Hop til indhold

Danske GP vs Udenlandske GP

Featured Replies

Skrevet

Mit indlæg tager udspring i kommentarer i dette indlæg. Havde åbenbart alligevel ikke helt fået luft for alke de tanker det satte gang i inden i mig. Og vil ikke afspore tråden yderligere. 
https://www.eroguide.dk/forum/topic/162716-en-dansk-pige-til-anal/?tab=comments#comment-1464267

Ganske som med min kommentar i indlægget er jeg godt klar over jeg skal formulere mig med omhu.

Jeg har overordnet set ingen problemer med udenlandske GP’er, og ser dem ikke som konkurrenter. For som jeg også har skrevet før herinde i andre sammenhænge. Der er kunder nok til alle, nogen mænd er kun til udenlandske andre kun til danske. Ganske som nogen kun er til blondiner andre til brunetter osv. 

Men hvis jeg kigger på indlæg herinde så er de udenlandske højt reprænsenterer i indlæg om fake fotos, penge scam, og dårlig service. Måske  det hænger sammen med de procentvis er flere i udbud og derfor logisk flere brodne kar. Måske hvis man tæller landets antal af gp er i begge kategorier og tæller negative anmeldelser. Så er det f.eks 1 af 100 i begge. Har ikke lavet regnestykket. 

Men jeg fatter ikke at hvis en person er ganske tilfreds med at besøge udenlandske, at der så er behov for at lange ud efter de danske. 

Så kommer det som jeg også skriver, til at virke mere som et desperat angreb. Fordi personen faktisk ikke er tilfreds og virkelig ville ønske danske GP’er sænkede priserne/ændrede adfærd. (Nogen bliver så også klogere når de er ankommet hos en udenlandsk og finder ud af hvad det reelt koster)

Der er mange årsager til den forskel der er i branchen. Som jeg set det (og er ingen al vidende Gud). Men min opfattelse er at mange udenlandske GP’er, af forskellige årsager, tager i mod alle mænd. Både rat og kravl. Hvilket også vil sige, når de værste af disse kunder så af og til henvender sig til en dansk gp. Så forstår de ikke de bliver afvist. 

Det er meget tydeligt herinde at mænd/kunder har vidt forskelligt syn på GP’er. Og hvad man kan tillade sig at sige og gøre. 
Nogen ser os rent faktisk som mennesker af kød og blod andre som objekter. 
Og så er der lige dem som ønsker flere var nødt til at prostituere sig. Alt alle kvinder skulle være en hver mands ret. 

Jeg ved også udemærket godt at der er stor forskel på hvad kvinderne selv tilbyder. Nogen byder sig til som “slaver” andre sætter faktisk selv reglerne. Og det er det så lige med at finde det rigtige match.

Jeg har ondt af de piger som ikke sorterer i kunderne. Hvad enten de er tvunget af personer eller af økonomisk nød. Er her så kort tid at de blot tager mændene i den rækkefølge de henvender sig og fylder kalenderen. Og ikke har muligheden for over tid at opnå kontakt til nok kunder af en ønsket type. 

Det er ligeså mange meninger som det er mænd og kvinder. Og heller ingen hemmelighed at mænd ofte dummer sig når pikken tænker i stedet for fornuften. 

Der findes heldigvis og veletablerede udenlandske GP’er. Som gør det fuldt frivilligt og med respekt for egen krop. 
Og en ting er helt sikkert, selv kommentarer som de i indlægget får ikke mange af os danske GP’er til at ændre forretnings metode. 

Jeg vil personligt hellere  blive betragtet som et surt bær. Som lade mine grænser overskrides af en person med dårlig attitude/opførsel. 

Og hvis henvendelser om en evt aftale signalere blot en brøkdel af den personlighed som disse kommentarer, er det ikke typer der får aftaler hos mig. 

Er klar til både shit storm og et par måneder hvor der skal sorteres ekstra grundigt i henvendelserne. For at stikke snuden for langt frem herinde på Eg medfører stort set altid en periode hvor nogen lige skal give en, en lærestreg. Ekstra mange aflysninger med kort varsel og udeblivelser. Eller blot ubehagelige beskeder. 

Men havde ikke fået ro i mit hoved uden at sætte ord på det. 

