TheLion 725 Skrevet 13. August, 2023 (edited) YNWA skrev, 1 time siden: (…) Jeg har selv undret mig over hvor mange piger der tilbyder sex uden. (…) Af dem hvor det fremgår tror jeg ikke, at det er så mange. Det andet har jeg som sagt ikke – nok faktisk aldrig hørt om. YNWA skrev, 1 time siden: (…) Det er decideret uansvarligt, og derfor er mit aktivitetsniveau i den ellers dejlige branche også nedadgående og jeg besøger kun piger hvor jeg ved at der ikke tilbydes uden uanset pris eller lovning om tavshed. (…) Hmm… Som nævnt ved jeg fra andre tråde, at mange klienter ikke gør det. Jeg gør det heller selv. Men altså så er der vel heller ikke grund til at stille det så hårdt op, at det er decideret uansvarligt. Nogle synes jo, at det er noget for dem – jeg tror bare ikke, at det er hovedparten af klienterne. YNWA skrev, 1 time siden: (…) Det er trist at mit køn haster efter de piger der tilbyder uden. Synes vi alle har et ansvar, men vi er jo forskellige og ser ikke ens på den slags. (…) Igen jeg ved ikke hvor den påstand kommer fra, men mange tidligere tråde og også kommentarer her i tråden om emnet indikerer noget helt andet? Jeg tror for øvrigt roligt, at du kan besøge andre piger end kun Jennifer, der da helt sikkert ja virker som en skøn pige Redigeret 13. August, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 994 Skrevet 13. August, 2023 Tja, i så fald må jeg jo være en af dem der deltager i bedrageriet. Personligt har jeg ved flere tilfælde oplevet at få sex uden kondom af piger der ellers reklamerer med kun at sælge sex med kondom. Fælles for disse tilfælde er at jeg ikke selv har efterspurgt det, det har ikke kostet ekstra og at kemien har været helt i top. Det kunne jeg ikke finde på at fortælle videre, på samme måde som jeg ikke kunne finde på at fortælle det videre hvis jeg har fået rabat - hvilket også er sket. Det kunne jeg ikke finde på af flere årsager. For det første ønsker jeg ikke at miste "rettigheden" til de fordele jeg måtte have fået og for det andet synes jeg ikke jeg kan være det bekendt over for pigen at hun skal bombarderes med beskeder fra mænd der ønsker de samme fordele når det ikke er noget hun giver til hvem som helst. Personligt ser jeg det ikke som et bedrag af nogen art at en pige ikke reklamere med at hun til tider har ubeskyttet sex. TheLion skrev, for 2 timer siden: Som sagt tror jeg i hvert fald ikke, det er noget, der foregår i de “dyrere” prisklasser. Erfaring fortæller mig at det sker i alle prisklasser. YNWA skrev, for 1 time siden: Det er trist at mit køn haster efter de piger der tilbyder uden. Synes vi alle har et ansvar, men vi er jo forskellige og ser ikke ens på den slags. Jeg er en af dem der helt klart foretrækker sex uden kondom - også med glædespigerne. Hvorfor er det trist, hvis jeg må spørge? Jeg mener bestemt også at jeg tager mit ansvar alvorligt, men mit ansvar er over for mig selv og min sexpartner. Derfor bliver jeg selvfølgelig jævnligt testet og besøger ikke en ny pige efter jeg har haft ubeskyttet sex og jeg har fået en negativ test. Heller ikke selvom den nye pige trækker et kondom på mig. Det gør jeg både for ikke selv at rende rundt med en eventuel sygdom, men også for ikke at smitte andre med den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1466 Skrevet 13. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Tror jeg flere steder skriver at jeg er forarget.. Og ikke forstår jeres prioritering. Tror du kan være lige så forarget over “bedraget” som du lyster. Jeg er selv fortaler for ærlighed. Men at forstå mændene gør som de gør forstår jeg godt. Hvis en pige ikke er som beskrevet, uægte billeder etc. Får de ikke hvad de ønskede. Hvis det lykkes at få uden kondom, til trods for der er annonceret med sikker sex, så fik de hvad de ønskede. Begynder de at “sladre” om det, får de det nok aldrig igen. Hvis en pige skulle være ærlig om muligheden for særligt udvalgte. Kan hun ligeså godt skifte til kun uden kondom. For så kommer sikker sex kunderne ikke. Og det er jo sikkert ikke det hun ønsker. Så at forstå det er for mig let. Om det er moralsk korrekt, er en anden snak. Hvad du vil opnå med dit indlæg, forstår jeg til gengæld ikke. Skabe en masse ballade, få en masse piger i problemer, og derved selv få flere at sikker sex kunderne?? Siger ikke dette for at fornærme dig. Men tror ikke dit indlæg ændrer noget fremadrettet. Så formålet kan jeg ærligt ikke se. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 13. August, 2023 (edited) SweettieDK skrev, for 46 minutter siden: Hvad du vil opnå med dit indlæg, forstår jeg til gengæld ikke. Jeg synes ikke kun man skal komme med sin holdning til ting man kan ændre ved.. Generelt stiller jeg mig undrende over for mange ting og kan så spørge herinde og nogen gange få svar, andre gange bare en god debat.. Igen påpeger jeg, at jeg synes, folk skal gøre lige præcis som de ønsker, også selvom jeg synes der skal var ærlighed omkring det. Nu har nogle i tråden - af hankøn - også givet udtryk for at de ikke stoler på piger der siger alt er med kondom eller at de ville fravælge piger der tilbyder uden.. Når de så vælger ud fra et falsk grundlag så synes jeg ikke det er okay og så forstår jeg godt at man betvivler ærligheden i branchen.. Igen så påpeger jeg at "de særlig udvalgte" i lang udstrækning virker som "dem der spurgte".. Så ja helt grundlæggende undrede jeg mig over hvilke moralske grunde man havde der kunne lovliggøre det moralske svig.. Fra gæsternes side af.. Om det bare er rent ud egoisme eller om der lå noget andet og mere bag.. Derfor ligger tråden i generel debat og ikke "løsningsforslag til verdensfred" eller andet tosset.. Jeg tror de fleste sikkersexgæster herinde kender min holdning til emnet lige såvel som dem der ønsker usikker sex så jeg tror nu ikke det gør noget særligt ved min forretning.. Begyndte jeg at tilbyde ting uden så ville det kllllaaaaart påvirke min forretning i positiv retning bare udfra de henvendelser jeg modtager hver gang jeg er på vagt at bedømme.. Det er sjældent jeg gør noget fordi det tiltaler andre når det kommer til min forretning eller mine holdninger.. Jeg ved jo godt at jeg bliver valgt fra mere end til med min sikker sex politik men derfor påpeger jeg det stadig kraftigt i min annonce.. Redigeret 13. August, 2023 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 994 Skrevet 13. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Igen så påpeger jeg at "de særlig udvalgte" i lang udstrækning virker som "dem der spurgte".. For nogle piger er det sikkert sådan. For andre er jeg ikke i tvivl om at det virkeligt kun er for nogle særligt udvalgte. Sådan er mennesker forskellige. JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Så ja helt grundlæggende undrede jeg mig over hvilke moralske grunde man havde der kunne lovliggøre det moralske svig.. Fra gæsternes side af.. Om det bare er rent ud egoisme eller om der lå noget andet og mere bag.. For mit vedkommende ser jeg det overhovedet ikke som et moralsk svig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 108 Skrevet 13. August, 2023 B70 skrev, for 1 time siden: Og hvordan kan du være 100 procent sikker når du vælger at besøge en gp ? Læs hvad jeg skriver: Jeg har aldrig besøgt en der åbenlyst tilbyder det. Jeg har ikke skrevet noget om 100% sikkerhed for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 108 Skrevet 13. August, 2023 Eventyrmanden skrev, 1 time siden: Tja, i så fald må jeg jo være en af dem der deltager i bedrageriet. Personligt har jeg ved flere tilfælde oplevet at få sex uden kondom af piger der ellers reklamerer med kun at sælge sex med kondom. Fælles for disse tilfælde er at jeg ikke selv har efterspurgt det, det har ikke kostet ekstra og at kemien har været helt i top. Det kunne jeg