Hop til indhold

Danske GP vs Udenlandske GP

Featured Replies

Skrevet
Møffe skrev, for 8 minutter siden:

Og det hele drejer sig om PENGE og big business i en grad de fleste aldrig kommer til at fatte... Og det leger jeg, at jeg ikke ved, når jeg er på besøg hos en pige -hvis hun/noget så minder mig om det -kan jeg ligeså godt gå igen...  

Jøsses .

Det vil sige at du lukker øjnene og glemmer at den udkårede muligvis er handlet og ikke gør det af egen fri vilje. Det er jo big business ik. 
Mon ikke mange køber tænker sådan!

Det er virkelig en grim viden men meget nyttig for at forstå jer der køber udenlandske piger. 

• Svar 100
  • Visninger 10.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg vil sige at jeg tit tænker "med alt ekstra ydelser så prisen den samme som min", meeeeen så det med kondom altid ved mig.. Det gæsterne betaler for er jo noget ekstra som jeg ikke tilbyder, som hv

• Det giver jeg dig helt ret i. Her skal lysten komme først og dernæst pengene til at forsøde vores tilværelse. Jeg tror at mange af de unge piger som ikke længer ses i erhvervet de bliver forsørge

• Jeg skriver mange og ikke alle .  Nej mener nu ikke jeg hverken er naiv eller render rundt med skyklapper på efter at have været i branchen i snart 15 år.  Jeg ved af erfaring i det virkelige liv

Postede billeder

Skrevet
Møffe skrev, for 6 minutter siden:

Og det hele drejer sig om PENGE og big business i en grad de fleste aldrig kommer til at fatte...

Ved ikke lige hvad det er du mener jeg ikke fatter. Synes jeg gentagende gange har skrevet. De er grænseløse, tager imod både rat og kravl, får ikke lov af alfons til at sige nej. For det hele handler om PENGE. 
Og at de så samtidig i ufatteligt mange tilfælde lykkes med at scamme mændene. Med falske, billeder, falske løfter mm er jo kun godt for dem og trist for jer. 
Der kommer jeg så netop ikke til at forstå den store opbakning til de udenlandske. Men igen alle må vælge som de har lyst til. 
Men har tænkt siden min skriv igår. Hvis man oveni den pris de tager (med tillægsydelser), skal lægge alle de penge der går til de mere uheldige oplevelser. Og så regner gennemsnittet ud så tænker jeg faktisk den gode sex. I sidste ende har været meget dyr at finde. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 34 minutter siden:

Jøsses .

Det vil sige at du lukker øjnene og glemmer at den udkårede muligvis er handlet og ikke gør det af egen fri vilje. Det er jo big business ik. 
Mon ikke mange køber tænker sådan!

Det er virkelig en grim viden men meget nyttig for at forstå jer der køber udenlandske piger. 

Enig og vil tilføje der tegner sig et billede af mange mænd vil ha nikkedukkerne som de kan overtale til næsten alt. Hvor de kan bruge pigen præcist som de lyster. Hvor alt helst skal være tilladt og kunne gennemføres uden brok. 
Fordi de jo betaler for det. Begynder da lidt at frygte det er derfor de savner de helt unge piger, som endnu ikke kender egne grænser, som måske ikke får sagt fra og sat sig i respekt. Som kan modelleres til at sælge sig selv på præcis den ønskede måde. 
De efterspørger større udbud, og erkender på den måde behovet for at det findes GP’er. Men det skal helst foregå på deres præmisser. 

Men heldigvis er der også en kundegruppe til os modne kvinder. Mænd som tænker lige dele med pik og fornuft. Som respekterer os for netop det vi laver. 
Så længe jeg har kunder nok og selv synes det er sjovt bliver jeg i branchen. 
Og faktisk tænker jeg selv den dag det kun måtte være et par stykker som vil netop mig. Så skal de da ha lov. Om jeg igen en dag skal have det som hobby ved siden af et andet job, så vil jeg stadig hygge med de som ønsker netop mig. Fordi det er drevet af lysten. Min egen sexlysten. Lysten til at møde søde rare mennesker, lysten til at se dem blive glade og gå herfra med et smil. 

