Hop til indhold

Frodige Ida - Fantastisk!

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/326404

endeligt lykkedes det mig at få en aftale med Ida.

Hun er anmeldt positivt flere gange herinde, og jeg kan kun tilslutte mig de positive anmeldelser.

Fik en aftale i stand og kørte afsted til det diskret belliggende sommerhus ved Silkeborg. 

Ida er supersød og imødekommende, og når det kommer til hendes blow, så må jeg bare sige: WOW!!! Hun ved helt bestemt hvad hun laver. Ganske enkelt fantastisk.

Jeg må helt sikkert en tur forbi Ida en anden gang hvor muligheden byder sig:P:rolleyes:

Skrevet
Molle37 skrev, for 3 timer siden:

Hun er anmeldt positivt flere gange herinde, og jeg kan kun tilslutte mig de positive anmeldelser.

Fik en aftale i stand og kørte afsted til det diskret belliggende sommerhus ved Silkeborg. 

Ida er supersød og imødekommende, og når det kommer til hendes blow, så må jeg bare sige: WOW!!! Hun ved helt bestemt hvad hun laver. Ganske enkelt fantastisk.

Jeg må helt sikkert en tur forbi Ida en anden gang hvor muligheden byder sig:P:rolleyes:

Nogen der har prøvet storbarmet Brit som også er beskrevet i annoncen, og kan fortælle lidt om hende?

Skrevet
  • Author
Jyskpik skrev, for 31 minutter siden:

Nogen der har prøvet storbarmet Brit som også er beskrevet i annoncen, og kan fortælle lidt om hende?

Brit var også i huset og jeg hilste på hende. Hun virkede også sød. Men jeg har dog ikke prøvet Brit. Jeg blev godt nok tilbudt begge piger, men jeg var kørt målrettet efter Ida…

Skrevet
Molle37 skrev, for 6 timer siden:

;):wub:

Skrevet
Molle37 skrev, for 13 timer siden:

Jeg må helt sikkert en tur forbi Ida en anden gang hvor muligheden 

Redigeret af KJ735

Skrevet
Jyskpik skrev, for 10 timer siden:

Jep og spar dine penge. Hun er meget ældre end hun angiver og har været for længe i branchen. Totalt mekanisk og uden indlevelse. Fortrød hurtigt 

Skrevet
KJ735 skrev, den 6.9.2023 at 23:57:

Jep og spar dine penge. Hun er meget ældre end hun angiver og har været for længe i branchen. Totalt mekanisk og uden indlevelse. Fortrød hurtigt 

Men din historik herinde vil jeg også blive gammel på 5 min, mekanisk og uden indlevelse. 

Skrevet

Jeg tror seriøst at uanset om det er Ida eller Britt, så går de sikkert gerne lidt tid over så man får den forløsende udløsning.

Men ved det ikke da jeg stadig har første gang tilgode.

Skrevet
Ståpik skrev, for 1 time siden:

Jeg tror seriøst at uanset om det er Ida eller Britt, så går de sikkert gerne lidt tid over så man får den forløsende udløsning.

Men ved det ikke da jeg stadig har første gang tilgode.

Det har du så ret i og du er hjertelig velkommen;)

Skrevet

Jeg har besøgt Brit og har ikke noget at udsætte på besøget. Jo det var for kort, men det var min egen skyld at jeg kun bestilte en halv time.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 12 timer siden:

Men din historik herinde vil jeg også blive gammel på 5 min, mekanisk og uden indlevelse. 

Folk har ret til at give udtryk for deres oplevelser uden at andre bliver personlig, @Frodige Ida. Du behøver ikke at tilkendegive din holding eller svare på alle anmeldelser af dig.

Skrevet
Stapler skrev, for 3 timer siden:

Folk har ret til at give udtryk for deres oplevelser uden at andre bliver personlig, @Frodige Ida. Du behøver ikke at tilkendegive din holding eller svare på alle anmeldelser af dig.

Bliver personlig!!!!. Han sidder og sviner en kollega til som ikke engang er bruger herinde og ikke kan forsvare sig selv. 
Jeg tilkendegiver hvordan JEG villle have det med et besøg af hans type efter at have tjekket samtlige indlæg han har skrevet som er nedladende fra start til slut! Så jeg må ikke ytre at JEG ikke ønsker typer som ham som gæst???
Og hvorfor i himlen skal min mundkurv strammes yderligere. Nu er det ikke engang tilladt at jeg kommentere i tråde der omhandler MIG eller hvad?

Forklare mig lige hvordan i forventer at os som lyserøde skal opføre os? Der må jo være en retningslinje for det! 

Redigeret af Frodige Ida

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 15 timer siden:

Det har du så ret i og du er hjertelig velkommen;)

Tusinde tak.

Og pga nyt job er jeg nu nødsaget til at anskaffe mig en bil, hvilket pludselig gør mine muligheder meget meget større for at møde dig og få en god oplevelse i dit selskab.

Og ser MEGET frem til det..;-)

Skrevet

Kan varmt anbefale at besøg Ida - moden, dansk og dejlig. 

