gange, sat mikro'en på overarbejde til levering af popcorn...

PS: efter min mening kan pigerne deltage på lige fod med alle andre...men hold kaje, jeg har svært ved at tage dem seriøst, der hvor kæden hopper af er når kønnet med en tap, savler så meget at hagesmækken skal skiftes...

Skrevet
  • Author
Røvslikker skrev, for 4 timer siden:

@Frodige Ida mundkurv eller ej...nu er det ikke i alle tilfælde at al omtale er god reklame.

sjav nok er et stort antal af dine anmeldelser, endt i en gang mudder kastning når du går ind og har kommenteret.

I pigernes tilfælde er det måske smartest i nogen tilfælde at tage mundkurv på...men på den anden side er det hamster morsomt når der er nogle som kan tirre pigerne.

Og @Frodige Ida du har igennem tiden flere gange, sat mikro'en på overarbejde til levering af popcorn...

PS: efter min mening kan pigerne deltage på lige fod med alle andre...men hold kaje, jeg har svært ved at tage dem seriøst, der hvor kæden hopper af er når kønnet med en tap, savler så meget at hagesmækken skal skiftes...

Ahhh mon dog. Jeg kommenter skam kun i mine tråde for at takke og når folk har behov for at afspore. Det forsætter jeg så også med i fremtiden som jeg lyster:D

Dem der syntes det er træls jeg skriver herinde får jo chancen for at vælge mig fra og dem som sætter pris på min ærlighed og humor er velkommen. 
EG har altså ingen mærkbar påvirkning af min butik.  

Det sidste du skriver har vist intet med mit opslag at gøre. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 24 minutter siden:

Her er en der trænger til en massiv krammer:D

Der skal vist mere end en enkelt krammer til :lol:

Skrevet

Jeg synes det er både berigende og fedt at glædesdamer gider at blande sig og kvalificere debatterne, selvom de jo heller ikke har patent på sandheden (undtaget naturligvis den personlige/subjektive sandhed de, som alle andre mennesker, har/oplever indeni). 

Skrevet
Stapler skrev, den 10.9.2023 at 06:13:

Nogle brugere har gjort mig opmærksom på, at hensigten med min kommentar, i den tråd du henviser til er gået lige i hegnet.

Det forstår jeg godt, @Frodige Ida, når nu min kommentar er skrevet så kluntet, som den er skrevet. 

Hvis man ikke formulerer sig tydeligt, vil hensigten med kommentaren ikke blive forstået, men oftest præcis den ordlyd der er skrevet.

Derfor vil jeg lige hjælpe med at justere den forståelse du har få af min kommentar og hvad meningen var:

Lyserøde er ikke - og vil aldrig få en mundkurv på blot fordi de er lyserøde. Den kommentar jeg gav dig, kunne jeg (uanset om den var formuleret kluntet eller ej) lige så vel have givet til en hvilken som helst anden. I mine moderationer er jeg 100% farveblind og har ingen preferencer.

Hvordan du kan have fået opfattelsen af, at jeg behandler lyserøde ringere end andre, kan jeg derfor ikke gennemskue.

Jeg reagerer altid ens, når jeg modtager rapporter om brud på vores retningslinjer, uanset om man er blå eller gul. Normalt ville jeg blot have givet en advarsel, jeg valgte så at kommentere i tråden i stedet.

Blot fordi du bliver irrettesat og du er lyserød, betyder det ikke at lyserøde bliver behandlet anderledes.  Jeg har irettesat dig, du er lyserød. Derfor irettesætter jeg lyserøde mere end andre! Den logik holder ikke.

Den kommentar jeg gav dig, gjorde jeg fordi jeg modtog en rapport om, at du talte nedsættende til en anden bruger og dermed brød retningslinjerne. Min formulering var til gengæld helt ved siden af skiven.

Det jeg BURDE have gjort da jeg modog en rapport om at du havde talt nedsættende: 

at skrive "tal pænt, du er så erfaren herinde at du ved bedre!" Og så givet dig en advarsel, præcis som vi plejer at gøre med dem der ikke er lyserøde.

Jeg takker for din tilbagemelding og beklager. Jeg vil bestræbe mig på, at formulere mig bedre og håber på din forståelse og hurtige feedback, hvis jeg i fremtiden igen formulerer mig kluntet eller du oplever at du er urimeligt behandlet.

Fortsat god weekend.

Undskyld min uvidenhed, men hvem er "lyserøde" , er det bare kvinder eller er det en bestemt slags kvinder ?

Skrevet
Fisken16 skrev, for 13 minutter siden:

Undskyld min uvidenhed, men hvem er "lyserøde" , er det bare kvinder eller er det en bestemt slags kvinder ?

Lyserød =glædespige

Skrevet
Frodige Ida skrev, den 11.9.2023 at 17:12:

Ahhh mon dog. Jeg kommenter skam kun i mine tråde for at takke og når folk har behov for at afspore. Det forsætter jeg så også med i fremtiden som jeg lyster:D

arggg come on ...afspore, hvis jeg ikke tager fejl, så har du da vist været sendt på ferie af samme grund....håber da at du forsætter, EG vil miste meget af undeholdning's værdien, tror et eller andet sted at du ikke kan undvære liret.

Frodige Ida skrev, den 11.9.2023 at 17:12:

Dem der syntes det er træls jeg skriver herinde får jo chancen for at vælge mig fra og dem som sætter pris på min ærlighed og humor er velkommen. 
EG har altså ingen mærkbar påvirkning af min butik.

du er sku ikke træls, men man har et klart ærligt billede af dig (modsat andre), og det er i denne verden en styrke...har ikke haft fornøjelsen endnu, håber muligheden opstår inden rollatoren skal have skiftet til vinterdæk...gooo wekend

Redigeret af Røvslikker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.