Og håber at TS i den anden tråd faktisk ender med at finde en dk gp til anal. Som der ikke blev svaret meget på inden den blev afsporet. 

• Svar 100
  • Visninger 10.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg vil sige at jeg tit tænker "med alt ekstra ydelser så prisen den samme som min", meeeeen så det med kondom altid ved mig.. Det gæsterne betaler for er jo noget ekstra som jeg ikke tilbyder, som hv

• Det giver jeg dig helt ret i. Her skal lysten komme først og dernæst pengene til at forsøde vores tilværelse. Jeg tror at mange af de unge piger som ikke længer ses i erhvervet de bliver forsørge

• Jeg skriver mange og ikke alle .  Nej mener nu ikke jeg hverken er naiv eller render rundt med skyklapper på efter at have været i branchen i snart 15 år.  Jeg ved af erfaring i det virkelige liv

Postede billeder

Skrevet

hvad handler dit indlæg egentlig om ?

Skrevet
mrfisher skrev, for 3 minutter siden:

Giver kun mening hvis du læser det andet indlæg der er linket til. Hvor de danske GP’er får en kæmpe sviner og de udenlandske bliver fremhævet som bedre og billigere. Der er ingen spørgsmål i mit indlæg kun mit råt for usødet holdning til hvorfor visse forskelle natuligt eksisterer. Og hvorfor alle ej heller ef velkomme alle steder. 

Skrevet

Kære Sweetmilf6630:)

Mit indlæg tager udspring i kommentarer i dette indlæg. Havde åbenbart alligevel ikke helt fået luft for alke de tanker det satte gang i inden i mig. Og vil ikke afspore tråden yderligere. 
https://www.eroguide.dk/forum/topic/162716-en-dansk-pige-til-anal/?tab=comments#comment-1464267

Ganske som med min kommentar - - - - - - - -    

Et grundigt godt skrevet indlæg med refleksioner, holdninger og kommentarer 

Jeg kan ikke sige noget negativt til dit skriv,  - - -  kun rose dig for det:)  - - og ikke at forglemme dit mod til at gøre det,  - - -  godt gået:) 

Bedste hilsner

Nye tider

Skrevet
mrfisher skrev, for 10 minutter siden:

Kære mrfisher:):)

- - prøv at læse det igen fra top til bund

(måske 2 gange) :P

Mange hilsner

Nye tider

Skrevet

Jeg vil sige at jeg tit tænker "med alt ekstra ydelser så prisen den samme som min", meeeeen så det med kondom altid ved mig.. Det gæsterne betaler for er jo noget ekstra som jeg ikke tilbyder, som hvis de skulle have det ved mig ville kræve et forhold eller 100.000 kr.. Så de udenlandske piger er stadig generelt prissat lavere end jeg.. De fleste er så også pænere end mig (ærligt) og yngre end mig og har ikke fået 3 børn:lol:.. Men så er der så meget andet jeg kan gøre anderledes, og i nogles øjne bedre..

I den hedengangne saunaklub hvor vi alle havde den samme pris og samme regler var de udenlandske bestemt langt fra de mest populære.. Der var ufattelig mange gæster der gik igen hvis de ikke kunne få en dansk pige så mutter måtte sørge for der altid var mindst 3 danske piger på arbejde ud af de 6 der kunne arbejde af gangen.. Og alle pigerne der snakkede faktisk perfekt engelsk.. Så for nogle gæster er det vigtigste at de kan kommunikerer med pigen de skal have sex med og det er faktisk ærligt også det allervigtigste for mig.. At vi kan kommunikerer så ingen af os overtræder grænser eller gør noget ved den anden part der ikke er dejligt..

Det eneste problem jeg har med de udenlandske piger er det negative billede der skabes i Hr og Fru Danmarks øjne med menneskehandel osv.. Jeg kan tit frygte at det er medvirkende til at lovgivningen måske på et tidspunkt bevæger sig længere hen imod svenske eller norske tilstande hvilket jeg ville synes var ærgerligt.. Og så har jeg et problem med at prisen de sætter for nogle virker som den korrekte markedspris.. Jeg kan ikke forstår at markedsprisen for sex i Danmark skal "sættes" af en polsk eller rumænsk pige.. Lidt ligesom jeg ikke mener at prisen på håndværksshjælp burde sættes af en udenlandsk håndværker.. Jeg er utilfreds med at man som dansk pige skal føle sig næsten tvunget ud i at rykke ens egne grænser for at kunne følge med fordi fransk uden nu er blevet næsten så normalt at alle bare gå ud fra at de kan tilkøbe det.. Mange af de her ting ligger så måske mere på købernes skuldre end på pigernes.. 

