Hop til indhold

Danske GP vs Udenlandske GP

Featured Replies

Skrevet
AalborgLook skrev, for 51 minutter siden:

Blodt til inspiration.

Selvfølgelig er der også dårlige oplevelser hos nogen dk piger. Har aldrig påstået det modsatte. 

• Svar 100
  • Visninger 10.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg vil sige at jeg tit tænker "med alt ekstra ydelser så prisen den samme som min", meeeeen så det med kondom altid ved mig.. Det gæsterne betaler for er jo noget ekstra som jeg ikke tilbyder, som hv

• Det giver jeg dig helt ret i. Her skal lysten komme først og dernæst pengene til at forsøde vores tilværelse. Jeg tror at mange af de unge piger som ikke længer ses i erhvervet de bliver forsørge

• Jeg skriver mange og ikke alle .  Nej mener nu ikke jeg hverken er naiv eller render rundt med skyklapper på efter at have været i branchen i snart 15 år.  Jeg ved af erfaring i det virkelige liv

Postede billeder

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 26.11.2022 at 16:53:

. Det gæsterne betaler for er jo noget ekstra som jeg ikke tilbyder, som hvis de skulle have det ved mig ville kræve et forhold eller 100.000 kr.. Så de udenlandske piger er stadig generelt prissat lavere end jeg.. De fleste er så også pænere end mig (ærligt) og yngre end mig og har ikke fået 3 børn:lol:.. Men så er der så meget andet jeg kan gøre anderledes, og i nogles øjne bedre..

Nu er udseende jo en MEGET subjektiv ting, jeg plejer at sige at en kvinde ikke nødvendigvis er smuk, bare fordi hun  er 'flot' og omvendt, så kan hun sagtens være smuk på trods af at hun ikke er 'klassisk' flot.

Flot er blot at man lever op til et eller andet ideal, et ideal der ofte skifter med diverse trends.

Du Jennifer, er netop et eksempel på en dejlig pige der er både super sød og sexet, det er nok det ekstra du 'kan', og sagt på jysk: så er det ikke så ringe endda !

Forøvrigt er jeg overrasket over dine priser, de er i min optik ufortjent i den lave ende.

Skrevet
Gh0st skrev, for 1 time siden:

Nu er udseende jo en MEGET subjektiv ting, jeg plejer at sige at en kvinde ikke nødvendigvis er smuk, bare fordi hun  er 'flot' og omvendt, så kan hun sagtens være smuk på trods af at hun ikke er 'klassisk' flot.

Flot er blot at man lever op til et eller andet ideal, et ideal der ofte skifter med diverse trends.

Du Jennifer, er netop et eksempel på en dejlig pige der er både super sød og sexet, det er nok det ekstra du 'kan', og sagt på jysk: så er det ikke så ringe endda !

Forøvrigt er jeg overrasket over dine priser, de er i min optik ufortjent i den lave ende.

Det heller ikke fordi jeg ikke synes jeg er flot osv.. Det gør jeg skam men derfor kan jeg jo stadig godt sætte pris på ungdommens skønhed som mange af de udenlandske piger har med sig:wub:..

Priserne har jeg sat som jeg har fordi jeg ikke arbejder for at tjene millioner (så havde jeg arbejdet mere:P) og så ønsker jeg at være forholdsvis konkurrencedygtig i forhold til de udenlandske piger.. Det kræver enten rimelige priser eller "udvidelse af ydelser" og det sidste kommer ikke til at ske:ph34r:.. Sat sammen med at mine udgifter er forholdsvis lave så synes jeg ikke der er grund til at være grådig:lol:.. Jeg skal jo kun dele med mig selv (og skat) så at sige.. Jeg har ikke brug for at tjene hverken 40 eller 50tusind om måneden gudskelov ellers havde jeg nok fået arbejdet mig selv halvt ihjel allerede:lol:..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

En hyggelig debat, omend ikke den første af slagsen her på EG. 
Når vi mænd besøger en GP så er det for at få en oplevelse. Al moralen og det politiske er ikke i spil når vi er “ude at finde en oplevelse” 

Så enten besøger vi en kvinde vi kender med garanti for den oplevelse, eller også søger vi en ny lækker af slagsen. Passer vores forventede eventyr til den pris vi præsenteres for, og oplevelsen derefter stemmer overens - så går vi glade hjem. Vi elsker at lege når rammerne passer ind til humør og forventning. 
Så er det for mig ligegyldigt om hun er dansk eller udenlandsk. Når jeg leder efter nyt eventyr skal jeg selvfølgelig afstemme efter forholdene - så som fake foto, fake alder,  risiko for ligegyldig optræden osv. (uanset nationalitet) 

Men vi mænd er ofte som små børn. Hvis den “voksne” sætter alle mulige rammer op, forbehold ,  regler,  undtagelser, fordomme op om den leg vi skal i gang med - ja …. Så daler lysten. Og så vil vi hellere noget andet …..

Det skal både danske og udenlandske piger tænke på når de er i underholdnings branchen. 

Prisen er en sjov ting. For hvis pris og forventning er afstemt og stemmer overens - så betaler jeg gerne det som det koster. 
Men stiller man en kedelig oplevelse i forventning gennem sin annonce, så er kunden jo ligesom forduftet til anden side. (Uanset nationalitet) 

Skrevet

Ladies,<3

No one is like you and this is your superpower!

Skrevet
LillePalle99 skrev, for 10 timer siden:

Men vi mænd er ofte som små børn. Hvis den “voksne” sætter alle mulige rammer op, forbehold ,  regler,  undtagelser, fordomme op om den leg vi skal i gang med - ja …. Så daler lysten. Og så vil vi hellere noget andet …..

Fed sammenligning og selvindsigt. 
Der har jeg så bare den holdning, at dem det vil noget andet er mere end velkomne til at gå et andet sted hen. 

Alle personer kvinder, som mænd, med eller uden betaling. Har grænser i forhold til deres krop. Og det skal respekteres. Der er nok flere årsager til sex officielt først er tilladt over 15 år. Og ved godt du taler i billedlig forstand. Men i nogen situationer skal den voksne hjerne være aktiveret uanset hvor meget lysten gerne vil styre. 
Igen desværre undertonen “vil i tjene penge skal der være helt frit spil på alle hylder”. Men I køber det der er på menuen. Hvis der kun sælges bøf. Må I finde er at sted at købe kylling. Lyder heldigvis også som om du finden pigen der tilbyder det du ønsker og ikke presser nogen til noget. 
Men at det er noget vi skal tænke over… ingen skal bryde sin egen grænse. Så et det bedre at lade kunden gå til en anden pige. 
Og netop der problemet så desværre opstår når nogen piger. af forskellige årsager, er grænseløse. Og sætter niveauet for hvad man kan tillade sig på et uværdigt niveau. Hvis handlede og økonomisk nødtvungent kvinder blev eliminere fra regnestykket, ville mændene i den grad være nødt til at regulere deres ønsker og forventninger. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 18 minutter siden:

Fed sammenligning og selvindsigt. 
Der har jeg så bare den holdning, at dem det vil noget andet er mere end velkomne til at gå et andet sted hen. 

Alle personer kvinder, som mænd, med eller uden betaling. Har grænser i forhold til deres krop. Og det skal respekteres. Der er nok flere årsager til sex officielt først er tilladt over 15 år. Og ved godt du taler i billedlig forstand. Men i nogen situationer skal den voksne hjerne være aktiveret uanset hvor meget lysten gerne vil styre. 
Igen desværre undertonen “vil i tjene penge skal der være helt frit spil på alle hylder”. Men I køber det der er på menuen. Hvis der kun sælges bøf. Må I finde er at sted at købe kylling. Lyder heldigvis også som om du finden pigen der tilbyder det du ønsker og ikke presser nogen til noget. 
Men at det er noget vi skal tænke over… ingen skal bryde sin egen grænse. Så et det bedre at lade kunden gå til en anden pige. 
Og netop der problemet så desværre opstår når nogen piger. af forskellige årsager, er grænseløse. Og sætter niveauet for hvad man kan tillade sig på et uværdigt niveau. Hvis handlede og økonomisk nødtvungent kvinder blev eliminere fra regnestykket, ville mændene i den grad være nødt til at regulere deres ønsker og forventninger. 

Sødeste … Tråden handler om danske vs udenlandske GP. Alle de samfundsorienterede, moralske og brancheproblematiske emner du tager fat i - måske gode og dybe, er til stede uagtet om det er vi mænds lyst til den ene eller den anden nationalitet. 
personligt tror jeg ikke der er lette ensidige løsninger på alle disse problematikker - tror faktisk man blot skal få det bedste ud af at navigere i den verden. For der er jo ingen “fagforening” der løfter opgaven. 

(Og var der en sådan - så ville det være meget dansk)

Skrevet
LillePalle99 skrev, for 10 timer siden:

Sødeste … Tråden handler om danske vs udenlandske GP

Måske har du opdaget det i mellemtiden. Men jeg er TS så ved udemærket hvad tråden handler om. ;)

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden:

Måske har du opdaget det i mellemtiden. Men jeg er TS så ved udemærket hvad tråden handler om. ;)

Ja naturligvis - derfor forstår jeg heller ikke din afstikker .....

Skrevet
LillePalle99 skrev, for 18 minutter siden:

Ja naturligvis - derfor forstår jeg heller ikke din afstikker .....

Ser det ikke som en afstikker. 
Ved godt overskriften er meget kort og intetsigende. Men min holdning har hele vejen igennem været. Folk netop må vælge som de vil. Men at jeg føler der fra nogen sættes press på de danske gp for at skulle blive som de udenlandske. 
Og har så gang på gang påpeget hvorfor det ikke kommer til at ske. 
Og nu egentligt bare vendt den rundt fra en anden vinkel. I (de, de mænd der kræver det) får det kun på den måde fordi støtter de “skumle” steder. 

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet

Helt ærligt så tror jeg ikke man som gp behøver at tage det så seriøst når sexkøbere bræger op om at de ønsker dit og dat som de ikke kan få. De " prøver bare til" for at se hvor langt de kan gå. Når det kommer til sex er mænd som små børn ;)

Jeg plejer at sammenligne ( i mit stille sind) denne ivrige plagen  med små børn i en slikbutik. De skal begrænses og de har det bedst med klare tydelige grænser. Så falder de til ro og accepterer og er glade alligevel for det slik de trods alt  får :lol: i starten kan det godt være man lige skal igennem lidt stampen i gulvet og surmuleri men holder man fast så får msn nogle glade og afbalancerede børn. :P

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet

Som den moderne, midaldrende, halvlatinske mand, jeg nu engang er, så risler fryden og spilopperne igennem min krop, når jeg læser din skønne replik, kære "Lille frøken".  Det er kosteligt. For nu at bruge et gammeldags udtryk. Dyb menneskelig indsigt og erfaring. Nyder det.

Jeg er ikke GB (GlædeBoy), selv om jeg er ret charmerende, men jeg har med mange mennesker at gøre i andre sammenhænge, og jeg kan fuldkommen genkende din beskrivelse af mænd. Du fortæller det bare så morsomt og frygtløst, at det ikke alene udløser min latter, men også min respekt. Ja, de/vi skal sgu have grænser sat op, ellers går vi helt amok, som var det et tag selv bord med "spis så meget du orker for en halvtredser".

Bagefter skal de fleste mænd  på skadestuen til udpumpning. Men ikke mig. Jeg dropper ta selv bordet og snupper pigen/silden med henblik på udløsning.

Skrevet

@Den lille frøken og @Signor Cuoco elsker jeres skriv. 
Prøver stadig at holde mig selv i en ordentligt tone.  Men hvis jeg fremstår ekstra gnaven i dag er jeg “lovligt” undskyldt. Hvis homonelle forandringer i kroppen skal betragtes som lovlig undskyldning til dårlig adfærd. På lige fod med mændenes i visse situationer. :D (og ja det er ment med et smil på læben). 

Skrevet

Kære Sweet Milf,

Tak for din hilsen og tillykke med at have skabt en af de bedste, og længste, tråde i lange tider. Tilmed er den så godt som tilbage på sporet efter et par mishaps. Flot Flot. Grund til glæde. Så kan du godt grine lidt ad hormonerne. Det gør jeg, når jeg kommer i overgangsalderen og bliver uvoren (hvilket sker ca. hver tredje dag).

Ved nogen i vore dage forresten, hvad "uvoren" betyder? Kommer helt i tvivl om stavemåden.

Skrevet

Uvorn. Mener jeg det staves. Mange vil nok tro ordet har en værre betydning. Men er faktisk bare “drilllepind/fræk”. 

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 47 minutter siden:

Tak for din hilsen og tillykke med at have skabt en af de bedste, og længste, tråde i lange tider.

Tak for roser. Når jeg skriver noget, går jeg ikke så højt op i om det “går viralt”. Oftest bare for mim egen sindsro. Havde det kun fået 20 sure smileyer fra folk som var uenige, var jeg ligeglad. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 2 minutter siden:

Tak for roser. Når jeg skriver noget, går jeg ikke så højt op i om det “går viralt”. Oftest bare for mim egen sindsro. Havde det kun fået 20 sure smileyer fra folk som var uenige, var jeg ligeglad. 

Yes, my dear. Hvis 20 er sure, så ved man, at man har ret!

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 8 timer siden:

Som den moderne, midaldrende, halvlatinske mand, jeg nu engang er, så risler fryden og spilopperne igennem min krop, når jeg læser din skønne replik
 .... 
... selv om jeg er ret charmerende, men jeg har med mange mennesker at gøre i andre sammenhænge,

Hehe, dén ros kan jeg ikke ligefrem give mig selv.
Jeg er hverken halvt eller kvart latino, mend mindst tyvende generations rendyrket hedebo fra det mørke Jylland - ud af en lang linje af småhusmænd og halv-vagabonder ... 
Mange af dem menneskesky gnavpotter ...
Så det med det charmerende hos mig .. ja, det afhænger nok af øjnene der ser ... 
Jeg vil sige det sådan, at mine første forsøg på at gebærde mig i den mere urbane side af livet, forløb mildt sagt katastrofale ... 
Dog har jeg, ligesom Signoren, i tilværelsens løb haft at gøre med mange mennesker i andre sammenhænge ...
Så efterhånden lærte jeg delvist at kompensere for mine noget haltende sociale evner, og har fundet ud af, at man mennesker faktisk er nogen ret løjerlige størrelser, og at det er en kilde til evig undren og underholdning at fundere over, hvorfor pokker mennesker opfører sig som de gør .. 
Det var meget enkelt, dengang, derude ... 
Mad på bordet, tøj på kroppen, tag over hovedet .. 
Men det er tydeligt blandt de der towlige byboere, at så enkelt er det absolut ikke ... 

Det at jeg kommer fra landet, gør osse at jeg har et lidt andet billede på "Den Lille Frøken"''s udsagn:

Den lille frøken skrev, for 8 timer siden:

Når det kommer til sex er mænd som små børn ;)

Jeg plejer at sammenligne ( i mit stille sind) denne ivrige plagen  med små børn i en slikbutik.

Jeg kommer i stedet til at tænke på hanhunde, når er er en hunhund i løbetid, i nærheden.
Sille en ravage de kunne lave. 
Vælte et halvt udhus, hvis de ikke var bundet ordentligt, mens de gøede og jamrede ... 
Jeg kan huske en nabo en gang det havde en raceren Sct Bernhardshund, en hun.
Da han vile avle på hunden, lukkede han den op på høloftet, da den kom i løbetid, så han ikke risikerede at få genmaterialet besudlet ... 
Han havde bare lige glemt at der var en åben luge, der sad i tre meters højde, som blev brugt til at læsse halm ind ... 
Så den næste gang han kom op og så til sin fine, racerene hund, lå et af de lokale gadekryds (eller vejkryds var det vel, ude på landet) ved siden af Sct Bernhardshunden og sov ganske veltilfreds oven på vel udført gerning... 
Tjah, shit happens ...
Landmanden havde lige mistet en betydelig forventet indtægt på salg af racerene Sct. Bernhardshvalpe ...

Så, kære Den Lille Frøken ... 
Vi mænds parringsdrift er trods alt mere behersket, når vi er lige så lette at styre som børn i en slikbutik ,,,,  
Og .. vi ka' altså ikke gøre for'et ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Tak for et skønt indlæg.....ja direkte towligt indlæg i debatten. Med masser af stof til eftertanke.

Forskellighed i opvækst, landskab, sociale koder, opdragelse, studier, arbejde,  temperament, smag mm. Jeg finder det altid spændende at høre om.

Skrevet

Lige et indlæg inden jeg skriver min nekrolog senere i dag.

Det jeg oplever mest ved danske pige lige nu, er deres krav og løgne.   

Her et par stykker:

Du skal have et registret telefon nummer.  Men pigen kan sagtens bruge et taletidskort. Får at vide det er for deres sikkerhed.

Bliver sure, hvis man stiller det forkerte spørgsmål. Mange gange afbryder de helt samtalen.

Skriver helt forkert ting i deres annonce og bruger Photoshop.

Overholder ikke aftalte tider.

Jeg ved godt at mange af de samme ting kan siges om udenlandske pige.

For at opsummere:  De fleste danske piger jeg har booket eller forsøgt at booket tid hos, har den holdning at det er den største ære for os mænd at få lov at have sex med dem. Derfor har jeg i den seneste tid fravalgt danske piger.

Skrevet
Hardrock_west skrev, for 31 minutter siden:

Jeg ved godt at mange af de samme ting kan siges om udenlandske pige.

Godt du selv fik den med:P.. 

Dit første punkt undre mig.. Vi vel enige om hvem af køber og sælger der er mest udsat i denne branche ikke:ph34r:.? Jeg har intet imod taletidskort men jeg tager ikke opkald fra hemmeligt nummer f.eks og har da klart en fornemmelse af at det er sådan de fleste af mine kollegaer har det.. 

Jeg få nok 50 henvendelser om dagen omkring ting der egentlig står i min annonce hvis man dog bare havde læst den.. Jeg kunne forestille mig det samme gør sig gældende for andre piger.. Forestil dig der står et 55" TV nede i Føtex.. Det står tydeligt foran tv'et at dette TV er 55".. Nu gå den første kunde hen og spørger tv-manden "øhm det der TV hvor mange tommer er det.?".. Det nok muligt for ham at svarer pænt de første 30 gange.. Derefter bliver det sværere og sværere.. Det er faktisk så galt at jeg helt har overvejet at fjerne mine (helt uprofessionelt taget selfies uden photoshop) billeder fra min annonce fordi så ville de sku da være nødt til at læse min annonce som det mindste.. Et godt eksempel bare her fra i morges: Spild af min tid og hans tid og sååå ufattelig trættende

Screenshot_20221203_105153.thumb.jpg.b1c1f147f76159102f18c69b7f883644.jpg

Skrevet

@JenniferRomantica lad os være enig om at være uenig. :)

Jeg skriver min holdning, du har alt ret i livet til at være uenig.

Skrevet

Dovne tørvetrillere med alle de dumme spørgsmål. Man gider ikke læse mere. Det hele skal være nemt. Og dumt. Stort overlap fra dit GP-arbejde, Jennifer, til mit som bl.a rejseleder. Fortæller dig et par skøre historier, når vi endelig mødes en dag. Godt man stadig kan grine.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.