Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya back to normal

Recommended Posts

jensen6 skrev, for 15 timer siden:

Scooter koster her 4.000 for en måned

Has Mai Pang var det 3000,-  bath for en måned og 1000 i depositum - og hun checkede ikke engang om der var sket nogen skader - men da jeg var kommet lidt hen ad gaden, kom hun dyttende efter mig, da jeg havde glemt mine læsebriller i et rum under styret.

jensen6 skrev, for 15 timer siden:

Jeg har ikke vovet mig ind i Three Roses Bar. Den ligger jo i det homosexuelle kvarter - dine dejlige kvinder dér er formentlig Ladyboys

Three Roses Bar ligger ikke i det homosexuelle kvarter, men ud til Thaphraya Road og jeg har aldrig set nogen ladyboys derinde - allerhøjest et par homoer og feminine mænd - pigerne derinde er som regel lidt mere modne og ihvertfald lidt for overvægtige til at jeg er interesseret i dem, men der er flere piger derinde, end det egentlig er nødvendigt, hvis de blot skulle servere. På det seneste har der dog været nogle lidt yngre og søde piger, jeg godt kunne være interesseret i - men de er slet ikke gejlet op, som dem du sædvanligvis ser på div. beer bars eller som ladyboys - derimod ligner de mere alm. serveringspersonale. Nu kommer jeg sædvanligvis ikke alene, men har eget damebekendtskab med - men jeg har set pigerne derinde gerne vil sidde hos enlige mænd og holde dem med selskab, hvis de bliver budt på ladydrink.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg står og er på vej til Thailand (Bangkok & Kamala Beach på Phuket) med nogle venner.

Hvis ikke man kan invitere en pige med hjem på hotellet, hvad er der så af muligheder? jeg er nok mest ude efter 30min - 1h bekendtskaber ;)

Hvis der nogle tips til et af de to steder er de velkomne :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, den 24.11.2022 at 14:20:

:P:D:P:P

LOL, den går sgu ikke butterfly.

Jeg kommer udelukkende for kolde øl, afslapning ved pool, spille lidt pool og aftenen og damer om natten - og kan jeg stjæle én eller to af disse fra dig og svinet, så gør jeg sgu det :D

MEN, ladyboys skal prøves og som tidligere skrevet, så kommer jeg til at rapportere med jævne mellemrum - også selvom det der ladyboy muligvis ender i "hat og briller" :lol:

Men helt ærligt, når man lige lurer på TF, så er der eddermame nogle lækre LB imellem.......

Hvordan endte det, fik du prøvet en eller flere ladyboys? :-p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobb skrev, for 18 timer siden:

Hvis ikke man kan invitere en pige med hjem på hotellet, hvad er der så af muligheder? jeg er nok mest ude efter 30min - 1h bekendtskaber

Mange barer og gents clubs har rooms upstairs - ellers har mange massagesaloner det også - men som regel et stort lokale, hvor de kan trække et forhæng for. Alternativt kan du på forhånd booke et ekstra hotelværelse (koster ofte kun få hundrede bath/døgnet), som konen/veninden ikke ved noget om og hvor du kan invitere dine bekendtskaber hen og du behøver ikke tænke på afslørende sorte hår i brusenichen, rundt om eller på sengen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Eller kig på everything pattaya 's youtube kanal hvor han nogle gange viser short time 'hoteller' hvor du formedels et beskedent antal bath kan tage kvinden med hen for en time eller 2.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 3 timer siden:

Hvordan endte det, fik du prøvet en eller flere ladyboys? :-p

Ikke taget afsted endnu. 28 januar - 12 februar. 

Men jeg har allerede lavet aftaler med 2, så det bliver sgu afprøvet denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 9 timer siden:

Men jeg har allerede lavet aftaler med 2, så det bliver sgu afprøvet denne gang.

Er det gennem thaifriendly, eller hvor laver du aftaler på forhånd?

Og gælder det også de normale piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 12 timer siden:

Er det gennem thaifriendly, eller hvor laver du aftaler på forhånd?

Og gælder det også de normale piger?

Jeg har lavet et hav af aftaler gennem TF. Et par stykker med LB og resten med "almindelige freelancers".....

Jeg har nok i virkeligheden fået lavet for mange aftaler, så jeg skal igang med at sortere, så der også bliver plads til at se, hvad der gemmer sig på diverse beerbars og gogo :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har lavet et hav af aftaler gennem TF. Et par stykker med LB og resten med "almindelige freelancers".....

Jeg har nok i virkeligheden fået lavet for mange aftaler, så jeg skal igang med at sortere, så der også bliver plads til at se, hvad der gemmer sig på diverse beerbars og gogo :D

Fedt :D

Skal også selv igang med TF nok et par uger inden jeg skal afsted. 
Har du så fået nogle priser på dine aftaler?

Hvis ja, har du noget imod at dele hvor meget og i hvor lang tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej for fanden da, jeg deler gerne ALT,  hvad jeg har blandt mine brødre herinde :)

ST ligger typisk mellem 1200-1500. Hvis hun er smækker lækker, laver jeg gerne aftale om at tungekys, og deep sucking (uden) og så får de 500 oveni.

LT ligger typisk mellem 2500-3000 og så er det incl alt (minus anal). Anal er i det hele svært at lave aftale omkring, men det er også okey for mig. 

Jeg går kun efter smukke kvinder mellem 25-35, og jeg er helt sikker på, at der både findes billigere priser, hvis man er mindre kræsen end jeg.

Nogle af kvinderne på TF har det helt sikkert mere eller mindre som deres levebrød, mens andre af de yngre kvinder bare skal have en ekstra taske eller et par nye fancy sko..:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 4 timer siden:

Nogle af kvinderne på TF har det helt sikkert mere eller mindre som deres levebrød,

Det er mit indtryk at mange bar-piger, bruger en hel del tid på at søge kunder online - og nogle barer har ligefrem svært ved her efter coronaen at finde personale, da mange har opdaget at det er meget nemmere og ofte mere givtigt at sidde derhjemme i fred og ro, fremfor på en bar og høre på høj og tung musik til kl. 0200 om natten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 4 timer siden:

Nej for fanden da, jeg deler gerne ALT,  hvad jeg har blandt mine brødre herinde :)

ST ligger typisk mellem 1200-1500. Hvis hun er smækker lækker, laver jeg gerne aftale om at tungekys, og deep sucking (uden) og så får de 500 oveni.

LT ligger typisk mellem 2500-3000 og så er det incl alt (minus anal). Anal er i det hele svært at lave aftale omkring, men det er også okey for mig. 

Jeg går kun efter smukke kvinder mellem 25-35, og jeg er helt sikker på, at der både findes billigere priser, hvis man er mindre kræsen end jeg.

Nogle af kvinderne på TF har det helt sikkert mere eller mindre som deres levebrød, mens andre af de yngre kvinder bare skal have en ekstra taske eller et par nye fancy sko..:D

Så jeg tænker at de kvinder som er på TF, de ikke skal barfines?

Har du også stødt på nogle der var gratis? Altså som bare var interesseret i at date/have sex med en vestlig mand?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, der er ingen barfines, og jeg har (desværre) heller ikke mødt nogen som var gratis.

Til gengæld er der en helt del som gerne vil være sammen med dig i flere dage, og her ligger der masser af muligheder.

Jeg vil sgu have en ny hver eneste dag, når jeg nu er igang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 47 minutter siden:

Det er mit indtryk at mange bar-piger, bruger en hel del tid på at søge kunder online - og nogle barer har ligefrem svært ved her efter coronaen at finde personale, da mange har opdaget at det er meget nemmere og ofte mere givtigt at sidde derhjemme i fred og ro, fremfor på en bar og høre på høj og tung musik til kl. 0200 om natten.

Det har du helt sikkert ret i. Mange af pigerne på tf (der er altså også "seriøse" piger på sitet som bliver en anelse irriterede, når man stiller standardspørgsmålet "you freelance or serious" ?" er nuværende eller tidligere barpiger.

De har ofte et par billeder på deres profil fra selve baren incl outfit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil sgu have en ny hver eneste dag, når jeg nu er igang :D

Det kan jeg nu godt forstå :D

Men hvis man skulle finde en som var ekstra god, så gør det da ikke noget at holde på hende et par dage, eller se hende mere end én gang :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 6 timer siden:

Jeg vil sgu have en ny hver eneste dag, når jeg nu er igang 

Det er der også masser af muligheder for  - men så tror jeg ikke du har tid til spilde din (og deres tid) med at skrive frem og tilbage - så er det meget nemmere blot at gå en tur rundt i de forskellige gader med bar-piger, gents club, agogos, massage-saloner mm. - eller  i Pattaya en tur langs coconut-bar (hvor man heller ikke betaler bar-fine eller behøver spendere dyre ladydrinks og høre på drønhøj tæppebankermusik - det er bare mit indtryk at pigerne herfra nødigt vil LT - og hvis de endelig har - så er de gode til at opfinde undskyldninger for at de alligevel ikke kan blive hele natten) og udsøge de piger, som mest falder i ens smag.

Men det har nu sin charme med den samme pige i længere tid - og man kan ofte opnå rabat + evt. undgå at betale barfine og dyre ladydrinks + evt. opnå andre fordele ;-) - og når man går ud af spise sammen - så smager maden altså også bedre og for ikke at være alene, behøver man ikke opsøge barer med andre enlige mænd, der allerhelst vil høre sig selv sidde og braldre og rakke ned på pigerne - og hvis du har en god historie at fortælle, så bliver du konstant afbrudt, da de altid har en historie der er 10 gange bedre - men ofte er musikken så høj eller der kører sport på 7 tv-skærme - at du godt kan glemme alt om at sidde og hyggesnakke.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Soi Six

Jeg var igennem gaden flere gange under mit besøg i Pattaya, både til fods og på motobike, men musikken var simpelthen for høj til at jeg kunne koncentrere mig om at begynde nogen konversation med nogen af pigerne - og så syntes jeg måske heller ikke der var så mange interessante piger, som i denne video, hvor det ikke bare er en af de sædvanlige walk- eller drivethrough videoer, som der findes et hav af - men se lidt bort Batman figuren og nyd pigerne:

Videoen er optaget tidligt på eftermiddagen - og før det efter coronaen begyndte at vælte ind med turister og tage de bedste af pigerne.

Men hvis man gerne vil se flere interessante videoer fra Pattaya og Bangkok - kan det absolut anbefales at følge Queen of Pattaya.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der for resten nogen som ved ift. taletidskort hvad der er godt og billigt i Thailand?

Det skal gerne kunne række til 2-3 uger.

Og kan man evt. finde det i lufthavnen i BKK, uden at blive snydt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 4 timer siden:

kan man evt. finde det i lufthavnen i BKK, uden at blive snydt?

Jeg gik bare ned i underetagen, hvor veksleboderne også er - her er der flere der også sælger taletidskort - mener jeg gav 4 eller 500 bath for en måneds forbrug - og den søde pige installerede og gjorde det hele klart for mig, så det kørte før jeg betalte - det eneste problem jeg havde med det - var at jeg flere gange dagligt, vedblev at modtage beskeder på thai om at jeg kunne opgradere eller sådan noget.

Men ellers kørte det så jeg fra dag 1 havde GPS, kunne skrive beskeder og tale via Whatsapp + jeg  kunne lave et hotspot, så jeg via min telefon kunne koble min computer på nettet - meget heldigt, da Wifi-en i min condo ikke fungerede overhovedet. Kun en aften var mit internet nede - det var da en støbt hjjørne el-mast i min gade knækkede, så ledningerne var  væltet ned og gået i brand og trafikken måtte dirigeres udenom. Heldigvis var der stadig lys i lejligheden, mne internettet var praktisk taget ikke virksomt eller meget meget langsomt.

Det tog så ca. en uges tid, inden el-arbejderne blev færdige med at rigge ny mast og nye ledninger til via. bambusstiger, der står ude på kørebanen, uden anden afmærkningen end at de er røde og hvide forneden + en klud - tror at hvis man vil have et "sikkert" job i Thailand, hvor der altid vil være arbejde - så skal man blive el-installatør ;-)

 

IMG_20180909_161142.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

 

 

IMG_20180909_161142.jpg

Jesus da. Hvordan i al verden finder man rundt i i den fuglerede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai connoisseur

Så, er sommerferien (3 uger) booket i Thailand, et par dage i Bangkok, en uge i Pattaya, en uge på Koh Samui, og så er den sidste uges tid åben. Glæder mig til atter at more mig med de små skønne thaitøser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai connoisseur
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Jesus da. Hvordan i al verden finder man rundt i i den fuglerede

Jeg er ret overbevist om at elektriker ikke er en beskyttet titel på de kanter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai connoisseur skrev, for 6 timer siden:

Så, er sommerferien (3 uger) booket i Thailand, et par dage i Bangkok, en uge i Pattaya, en uge på Koh Samui, og så er den sidste uges tid åben. Glæder mig til atter at more mig med de små skønne thaitøser. 

Hvad fik du flybilletterne til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai connoisseur
Asianlover1 skrev, for 21 minutter siden:

Hvad fik du flybilletterne til?

De var ikke billige, og var for sent ude, men fik dem for ca. 8k med Thai via. Stockholm.

Gad vide om 2023 er året man skulle slæbe en thaitøs med hjem? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer tit til Thailand og har et fast mobile number  og får en Top Op til 300 thb for 1 mdr forbrug 15 GB tror jeg :)

Lige når du kommer ud efter tolden er der True 5 G shops, ikke nogen problemer speak english :)

Men for at få et mobile nummer ( taletidskort ) bliver du registreret,  kopi af passport  osv. 

Også derfor jeg har et fast nummer i LOS 

Er forresten i Thailand pt :) Butterfly 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...