Det var lige hurtigt mine tanker omkring emnet..

Så kan folk tage det som sure rønnebær hvis de vil det:P..

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden:

Ganske som med min kommentar i indlægget er jeg godt klar over jeg skal formulere mig med omhu.

Jeg har overordnet set ingen problemer med udenlandske GP’er, og ser dem ikke som konkurrenter. For som jeg også har skrevet før herinde i andre sammenhænge. Der er kunder nok til alle, nogen mænd er kun til udenlandske andre kun til danske. Ganske som nogen kun er til blondiner andre til brunetter osv. 

Men hvis jeg kigger på indlæg herinde så er de udenlandske højt reprænsenterer i indlæg om fake fotos, penge scam, og dårlig service. Måske  det hænger sammen med de procentvis er flere i udbud og derfor logisk flere brodne kar. Måske hvis man tæller landets antal af gp er i begge kategorier og tæller negative anmeldelser. Så er det f.eks 1 af 100 i begge. Har ikke lavet regnestykket. 

Men jeg fatter ikke at hvis en person er ganske tilfreds med at besøge udenlandske, at der så er behov for at lange ud efter de danske. 

Så kommer det som jeg også skriver, til at virke mere som et desperat angreb. Fordi personen faktisk ikke er tilfreds og virkelig ville ønske danske GP’er sænkede priserne/ændrede adfærd. (Nogen bliver så også klogere når de er ankommet hos en udenlandsk og finder ud af hvad det reelt koster)

Der er mange årsager til den forskel der er i branchen. Som jeg set det (og er ingen al vidende Gud). Men min opfattelse er at mange udenlandske GP’er, af forskellige årsager, tager i mod alle mænd. Både rat og kravl. Hvilket også vil sige, når de værste af disse kunder så af og til henvender sig til en dansk gp. Så forstår de ikke de bliver afvist. 

Det er meget tydeligt herinde at mænd/kunder har vidt forskelligt syn på GP’er. Og hvad man kan tillade sig at sige og gøre. 
Nogen ser os rent faktisk som mennesker af kød og blod andre som objekter. 
Og så er der lige dem som ønsker flere var nødt til at prostituere sig. Alt alle kvinder skulle være en hver mands ret. 

Jeg ved også udemærket godt at der er stor forskel på hvad kvinderne selv tilbyder. Nogen byder sig til som “slaver” andre sætter faktisk selv reglerne. Og det er det så lige med at finde det rigtige match.

Jeg har ondt af de piger som ikke sorterer i kunderne. Hvad enten de er tvunget af personer eller af økonomisk nød. Er her så kort tid at de blot tager mændene i den rækkefølge de henvender sig og fylder kalenderen. Og ikke har muligheden for over tid at opnå kontakt til nok kunder af en ønsket type. 

Det er ligeså mange meninger som det er mænd og kvinder. Og heller ingen hemmelighed at mænd ofte dummer sig når pikken tænker i stedet for fornuften. 

Der findes heldigvis og veletablerede udenlandske GP’er. Som gør det fuldt frivilligt og med respekt for egen krop. 
Og en ting er helt sikkert, selv kommentarer som de i indlægget får ikke mange af os danske GP’er til at ændre forretnings metode. 

Jeg vil personligt hellere  blive betragtet som et surt bær. Som lade mine grænser overskrides af en person med dårlig attitude/opførsel. 

Og hvis henvendelser om en evt aftale signalere blot en brøkdel af den personlighed som disse kommentarer, er det ikke typer der får aftaler hos mig. 

Er klar til både shit storm og et par måneder hvor der skal sorteres ekstra grundigt i henvendelserne. For at stikke snuden for langt frem herinde på Eg medfører stort set altid en periode hvor nogen lige skal give en, en lærestreg. Ekstra mange aflysninger med kort varsel og udeblivelser. Eller blot ubehagelige beskeder. 