ikke finde på at fortælle videre, på samme måde som jeg ikke kunne finde på at fortælle det videre hvis jeg har fået rabat - hvilket også er sket. Det kunne jeg ikke finde på af flere årsager. For det første ønsker jeg ikke at miste "rettigheden" til de fordele jeg måtte have fået og for det andet synes jeg ikke jeg kan være det bekendt over for pigen at hun skal bombarderes med beskeder fra mænd der ønsker de samme fordele når det ikke er noget hun giver til hvem som helst. Personligt ser jeg det ikke som et bedrag af nogen art at en pige ikke reklamere med at hun til tider har ubeskyttet sex. Erfaring fortæller mig at det sker i alle prisklasser. Jeg er en af dem der helt klart foretrækker sex uden kondom - også med glædespigerne. Hvorfor er det trist, hvis jeg må spørge? Jeg mener bestemt også at jeg tager mit ansvar alvorligt, men mit ansvar er over for mig selv og min sexpartner. Derfor bliver jeg selvfølgelig jævnligt testet og besøger ikke en ny pige efter jeg har haft ubeskyttet sex og jeg har fået en negativ test. Heller ikke selvom den nye pige trækker et kondom på mig. Det gør jeg både for ikke selv at rende rundt med en eventuel sygdom, men også for ikke at smitte andre med den. Vi er bare ikke enige i hvad der er rigtigt og forkert. Fair nok… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 13. August, 2023 Det fine ved TS er at hun pinpointer hvad det virkelig drejer sig om; vi kan aldrig nogensinde vide. Name of the game. Måske stoler jeg på Jennifer, måske stoler jeg på en eller anden thai. Alligevel har jeg mere end en gang fået smagt på nogen anden mands sæd uden at jeg ønskede det - ved thai og andre. Og - det anerkendes - har jeg nogle (eller mange) gange fået det jeg den gang troede ingen anden fik. Jeg har knaldet nogle danske piger uden kondom, der absolut ikke nogensinde og ever ville knalde uden. Det samme med nogle thai´er. Det er bare sådan det er. Ingen kan vide. Og i som tror i har styr på det - think again. Nu er jeg ikke særligt sædforskrækket, men vil man være sikker så skal man ikke slikke en GP og absolut ikke knalde uden. Sådan er det bare. På den anden side; hvis vi kunne købe vores sexoplevelser på Coop (hader dem i øvrigt for det med Irma), med kontrol og varedeklaration og det hele - så tror jeg at mange med mig havde stået af. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 108 Skrevet 13. August, 2023 TheLion skrev, for 1 time siden: Af dem hvor det fremgår tror jeg ikke, at det er så mange. Det andet har jeg som sagt ikke – nok faktisk aldrig hørt om. Hmm… Som nævnt ved jeg fra andre tråde, at mange klienter ikke gør det. Jeg gør det heller selv. Men altså så er der vel heller ikke grund til at stille det så hårdt op, at det er decideret uansvarligt. Nogle synes jo, at det er noget for dem – jeg tror bare ikke, at det er hovedparten af klienterne. Igen jeg ved ikke hvor den påstand kommer fra, men mange tidligere tråde og også kommentarer her i tråden om emnet indikerer noget helt andet? Jeg tror for øvrigt roligt, at du kan besøge andre piger end kun Jennifer, der da helt sikkert ja virker som en skøn pige Helt enig i at jeg kan besøge andre piger end Jennifer, og det gør jeg også. Har nok bare indskrænket søgefeltet… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1466 Skrevet 13. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 48 minutter siden: Så ja helt grundlæggende undrede jeg mig over hvilke moralske grunde man havde der kunne lovliggøre det moralske svig Der er nok ikke så meget moral involveret mest lyst og liderlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 725 Skrevet 13. August, 2023 (edited) Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden: (…) Personligt har jeg ved flere tilfælde oplevet at få sex uden kondom af piger der ellers reklamerer med kun at sælge sex med kondom. Fælles for disse tilfælde er at jeg ikke selv har efterspurgt det, det har ikke kostet ekstra og at kemien har været helt i top. Det kunne jeg ikke finde på at fortælle videre, på samme måde som jeg ikke kunne finde på at fortælle det videre hvis jeg har fået rabat - hvilket også er sket. (…) Erfaring fortæller mig at det sker i alle prisklasser. (…) Jeg er nødt til at gøre det klart endnu engang, at det aldrig er noget jeg har hørt om. Især ikke i de “dyrere” prisklasser, hvor mange af pigerne decideret finder det ubehageligt at blive spurgt om. Det er lidt ligesom at regne med at få sex på en prominent stripklub. Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden: (…) Jeg er en af dem der helt klart foretrækker sex uden kondom - også med glædespigerne. Hvorfor er det trist, hvis jeg må spørge? (…) Nu det ikke mig, der har skrevet det, som du svarer på her. Jeg synes personligt, at @YNWA’s indlæg blev lidt for meget. Jeg har ikke og ville ikke selv bruge ord som “trist” i den sammenhæng. Jeg vil hellere selv sige det sådan her. I mange tråde fremgår det, at mange klienter foretrækker, at have sex med kondom med GP’er. Det er der som nævnt mange årsager til. Der bliver bl.a. nævnt kønssygdomme og spørgsmålet om, at hvis en pige gør det med en klient, ja, hvad kunne det så ikke betyde? Man kunne også nævne mere. For mig personligt ville det både handle om det og at holde et GP-besøg adskilt fra det private. Nogen klienter gør det med GP’er, der tydeligt udbyder det, men det er ikke mange. JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: (…) Så ja helt grundlæggende undrede jeg mig over hvilke moralske grunde man havde der kunne lovliggøre det moralske svig.. Fra gæsternes side af.. Om det bare er rent ud egoisme eller om der lå noget andet og mere bag.. Derfor ligger tråden i generel debat og ikke "løsningsforslag til verdensfred" eller andet tosset.. (…) Nu bliver der nævnt moral/moralske grunde. Jeg tror, måske at det kan ende med at blive lidt for frelst? Samtidig er jeg endnu engang nødt til at understrege, at jeg aldrig har hørt om nogle GP’er der ville udbyde sex uden kondom i det skjulte. Især ikke i det dyrere prisleje. Det kunne undergrave deres forretning, hvis det slap ud, og mange piger gør udtrykkeligt det klart, at de ikke ønsker det i deres annoncetekster – både udenlandske og danske. Endelig vil jeg gerne slå fast, at der helt sikkert også er nogen, der efterspørger det. Og så er det jo sådan. Det er der også nogen, der gør. Mange gør det bare ikke /TheLion Redigeret 13. August, 2023 af TheLion Korrektur mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 994 Skrevet 13. August, 2023 TheLion skrev, for 8 minutter siden: Jeg er nødt til at gøre det klart endnu engang, at det aldrig er noget jeg har hørt om. Især ikke i de “dyrere” prisklasser, hvor mange af pigerne decideret finder det ubehageligt at blive spurgt om. Det er lidt ligesom at regne med at få sex på en prominent stripklub. Det er modtaget at du aldrig før har hørt om det, men det har du så nu. Jeg kunne aldrig finde på at spørge efter det ved piger der skriver at det ikke er muligt i deres annoncer, men ikke desto mindre har jeg altså oplevet at få tilbuddet - også i de dyrere prisklasser. Det er bestemt heller ikke noget jeg regner med når jeg bestiller tid, men kommer tilbuddet siger jeg ikke nej. TheLion skrev, for 12 minutter siden: Nogen klienter gør det med GP’er, der tydeligt udbyder det, men det er ikke mange. Jeg tror det er flere end man regner med, det er måske bare ikke alle der reklamerer med det på samme måde som jeg gør. Der er også langt flere der går til glædespigerne end siden her giver udtryk for tror jeg. TheLion skrev, for 14 minutter siden: Samtidig er jeg endnu engang nødt til at understrege, at jeg aldrig har hørt om nogle GP’er der ville udbyde sex uden kondom i det skjulte. Især ikke i det dyrere prisleje. Det kunne undergrave deres forretning, hvis