Hop til indhold
JenniferRomantica

Når gæsterne deltager i bedraget

Recommended Posts

Jeg sad og surfede lidt rundt herinde her til middag og faldt over en tråd omkring noget thai klinik og hvordan der er gode chancer for at få sex uden kondom hvis man bare holder sin mund omkring det bagefter.. 

Hvordan kan det være okay.? Hvordan kan det være okay at man lader sine gæster slikke løs i en form for "sædhule" uden at informerer om det.? Hvordan kan i gæster være okay med det.? Ville i selv nyde at vide at 80% af de fissesafter i slubrer i jer er 5 andre mænds sæd.? Jeg ved godt nogle mænd tænder på det og det skal de også virkelig bare have lov til - på et informeret grundlag - ligesom man skal kunne undgår det hvis man ikke ønsker det..

Meeeeen hvis bare en klinikpige pynter på sin alder så skal i nok pointerer det:wacko::lol:.. Jeg har svært ved at forstår jeres prioriteringer nogen gange sådan ærligt.. 

• Synes godt om 18
  • Tak 9
  • Haha 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Hvordan kan i gæster være okay med det.? Ville i selv nyde at vide at 80% af de fissesafter i slubrer i jer er 5 andre mænds sæd.?

jeg er sikker på at alle gæster ved at de ikke er den eneste der får sex uden kondom med pigen . også selvom pigen ikke reklamere med det eller man får det fordi man er stamkunde

så det ER et informeret grundlag vi lyver bare for os selv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan er det nogen gange -selv om man gerne vil forstå alt -kan det være umuligt -specielt for det modsatte køn;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 6 minutter siden:

jeg er sikker på at alle gæster ved at de ikke er den eneste der får sex uden kondom med pigen . også selvom pigen ikke reklamere med det eller man får det fordi man er stamkunde

så det ER et informeret grundlag vi lyver bare for os selv

Det tror jeg simpelthen ikke på.. Der findes stadig mennesker der tror på det andre fortæller os.. Selvom det måske er naivt.. Og hvis du har en bro du gerne vil sælge mig så prøver du bare:P:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man som sexkunde vælger at slikke en GP, så ved man jo, at der er en risiko for, at der har været en eller flere før en selv. 

Blot fordi vedkommende ikke reklamerer med ubeskyttet sex/kun sex med kondom, så er det jo ikke altid sandheden.

Derudover ryger det meste af sæden jo ud igen, og mon ikke der tisses og evt. vaskes imellem kunderne. Så det med de 5 mænds sædrester osv., tyder mere på en overdrivelse, der selvfølgelig fremmer forståelsen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er vigtig information 

jeg vil ikke besøge piger der har sex uden kondom. 
Dem som har tilbudt mig det har jeg taget mit tøj og gået igen. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 9 minutter siden:

Hvis man som sexkunde vælger at slikke en GP, så ved man jo, at der er en risiko for, at der har været en eller flere før en selv. 

Blot fordi vedkommende ikke reklamerer med ubeskyttet sex/kun sex med kondom, så er det jo ikke altid sandheden.

Derudover ryger det meste af sæden jo ud igen, og mon ikke der tisses og evt. vaskes imellem kunderne. Så det med de 5 mænds sædrester osv., tyder mere på en overdrivelse, der selvfølgelig fremmer forståelsen. 

Nu kan jeg som kvinde fortælle dig at en creampie er gaven der bliver ved med at give i laaaaang tid efter.. Man skulle ikke tro det muligt men selv med bad osv har jeg prøvet at forlade en bolleven og satte mig til fest med nogle veninder flere timer efter, og har pludselig - efter et host eller nys - mærket noget vådt og klistret i mine trusser.. Ikke at jeg forventer i mænd har nogle idé omkring hvor lang tid man har sæd i sig efter sex osv men jeg kan så måske dele lidt viden.. Sæd kan, ifølge undersøgelser, overleve op til 7 dage i en kvindes skede.. Selvom der måske falder en del ud så er det stadig muligt at finde levende dna efter sæden op til 7 dage efter.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Det tror jeg simpelthen ikke på.. Der findes stadig mennesker der tror på det andre fortæller os.. Selvom det måske er naivt.. Og hvis du har en bro du gerne vil sælge mig så prøver du bare:P:lol:.. 

ingen bro , men har et Rundt Tårn i indre København jeg overvejer at sælge hvis du er interesseret .. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan jeg som kvinde fortælle dig at en creampie er gaven der bliver ved med at give i laaaaang tid efter.. Man skulle ikke tro det muligt men selv med bad osv har jeg prøvet at forlade en bolleven og satte mig til fest med nogle veninder flere timer efter, og har pludselig - efter et host eller nys - mærket noget vådt og klistret i mine trusser.. Ikke at jeg forventer i mænd har nogle idé omkring hvor lang tid man har sæd i sig efter sex osv men jeg kan så måske dele lidt viden.. Sæd kan, ifølge undersøgelser, overleve op til 7 dage i en kvindes skede.. Selvom der måske falder en del ud så er det stadig muligt at finde levende dna efter sæden op til 7 dage efter.. 