Som jeg ofte har sagt når mine familie har stillet sig uforstående overfor mit valg. Jeg var inde og ville fremadrettet være sammen med mange mænd uanset hvad. Den eneste forskel er om jeg er “luder” eller bare en “billig tøs”. For mænd der er sammen med mange er rigtige “score karle”. Det er sejt de kan. Det forholder sig ikke på helt samme måde med kvinder. Så hvorfor ikke gå hele vejen og tjene på det. 

Der er udenlandske pigers motivation tydeligvis en anden. 

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:

Der er udenlandske pigers motivation tydeligvis en anden.

Jeg er enig i rigtig mange af dine betragtninger, men jeg er lidt ærgerlig over generaliseringen i ovenstående udsagn. Hold hellere fast i din mere nuancerede tilgang.

Skrevet
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

Hurra for vi lever i et land , hvor det ikke er nødvendigt at sælge sig selv.

Jeg tror ikke det er dét der er grunden - desværre.
De sårbare unge er mere økonomisk trængt end nogensinde - på grund af gentagne kontanthjælpsreformer mv.
Kombineret med at mange ikke kan overskue de mange valgmuligheder, og de ufaglærte jobs er forsvundet.

Tror snarere nogle af dem er på Sugardating, eller der foregår andre ting helt nede på det 'private' niveau, der er helt 'usynligt' udadtil .. 
Det er meget nemmere i dag på grund af kommunikation over nettet ... 

Og som sagt, så tror jeg, at de yngre danske piger, der er tilbage, er de stærke ... 
Jeg vil sige, hvad de piger angår, jeg har besøgt - også de  yngre - så tror jeg ikke, man slap godt fra at prøve at overskride deres grænser ... :D:D
Det er ikke de 'føjelige' typer ... ;) - og det er helt fint med mig ... 
TFor man får en rigtig god behandling, hvis der er gensidig respekt ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Jeg er enig i rigtig mange af dine betragtninger, men jeg er lidt ærgerlig over generaliseringen i ovenstående udsagn. Hold hellere fast i din mere nuancerede tilgang.

Ved gennemlæsning kan jeg godt se hvad du mener. Fik nok stillet det lidt op i 2 grupper mænd. Selvom jeg skrev mange og ikke alle. Så fik jeg kun lavet en gruppe mænd udover det. Selvfølgelig er der mange andre typer. 
Det beklager jeg. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden:

Og faktisk tænker jeg selv den dag det kun måtte være et par stykker som vil netop mig. Så skal de da ha lov. Om jeg igen en dag skal have det som hobby ved siden af et andet job, så vil jeg stadig hygge med de som ønsker netop mig. Fordi det er drevet af lysten. Min egen sexlysten. Lysten til at møde søde rare mennesker, lysten til at se dem blive glade og gå herfra med et smil. 
( ... ) Jeg var inde og ville fremadrettet være sammen med mange mænd uanset hvad. Den eneste forskel er om jeg er “luder” eller bare en “billig tøs”. For mænd der er sammen med mange er rigtige “score karle”. Det er sejt de kan. Det forholder sig ikke på helt samme måde med kvinder. Så hvorfor ikke gå hele vejen og tjene på det. 

Det er mit indtryk herinde fra EG at der er en hel del kvinder - især i 40+ gruppen - der tænker i de baner.
Dvs. noget omkring flere faste elskere, enten betalende eller ikke-betalende, dating evt. uden sex, og polyamore relationer.
Synes jeg ser mange kombinationer.

Og ja, problemet er nok netop, at det mildt sagt ikke er velset, at en kvinde åbenlyst ikke er monogam.
For mændene er problemet omvendt, at mange af os har meget svært ved at finde partnere, når vi når ud over den første ungdom.
Eller, at vi lever i sex-løse forhold.

Selv hører jeg til den første kategori.
Min fornemmelse er, at det egentlig er fint for mig, at kvinden har andre elskere end mig.
Blandt andet, fordi jeg føler, at jeg ikke kunne opfylde alle en kvindes behov - hverken følelsesmæssigt eller seksuelt.
Det skyldes kronos let træthed / kronisk let depression.
Det ville være synd for en kvinde, at bokse med dét i døgndrift, og det ville være en stressfaktor for mig, i et traditionelt forhold ... 
På den anden side har jeg nogle kvaliteter, som kvinder kan bruge .. er mit indtryk ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Det giver jeg dig helt ret i. Her skal lysten komme først og dernæst pengene til at forsøde vores tilværelse.