det slap ud Jeg tror nu næppe det ville undergrave nogens forretning. Måske ville det ændre hvilke gæster en pige modtog, men jeg er slet ikke i tvivl om at der er rigeligt af kunder som jeg der hellere end gerne gør det uden kondom. Jeg betaler også ekstra for det, ved de piger der reklamerer med det og det er jeg sikker på der er mange andre der også gør - i hvert fald rigeligt til pigerne kunne opretholde deres forretning selvom de ville miste nogle kunder. De ville bare få nogle andre i den anden ende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 14. August, 2023 Eventyrmanden skrev, for 7 timer siden: Jeg tror det er flere end man regner med, det er måske bare ikke alle der reklamerer med det på samme måde som jeg gør. Der er også langt flere der går til glædespigerne end siden her giver udtryk for tror jeg. Og det tror jeg bestemt du har helt ret i faktisk.. Jeg tror på ingen måder pigernes kundekreds ville blive mindre af ærligheden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 666 Skrevet 14. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 21 timer siden: Jeg sad og surfede lidt rundt herinde her til middag og faldt over en tråd omkring noget thai klinik og hvordan der er gode chancer for at få sex uden kondom hvis man bare holder sin mund omkring det bagefter.. Hvordan kan det være okay.? Hvordan kan det være okay at man lader sine gæster slikke løs i en form for "sædhule" uden at informerer om det.? Hvordan kan i gæster være okay med det.? Ville i selv nyde at vide at 80% af de fissesafter i slubrer i jer er 5 andre mænds sæd.? Jeg ved godt nogle mænd tænder på det og det skal de også virkelig bare have lov til - på et informeret grundlag - ligesom man skal kunne undgår det hvis man ikke ønsker det.. Meeeeen hvis bare en klinikpige pynter på sin alder så skal i nok pointerer det.. Jeg har svært ved at forstår jeres prioriteringer nogen gange sådan ærligt.. Jeg tror nok at det uden kondom er mere alminneligt end du aner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 400 Skrevet 14. August, 2023 (edited) Hvordan kan det undre? Der snydes og lyves med alt i denne branche. Med alder, med udseende, med billeder, med skat, med pimps (mutter er også pimp), med ydelser, med tid, med aftaler, med service, og med om der altid bruges gummi. Så stol ikke på det en gp (eller hendes pimp) siger eller skriver, før du har besøgt hende flere gange og fået opbygget en tillid. Redigeret 14. August, 2023 af wag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 396 Skrevet 15. August, 2023 Det er sgu øv at prostitutionsmiljøet ikke er et anderkendt erhverv på lige fod med tatoveringsfaget. Uden om diskussionen om det hav af sorte penge som der bliver tjent i begge brancher, så vil det da være fedt med en form for certifikat som minimum fortæller at hun lader sig teste med jævne mellemrum. Selvfølgelig har jeg som mand et medansvar om at bede om en regnfrakke til lillemanden, men det havde sgu også være fedt at blive oplyst om, at hos den pågældende glædespige er der mindre chance for at få herpes, klamydia etc. end hos thaiklinikken som lader sig bolle 5 gange om dagen uden kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1137 Skrevet 15. August, 2023 JenniferRomantica skrev, den 13.8.2023 at 14:00: Jeg har ikke (ubeskyttet) sex op til den uge hvor jeg arbejder.. Så nemt er det løst.. Bare fordi sex er lettilgængelig så er vi stadig nogen der formår at beherske os.. Altså ud fra din vagtplan (nyeste) arbejder du flere dage i træk, hvorefter du har 6 dages pause og arbejder flere dage igen. Oveni det har du vel også det røde smatværk engang imellem. Det giver godt nok ikke mange muligheder for fyren derhjemme hvis det er uden gummi? Jeg siger ikke du lyver, meeeen køber den ikke helt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 15. August, 2023 MrLovaLova skrev, for 3 minutter siden: Oveni det har du vel også det røde smatværk engang imellem. Det behøver ikke være en hindring for sex….. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 226 Skrevet 15. August, 2023 Liv skrev, for 2 timer siden: Det behøver ikke være en hindring for sex….. Bestemt ikke. Dog plejer jeg at afstå fra cunnilingus i den situation. Ofte er konen mere tændt i samme periode. Kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 15. August, 2023 (edited) MrLovaLova skrev, for 2 timer siden: Altså ud fra din vagtplan (nyeste) arbejder du flere dage i træk, hvorefter du har 6 dages pause og arbejder flere dage igen. Oveni det har du vel også det røde smatværk engang imellem. Det giver godt nok ikke mange muligheder for fyren derhjemme hvis det er uden gummi? Jeg siger ikke du lyver, meeeen køber den ikke helt Normalt har jeg vagter 5 dage i træk (man-fre) og så holder jeg fri og tager måske en fredag i ugen efter.. Så har jeg så fri hele 3 uger faktisk inden jeg tager på job igen.. Jeg holder samtidig ikke pause med mine p-piller hvilket betyder min mens ikke kommer.. Du har overhoved INGEN kendskab til mit sexliv i det hele taget så at du på den måde insinuerer at jeg lyver virker utrolig uintelligent må jeg indrømme.. Min sidste vagt var d. 10 august og min næste vagt er først igen d. 4 september.. Det giver efter mine beregninger 17 dage alene i den periode hvor jeg kan knalde løs med kæresten og så stadig holde en uges pause fra ubeskyttet sex.. 18 hvis man tager den 10'ende efter min vagt med.. Så din "fremsjussede" udregning tror jeg du skal arbejde lidt med.. Redigeret 15. August, 2023 af JenniferRomantica 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 15. August, 2023 Sex er jo der hvor mennesket har et frirum til at være og agere som det dyr vi inderst inde er. Så lige meget hvor pæn og ordentlig man er på overfladen og hvor kontrolleret ens liv og adfærd er så er og bliver sex noget der lægger op til det dyriske i os. Og dyr bruger ikke kondom eller beskytter sig. Det er primitive kræfter der er i spil og ubeskyttet sex er primitivt men forstårligt nok når man ser det gennem lidt kyniske briller. Sex er jo ikke " fornuftigt " i sin natur . Sex er vores kanal til vores primale instinkter. Jeg taler selvfølgelig ikke for at dyrke ubeskyttet sex men jeg prøver bare at fremføre hvorfor det sker så tit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 226 Skrevet 16. August, 2023 Den lille frøken skrev, for 15 timer siden: Sex er jo der hvor mennesket har et frirum til at være og agere som det dyr vi inderst inde er. Så lige meget hvor pæn og ordentlig man er på overfladen og hvor kontrolleret ens liv og adfærd er så er og bliver sex noget der lægger op til det dyriske i os. Og dyr bruger ikke kondom eller beskytter sig. Det er primitive kræfter der er i spil og ubeskyttet sex er primitivt men forstårligt nok når man ser det gennem lidt kyniske briller. Sex er jo ikke " fornuftigt " i sin natur . Sex er vores kanal til vores primale instinkter. Jeg taler selvfølgelig ikke for at dyrke ubeskyttet sex men jeg prøver bare at fremføre hvorfor det sker så tit. Sex er sådan set helt "fornuftig" i sin natur, for ude sex ville "dyrearten menneske" være uddød som et kikset genetisk forsøg for måske 1 million år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 16. August, 2023 (edited) Dristige skrev, for 51 minutter siden: Sex er sådan set helt "fornuftig" i sin natur, for ude sex ville "dyrearten menneske" være uddød som et kikset genetisk forsøg for måske 1 million år siden. Jovist. Men så skal man kun knalde for at producere afkom. Eller ved nærmere eftertanke: Naturens fornuft ( videreførelse af racen ) overgår og vinder over al anden fornuft. ( beskyttelse mod sygdomme ) Naturligvis på det ubevidste og instinktive plan. For det er vel de færreste sex kunder der med går til gp med bevidst intention om