Okay, så der er også en betydelig risiko for at få andres (din bolleven/partner m.v.) sæd i munden ved at slikke dig, antager jeg.

Hvis er man så forskrækket, så skal man nok ikke gøre brug af købesex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 9 minutter siden:

ingen bro , men har et Rundt Tårn i indre København jeg overvejer at sælge hvis du er interesseret .. ;)

Og jeg har en 18 årig der er lige lovlig provokerende:lol:.. Tænker et tårn er passende og langt mere anvendelig:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 6 minutter siden:

Okay, så der er også en betydelig risiko for at få andres (din bolleven/partner m.v.) sæd i munden ved at slikke dig, antager jeg.

Hvis er man så forskrækket, så skal man nok ikke gøre brug af købesex.

Når du lige læser mit opslag virker det så som om jeg ikke har styr på sådan nogle ting så jeg ikke udsætter mine gæster for sådan en oplevelse.? 

Siger du det samme til folk der finder et hår i deres mad på restauranter.? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Når du lige læser mit opslag virker det så som om jeg ikke har styr på sådan nogle ting så jeg ikke udsætter mine gæster for sådan en oplevelse.? 

Siger du det samme til folk der finder et hår i deres mad på restauranter.? 

Du skriver bl.a., at en creampie er gaven, der bliver ved med at give, selv om du har været i bad, og at DNA fra en anden mands sæd kan findes i fissen i op til 7 dage efter.

Jeg skriver ikke, at du ikke har styr på det, men jeg tolker dit skriv som, at ved at slikke dig (og andre piger, der dyrker ubeskyttet sex med sædafgang i fissen), så er der en betydelig risiko for at få andre mænds sæd i munden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 4 minutter siden:

Du skriver bl.a., at en creampie er gaven, der bliver ved med at give, selv om du har været i bad, og at DNA fra en anden mands sæd kan findes i fissen i op til 7 dage efter.

Jeg skriver ikke, at du ikke har styr på det, men jeg tolker dit skriv som, at ved at slikke dig (og andre piger, der dyrker ubeskyttet sex med sædafgang i fissen), så er der en betydelig risiko for at få andre mænds sæd i munden.

Jeg har ikke (ubeskyttet) sex op til den uge hvor jeg arbejder.. Så nemt er det løst.. Bare fordi sex er lettilgængelig så er vi stadig nogen der formår at beherske os.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skulle måske have tilføjet ansvarsfraskrivelse og rationalisering til den uskønne pærevælling.

At nogen føler at angreb er det bedste forsvar, viser måske at der er lidt dårlig samvittighed.

Redigeret af Chocholade

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke (ubeskyttet) sex op til den uge hvor jeg arbejder.. Så nemt er det løst.. Bare fordi sex er lettilgængelig så er vi stadig nogen der formår at beherske os.. 

Okay. Men dit skriv gælder altså alle piger, der sælger (oral)sex og har ubeskyttet sex (privat/erhvervsmæssigt) ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Bare fordi sex er lettilgængelig så er vi stadig nogen der formår at beherske os.

!!! Den lader vi lige stå et øjeblik. Også selvom jeg godt ved, at du arbejder færre end syv dage om måneden, travle eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 53 minutter siden:

faldt over en tråd omkring noget thai klinik og hvordan der er gode chancer for at få sex uden kondom hvis man bare holder sin mund omkring det bagefter.. 

Hvordan kan det være okay.?

Du har sikkert i samme tråd også læst et par argumenter, har du ikke? Ikke alle piger har samme menukort overfor alle gæster, og fordi nogen gæster får lov til noget, er det ikke ensbetydende med, at pigen ønsker, at alle mænd får det. Det er sådan set lige meget, om det er sex med eller uden kondom, massage med eller uden ekstraydelser, fransk med eller uden kondom osv. Det er også lige meget, om det er thaipiger eller GPer, for nogle tilbyder lidt ekstra til nogen i begge segmenter.

Beklager, @JenniferRomantica, men det virker lidt som om, at du er ude og fremme din egen sag her. Du plejer ellers at være ganske rummelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 4 minutter siden:

Okay. Men dit skriv gælder altså alle piger, der sælger (oral)sex og har ubeskyttet sex (privat/erhvervsmæssigt) ?

Jeg tror kun jeg skriver "jeg" sådan pointeret.. Jeg skriver kun på mine egne vegne.. Det handler om min overraskelse over hvor villige nogle af jer gæster er til at være behjælpelige med forskellige "bedragerier" men sådan noget som 5 år til alderen det kan hyle jer helt ud af den og er klart noget i vælger at skrive i jeres anmeldelser.. Men at i fik lov til at tømme jeres sæd i pigen øjeblikke inden jeres "med brødre" kommer der klapper i, I som en østers.. Nogle ville føle sig med røvrendt over den klat i leverer i hans mund bagefter end at i ikke lige nævnte at pigen var 30 og ikke 25..

Del dette indlæg

Link til indlæg
niskanen skrev, for 6 minutter siden:

Og af den grund holder jeg mig til de piger, der udelukkende tilbyder ydelser med kondom.