Men havde ikke fået ro i mit hoved uden at sætte ord på det. 

Og håber at TS i den anden tråd faktisk ender med at finde en dk gp til anal. Som der ikke blev svaret meget på inden den blev afsporet. 

Tak for et lødigt og velafbalanceret indlæg. Fornemmer godt at du går en verbal linedans her, men du kommer flot i mål. Der bør ikke rejse sig bare skyggen af en shitstorm. Du siger din mening pænt og sobert. 

Jeg nyder de danske piger, men er oftere sammen med udenlandske GPs fra især Italien, Spanien, Portugal og Thailand og andre eksotiske steder. Har også en sød tysk "veninde". Derfor vil jeg gerne komme med en lille kommentar. Når jeg er glad for at være stamgæst hos 4-5 af af disse udenlandske top-GPs, har det intet med prisen at gøre, selv om den typisk er 3-400 kroner lavere. Det er fordi, jeg nyder deres latinske personligheder, deres gnistrende øjne, sødmen og den særlige sjæl, jeg finder hos dem. Jeg er selv dansk, men med latinske rødder, har samme mentalitet og temperament. Det giver mig en stor fordel, og jeg nyder derfor at "rejse" sammen disse pigerne til steder, som kun få får adgang til (måske får jeg en shitstorm her på den kendsgerning, men det lever jeg med). Jeg har brug for denne vitamininsprøjtning i et gråt og trist klima ( i alt fald halvdelen af året). Om sommeren bliver jeg i øvrigt så varm, at jeg må ha' mere spændende sex end ellers, hvilket vil sige mindst tre gange om ugen. Det kan jeg ikke få derhjemme.

Synes at de danske pigers klassiske pris på 2100/2200 pr time er fuldstændig rimelig. Man bør tænke på, hvad I giver af jer selv, og den flotte service, som de bedste yder. Jeg er faktisk imponeret. Derfor holder jeg også af at været stamgæst hos jer. Eksperimenterer efterhånden kun lidt.

Skrevet

Ja det er jo fint at ytre sig og sige sin mening;-) Jeg bliver bare bekræftet i for hver gang -at gå til en dansk gp er for besværligt -og hvorfor udsætte sig selv for det -når man bare ved, at læse med her får det sådan. Jeg elsker at diskutere og argumenter med specielt kvinder -men det tænder ikke min lyst til, at gøre noget som helst seksuelt med dem -tvært i mod... Dog har det været undtagelser... Jeg føler mig "kastreret" og angrebet på min mandighed -som om man ikke er ligeså meget værd, fordi man er mand og betaler for sex  -det er sådan en slags undertone. Det der aldrig bliver sagt -men alle godt ved... 

Ved nogen udenlandske gp kan man bare slappe af og nyde det fra start af og lege, man er nyforelsket, og bare give den fuld gas -jeg ser ikke en gp -som en der arbejder for mig eller er en vare (selv om det reelt er det) Jeg har stor erfaring i at sexe med forskellige gp -og modsat har trådstarter nok stor erfaring i, at sexe med mænd der betaler. Og på en eller anden måde er det nok der "kæden ryger af" jeg vil/og prøver alt, hvad jeg kan for, at forstå og sætte mig ind i, hvordan det må være, at være hende og andre... -når de skriver på den måde -tror så til gængæld aldrig jeg kommer til at forstå dem helt -og det må jeg så acceptere -om de har det på samme måde -når de taler med/læser hvad (kunden)jeg ydre mig om er så spørgsmålet...  De bedst intentioner, og ønske om alle er lige meget værd, Og det er ikke synd for nogen;-)  

Skrevet

@Møffe nu bliver jeg nysgerrig.. Hvordan er det for besværligt.? Hvad er forskellen:ph34r:.? Man booker vel på samme måde.. Det virker mig tosset at der skulle være en særlig undertone ved danske piger der ikke er der ved udenlandske.. Jeg håber da i hvertfald ikke nogen af mine gæster har følt sig hverken kastreret eller dømt.. Dog har jeg flest gengangere og de var jo nok ikke kommet tilbage hvis de følte sådan under et besøg hos mig.. 