at producere afkom. Redigeret 16. August, 2023 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 17. August, 2023 ErnstOle skrev, den 13.8.2023 at 14:21: At en pige tilkendegiver kun at tilbyde seksuelle ydelser med kondom er ingen garanti for, at hun ikke tilbyder uden kondom til visse kunder og/eller dyrker ubeskyttet sex i det private. Præcis. Har besøgt flere der højt og helligt skriver “sex kun med kondom dont ask without”. Når man så besøger dem fx anden gang så sætter de sig op og rider uden. Flere har jeg oplevet når de vasker pikken som forberedelse kigger grundigt og så enkelte gange så tilbyder de uden. Igen det er kvinder der højt og helligt skriver kun med kondom. Så det eneste du kan være sikker på, er at du ikke kan være sikker …. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 437 Skrevet 22. August, 2023 TheLion skrev, den 13.8.2023 at 22:57: Jeg er nødt til at gøre det klart endnu engang, at det aldrig er noget jeg har hørt om. Især ikke i de “dyrere” prisklasser, hvor mange af pigerne decideret finder det ubehageligt at blive spurgt om. Det er lidt ligesom at regne med at få sex på en prominent stripklub. Nu det ikke mig, der har skrevet det, som du svarer på her. Jeg synes personligt, at @YNWA’s indlæg blev lidt for meget. Jeg har ikke og ville ikke selv bruge ord som “trist” i den sammenhæng. Jeg vil hellere selv sige det sådan her. I mange tråde fremgår det, at mange klienter foretrækker, at have sex med kondom med GP’er. Det er der som nævnt mange årsager til. Der bliver bl.a. nævnt kønssygdomme og spørgsmålet om, at hvis en pige gør det med en klient, ja, hvad kunne det så ikke betyde? Man kunne også nævne mere. For mig personligt ville det både handle om det og at holde et GP-besøg adskilt fra det private. Nogen klienter gør det med GP’er, der tydeligt udbyder det, men det er ikke mange. Nu bliver der nævnt moral/moralske grunde. Jeg tror, måske at det kan ende med at blive lidt for frelst? Samtidig er jeg endnu engang nødt til at understrege, at jeg aldrig har hørt om nogle GP’er der ville udbyde sex uden kondom i det skjulte. Især ikke i det dyrere prisleje. Det kunne undergrave deres forretning, hvis det slap ud, og mange piger gør udtrykkeligt det klart, at de ikke ønsker det i deres annoncetekster – både udenlandske og danske. Endelig vil jeg gerne slå fast, at der helt sikkert også er nogen, der efterspørger det. Og så er det jo sådan. Det er der også nogen, der gør. Mange gør det bare ikke /TheLion Min erfarenhet är precis den motsatta – det är i synnerhet med svenska, danska och finska GP i den dyrare prisklassen som jag har knullat utan kondom! Kanske inte alltid första gången, men i stort sett alltid vid återkommande besök. Och en del av dessa tjejer (piger) annonserar uttryckligen att sex utan kondom är uteslutet och de kan med emfas i inlägg på olika fora skriva att sex utan kondom är otänkbart! Vidare så är min erfarenhet med GP:er i den dyrare prisklassen att jag inte har behövt betala något extra för att knulla utan, däremot har det ofta med billigare flickor (piger) kostat 500 kr eller 50 € extra att få fylla deras fitta med min sperma. Men behöver inte betyda att ditt påstående är falskt – det som många GP:er är experter på är att läsa av oss kunder. De som skulle bli rädda (bange) och springa (løbe) ut genom dörren om de bleve erbjudna kondomlöst sex blir helt enkelt inte erbjudna det! I efterhand har jag insett att tidigare har olika GP mycket subtilt sonderat min inställning till kondom eller inte, men jag var då ganska ny och oerfaren som sexköpare så jag förstod helt enkelt inte och då jag trodde att kondom var obligatoriskt så visade jag inte heller några signaler på att jag var intresserad av att knulla utan. Nu på äldre dagar så kan det vara tvärtom – GP:n frågar helt enkelt inte om jag vill använda kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg