Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya back to normal

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, den 20.11.2022 at 11:10:

De eneste steder, hvor jeg synes det halter lidt - er ved Jomtien og Pratamnak Night-Market, som slet ikke ligner sig selv.

Jeg må sige at Pratamnak Night-Market virkelig her medio marts er kommet back to normal med masser af blege russere og de fleste stande med madboder/intermistiske restauranter eller kufferter, tøj, badeballoner, tasker og andet krimskrams jeg skal komme efter dig - er på godt 3 mdr. hurtigt blevet fyldt op - og jeg var bange for Coronaen var the end to Pratamnak Nightmarket, som er et af min favoritspisesteder, da man stille og roligt kan gå rundt og se hvad kan få og til hvilken pris ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Soi Pothole,

skal åbenbart igen igen have en ny omgang asfalt - ja, man undres over hvorfor de ikke bare river den op og støber beton med jernarmering:

https://www.pattayamail.com/news/pattayas-soi-pothole-getting-smoother-with-asphalt-patch-job-427601

Ellers ligner gaden nu meget sig selv med en blanding af massagesteder, spisesteder, alm. beer-bars og ditto med ladyboys, der gerne lige vil prikke til en når man går forbi - og så ligger der også et par gentlemens clubs. Jeg besøgte "the Triangle Bar", da jeg havde hørt, der også skulle være modne selvstændige damer der, ligesom på Bamboo Bar - men det så jeg nu ikke meget til - og alle pigerne som arbejdede der, havde uniformer på med et tydeligt "Staff" præget på deres blå skjorter - og så er der som regel ikke held ved at invitere dem med hjem - jeg burde måske have forsøgt, da flere af dem så ret søde ud - men jeg havde sådan set lige haft en pige fra Cowboy Bar (som har fået ny ejer, da den tidligere mamasan netop er død - men hun røg også som en skorsten) på besøg hjemme i lejligheden til Short-time - og det kunne sådan set godt være blevet til mere, da hun var rimelig god til blow-job, men endnu bedre til at drikke og tømte i løbet af nul komme fem mit køleskab for de 3 dåsebajere, jeg havde stående.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pratamnak 5

Var forbi en bar på Pratamnak, hvor jeg flere gange havde set, der sad lidt søde piger og jeg konverserede lidt med en lidt mere moden, men slank pige - hun foreslog nu at vi skulle spille pool. Det var hun egentlig ganske ferm til, men det lykkedes mig alligevel at vinde, selvom jeg var bagud. Så måtte vi jo have en revance og jeg sagde til hendes at hvis jeg vandt skulle hun gå med mig - og her lykkedes det mig til min store overraskelse og uden at det overhovedet var beregnet at skyde 3 af mine egne kugler  i hul i et skud og jeg endte med også at vinde 2. omgang - men hun ville ikke rigtig give sig - og så måtte vi jo have en 3 omgang, som jeg også vandt - og nu kunne hun ikke rigtig undslå sig længere.

Det viste sig at hun sådan set ikke arbejdede på stedet, men havde sin egen business og kun kom for at hjælpe og hygge sig med sin veninde, som var mamasan - og derfor egentlig slet ikke gik med customers, men efter lidt forhandling lykkedes det da endelig at få hende med hjem, hvor hun lige skulle tøes lidt op, men så ville hun godt kysse og viste sig at have de flotteste bryster, timeglas figur og med en rigtig honningmis + hun efter lidt instruktion gav et dejligt blowjob. Hun var lidt forbeholden mht. samleje, men på med kondom og fordi hun var så våd, gled jeg helt i bund - tror jeg skal til at dyrke de modne damer lidt mere - har faktisk allerede lavet en aftale i aften, med en slank sag fra Soi Whitehouse, som jeg også tog en tur med sidste år - var faktisk hendes første customer og hun har ikke glemt mig  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er grisebassen tilbage i  PTT,  dejligt at høre :D  er selv i  LOS pt :)

 Skulle ellers til PTT på fredag, men måske ombestemmer jeg mig :wub:  alle pigerne er optaget kan jeg læse :D

Ellers må jeg besøge min faste lady, hvis grisebassen ikke også har været der ;)

Butterfly 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Passion Club 

Ligger langt nede og til højre ad en vej, som nogle betegner som en grusvej - men det er nærmere en betonvej, hvor entreprenøren har snydt med kvaliteten af cementen eller mængden af den, idet vejen nærmest er gået mere eller mindre i opløsning og på vej til at blive en omgang knust beton. Men vejen starter hvis man kører ned ad Thaphaya Road og fremfor at dreje til højre mod Jomtien Beach - drejer til venstre.

Nå, men jeg har flere gange set og hørt lidt om klubben, som skulle være en af de bedste i Pattaya - der var vist party, da jeg ankom, da der var vild gang i den med mange kunder og mere eller mindre letpåklædte piger - enkelte oben ohne for et kort øjeblik - desværre var mange af dem udstoppede med silikonebryster og jeg ville egentlig blot se stedet lidt an, mens jeg drak en enkelt øl ved baren og jeg havde mest lyst til hurtigt at gå igen og jeg afviste derfor de piger, som henvendte sig. Pludselig kom en ret attraktiv pige forbi og talte kort til mig, tog så pludselig min bon og forsvandt med den - og kort efter fik jeg serveret endnu en øl og en bon opdateret til 2 øller. Efter nogen palaver, hvor jeg udtrykkelig gjorde opmærksom på at jeg ikke havde bestilt en ekstra øl, blev den endelig trukket tilbage - efter den episode, havde jeg endnu mindre lyst til at blive længere i klubben - drak min øl færdig, betalte og gik - om jeg kommer igen? - det tror jeg ikke sådan lige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 13.11.2022 at 12:54:

:D kan forstå at grisebassen er tilbage i Thailand :P 

Kom selv hjem for 3 uger siden, tager revanche 3 januar på en 45 dages tur, arbejdet kaldte i DK :unsure:

Men dejligt at hører du nyder livet i Pattaya :rolleyes:

Forsat god tur i LOS :P

 Er det værd at tage til Pattaya som kvinde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Millik skrev, for 6 minutter siden:

 Er det værd at tage til Pattaya som kvinde ?

Det kommer an på hvad du kommer for - vil du have lavet større bryster, rettet tænder, nye briller, forstyrrende tattoveringer, prøve en ladyboy, have en dejlig ferie - synes jeg du skal go for it - men vil du tjene penge som glædespige, tror jeg det bliver lidt op ad bakke, da her en nok af flotte og villige thaipiger + russiske piger, der gerne vil tjene til lidt smør på brødet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Catflaps  (kattelem)

Jeg havde undret mig lidt over, hvordan klubben kunne være så lille udvendig - og så stor indvendig med mange rum - men der klippes lidt i videoen, når man går ned ad trappen til  indgangen og baren er faktisk under jorden eller i kælderen. Man sidder på lave stole rundt om baren, som er forsænket lidt yderligere - men ellers er der desværre meget dunkelt som i mange andre gentlemens clubs.

En yngre slank pige, viste mig på plads, men jeg havde lige dagen før været på Jade House, hvor jeg også havde haft en slank yngre pige, der heller ikke kunne ret meget engelsk og syntes jeg trængte til lidt forandring - desværre var de fleste andre piger i klubben lidt til den brede side - og den eneste jeg ellers syntes var interessant, var optaget af en anden fyr - men hun må åbenbart have opdaget at jeg holdt lidt øje med hende og vi fik øjenkontakt i lang tid + jeg fik et bredt smil - det er faktisk hende yderst til højre i starten af videoen - og den yngre kunne godt være hende yderst til venstre.

Endelig ville fyren se sin bin og den unge pige fortrak, så min udkårne så sit snit til at indtage pladsen og jeg skyndte mig at spendere en ladydrink for at vise mine gode intentioner. Desværre var hendes engelske heller ikke det bedste og jeg havde engentlig blot tænkt mig en hurtig tur ovenpå, men nu foreslog hun at hun ville med hjem i condoen - det plejer at koste en del mere i barfine, men jeg kunne nøjes med 500 bath og hun ville blive i 5 timer for 2000 bath - og det var sådan set også i orden, bortset fra at hun var lidt crazy, talte dårligt engelsk og ikke altid helt koncentreret at snakke med, da hendes smartphone også skulle passes.

Men vi havde en lille hyggestund med afslutning og shower together i badet - og bagefter inviterede jeg hende med ud at spise på et nærliggende spisested, hvor det er sådan lidt a la streetfood med flere meget små ens madboder, der nærmest ikke er større end en telefonboks - men det var OK - så fik jeg også prøvet det sted ud. Bagefter kørte jeg hende hjem - der burde måske have været plads til en omgang sex mere, men jeg syntes det ville blive lidt for besværligt - og jeg spurgte heller ikke til hendes Line, selvom hun boede lige i nærheden og truede med at komme og vække mig til en morgenløbetur.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 36 minutter siden:

Det kommer an på hvad du kommer for - vil du have lavet større bryster, rettet tænder, nye briller, forstyrrende tattoveringer, prøve en ladyboy, have en dejlig ferie - synes jeg du skal go for it - men vil du tjene penge som glædespige, tror jeg det bliver lidt op ad bakke, da her en nok af flotte og villige thaipiger + russiske piger, der gerne vil tjene til lidt smør på brødet.

Tak for svar :)

Har hørt der skulle være en danskergade i Jomtien lidt ude for Pattaya.

Men ja, overvejer at få lavet større bryster. ladyboy springer jeg lige over hehe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Millik skrev, for 1 minut siden:

Tak for svar :)

Har hørt der skulle være en danskergade i Jomtien lidt ude for Pattaya.

Men ja, overvejer at få lavet større bryster. ladyboy springer jeg lige over hehe :)

Du mener nok Soi White House og Bryghuset, men også andre steder i Jomtien finder du barer ejet af danskere, danske navne og med dansk mad + du også i Pattaya kan finde barer med danske navne.

Jeg var sammen med en massagepige i går på 48 med de fineste, ikke hængende og fyldige bryster a la en håndfuld som passede fint til hende, som talte om at få dem lavet større - og jeg forstod hende ikke - hvorfor ofre kr. 10000,- på det lort og risikere at få både kolde og hårde bryster, ar og arvæv - når hun bare kunne træne lidt og slippe for lidt for meget på maven - selvom der heller ikke her var meget at komme efter. En ny hairdo med en kortere frisure, ville derimod ikke have været en dårlig investering - men hun mente at en kortere frisure, ville få hende til at virke gammel eller "own", som thaierne foretrækker at udtale old.

Du kunne jo starte med at få en times thaimassage af en ladyboy - det vil de ihvertfald gerne give mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Millik skrev, den 3.4.2023 at 17:43:

Ja det er den jeg har hørt om :)

okay mange tak for råd ;)

 

Hej, der er faktisk en tråd om bryster.. Jeg skal ikke, hverken gentage mig selv, eller afspore denne. Kast et blik på tråden. Jeg besøger Thailand 2-4 gange om året - forretning - og kigger selvfølgelig også på de små søde.. Helt generelt er de bedste oplevelser ikke afhængig af om kvinderne er bygget pænere. Tværtimod nogle gange faktisk.. Når jeg ikke skriver så meget på trådene om Thailand er det fordi jeg besøger landet af andre grunde.. Jeg har altid den samme lejlighed, stuepigen er lækker, men kan ikke lokkes.. Finder selskab på nettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seahorse 4/4

Dette kunne godt være min foretrukne gentlemens club, hvis der ikke var så mørkt indenfor og de ikke spillede så høj musik - her har de ligesom ikke forstået konceptet, med at man gerne vil snakke og hygge lidt med pigerne, så man får lyst til at blive længere og evt. tage flere ture med pigerne - men ellers har klubben en god beliggenhed først i Jomtien og pigerne gør lidt ud af påklædningen og da jeg forleden i onsdags var forbi, var de alle udklædt i stewardesseuniformer - så hvis man stadig havde ståben fra flyveturen med de frække stewardesser fra flyveren, kunne man endelig få afløb - desværre var næsten alle pigerne optagede, jeg ankom og hende, som viste mig på plads var ikke lige min kop the - men snart kom der en sød smilende stewardesse forbi, med et sødt ansigt på et par lange stænger og klar til at betjene mig, jeg lige måtte tilbyde lidt flyverbenzin i form af nogle små shots, hvorefter hun begyndte at checke om jeg havde spændt sikkerhedsselen og var klar til en flyvetur.

Efter turen ovenpå, spillede vi en del pool - og det var hun også god til - især når hun også fik lidt mere flyverbenzin - og det var ved at blive lidt for meget og efter at jeg også havde spillet lidt pool med en anden gæst, valgte jeg at forlade stedet for ikke at blive helt drænet - og jeg syntes heller ikke, hun skulle drikke så meget, da man godt kunne se hun pga. alkohol var begyndt at blive lidt smalfed - og det klædte hende ikke, da hun ellers var en flot og attraktiv pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kit Kat Lounge

Ligger sådan lidt gemt af vejen i en baggyde (hvor også DD-bar findes) til den del af Thaphraya Road, der går ned mod Dongtan/Pattaya Beach - man skal bare forbi et stort åbent lokale bag the Country Club III og Jomtien Beach Pool House https://www.google.com/maps/place/Jomtien+Beach+Pool+House/@12.8994341,100.867355,21z/data=!4m18!1m8!3m7!1s0x310295924d31d7e3:0xa97ff301a9bd10ff!2sPattaya,+Bang+Lamung,+Chon+Buri+20150!3b1!8m2!3d12.9235557!4d100.8824551!16zL20vMDM0X3Ft!3m8!1s0x31029789ed821ab7:0xda3538ef43a40cc4!5m2!4m1!1i2!8m2!3d12.8994679!4d100.8675748!16s%2Fg%2F11g1mldym7 med masser af pool-borde og flinke piger, der gerne vil være behjælpelige med at servere øl og rulle kuglerne op + sikkert også gerne spille pool, hvis man byder på et par ladydrinks - og så ind igennem en skydedør og et forhæng.

Lokalet er så bygget tradiotionelt op med en bar og overfor en række brede sofaer i U-form, hvor man kan hygge sig med modellerne og bagerst et pool-bord. Modeller er måske så meget sagt - selvom manageren havde fødselsdag og der var lidt fest i gaden - syntes jeg ikke der var så mange interessante piger i farvandet, udover manageren og jeg fik ved baren selskab af en ellers sød pige, men hun havde en fortand, der stak noget ud - og måske 20 kilo lidt for meget - synes ellers normalt jeg hurtig kan drikke en øl - men den her var godt kold, så jeg fik hele hendes historie, om at hun lige var startet i klubben, tidligere havde arbejdet i Bangkok, osv. osv. - men mest interessant var det at jeg fik at vide at det ialt ville koste 1500 bath at invitere en pige med ovenpå - 1100 bath til pigen og 400 for Zimmer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 3.12.2022 at 04:55:

Jeg ved ikke om det var fordi Mami var fuld eller påvirket af andet, at hun var så sjov, men da jeg skulle til at køre – ville hun til at give mig penge for at have kørt hende hjem, som om jeg havde været en moto-biketaxi - den må jeg lige afprøve næste gang - men jeg fik da et kys til afsked om ikke andet ;-)

Lige en update: Var igen forbi Bamboo en aften - og igen sad Mami på ca. samme sted og jeg inviterede mig selv til at sidde ved siden af hende og skåle, som om vi var gamle venner - men nu kunne hun overhovedet ikke huske mig - og hun havde aldrig gået med mig, selvom det kun var knap 5 mdr. siden - så den konversation endte ret hurtigt - og der var jo også andre fisk i farvandet ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære gris, Bliv endelig ved med din dagbog, jeg (og sikkert mange andre) sluger sultent siderne som de kommer og drømmer os ned til Thailand... Og damerne :wub:

/Dfyr36

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://www.pattayamail.com/news/thai-girl-steals-brits-million-baht-rolex-while-he-was-in-the-shower-431015

Man skal ellers ikke sidde længe på en bar i Pattaya, før der har været mindst 1 gadesælger forbi og belemret en med en æske fuld af store nye spraglende armbåndsure, som kan næsten alt bortset fra at gå på nettet - så forstår ikke hvornår nogen behøver tage deres dyre ditto med til Thailand? Men jeg begynder at forstå, hvorfor der er et marked for at sælge disse billige ure - jeg forstår bare ikke nogen gider gå med et gammeldags ur, når de fleste alligevel har en smartphone i lommen, der også kan gå på nettet og tage fotos mmm.

Nu står der lady, men mon ikke det er underforstået "ladyboy", da disse er kendte for at have lange fingre ;-)

PS. han kunne også have valgt "shower together" ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læste nyheden  her til morgen :)

Så er man altså også ding dong farang :wub:, hvis ellers historien passer ? at tage et million Bath Rolex med til Thailand og samtidig lade det ligge fremme på ens værelse, der er turister der er blevet røvet for mindre, specielt på Beach Road :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 10.5.2023 at 10:43:

Så er man altså også ding dong farang

Dem er der mange af - især fra Indien:

https://www.pattayamail.com/news/two-indian-tourists-robbed-of-gold-chains-by-pattaya-ladyboys-431378

Måske derfor de foretrækker at gå på vejen, fremfor at bruge fortovet, at man ikke forstår hvorfor der er så mange af dem - og næsten altid går flere i flok ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

555 :D atter engang ladyboy med lange finger på Beach Road, gab gab, bliver så træt :(

Kommer til PTT  imorgen, men har min bodyguard <3 som passer på mig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rain season er så småt begyndt i Thailand juni - august mest,  slutter omkring medio/ultimo  oktober, sidste år stod det meste af Thailand under vand I oktober måned, specielt oppe i Esaan hvor jeg opholdt mig :(

Men det regner ikke hele tiden, en byge hver dag og lidt mere overskyet end normalt i Thailand :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det måtte jo komme på et tidspunkt - første GC (Gentlemens Club) på Soi Six (læs sex, da der ofte kan tælles op mod 500 især yngre piger, der tilbyder sig i barerne):

Den må jeg hellere kigge nærmere ud, når jeg snart igen kommer til Pattaya og evt. prøver deres fredags-concept, hvis det ellers er til at få billetter - kan forstå konceptet allerede er ret efterspurgt.

Allermest glæder jeg mig over at der er mindst et sted på Soi 6, hvor man kan være heldig at kunne få ørenlyd til at føre en normal samtale med pigerne, inden nærmere kontakt.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 16.9.2023 at 23:22:

Allermest glæder jeg mig over at der er mindst et sted på Soi 6, hvor man kan være heldig at kunne få ørenlyd til at føre en normal samtale med pigerne, inden nærmere kontakt.

Den holdt så desværre ikke, hverken nedenunder eller ovenpå. Manageren på Fire/Fireup er ellers vældig sød, imødekommende og venlig, men jeg kunne ikke rigtig få ham til at skrue ned for musikken og op for lyset, så stemningen kunne blive endnu bedre - det var ellers mit indtryk fra Everything Pattayas Video at musikken ikke ville være for høj - men det syntes jeg den var.

Jeg var ellers mest kun kommet for at købe en billet til fredagsarrangementet, men nu jeg var der .... Pigerne havde et podie, de kunne danse lidt rundt på, men de var ikke så gode til at rotere eller slå sig løs, da de fleste af dem virkede lidt uerfarne og generte - og det kneb med at få øjenkontakt med dem, så jeg måtte selv op og gøre en pige: en lidt genert, slank, langbenet, ung sag med en lille rund numse, små frække bryster opmærksom på at jeg gerne ville snakke lidt mere med hende og invitere på en drink i sofaen. Men da min udkårne, ikke kunne ret meget engelsk og pga. den høje musik - så var det ganske svært at tale sammen - men det lykkedes da at få aftalt en god hyggestund med hende. (400 for Zimmer og 1000 b til pigen - Zimmer kommer på din bin og skal betales straks, mens du selv må afregne med pigen efter seancen) Lokalerne ovenpå er rigeligt store med kun en stor seng og en slags reol og små sengeborde - der kunne være plads til både bar og sofa også, men manageren sagde bagefter at de allerede havde overskredet budgettet for hvor meget de ville investere. Jeg var lidt skeptisk mht. pigen, da hun virkede noget ung, uprøvet og genert og ikke så langt fremme i skoene, men hun ville gerne kysse og så plejer det ikke at gå helt galt. Belysningen  ovenpå var udmærket og sexen blev det også, da jeg først lige havde fået varmet  hende lidt op og lokket med i badet, så jeg kunne tage hende vaginalt bagfra med kondom (mere om dette senere).
 

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde ventet spændt på at det endelig blev fredag kl. 1900 og mødte op i god tid og fik en lille snak med en af den andre deltagere, en yngre pæn fyr, der ville kunne score overalt, inden vi blev kaldt op ovenpå - de andre fyre var  mere almindelige ældre og/eller overvægtige farangs.

En ticket til fredagspartyet for 10 mænd og 10 - 12 piger hos FireUp - koster 900 b, som skal købes på forhånd, da der er lidt efterspørgsel på billetterne og så de ved, hvormange piger de skal hyre ind. Heri er inkluderet en drink, en ladydrink og 5 shots til pigerne - det er så meningen at pigerne skal fyldes lidt på, så de bliver mere lystslupne, men det kneb gevaldigt med at få min udkårne tøet lidt op, men en extra ladydrink fik hende da til at smide bh og danse lidt på podiet i 60 sekunder, hvor hun dækkede brysterne delvis til med sit lange hår - og det holder jo ikke.

Nogle af de andre piger var lidt mere lystslupne og gjorde sig mere til overfor mændene, lavede lapdance, lod dem slikke bryster mm., men en mand så heller ikke rigtig ud til at trives med sin udkårne, selvom jeg syntes hun så sød, fræk og lidt uskyldig ud med en fræk lille fast numse.

Jeg havde fået indtryk af at sex på sofaerne - eller ihvertfald blowjobs godt kunne lade sig gøre - og min pige havde også sagt ja til det, måske fordi hun ikke forstod særlig meget engelsk eller ikke kunne høre - der skete ihvertfald ligesom ikke mere og hun sad bare og babbede på sin E-cigaret, så jeg brokkede mig lidt til manageren over min pige og den høje musik - og over at der åbenbart ikke var "gruppesex" - men det ville politiet ikke tillade. Han ville så skaffe en ny pige, men hende den anden, jeg havde kigget på, var åbenbart sendt nedenunder, da manden af en eller anden grund var utilfreds med hende - men han havde nu fra starten virket negativ og tilsidst ladet hende sidde alene - og så kunne manageren ikke bare tage hende op igen, selvom det i mine øjne ikke var pigen, der var noget galt med - men der måtte åbenbart ikke have været andre, så han kom med hende alligevel og det spillede meget bedre med hende - og jeg fik også en række gratis shots til hende som kompensation.

Vi blev så enige om at gå ovenpå - nu kendte jeg ligesom reglerne og indså at det var den eneste mulighed for nærmere intimitet. Det koster som skrevet ovenfor 400 b for værelset + et beløb til pigen - typisk 1000 b for shorttime.

Ovenpå ville jeg så tage bad sammen med pigen, men det holdt noget hårdt at få hende overtalt til det - hun var også kun 22 og meget uskyldig. Efter badet begyndt jeg at slikke hendes ungpigefisse - og det nød hun. Så ville jeg have at hun også skulle slikke og pirre mig, men det krævede lidt instruktion - og hun ville ikke slikke nosser. Så havde hun nævnt at fordi kondomet hun havde fået udleveret var alt for lille - så ville hun godt gøre det uden for 2000 b med not come inside (tænker ikke de bruger p-piller) - og den tyggede jeg lidt på - og hun ville heller ikke come in mouth fandt jeg ud af - så foreslog jeg hende at jeg ville give hende 2000 b, for at gøre det uden og i badet - den var hun pludselig helt med på og vi fik os sæbet lidt ind - og så glider det hele meget nemmere og jeg kunne bagfra trænge op i hendes stramme fisse - først ømmede hun sig lidt, da hun var lidt stram, men efterhånden stønnede hun mere og mere og stødte selv tilbage - men lige før jeg var ved at komme, trak jeg mig efter aftale ud og sprøjtede på hendes mave istedetfor. Hun sagde at sex i badet ikke var noget andre fyre gik efter.

Men hun virkede til også at have nydt det og nedenunder i baren fik jeg hendes LINE og jeg tilbød hende en ladydrink - senere sagde hun dog at hun gerne ville være "dunk" og bad om en shot - jeg sagde ja til en enkelt, men en enkelt var åbenbart en enkel stibe med 5 til 500 b - så hun var lidt dyr i drift og ialt løb aftenen mig op i over 4000 b - så jeg måtte til TT Currency exchange dagen efter og have vekslet euros til bath igen.

Hun havde spontant spurgt mig om jeg svømmede, så jeg viste hende nogle billeder fra poolen på min condo - hun ville ihvertfald gerne med i poolen og svømme en tur - så måske vil jeg senere invitere hende hjem i condoen, hvis jeg kan undgå at betale for Zimmer eller Barfine.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...