Kan det have noget at gøre med at du nemmere projekterer dine egne følelser over på en dansk pige end en udenlandsk.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

@Møffe nu bliver jeg nysgerrig.. Hvordan er det for besværligt.? Hvad er forskellen:ph34r:.? Man booker vel på samme måde.. Det virker mig tosset at der skulle være en særlig undertone ved danske piger der ikke er der ved udenlandske.. Jeg håber da i hvertfald ikke nogen af mine gæster har følt sig hverken kastreret eller dømt.. Dog har jeg flest gengangere og de var jo nok ikke kommet tilbage hvis de følte sådan under et besøg hos mig.. 

Kan det have noget at gøre med at du nemmere projekterer dine egne følelser over på en dansk pige end en udenlandsk.? 

projekterer - hvad er det... projiceterer måske men lige forkert

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

-Helt sikkert noget følelseshaløj fra min side af. "undertonen"  -jeg tager den med på besøg, hvis jeg skulle besøg en dansk gp i den udstrækning, jeg besøger de ikke danske;-) -Og det jo pisse træls...  

Skrevet
mrfisher skrev, for 1 minut siden:

projekterer - hvad er det... projiceterer måske men lige forkert

Hvis man skal rette på andre så skal man helst selv stave det korrekt.. Jeg mente selvfølgelig projicere før min stavekontrol på mobilen rettede det.. Og hvordan er det lige forkert.?

Skrevet
Møffe skrev, for 6 minutter siden:

-Helt sikkert noget følelseshaløj fra min side af. "undertonen"  -jeg tager den med på besøg, hvis jeg skulle besøg en dansk gp i den udstrækning, jeg besøger de ikke danske;-) -Og det jo pisse træls...  

Men hvordan er det mere besværligt:ph34r:.?

Jeg har lidt svært ved at læse din mening med det skrevne.. Kan du evt uddybe.? Måske ironi på skrift er svært at læse:lol:.. Så vil gerne være sikker på jeg ikke misforstår noget..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Hvis man skal rette på andre så skal man helst selv stave det korrekt.. Jeg mente selvfølgelig projicere før min stavekontrol på mobilen rettede det.. Og hvordan er det lige forkert.?

bare forkert - jeg kunne heller ikke stave til projicere åbenbart

Skrevet
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

Jeg nyder de danske piger, men er oftere sammen med udenlandske GPs fra især Italien, Spanien, Portugal og Thailand og andre eksotiske steder. Har også en sød tysk "veninde". Derfor vil jeg gerne komme med en lille kommentar.

Det er jo netop også helt fair. Og du burde heller ikke selv få en shitstorm. 
Alle har egne årsager til at vælge som de gør. 
Det jeg anfægter mest i mit indlæg er behovet for at kritisere os danske for at få os til at ændre vores måder.

Der er netop, som du så fint fremhæver, også kulturelle forskelle som gør udenlandske GP’er er på deres måde. Og så er det jo fint folk vælger det de lyster. Men gerne uden at tale nedladende som om det modsatte så skulle være forkert. 
Tak for dit input. 

Skrevet
Møffe skrev, for 59 minutter siden:

Ja det er jo fint at ytre sig og sige sin mening;-) Jeg bliver bare bekræftet i for hver gang -at gå til en dansk gp er for besværligt -og hvorfor udsætte sig selv for det -når man bare ved, at læse med her får det sådan. Jeg elsker at diskutere og argumenter med specielt kvinder -men det tænder ikke min lyst til, at gøre noget som helst seksuelt med dem -tvært i mod... Dog har det været undtagelser... Jeg føler mig "kastreret" og angrebet på min mandighed -som om man ikke er ligeså meget værd, fordi man er mand og betaler for sex  -det er sådan en slags undertone. Det der aldrig bliver sagt -men alle godt ved... 