Skrevet

Både Ida og brit er en dejligt besøg både sammen og hver for sig

Skrevet
Stapler skrev, for 9 timer siden:

Du behøver ikke at tilkendegive din holding eller svare på alle anmeldelser af dig.

Vi må ikke reklamere for os selv, men vi har altid gerne måtte takke for anmeldelser og forklare os, hvis nogen skriver noget urigtigt. Jeg har været herinde siden 2012 og det har aldrig været et problem at kommentere egne anmeldelser.

Redigeret af Liv
Stavefejl

Skrevet
Liv skrev, for 28 minutter siden:

Vi må ikke reklamere for os selv, men vi har altid gerne måtte takke for anmeldelser og forklare os, hvis nogen skriver noget urigtigt. Jeg har været herinde siden 2012 og det har aldrig været et problem at kommentere egne anmeldelser.

Det er korrekt, og heller ikke problemet her som jeg ser det.

@KJ735 skriver en anmeldelse af en pige der bliver spurgt til i tråden. Man kan diskutere om selve snakken om pigen ikke skulle have haft sin egen tråd når nu denne tråd omhandler Frodige Ida.

Frodige Ida vælger så at lave et personlig vredesudbrud til vedkommende der har lavet anmeldelsen. Det fremmer i min optik overhovedet ikke lysten til at lave anmeldelser når man risikerer at få en sviner af en af de mavesure trunter der kommenter herinde og bliver stødt på andres vegne.

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 20 minutter siden:

Det er korrekt, og heller ikke problemet her som jeg ser det.

Der bliver skrevet, at Ida ikke behøver kommentere på alle anmeldelser af hende. Og det mener jeg godt vi må. Resten er en anden snak….

Skrevet
Stapler skrev, for 10 timer siden:

Det er så en helt ny holdning der gives udtryk for at Mod teamet. 

Skrevet
Liv skrev, for 45 minutter siden:

Der bliver skrevet, at Ida ikke behøver kommentere på alle anmeldelser af hende. Og det mener jeg godt vi må. Resten er en anden snak….

ok så det er pga lidt ordkløveri? Come on Liv vi ved jo godt hvad der menes ikke?

Nå jeg ser ingen grund til yderligere afsporing af denne anmeldelse, beklager på forhånd :)

Ud og nyde det gode vejr

Skrevet
MrLovaLova skrev, Lige nu:

ok så det er pga lidt ordkløveri? Come on Liv vi ved jo godt hvad der menes ikke?

Nej, det er ikke pga ordkløveri, jeg forholder mig udelukkende til, at Ida pludselig ikke må kommentere på egen anmeldelse. Samme besked fik en udenlandsk pige fornyligt af samme moderator. 

Skrevet
Liv skrev, for 33 minutter siden:

Nej, det er ikke pga ordkløveri, jeg forholder mig udelukkende til, at Ida pludselig ikke må kommentere på egen anmeldelse. Samme besked fik en udenlandsk pige fornyligt af samme moderator. 

Så meld dig ud, hvis du syntes moderator er urimelig, du er en ordkløver herinde, hvad med du snart lavede en tråd/opslag selv, stedet for at kommentere på alle andre ?

Skrevet

Læs lige (og forstå) Staplers indlæg igen, han har jo fuldstændig ret, i det han skriver.

Ingen får forbud mod at kommentere egne indlæg, positive som negative, men ingen har pligt til det - som nogen synes ...

Skrevet
Julius skrev, for 1 time siden:

Ingen får forbud mod at kommentere egne indlæg, positive som negative, men ingen har pligt til det - som nogen synes

Det er rigtigt.
Man har lov, men ikke pligt til at kommentere. 
Det gælder alle, også moderatorer, og dog. 
Når en moderator skriver som @Stapler gør her, så har ordene en anden vægt, end hvis han havde skrevet i sit almindelig alias. En moderator på dette forum deltager ikke i diskussioner, men moderer dem. Altså kan hans indlæg kun opfattes som en tilrettevisning. 

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Altså kan hans indlæg kun opfattes som en tilrettevisning. 

Ja! Og det er vel også en moderators opgave?

Stapler skriver to ting, dels at folk har ret til at give udtryk for deres oplevelser, uden at andre bliver personlige, og dels at en GP ikke behøver svare på alle anmeldelser af en selv.

Min mening:

Hvis en GP synes, hun vil sige tak for en positiv anmeldelse, kan hun jo nøjes med et like. Hun behøver ikke citere og kommentere positive anmeldelser med ord, det synes jeg faktisk, er lige på grænsen til at kunne opfattes som reklame.
Får en GP en negativ anmeldelse, er hun selvfølgelig i sin gode ret til at komme med sin opfattelse af besøget, men hun skal da slet ikke kommentere på anmeldelser af andre GP'er, uanset om det er for at "forsvare" den pågældende eller ej. I det her tilfælde, er det slet ikke nødvendigt at forsvare Brit, hun får jo generelt positive anmeldelser.

Jeg synes stadig, Staplers indlæg er helt på sin plads i denne tråd, og der er ingen grund til at fare helt op det mørkerøde felt af den tilrettevisning.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.