At en pige tilkendegiver kun at tilbyde seksuelle ydelser med kondom er ingen garanti for, at hun ikke tilbyder uden kondom til visse kunder og/eller dyrker ubeskyttet sex i det private.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Det handler om min overraskelse over hvor villige nogle af jer gæster er til at være behjælpelige med forskellige "bedragerier" men sådan noget som 5 år til alderen det kan hyle jer helt ud af den og er klart noget i vælger at skrive i jeres anmeldelser.

Er det en fair sammenligning? Jeg synes, at det er ok at være diskret, når man får ydelser, som ikke fremgår nogen steder. Hvis GPen i sin annonce selv fremfører en alder, som måske, måske ikke passer, er det da ikke bedrag at nævne i en anmeldelse, at man vurderer hendes alder til noget andet. Eller synes du noget andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Du har sikkert i samme tråd også læst et par argumenter, har du ikke? Ikke alle piger har samme menukort overfor alle gæster, og fordi nogen gæster får lov til noget, er det ikke ensbetydende med, at pigen ønsker, at alle mænd får det. Det er sådan set lige meget, om det er sex med eller uden kondom, massage med eller uden ekstraydelser, fransk med eller uden kondom osv. Det er også lige meget, om det er thaipiger eller GPer, for nogle tilbyder lidt ekstra til nogen i begge segmenter.

Beklager, @JenniferRomantica, men det virker lidt som om, at du er ude og fremme din egen sag her. Du plejer ellers at være ganske rummelig.

Jeg har skam læst begrundelserne.. Jeg finder dem bare ikke gyldige.. Eller I hvertfald ikke fyldestgørende nok.. 

Opslaget kommer af overraskelse.. Forargelse over jer gæsters adfærd og har egentlig ikke så meget at gøre med pigernes adfærd eller hvorvidt de burde tilbyde enten det ene eller andet til hvem og hvorfor.. Dog mener jeg at man altid bør være så ærlig som mulig overfor alle mennesker der støder på "ens vej i livet" især når det er noget der kan påvirke deres ønske om at "støde på din vej".. 

Jeg har et eksempel fra det virkelige liv

Jeg er til single fest i en gruppe hvor alle generelt ved hvad jeg arbejder med så da en mandlig gæst antaster mig til festen og spørger hvad jeg laver til daglig siger jeg, for sjov, og fordi jeg regnede med han vidste sandheden, at jeg var russisk spion, men at jeg ikke kunne fortælle ham mere uden at jeg ville være nødt til at slår ham ihjel.. Han griner og vi har det sjovt resten at aftenen.. Næste uge vil han besøge mig og jeg skriver til ham "bare lige for at alt er på det rene så er det der russisk spion nok nærmere sexsælger end spionering men du er mere end velkommen stadig" 

Jeg vidste det havde potentialet for at være en dealbreaker og derfor var han nødt til at vide det.. 

Et andet eksempel kunne være det at jeg tilbyder vaginal fisting.. Det står åbent i min annonce selvom det nok få nogle til at fravælge mig fordi de tænker de evt ikke ville kunne mærke noget under sex.. Men jeg mener at alle bør købe mine ydelser på et informeret grundlag.. Det kan ske at der lige en time inden dig har været en mandehånd oppe i skattekammeret så hvis der bliver fundet en guldring er der findeløn:lol:.. 

Når i mænder så skriver en anmeldelse hvor i udelukker ting hvordan fulan skal man så kunne danne sig et ærligt billede af jeres oplevelse.? Sådan noget som sex uden beskyttelse er noget der automatisk ændre utrolig meget på oplevelsen for begge parter.. Men ja jeg synes da klart også det er dårlig kundeservice fra pigernes side af.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 13 minutter siden:

Er det en fair sammenligning? Jeg synes, at det er ok at være diskret, når man får ydelser, som ikke fremgår nogen steder. Hvis GPen i sin annonce selv fremfører en alder, som måske, måske ikke passer, er det da ikke bedrag at nævne i en anmeldelse, at man vurderer hendes alder til noget andet. Eller synes du noget andet?

Når jeg læser i trådene er det jo ikke et fåtal af gæsterne der har fået noget uden.. I de tråde hvor det ender ud i debatter er det jo størstedelen der har fået det uden.. Det virker derfor på mig som om at de "få udvalgte" er lig med "dem der spurgte".. Og dem der ikke spurgte var dem der ikke fik uden.. De har som regel ikke spurgt fordi de finder sex uden uforsvarligt og de burde blive informeret om at risikoen for at få en klat i munden er der.. 

Jeg synes bestemt ikke det er bedrageri at nævne det.. Jeg synes det er bedrageri at ikke nævne at oplevelsen blev påvirket af sex uden kondom eller blow uden kondom.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 22 minutter siden:

At en pige tilkendegiver kun at tilbyde seksuelle ydelser med kondom er ingen garanti for, at hun ikke tilbyder uden kondom til visse kunder og/eller dyrker ubeskyttet sex i det private.

Det jo netop det jeg prøver at pointerer at i gæster deltager i den tildækning der foregår.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...