Som du skriver så er det fint og ytre sig : det vil jeg så gøre … ( med risiko for stavefejl osv .. ) ;)… jeg kan slet ikke følge dig i det der med en undertone !!!! Den føler jeg overhovedet ikke ved danske gp’er  … ( har haft den udsøgte fornøjelse og besøge begge de damer i denne tråd ) .. 

derimod finder jeg det meget svært og kommunikere med de udenlandske piger … og svært at finde deres grænser , det er ligesom om det hele er ok . Og der ved man jo godt at det ikke er !!! 

derudover synes jeg ikke det er besværligt og besøge de danske gp’er snarere nemmere fordi man sprogligt er på bølgelængde 

Redigeret af Sønderjyden68
Stave fejl x mange

Skrevet
Møffe skrev, for 49 minutter siden:

Jeg bliver bare bekræftet i for hver gang -at gå til en dansk gp er for besværligt -og hvorfor udsætte sig selv for det

Min erfaring er så lige modsat. De udenlandske piger jeg har besøgt er fup og svindel.

- De holder ikke hvad de lover 

- taler ikke dansk, engelsk eller tysk, så de er svære at kommunikere med 

- de har falske billeder. 

- kommunikation er med en pimp så pigen ved ikke hvad der er aftalt. 

Husk at det er MIN oplevelse og jeg påstår ikke at alle udenlandske piger er sådan - men det er bare Min erfaring. 

Skrevet
Møffe skrev, for 49 minutter siden:

Ja det er jo fint at ytre sig og sige sin mening;-) Jeg bliver bare bekræftet i for hver gang -at gå til en dansk gp er for besværligt

Modsat Jennifer forsæt jeg godt din pointe. 
Men jeg oplever bestemt heller ikke mine kunder føler sig kastreret, eller set ned på. 
Med fare for gentagelse. Men folk ville heller ikke komme igen og igen her hvis jeg var dårligt selvskab. Nogen bliver til gengæld sorteret fra på forhånd. Og der er vi så noget mere besværlige fordi vi faktisk tillader os at vælge til og fra og selv have forventninger til kundens adfærd. 
Men når du har dårlige vibes på forhånd skal du selvfølgelig ikke vælge den type kvinde. Du skal finde dem som dækker dit behov. 
Vil med mit opslag ikke “overtale” nogen til at vælge dansk. Er ikke ude på at kritisere nogen. Men vil heller ikke selv kritisere og var det jeg skulle have ud af mit system. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Men hvordan er det mere besværligt:ph34r:.?

Jeg har lidt svært ved at læse din mening med det skrevne.. Kan du evt uddybe.? Måske ironi på skrift er svært at læse:lol:.. Så vil gerne være sikker på jeg ikke misforstår noget..

"besværligt" når jeg ikke slapper af i knolden... 

Jeg kan nemt uddybe... ligesom når jeg læser det f.eks.  trådstarter+ dig og andre skriver nogen gange -jeg læser det på min måde og med de "briller" jeg har på... -om jeg fanger budskabet eller andre budskaber der ligger i mellem linjerne er spørgsmålet -og er sikker på det ikke altid lykkes... -At jeg så nogen gang får en åbenbaring, når andre kommentere, og ser pludselig en ny vinkel -og er jo det fede... Det er ikke noget at misforstå -vi er forskellige, og man kan aldrig helt vide, hvad en anden person mener/tænker -eller forklar det 100%  -hvis bare vi kan være enige om det er vi nået langt;-)

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 5 minutter siden:

Men jeg oplever bestemt heller ikke mine kunder føler sig kastreret, eller set ned på. 
Med fare for gentagelse. Men folk ville heller ikke komme igen og igen her hvis jeg var dårligt selvskab. Nogen bliver til gengæld sorteret fra på forhånd. Og der er vi så noget mere besværlige fordi vi faktisk tillader os at vælge til og fra og selv have forventninger til kundens adfærd. 
Men når du har dårlige vibes på forhånd skal du selvfølgelig ikke vælge den type kvinde. Du skal finde dem som dækker dit behov. 
Vil med mit opslag ikke “overtale” nogen til at vælge dansk. Er ikke ude på at kritisere nogen. Men vil heller ikke selv kritisere og var det jeg skulle have ud af mit system. 

Vi kunder "vælger jo også til og fra og selv har forventninger til" gp "adfærd"  

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har endnu ikke sagt nej til en gæst.. Men jeg tror min pris holder de værste gæster og prisryttere væk.. Så det har ikke været nødvendigt nogensinde.. Det er også en af grundene til at jeg holder den pris jeg har.. Selvom det er fristende at vise storsind og sætte prisen ned nu hvor mange mennesker kæmper..

