Hop til indhold

Danske GP vs Udenlandske GP

Featured Replies

Skrevet
AalborgLook skrev, for 10 minutter siden:

Min erfaring er så lige modsat. De udenlandske piger jeg har besøgt er fup og svindel.

- De holder ikke hvad de lover 

- taler ikke dansk, engelsk eller tysk, så de er svære at kommunikere med 

- de har falske billeder. 

- kommunikation er med en pimp så pigen ved ikke hvad der er aftalt. 

Husk at det er MIN oplevelse og jeg påstår ikke at alle udenlandske piger er sådan - men det er bare Min erfaring. 

Der er en jungle og du har ret, men alligevel lykkes det en i mellem, at finde noget helt specielt -noget ekstraordinært som slet ikke har noget med pimp/penge eller andet træls at gøre -Det er den jagt jeg aldrig bliver træt af -og jeg synes det er det hele værd;-) Den følelse af lykke, forelskelse og begær, liderlighed og det der er værre -man kan opleve på bare 1 time -ja nogen gang bare en ½ time med en pige jeg møder for første gang... Det er jo naivt at forstille sig det kan lade sig gøre, men det leger jeg -og jeg har tit set, hvor meget det er komme bag de piger, jeg har besøgt, at jeg "går så meget ind i det" -og vi har grint efterfølgende over det... Det er jo ikke en rutine for mig -og pigerne gør det jo en del gange bare i løbet af en dag... Jeg levere jo alt mit opsparet energi på så kort tid, at det faktisk burde være forbudt... -nogen gange kan det smitte dem -også så kan det være meget svært, at forlade dem... Min erfaring er så, at genbesøg ikke, når samme højder... (med få undtagelser) men måske også skuffelsen over det var en illusion -og tanken om pigen, der har haft mange mænd siden første besøg... Og derfor har jeg også meget forståelse for nogen piger, passer på sig selv, og ikke giver sig 100% -selv om jeg nok er tæt på 100% (i disse helt ekstraordinære oplevelser) og selv om jeg har det godt med det (legen) -Kan pigerne ikke levere 100% uden, at tag skade og distancere i en vis udstrækning for, at klare det... Det er ulige og forkert grundlæggende... (min mening) 

• Svar 100
  • Visninger 10.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg vil sige at jeg tit tænker "med alt ekstra ydelser så prisen den samme som min", meeeeen så det med kondom altid ved mig.. Det gæsterne betaler for er jo noget ekstra som jeg ikke tilbyder, som hv

• Det giver jeg dig helt ret i. Her skal lysten komme først og dernæst pengene til at forsøde vores tilværelse. Jeg tror at mange af de unge piger som ikke længer ses i erhvervet de bliver forsørge

• Jeg skriver mange og ikke alle .  Nej mener nu ikke jeg hverken er naiv eller render rundt med skyklapper på efter at have været i branchen i snart 15 år.  Jeg ved af erfaring i det virkelige liv

Postede billeder

Skrevet
Møffe skrev, for 16 minutter siden:

Kan pigerne ikke levere 100% uden, at tag skade og distancere i en vis udstrækning for, at klare det... Det er ulige og forkert grundlæggende... (min mening) 

Jeg synes personligt for mig at kondomet skaber den nødvendige distance så jeg ikke selv behøver at holde afstand følelsesmæssigt.. Jeg anvender så også musik til at selv give mig den ekstra følelse af forelskelse.. Det er svært at ligge og elske med en mand imens "when a man loves a woman" kører i baggrunden og så ikke afgive en forelsket-vibe og føle den.. Som jeg altid siger så er man mere auditivt påvirkelig end man lige tænker..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil personligt hellere  blive betragtet som et surt bær. Som lade mine grænser overskrides af en person med dårlig attitude/opførsel. 

Og hvis henvendelser om en evt aftale signalere blot en brøkdel af den personlighed som disse kommentarer, er det ikke typer der får aftaler hos mig. 

