Hop til indhold

Mundkurv til de lyserøde.

Featured Replies

Skrevet

Som det nok ikke er gået mange forbi herinde har der i dag været en diskussion i en anmeldelse af mig men som så udviklede sig til omgang børnehave fnidder.

Jeg mener stadig at vi lyserøde er herinde på lige fod med alle andre. Jeg ved at vi skal træde varsomt når vi udtaler os MEN jeg vil til enhver tid have lov til at kommentere i tråde der omhandler MIG.Hvis der kommer begrænsning på det er der vel ingen grund til at EG er et sted for os som sælger.

At mænd kan sidde og skrive nedladende uden at det i mange tilfælde får en konsekvens fatter jeg brik af.

Men med det samme vi lyserøde giver til genmæle skal vi sure trunter liiiiiige styre os ellers bliver vi irettesat og i værstefald sendt i karantæne . Jeg ved at der er mange mænd og kvinder herinde der ikke bryder sig om mig. Det lever jeg fint med og det holder mig ikke vågen om natten.

Jeg vil til enhver tid ytre mig i de tråder der omhandler mig og det ser og forventer jeg også at de andre lyserøde gør. Jeg vil også deltage i tråde der omhandler andet end mig på lige fod med jer blå. Men det er så ikke tilladt og det fatter jeg så heller ikke brik af. Der er åbenbart meget jeg ikke forstår herinde.

Vi skal da ikke have mundkurv på herinde og der skal ikke kun være plads til dem hvis tunger graver sig dybt i R …. på jer. 

Så er der lukket op for kommentar og ser da frem til at i blå og lyserøde giver jeres meninger tilkende.

Skrevet

Der vil altid være brugere der taler nedladende, og får et kick ud af det. 

Jeg er nok mest overrasket over Staplers kommentar om at "Du behøver ikke at tilkendegive din holding eller svare på alle anmeldelser af dig", som JEG fandt enormt nedladende. 

Skrevet
  • Author
Ridolfo skrev, for 2 minutter siden:

Der vil altid være brugere der taler nedladende, og får et kick ud af det. 

Jeg er nok mest overrasket over Staplers kommentar om at "Du behøver ikke at tilkendegive din holding eller svare på alle anmeldelser af dig", som JEG fandt enormt nedladende. 

Lige præcis og det siger meget om holdningen herinde. 

Skrevet

Sjovt at du oprettet en tråd om "mundkurv" og så selv forsøger at bestemme i en anden tråd ? 

Og jeg kan simpelthen ikke forstå at du tror du skal angribe folks holdninger omkring oplevelser de har haft med andre GP.  Især ikke på den måde du vælger at gøre det. Uagtet du kender Britt eller ej.  Er det ikke dit bord.

Skrevet

Jeg er generelt af den opfattelse at man ikke bør svare igen på personligangreb eller andre brud på retningslinjerne herinde, men i stedet blot anmelde og ignorere det.

Når det så er sagt mener jeg ikke at Staplers kommentar var passende. En irettesættelse for personangrebet ville have mere passende i mine øjne - både til dig og den anden bruger.

Skrevet
  • Author
kapan skrev, for 6 minutter siden:

Sjovt at du oprettet en tråd om "mundkurv" og så selv forsøger at bestemme i en anden tråd ? 

Og jeg kan simpelthen ikke forstå at du tror du skal angribe folks holdninger omkring oplevelser de har haft med andre GP.  Især ikke på den måde du vælger at gøre det. Uagtet du kender Britt eller ej.  Er det ikke dit bord.

Jeg bad om at man stoppede yderlig afsporing intet andet. Det er ikke at diktere .

Har man haft en oplevelse med en anden gp så er man jo velkommen til at oprette en tråd derom. 
Den person der startede afsporingen har INTET positivt bidraget med. Hvordan skal han tages seriøst. Jeg vil gerne undgå sådan en som gæst som skrive så nedladende om et andet menneske. Det kan du måske ikke forstå?

Skrevet

Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Den person der startede afsporingen har INTET positivt bidraget med. Hvordan skal han tages seriøst.

Hvis man skal gå og forvente at blive angrebet af GPer når man anmelder dem så ender det bare med at folk kun gider skrive positive anmeldelser. Det er jo ikke rigtig formålet med forummet. Hvis du ikke kan tåle at læse dårlige anmeldelser af dig selv eller din veninde så burde du bare holde dig væk fra de tråde der omhandler jer. 

Skrevet
  • Author
Kiillii skrev, for 1 minut siden:

Hvis man skal gå og forvente at blive angrebet af GPer når man anmelder dem så ender det bare med at folk kun gider skrive positive anmeldelser. Det er jo ikke rigtig formålet med forummet. Hvis du ikke kan tåle at læse dårlige anmeldelser af dig selv eller din veninde så burde du bare holde dig væk fra de tråde der omhandler jer. 