Jeg tror at mange af de unge piger som ikke længer ses i erhvervet de bliver forsørget af deres forældre så de har ikke brug for at sælge sig selv. Og det glæder mig.

Piger uanset hvor de kommer fra bør ikke starte med at sælge sex i en alllllt for ung alder. De ved ikke hvad det vil koste dem på langt sigt. 

Jeg så gerne at loven sagde 25 år for salg af sexuelle ydelser.  

Men tilbage på sporet. 

Hurra for blindhed og skyklapper og, hvad man ellers kan finde på... Men det lyder bekvemt og naivt at forstille sig... 

Skrevet
Møffe skrev, for 19 minutter siden:

Hurra for blindhed og skyklapper og, hvad man ellers kan finde på... Men det lyder bekvemt og naivt at forstille sig... 

Av da så kunne der ikke længere argumenteres pænt og sagligt. 
Jeg burde lade hende svare selv, men er jeg sikker på hun også gør når hun får tid. 
Hvori ligger dit angreb. Hun påstår ingen steder verden ser sådan ud.

Som jeg læser det, taler om sig selv, når hun skriver “her skal lysten helst komme først”.

Og resten er ønsketænkning, håb, hendes mening. Men naivt og andre grimme ord. Kan du ikke retfærdiggøre her.

Skrevet
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Og det hele drejer sig om PENGE og big business i en grad de fleste aldrig kommer til at fatte... Og det leger jeg, at jeg ikke ved, når jeg er på besøg hos en pige -hvis hun/noget så minder mig om det -kan jeg ligeså godt gå igen...  

Så kan man da snakke om blindhed og skyklapper !!!! Ja jeg kunne sgu ikke lade være … :(

Skrevet
Sønderjyden68 skrev, for 2 minutter siden:

Så kan man da snakke om blindhed og skyklapper !!!! Ja jeg kunne sgu ikke lade være … :(

Trist smiley kun fordi jeg ikke ønsker den indtil nu, gode diskussion tager en ubehagelig drejning. Synes man selv har et ansvar, når man starter en tråd. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 4 minutter siden:

Trist smiley kun fordi jeg ikke ønsker den indtil nu, gode diskussion tager en ubehagelig drejning. Synes man selv har et ansvar, når man starter en tråd. 

Jeps ok … 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 8 minutter siden:

Av da så kunne der ikke længere argumenteres pænt og sagligt. 
Jeg burde lade hende svare selv, men er jeg sikker på hun også gør når hun får tid. 
Hvori ligger dit angreb. Hun påstår ingen steder verden ser sådan ud.

Som jeg læser det, taler om sig selv, når hun skriver “her skal lysten helst komme først”.

Og resten er ønsketænkning, håb, hendes mening. Men naivt og andre grimme ord. Kan du ikke retfærdiggøre her.

-Det lyder bare for "lyserødt" /rigid måde at se det hele på... -Det er en årsag til så mange børn og unge mistrives -det er ikke kun fordi de lader sig forsørge af deres forældre og leger med hinkesten i skolegården... Det er mange måder at sælge sig selv på... -og det er mange årsager til, at man mistrives... Jeg skriver ikke for at nedgøre eller være personlig grov overfor nogen. Men som altid i debatten (herinde) er der nogen der føler sig ramt personligt eller deres ejendom. Danskerne er ikke en skid bedre eller ringer end udenlandske -vi er forskellige og det er de også... Det er mange der udnytter andre bare fordi de kan... Og det er mange der lader sig udnytte, fordi de ikke tror de har et valg... (nu mener jeg kun i lille danevang) 

Skrevet
Sønderjyden68 skrev, for 13 minutter siden:

I det mindst er det bevist -hvad er din undskyldning?

Skrevet
Møffe skrev, for 1 minut siden:

I det mindst er det bevist -hvad er din undskyldning?