Tak for et godt skriv, som jo i bund og grund handler om menneskesyn, det var et godt ord vi lærte dengang i forrige århundrede, da jeg gik i skole.

Jeg besøger både danske og udenlandske piger, og der er langt hen ad vejen ingen forskel, hverken i pris eller attituder, hvis man selv opfører med pli, evt. tager blomst/ chokolade med, behandler dem som man selv gerne vil behandles.

Jeg besøger helst modne danske piger, mest p.g.a. af sproget. Jeg taler udemærket engelsk, men nuancerne og ironien kan godt gå lidt tabt, hos de udenlandske sproget, hos de unge danske  sprogforståelsen.
Det er muligt at det ikke betyder noget for personer, der sagtens kan have sex uden følelser, men for mig fungerer det ikke uden snak, kys og kram.

Pli betyder for mig også, at jeg ikke spørger efter ydelser som ikke tilbydes, hvis det tydeligt fremgår at alt er med gummi, forsøger jeg ikke at spørge efter superfransk, eller anal afslutning hvis det ikke tilbydes. Nogle piger tilbyder det selv ved gentagne besøg, og har vel brug for den tryghed, som der opstår ved gengangere.

Jeg havde en pudsig oplevelse sidste år, hos en udenlandsk pige, hvor jeg havde fået en meget tilfredsstillende behandling, der var tid til overs og hun tilbød massage, hendes engelske kunne nok være bedre, men for at provokere gestikulerede jeg at hun skulle lægge sig på maven, hvilket hun gjorde med stor skepsis, hun nød dog massagen og vi havde faktisk en yderst morsom sms korrespondance de følgende dage.

Danske piger Ja det er en mangelvare, hvis man som mig kun sjældent har mulighed, og ydermere kun kan udenfor normal arbejdstid, ellers tror jeg dog ikke der mangler. Jeg forstår til fulde at danske piger forsøger at holde en normal arbejdstid. Udenlandske piger der er her en begrænset periode, og ikke har nogen familierelationer, kan jo bedre arbejde så meget som muligt, det ses jo også for f.eks. danske håndværkere der arbejder i udlandet.

Konklusion: Hvis nogen mangler noget, og mener at de har retmæssigt krav på ydelser, fortæller det kun noget deres elendige MENNESKESYN 

BR

Skrevet
Møffe skrev, for 23 minutter siden:

Min erfaring er så, at genbesøg ikke, når samme højder... (med få undtagelser) men måske også skuffelsen over det var en illusion -og tanken om pigen, der har haft mange mænd siden første besøg... 

Tja igen har vi ikke den samme erfaring …

jeg synes besøgene bliver bedre og bedre jo mere man lærer hinanden og kende ..

der er kun 2 jeg har besøgt mere end en gang , og begge 2 reagerer egentlig på samme måde ved genbesøg … det føles ikke som om man “bare” er en i rækken af besøgende .. ;)

( det er geografisk udfordring ved den ene , men hun vil endnu ikke flytte :rolleyes: der skal nok et par besøg mere til … smiler !!  )  

men godt vi er forskellige så er der noget og skrive/diskutere om :)

Redigeret af Sønderjyden68

Skrevet
Sønderjyden68 skrev, for 48 minutter siden:

( det er geografisk udfordring ved den ene , men hun vil endnu ikke flytte :rolleyes: der skal nok et par besøg mere til … smiler !!  )  

Lol ved ikke om det er mig. Og behøver du heller ikke afsløre. Men har oplevet ønsker om jeg flytter fra flere kunder og kan ikke bo alle steder. Alternativet er at jeg begynder at rejse rundt i landet.

Flytte nej, rejse rundt i landet måske. Når der ikke længere er hjemmeboende børn. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, Lige nu:

Flytte nej, rejse rundt i landet måske. Når der ikke længere er hjemmeboende børn. 