Jeg angriber ikke at der ikke må skrives negativt men det er måden det skrives på. 
Ved ikke lige hvilken negativ anmeldes af mig du referere til? 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 12 minutter siden:

Jeg angriber ikke at der ikke må skrives negativt men det er måden det skrives på. 

Og hvorfor skulle du diktere hvordan brugerne herinde anmelder dig eller din veninde? 

KJ735 kan skrive sin anmeldelse præcis som han har lyst. Hvis moderaterne har et probæem med det kan de gøre noget ved det. Men han skal ikke angribes for det af GPen eller hendes veninder. Hvis han har fået en dårlig oplevelse skal han været fuldkommen fri til at skrive om det herinde.

Redigeret af Kiillii

Skrevet
  • Author
Kiillii skrev, for 3 minutter siden:

Og hvorfor skulle du diktere hvordan brugerne herinde anmelder dig eller din veninde? 

KJ735 kan skrive sin anmeldelse præcis som han har lyst. Hvis moderaterne har et probæem med det kan de gøre noget ved det. Men han skal ikke angribes for det af GPen eller hendes veninder. Hvis han har fået en dårlig oplevelse skal han været fuldkommen fri til at skrive om det herinde.

Hvad mener du med at jeg diktere?
Vel er alle da velkommen til at anmelde men ikke i andres tråde. 

Skrevet
Kiillii skrev, for 10 minutter siden:

Nu var det jo ikke en anmeldelse Ida "angreb", men en totalt irrelevant og nedladende kommentar om en helt anden pige end den som var anmeldt i tråden.

Det er jo en meget mærkelig udvikling af den tråd. Ida anmeldes, straks spørger nogen efter en anden pige, og en tredje sviner denne anden pige til.

Det har mod ingen problemer med, på trods af at det er en afsporing og desuden meget nedladende. @KJ735 er blevet smidt ud af flere tråde grundet hans provokerende og nedladende indlæg, men den her gang opstår Staplers problem først når Ida svarer ham.

Gør det ikke til noget det ikke er. En afsporing med nedladende attitude bliver ikke pludseligt en anmeldelse, og at forsvare den slags er kun latterligt. 

Skrevet
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Gør det ikke til noget det ikke er

Nemmerlig. Tak min Banan

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden:

Hvad mener du med at jeg diktere?
Vel er alle da velkommen til at anmelde men ikke i andres tråde. 

Der bliver stillet et spørgsmål i tråden,.at du så ikke bryder dig om svaret er dit problem.  

Skrevet
  • Author
kapan skrev, for 1 minut siden:

Der bliver stillet et spørgsmål i tråden,.at du så ikke bryder dig om svaret er dit problem.  

Du er bare fætter modsat og en diskussion med dig er spild af min tid.

Skrevet
Bananas skrev, for 19 minutter siden:

Det har mod ingen problemer med, på trods af at det er en afsporing og desuden meget nedladende. @KJ735 er blevet smidt ud af flere tråde grundet hans provokerende og nedladende indlæg, men den her gang opstår Staplers problem først når Ida svarer ham.

Gør det ikke til noget det ikke er. En afsporing med nedladende attitude bliver ikke pludseligt en anmeldelse, og at forsvare den slags er kun latterligt. 

Tak @Bananas.  Spot on!

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 56 minutter siden:

Du er bare fætter modsat og en diskussion med dig er spild af min tid.

Nej du vil have at folk skal gøre som du siger.  Og du vil bestemme over hvad folk har af meninger om andre GP.  

Skrevet

Det var faktisk gået min næse forbi. Da jeg ikke har været hjemme i dag. :D

Nu var det her indlæg så lige stadig på forsiden og fanget min interesse. 

Generelt set skal vi ikke have mere eller mindre mundkurv på end de blå. Men logisk nok ikke reklamere i debatter og kun blande os hvis vi har noget relevant at bidrage med. 

Nu har jeg så læst den tråd du henviser til. Og må sige staplers kommentar er ikke retvisende for situationen. For problemet er ikke du blander dig i en tråd om dig. Men måden du gør det på en bedre formuleret irettesættelse havde givet bedre mening. 

Normalt ville jeg også sige der ikke skal rodes andre piger ind i ens anmeldelser. Men i og med i åbenbart annoncerer sammen pt. er den del faktisk også gangbar. Om han har mange trælse indlæg har intet med sagen at gøre. Han skriver sin oplevelse af Britt sandt eller falsk. Er det ikke din opgave at forsvare hende. Og det gør du egentligt heller ikke. Du går efter manden ikke bolden. Du hverken forsvarer Britt eller synliggør det er fordi du vil undgå ham som kunde. Hvilket  du så heller ikke kan baseret på hans brugernavn. Så alt i alt en nyttesløs kommentar der kun har skabt ballade. 