Jeg behøver ingen undskyldning . Og skal jeg svare ærligt på det du spørger om ? Tja så har tråden i hvertfald taget uønsket drejning :mellow:

Skrevet
Sønderjyden68 skrev, 1 time siden:

Jeg behøver ingen undskyldning . Og skal jeg svare ærligt på det du spørger om ? Tja så har tråden i hvertfald taget uønsket drejning :mellow:

Sådan er det jo nogen gange herinde...;-) Synes dog det passer fint ind med overskriften i tråden...

Skrevet
Møffe skrev, for 1 time siden:

Det lyder bare for "lyserødt" /rigid måde at se det hele på...

Du prøver jo selv på at gøre det lyserødt i situationen. Ved at forestille dig det ikke er sådan. Eller hvordan din formulering nu lige var. 
Men du er klart i et humør i dag. Hvor der lige skal provokeres. Så vist bedst bare at lade dig køle ned. 
Men ja tænker da godt de fleste ved at det findes alle typer prostituerede. Lige fra gadepigen/stofmisbrugeren til High Clas gp. Derfor kan man jo godt se positivt på at de unge piger ikke umiddelbart/synligt er højt repræsenteret. Nemmere at trække sig fra branchen uden at blive dømt på sine udskejelser resten af livet, hvis man ikke har været alt for offentligt med det.

Skrevet
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Jeg skriver mange og ikke alle . 
Nej mener nu ikke jeg hverken er naiv eller render rundt med skyklapper på efter at have været i branchen i snart 15 år. 
Jeg ved af erfaring i det virkelige liv at mange af de unge har en helt anden tilgang og tanker om branchen end da jeg var ung.
Og som en anden skrev så er de få unge danske kvinder ikke at bide skeer med. Og hvor er det vigtigt at de kan stå ved deres grænser over for mænd med et trist syn på kvinder. Og præcis derfor ØNSKER OG HÅBER JEG at loven var anderledes og at de ikke føler sig tvunget ind i branchen , for føler de først at de er nød til at knalde med fremmede mænd så er det også nemt at skide på deres grænser . 
Men så gerne du havde kommenteret på det andet indlæg jeg svarede dig på !

Skrevet
Møffe skrev, for 7 timer siden:

Og det hele drejer sig om PENGE og big business i en grad de fleste aldrig kommer til at fatte...

De er nu lidt tankevækkende ... 

Ud af de fem danske piger, jeg har besøgt i år, har de fire kun få vagter ... mellem to og seks om måneden - og vagterne er ofte enten korte, eller bevidst valgt med få kunder.
Jeg har regnet lidt på det, og med det højeste tal - seks vagter - er det kun l-i-g-e med nød og næppe man kan nå op på, hvad man kan kalde en 'almindelig' månedsløn.
Og så skal arbejdsrelaterede udgifter som lokaleleje jo osse trækkes fra ... 
De, der har færre vagter, spinder ikke guld - det er et supplement - de to har også weekend-vagter.

Den femte har flere vagter, men tilbyder også meget andet end sex - forskellige massageformer.

Redigeret af sneræven

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden:

Tråden handlede om danske piger der tilbød anal..

Åh jo men nu var det så ppd jeg citeret og ikke TS hvilket gør en forskel men lad nu for Gud og de danske Gpèr skyld den ligge, jeg har som sådan absolut intet imod de danske Gpèr men mit citat i den omtalte tråd var blot en frustration over de danske Gpèrs måde at fortolke situationen i netop denne krisetid (som de så vidt jeg kan læse, benægter) andet var der som sådan ikke mere i i mit citat af anden tråd men jeg er naturligvis overrasket i og med at være en del af grobund for årets længste Weekend tråd og fred med det, jeg har dog ej lyst til at dominere tråden yderlig end jeg allerede har gjort, så derfor forlader jeg tråden med blot det ønske på netop den 1. December en go Jul til alle uanset hvem i er og hvor i kommer fra! I skrivende stund synger Peter AG. Det er den dejligste morgen i 100 år og jeg lever, sådan går jeg rundt og tænker på dig :rolleyes:

Skrevet

@Utilregnlig go jul til dig også. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 4 timer siden:

Du prøver jo selv på at gøre det lyserødt i situationen. Ved at forestille dig det ikke er sådan. Eller hvordan din formulering nu lige var. 
Men du er klart i et humør i dag. Hvor der lige skal provokeres. Så vist bedst bare at lade dig køle ned. 
Men ja tænker da godt de fleste ved at det findes alle typer prostituerede. Lige fra gadepigen/stofmisbrugeren til High Clas gp. Derfor kan man jo godt se positivt på at de unge piger ikke umiddelbart/synligt er højt repræsenteret. Nemmere at trække sig fra branchen uden at blive dømt på sine udskejelser resten af livet, hvis man ikke har været alt for offentligt med det.

Mit humør er helt fint;-) også i dag tak;-) Jeg er vist kommet frem med mit budskab, og hvordan jeg ser det -til denne tråd. Når man starter en tråd -er det jo ikke ensbetydende med, man er selvskrevet ordstyre -og kan styre den i forventede retning -hvad du lige havde brug for, at få luft for -kan jo være fint nok -men andre kan jo også have noget helt andet i tankerne, når man læser overskriften og kommentar... Hvis du lader dig provokeret af andres opfattelse/mening -jaah så er det nok af en årsag -du kan tænke lidt over;-) Jeg skriver det gerne igen "Jeg er pisse dobbelt moralsk" Og super egoist ved et besøg -det betaler jeg for, så det mener jeg godt jeg kan tillade mig. Jeg gider ikke lefle for nogen herinde -og synes alt hvad de skriver er super -fordi jeg måske er/har været/håber på at blive deres kunde... (Det er en træls tildens herinde) Vi behøver ikke være enige -derfor er du/jeg hverken ringer eller bedre end den anden...  "Over and out"

Skrevet
Møffe skrev, for 21 minutter siden:

Mit humør er helt fint;-) også i dag tak;-) Jeg er vist kommet frem med mit budskab, og hvordan jeg ser det -til denne tråd. Når man starter en tråd -er det jo ikke ensbetydende med, man er selvskrevet ordstyre -og kan styre den i forventede retning -hvad du lige havde brug for, at få luft for -kan jo være fint nok -men andre kan jo også have noget helt andet i tankerne, når man læser overskriften og kommentar... Hvis du lader dig provokeret af andres opfattelse/mening -jaah så er det nok af en årsag -du kan tænke lidt over;-) Jeg skriver det gerne igen "Jeg er pisse dobbelt moralsk" Og super egoist ved et besøg -det betaler jeg for, så det mener jeg godt jeg kan tillade mig. Jeg gider ikke lefle for nogen herinde -og synes alt hvad de skriver er super -fordi jeg måske er/har været/håber på at blive deres kunde... (Det er en træls tildens herinde) Vi behøver ikke være enige -derfor er du/jeg hverken ringer eller bedre end den anden...  "Over and out"

Super du er over and out. Men må lige tilføje har det fint med vi er uenige men ikke at man taler grimt til andre. Er før set der bliver uddelt advarsler til folk der ikke taler pænt. Derfor ville jeg begrænse mudderkast. Alle meninger er velkomne. 

Skrevet

Har læst med i mange år her og været aktiv med massagepiger i over 20 år. Har ca været sammen med 200 kvinder og ja en ladyboy. Så har da lidt erfaring at skrive ud fra. I starten med massagepiger tændte alle kvinder mig uanset alder/hudfarve og nationalitet. Men fik hurtigt færten af at mange af de udenlandske kvinder enten gjorde det af nød og/eller af tvang. Besøgte mindst 2 massagepiger som åbenlyst havde fået bank og forsøgt at dække over dette. Så har i de sidste 19 år kun besøgt danske kvinder og får jeg den mindste mistanke om at massagepigen ikke sælger deres ydelse frivilligt springer jeg fra. Ved godt jeg ikke kan være 100% sikker, men en del af min nydelse er også at det virker frivilligt for massagepigen. Så nej tak til udenlandske piger der boller uden kondom, tilbyder alt i alle huller, som siger ja til alt uden krav. Kan og vil ikke..

Og tilsidst ofte døgnåben? Helt ærligt tænk lidt over dette…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.