Hop til indhold

Danske GP vs Udenlandske GP

Featured Replies

Skrevet

Jeg er en mand der gerne vil smage på de frugter udlandet har at tilbyde, her menes der at jeg  foretrækker udenlandske piger,  altså dem fra Østeuropa eller Thailand.

Danske piger møder jeg sgu rigeligt af på tinder, men det er ikke særlig tit du lige støder på en fra Østeuropa, eller de er der ude for jeg har været sammen med et par stykker, men det er ikke tit jeg lige støder på dem.

Så jeg foretrækker de udenlandske. De danske er sikkert søde og rare, men ja jeg møder rigeligt af dem på tinder.

man tager vel heller ikke til Thailand for at spise dansk mad ? #dårligsamligning #joke

• Svar 100
  • Visninger 10.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg vil sige at jeg tit tænker "med alt ekstra ydelser så prisen den samme som min", meeeeen så det med kondom altid ved mig.. Det gæsterne betaler for er jo noget ekstra som jeg ikke tilbyder, som hv

• Det giver jeg dig helt ret i. Her skal lysten komme først og dernæst pengene til at forsøde vores tilværelse. Jeg tror at mange af de unge piger som ikke længer ses i erhvervet de bliver forsørge

• Jeg skriver mange og ikke alle .  Nej mener nu ikke jeg hverken er naiv eller render rundt med skyklapper på efter at have været i branchen i snart 15 år.  Jeg ved af erfaring i det virkelige liv

Postede billeder

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.