Forståeligt du gerne vil forsvare hende i og med i pt kører et samarbejde. Og også muligt han haft en dårlig oplevelse pga egen dårlig adfærd, men det er gætværk ingen andre end de to ved hvad som er sket (det er det jeg læser mellem linjerne, du måske kunne tænke). Men vil hun kunne forsvare sig er det ikke svært at oprette en bruger. 

På med smilet igen. Og videre, lige nu optrapper du kun situationen. 

Kram herfra

Skrevet
Bananas skrev, for 2 timer siden:

En afsporing med nedladende attitude bliver ikke pludseligt en anmeldelse, og at forsvare den slags er kun latterligt. 

Undskyld, men hvad gør dig til overdommer om hvad man må og ikke må herinde?? Jeg er temmelig skuffet over den nedladende udtalelse overfor andre seriøse skribenter herinde, og gør dig i mine øjne ikke et hak bedre selvom du nok føler dig sådan. Dette forum er til for os alle, uanset sprogbrug og attitude, sålænge man følger de regler der er udskikket fra administrator, ikke DIG.

Vedkommende der blev reageret på havde ikke startet afsporingen, men svaret på et spørgsmål fra en anden der havde startet afsporingen. Nedladende attitude eller ej, det er ikke i orden at blive haglet ned fordi man skriver om en GP, det er trods alt dette forums eksistensgrundlag.

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 9 minutter siden:

Dette forum er til for os alle, uanset sprogbrug og attitude, sålænge man følger de regler der er udskikket fra administrator

Men det gælder ikke mig, mener du? Hvis du ikke synes jeg følger reglerne, kan du jo bruge anmeldelseknappen, istedet for at hagle mig ned.

Skrevet
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Men det gælder ikke mig, mener du? Hvis du ikke synes jeg følger reglerne, kan du jo bruge anmeldelseknappen, istedet for at hagle mig ned.

Arh, den var lidt for nem :)  Og nej har ikke "haglet dig ned", men hvis du føler dig krænket så beklager jeg meget.

Og jo det gælder også dig, som i alle.

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 1 minut siden:

Arh, den var lidt for nem :)  Og nej har ikke "haglet dig ned", men hvis du føler dig krænket så beklager jeg meget.

Og jo det gælder også dig, som i alle.

Fint, du har ikke haglet mig ned. Jeg har heller ikke haglet nogen ned.

Alle er glade.

Muligtvis undtaget hun som blev svinet til i en tråd som ikke omhandlede hende. Men det er jo lige meget når EG's eksistensgrundlag står på spil.

Skrevet
Bananas skrev, for 16 minutter siden:

Fint, du har ikke haglet mig ned. Jeg har heller ikke haglet nogen ned.

Alle er glade.

Muligtvis undtaget hun som blev svinet til i en tråd som ikke omhandlede hende. Men det er jo lige meget når EG's eksistensgrundlag står på spil.

Hun blev på ingen måder svinet til, det var en anmeldelse fra en bruger herinde. Godt nok ikke positiv, men det er der forhåbentlig heller ikke krav om? Selvom det da kunne være belejligt for dem der havde en økonomisk interesse i det.

Redigeret af MrLovaLova
rettet

Skrevet

"Nu var det jo ikke en anmeldelse Ida "angreb", men en totalt irrelevant og nedladende kommentar om en helt anden pige end den som var anmeldt i tråden.

Det er jo en meget mærkelig udvikling af den tråd. Ida anmeldes, straks spørger nogen efter en anden pige, og en tredje sviner denne anden pige til."

Helt enig, og derfor en malplaceret videreudvikling af sagen. 

Skrevet
Bananas skrev, for 12 minutter siden:

Om tråden omhandlede hende eller ej. Om hun skulle ha haft en tråd for sig selv eller ej, er i min optik urelevant for essensen i både denne (nu også afsporede tråd) og den anden. Jeg tror oprigtigt situationen kunne ha udviklet sig på nøjagtig samme måde, hvis Frodige Ida havde set en særskilt tråd om Britt. Hendes argument er Britt ikke kan forsvare sig selv. Hvilket er let løst. Og uanset er det ikke FI’s opgave. 
Anmeldelsen af Britt (kommentaren om) er hverken mere eller mindre tilsvining end så mange andre anmeldelser herinde. 
I min optik kan intet ændre, at FI får sig formuleret uheldigt, og laver personangreb. 
Dette har intet med mundkurv at gøre, men er overbeskyttende overreaktion.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.