Jeg har 4 hjemmeboende børn.. Men er kun det ene sted en dag og så videre til næste i min arbejdsuge.. Jeg har bare en babysitter der bor her i de 5 dage:ph34r:..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har 4 hjemmeboende børn.. Men er kun det ene sted en dag og så videre til næste i min arbejdsuge.. Jeg har bare en babysitter der bor her i de 5 dage:ph34r:..

Det er af personlige årsager ikke en mulighed, med en babysitter. Men super det fungerer for dig. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 4 minutter siden:

Lol ved ikke om det er mig. 

Jo jo det er dig …. Det var bare en lille spøg , jeg kører gerne en time, for at få lov til og møde dig :wub:   Ses når arbplan tillader det … 

Skrevet
Sønderjyden68 skrev, Lige nu:

Jo jo det er dig …. Det var bare en lille spøg , jeg kører gerne en time, for at få lov til og møde dig :wub:   Ses når arbplan tillader det … 

Ja vi gør. :D

Skrevet

Håber dog ej jeg var en del af at sætte dit P i kog, da jeg blot var en del af samtalen i den omtalte tråd, hvorvidt det gik som det gik for danske Gpér i Danmark pt men blot min vurdering om hvorfor det gik så galt i dansk Gpér formidling af det danske salg, skal absolut ikke kloge mig på,  so no hardt feelings  men nu behøver jeg vel ej at tilføje tråden yderlig da den næppe handler om mit skriv i omtalte tråd. Så held med dit skriv, jeg har naturligvis ej flere kommentar i den omtalte tråd så go Weekend til jer :)

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 6 minutter siden:

Håber dog ej jeg var en del af at sætte dit P i kog, da jeg blot var en del af samtalen i den omtalte tråd, hvorvidt det gik som det gik for danske Gpér i Danmark pt men blot min vurdering om hvorfor det gik så galt i dansk Gpér formidling af det danske salg, skal absolut ikke kloge mig på,  so no hardt feelings  men nu behøver jeg vel ej at tilføje tråden yderlig da den næppe handler om mit skriv i omtalte tråd. Så held med dit skriv, jeg har naturligvis ej flere kommentar i den omtalte tråd så go Weekend til jer :)

Åh jo du tændte godt op under gasblusset. Men er løbet for gas. Så bare rolig. 

Skrevet

Hej SweetMilf6630

Rigtig fint indlæg. Jeg synes det er vigtigt lige at starte med kommentaren og svaret du linker til (@ppd og dig) fra den anden tråd: Som jeg også før har bemærket herinde, så er @ppd lidt ligesom en pladespiller der er gået i hak ("alt var bedre i gamle dage", "hvor er de unge danske piger" osv. osv.)
Jo, jeg har også en fantasi om, at jeg kunne træde ud af døren og tilbyde den nærmeste 18-årige 300 kroner for vild og hæmningsløs sex, men sådan et land er Danmark nu engang ikke, og mon ikke - i det store hele - at vi skal være glade for det? 

Som mere generelt svar på både din kommentar i den anden tråd samt dette indlæg: Der er mange forskellige idéer, forestillinger og tankemodeller på spil når vi som købere og sælgere af seksuelle ydelser snakker om emnet. 
Hvad søger jeg efter? Er det snak og pillowtalk - lidt følelsesmæssig nærhed men hvor man stadig undgår den komplicerede ikke-købesex-baserede intimitet? Er det at få udlevet nogle specifikke fetishes? Er det vitterligt bare udløsning ved hjælp af en anden person?
Hvad er købesex egentligt for noget? Det er jo, alt andet lige, en ret personlig service der bliver tilbudt, hvor rigtige mennesker giver noget af dem selv. På den anden side, så er det også ret klart, at der er markedslignende dynamikker på spil - i hvert fald for en stor andel af deltagerne. 

De ovenstående dimensioner (og sikkert meget mere til) gør, at folk taler på meget forskellige måder om købesex. Analyserer jeg iskoldt et marked med rationelle aktører og foretager mine valg derefter? Eller går jeg i stedet efter at komme så tæt på "det virkelige" som muligt og besøger den samme pige igen og igen? Eller noget helt tredje?