Skrevet
Sønderjyden68 skrev, for 24 minutter siden:

derimod finder jeg det meget svært og kommunikere med de udenlandske piger … og svært at finde deres grænser , det er ligesom om det hele er ok . Og der ved man jo godt at det ikke er !!! 

Det er også min fornemmelse - eller frygt, kunne man sige... 

Jeg har ikke så meget at bygge det på, jeg har kun besøgt en enkelt udenlandsk pige - Dahlya - og hun tæller ikke hun var meget 'dansk' i sin måde at arbejde på, virkede det på mig.

Der er ikke så mange danske piger tilbage.
Men jeg tænker, at de, der stadig er på klinikkerne, måske netop er de piger der har et engagement i det de laver - ud over lige pengene.
Jeg siger ikke, det er lyst nødvendigvis, der er drivkraften - det kan også være interesse, fascination eller medmenneskelighed.

Jeg oplever netop det som @Sønderjyden68 beskriver - at være sproglig på bølgelængde med de danske piger, og i det hele taget god kommunikation og i øjenhøjde .. 
Jeg kan godt li' at de udstråler både personlighed og styrke ..

Men jeg har bestemt intet imod de udenlandske piger.
Jeg har snarere ondt af dem - jeg tror det bliver kørt ret hårdt - eller kører sig selv hårdt.
Og så er jeg nok også lidt mere bekymret for min egen sikkerhed .. de praktiske forhold omkring de danske piger - også p/d pigerne - virker mere gennemskuelige, jeg har hidtil aldrig oplevet problemer .. 

JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

De fleste er så også pænere end mig (ærligt) 

Undrer mig - stadig - over hvad pokker det er for et kriterium du vurderer det ud fra ... 
Du er da netop, hvad jeg ville kalde "køn som bare fanden" .... ;)

Redigeret af sneræven

Skrevet
Sønderjyden68 skrev, for 14 minutter siden:

og svært at finde deres grænser , det er ligesom om det hele er ok . Og der ved man jo godt at det ikke er !!! 

Nu har jeg logisk nok ikke besøgt nogen. 
Men præcis min opfattelse at de tillader for meget, og imens nok kun tænker “det er pengene værd, jeg skal ikke sige nej. Jeg skal bare have pengene”. Eller det modsatte man tit læser om herinde. Så må kunden intet, de bliver lige hurtigt suttet stiv og så skal det gerne bare overståes. Alle de opslag jeg har læst hvor pigen konstant har sagt “cum now” efter 5 min og gentager det igen og igen til kunden bare gør sig færdig og skrider. 
Alt det underforstået i “de tager imod både rat og kravl bare for at få penge med hjem”. 
Og den standard kommer ingen dk gp til at følge. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har endnu ikke sagt nej til en gæst..

Dejligt. Jeg gør det af og til hvis jeg fornemmer det er en type jeg bare ikke ønsker. 
Om prisen er en faktor. Det kan du godt have ret i, jeg ligger som jeg lige husker det prismæssigt lavere end dig. Men intet problem for mig at sige fra. 

Men ganske som Møffe vælger jeg også fra på vibes. Ikke mange jeg kender aliasset på herinde, men er en enkelt jeg faktisk overvejer baseret på vedkommendes adfærd herinde, fremover at sige nej til. Vi har ellers haft gode stunder. Men fornemmer han er blevet en sur gammel mand. Og vil ikke risikere min holdning til hans skriv påvirker besøget eller for den sags skyld at udsætte mig selv for hvis han faktisk har ændret sig. Så helt natuligt man bliver dømt på mange faktorer. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 9 minutter siden:

Men præcis min opfattelse at de tillader for meget, og imens nok kun tænker “det er pengene værd, jeg skal ikke sige nej. Jeg skal bare have pengene”. Eller det modsatte man tit læser om herinde. Så må kunden intet, de bliver lige hurtigt suttet stiv og så skal det gerne bare overståes.

Det er sådan jeg tolker nogle statistikker i undersøgelsen om "Sexarbejde i Danmark i 2020"
For de udenlandske piger har pengene absolut højeste prioritet - det seksuelle betyder ikke ret meget.
Dog er der også nogle der er glade for den menneskelige kontakt.

For de danske piger ser det noget anderledes ud ..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.