Jeg tror dybest set min vinkel på spørgsmålet er, at vi alle bliver umenneskeliggjorte af markedskræfterne. Når vi flipper ud på kasseassistenten. Når vi griner af Dovne Robert og Fattig Carina. Når det tæller som humor, at ægtefællerne forhandler et blowjob for at tage opvasken. Når vi føler os som små konger og dronninger, der kan få lige, hvad vi vil have med vores hårdttjente penge.

Generelt tror jeg nok, at jeg vil beskrive mig selv som en blanding af de ovenstående tendenser. Generelt en relativt blid personlighed, men jeg bruger i overvejende grad købesex som en "markedstænker". De eneste gange jeg har besøgt danske glædespiger, har været de få gange hvor der har været unge piger i Københavnsområdet, der har tilbudt sex uden kondom.

For så vidt muligt, så holder jeg mine ppd-lignende tanker for mig selv, da de ikke gør nogen noget godt. Det kan godt være vi bor i en kold verden, men vi behøver ikke gøre den koldere end højst nødvendigt.

Hav en god aften og en god weekend!

Skrevet
Utilregnlig skrev, 1 time siden:

Havde jeg kunne tyde din noget usammenhængende tilføjelse i den anden tråd ordentlig så var jeg nok også blevet mere irriteret end jeg blev af de ting jeg kunne tyde.. Jeg synes generelt du har en meget grim holdning til danske GP'er og jeg håber godt nok ikke for os som samlet flok at du besøger os.. Det kan kun ende uheldigt hvis man har den indstilling som dig med at vi lyver osv.. 

Og god weekend til dig:).. 

Skrevet
sneræven skrev, for 3 timer siden:

Undrer mig - stadig - over hvad pokker det er for et kriterium du vurderer det ud fra ... 
Du er da netop, hvad jeg ville kalde "køn som bare fanden" .... ;)

Taaaark<3.. Det er jo nok noget med øjnene der ser.. Derfor siger jeg som jeg gør:P.. Og så min jyske ydmyghed:lol:.. 

Skrevet
nøddehaven skrev, for 5 minutter siden:

@ppd lidt ligesom en pladespiller der er gået i hak ("alt var bedre i gamle dage", "hvor er de unge danske piger" osv. osv.)

Ha ha :D den plade er hørt + 1000 gange:wacko:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes personligt for mig at kondomet skaber den nødvendige distance så jeg ikke selv behøver at holde afstand følelsesmæssigt.. Jeg anvender så også musik til at selv give mig den ekstra følelse af forelskelse.. Det er svært at ligge og elske med en mand imens "when a man loves a woman" kører i baggrunden og så ikke afgive en forelsket-vibe og føle den.. Som jeg altid siger så er man mere auditivt påvirkelig end man lige tænker..

Nu er jeg ikke til kondomer -men kan da bruge dem nødtvunget... -men forstår udmærket dit argument -ligesom mange andre ikke gør det ene eller andet -for at holde lidt tilbage til dem selv og deres;-) -sådan noget musik virker ik en meter for mig -vil heller lytte til rislende vand og thai skønsang... men en kunde og gp kan ikke sammenlignes - udover de begge har noget den anden vil have...(bare ik det samme)ggg Med den rette musik kan man klare meget, som ellers kan være surt... 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

vi lyver osv.. 

Egentlig ikke men føler mig dog krænket over at mit synspunkt blev tilsidesat da mit skriv som sådan var et svar på tråden omkring de danske Gpér som blot forsvandt med tiden, længer var den som sådan ej, lige bortset fra jeg naturligvis holder ved min konklusion, men sådan er vi så forskellige og heldigvis, dog føler jeg mig uanset krænket over de Danske bær er sure og burde være mere tilgængelig i højden 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

De fleste er så også pænere end mig (ærligt) og yngre end mig

Nu ved jeg ikke hvad du bedømmer udseende efter..? Men jeg vil sige med god jysk underdrivelse at du "ikke ser helt skidt ud" :wub:

Og alderen er da også lige tilpas efter min smag! 

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 45 minutter siden:

Egentlig ikke men føler mig dog krænket over at mit synspunkt blev tilsidesat da mit skriv som sådan var et svar på tråden omkring de danske Gpér som blot forsvandt med tiden, længer var den som sådan ej, lige bortset fra jeg naturligvis holder ved min konklusion, men sådan er vi så forskellige og heldigvis, dog føler jeg mig uanset krænket over de Danske bær er sure og burde være mere tilgængelig i højden 

Tråden handlede om danske piger der tilbød anal.. Intet om at de forsvinder eller lignende.. Du mente så at et passende svar på det var at fortælle at de udenlandske piger er dobbelt så smukke som de danske og at de danske piger bliver valgt fra fordi vi starter ud med at give gæsterne en skideballe og jeg ved ikke hvad ellers, mest fordi det var usammenhængende, af mindre pæne ting du lige fik smidt i.. Jeg forstår ikke hvorfor du fandt dit svar som passende til tråden.? 

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 7 timer siden:

dog føler jeg mig uanset krænket over de Danske bær er sure og burde være mere tilgængelig i højden 

Som præcist beviser min påstand om nogen af de trælse kommentarer Egentligt ikke bunder i at de udenlandske piger  er bedre. Men frustration over af forskellige årsager ikke at kunne besøge Danske. 

Og vi “burde!” ingenting, i denne branche vælger man selv prisen. Og prisen skal ikke bestemt ikke fastsættes ud fra et gennemsnit af prisen hos de piger det i høj udstrækning ikke betaler skat. Men blot henter mest muligt med til hjemlandet.

Mht skideballer fra de DK skulle du måske overveje at kigge på din egen adfærd og formuleringer. For der fastholder jeg kunder med blot snerten af din personlighed og/eller attitude får ikke aftaler hos mig. 

At du ikke får skideballer hos de udenlandske kan have flere årsager. F.eks de ikke forstår hvad du skriver. De (eller telefonpasser) sender standard svar “yes babe” afventer dato og klokkeslæt som forstås på alle sprog og siger “yes babe”. (Især i de tilfælde hvor alfons passer telefonen er de da ligeglade hvad de udsætter pigerne for)

Og herfra er det op til dit held hvad du møder op til. 

Men har egentligt givet udtryk for alt det jeg så stopper med at gentage.

Skrevet

Meget relevant emne. 

Mine personlige præferencer er helt klart danske piger. Men på det seneste er jeg begyndt at besøge udenlandske piger - simpelthen fordi der er for få danske piger. Jeg synes at det er meget trist at mange danske piger er forsvundet over de sidste par år. 

Jeg er bange for at vælge en pige som gør det af tvang og er presset til det. Derfor læser jeg altid anmeldelser herinde. 

Prisen på en udenlandsk pige og dansk pige er meget ens ved de piger jeg besøger. Jeg foretrækker 45 minutter med kæresteoplevelse. 

Nu er det ikke særlig videnskabeligt - men når jeg bladre annoncerne igennem på annoncelight heri det syddanske. Så er der kommet overraskende mange danske piger som tilbyder sex uden gummi for et tillæg. Det så jeg ikke for få år siden. Så tesen med at det er nemmere at få sex uden hos udenlandske piger tror jeg ikke holder. Jeg er kun til sex med gummi. Men det er nu ikke det jeg vil bringe ind i denne diskussion. Tendensen er bare meget klar flere og flere danske piger tilbyder sex uden gummi. Der er langt færre danske piger som annoncere på annoncelight. De klassiske bordeller med danske piger er lukket. Så derfor sker der en selvforstærkende effekt med at flere vælger udenlandske piger. Jeg har tit tænkt på om de danske piger så er andre steder for eksempel sugar dating siderne. 

De gode gamle dage er nok forbi …

Redigeret af Hanshj

Skrevet

Ser det som et godt tegn, at der er få Danske piger/kvinder der tilbyder sex for penge.

Hurra for vi lever i et land , hvor det ikke er nødvendigt at sælge sig selv.

Skrevet
Hanshj skrev, for 49 minutter siden:

Jeg har tit tænkt på om de danske piger så er andre steder for eksempel sugar dating siderne.

Ved det ikke. Tror det ikke. 
Men tilgengæld tænker jeg langt fra det kun er økonomi der gør de unge dk piger slet ikke starter i branchen. For nogen vil altid betale prisen og især for unge og smukke. 

Me too, feminismen, generelt mere selvsikkerhed/selvværd. Og ikke ville ødelægge sin fremtid ved at have været i branchen….. og meget mere. 

Nogen tjener pengene på OnlyFans, uden fysisk kontakt. 
Andre på de helt sobre sociale medier. YouTube, twitch etc. som influencere.

De unge har masser af ikke sex relaterede muligheder for at tjene penge. 

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 43 minutter siden:

Som præcist beviser min påstand om nogen af de trælse kommentarer Egentligt ikke bunder i at de udenlandske piger  er bedre. Men frustration over af forskellige årsager ikke at kunne besøge Danske. 

Og vi “burde!” ingenting, i denne branche vælger man selv prisen. Og prisen skal ikke bestemt ikke fastsættes ud fra et gennemsnit af prisen hos de piger det i høj udstrækning ikke betaler skat. Men blot henter mest muligt med til hjemlandet.

Mht skideballer fra de DK skulle du måske overveje at kigge på din egen adfærd og formuleringer. For der fastholder jeg kunder med blot snerten af din personlighed og/eller attitude får ikke aftaler hos mig. 

At du ikke får skideballer hos de udenlandske kan have flere årsager. F.eks de ikke forstår hvad du skriver. De (eller telefonpasser) sender standard svar “yes babe” afventer dato og klokkeslæt som forstås på alle sprog og siger “yes babe”. (Især i de tilfælde hvor alfons passer telefonen er de da ligeglade hvad de udsætter pigerne for)

Og herfra er det op til dit held hvad du møder op til. 

Men har egentligt givet udtryk for alt det jeg så stopper med at gentage.

Tydeligt du ikke kender den anden side -kundens -alfons -andre piger -end hvad du har hørt/læst dig til måske kun herinde og naturligvis dig egen personlige erfaring -og fair nok. Men som i perioder storforbruger af gp -ser og oplever man en del -og når man samtidigt er nysgerrig efter at vide, hvad der egentlig forgår -så får man et mere nuanceret billede af det hele -end det du beskriver, hvilket gør det umuligt at forstå hinanden -hvis man ikke er åben for det -det er en mega store jungle i branchen, hvor du og jeg kun er en brøkdel... Og det hele drejer sig om PENGE og big business i en grad de fleste aldrig kommer til at fatte... Og det leger jeg, at jeg ikke ved, når jeg er på besøg hos en pige -hvis hun/noget så minder mig om det -kan jeg ligeså godt gå igen...  

Skrevet
sweetstone skrev, for 37 minutter siden:

Ser det som et godt tegn, at der er få Danske piger/kvinder der tilbyder sex for penge.

Hurra for vi lever i et land , hvor det ikke er nødvendigt at sælge sig selv.

Det giver jeg dig helt ret i. Her skal lysten komme først og dernæst pengene til at forsøde vores tilværelse.

Jeg tror at mange af de unge piger som ikke længer ses i erhvervet de bliver forsørget af deres forældre så de har ikke brug for at sælge sig selv. Og det glæder mig.

Piger uanset hvor de kommer fra bør ikke starte med at sælge sex i en alllllt for ung alder. De ved ikke hvad det vil koste dem på langt sigt. 

Jeg så gerne at loven sagde 25 år for salg af sexuelle ydelser.  

Men tilbage på sporet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.