Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya back to normal

Recommended Posts

mikkel15 skrev, for 7 timer siden:

Hej Møgsvin,

Jeg betaler 1200 for 20 piller med sildenafil på nettet herhjemme.

Kan du oplyse, hvor du får dine (væsentligt) billigere piller fra ?

Takker.....

Få en recept hos din læge og køb dem på apoteket ... Det er det jeg gør ... Ca 31 kr. for en pakke med 12 stk på 100 mg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 2 timer siden:

Ja, jeg er sgu da total til grin altså.....:D

Ringer sgu straks til min læge.......:shock:

Og dem på nettet hvor kommer de fra :wub:

Afsted til lægen og derefter på apoteket, den kære doktor stiller ikke spørgsmål :), sku måske lige være pga dit brugernavn :D

mikkel15 skrev, for 2 timer siden:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 timer siden:

Ærgerligt, da jeg syntes han forsøgte at højne niveauet, men jeg kunne også se han investerede lidt forkert og lidt for meget i forhold til antallet af kunder i butikken - og så lige før coronaen - nu syntes jeg faktisk der var mere trafik i gaden end før. Gaden har også fået en tiltrængt opgradering med ny belægning og der kørte ikke hele tiden store tunge busser til og fra hotellet for enden af gaden (Hotellet/resortet som har givet navn til gaden, selvom hotellet nu har et andet navn - "Splendid Resort" https://www.dtf-travel.dk/d/hotel-TH-H60724_splendid_resort_at_jomtien_pattaya ).

Jeg syntes egentlig ikke prisniveauet var så meget højere (undtagen måske restaurant Danmark, hvor man til gengæld kunne sidde i fred og ro og man fik en fin betjening i stilfulde omgivelser - underligt det sted nu undergår en større renovering?) end mange andre steder, men jeg syntes det var hyggeligt at man kunne bestille maden i f.eks. bryghuset og så få pigen til at servere maden i ens favoritbar længere nede ad gaden - den gik nok ikke i DK ;-)

Han var ikke den bedste til det med økonomi ... 

Hvis jeg f.eks. bestilte stegte ris med to spejlæg og en øl/vand til så kom jeg af med mindst 100 baht mere end tilsvarende steder i Pattaya. 

Og mht. mad fra andre steder så har jeg flere gange set folk sidde på et sted der serverer mad og så har de alligevel fået bragt noget fra en anden restaurant ... Den var nok ikke gået herhjemme ... Men jeg kender nu flere barer/pubber herhjemme hvor man kan bestille mad udefra og få det bragt dertil ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 22 timer siden:

Og dem på nettet hvor kommer de fra :wub:

Afsted til lægen og derefter på apoteket, den kære doktor stiller ikke spørgsmål :), sku måske lige være pga dit brugernavn :D

 

Jamen, du har sgu da fuldstændig ret.

Mikkel "hjernelam" skulle jeg måske titulere mig efterhånden :D

Takker for de fine råd or er fluks på vej til doktormanden.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 10.12.2022 at 19:20:

Ialt ca. kr. 32.000,- eller godt kr. 1000,-/dag alt incl.

Det var godt nok billigt!! Bevares, man kan rejse mange steder hen for 32.000 kr. men samtidigt nyde selvskab af 25 kvinder på lige under en måneds ferie, det havde jeg ærligt ikke forestillet mig kunne lade sig gøre :shock:

Jeg skal da helt sikkert afsted nu og tak for at give en detaljeret beskrivning ikke kun af dine oplevelser, men også dine udgifter under turen :D

Jeg vil se om ikke priserne på flybiletter de falder i januar som du siger, men finder jeg nogle til 3000 eller derunder så slår jeg også til med det samme. 

Vil lige høre, det sted du boede, var det til at komme ind til centrum af Pattaya, eller var det lidt besværligt?

Jeg er nemlig lidt splittet ift. hvor jeg skal bo, da jeg på den ene side godt kan lide at bo centralt, men på den anden side så frygter jeg også at man vil blive kvalt af fest gaderne og larmen hvis man skal høre på det 24/7 (har dog set på youtube at nogle af de centrale hoteller og condoes de ikke er påvirket af støjen, men man ved bare når man træder udenfor så står man lige midt i det). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl
mikkel15 skrev, for 15 timer siden:

 

Mikkel "hjernelam" skulle jeg måske titulere mig efterhånden :D

Det lyder da også noget mere sexet end Mikkel 15 år :P

Hilsen fra én med en fast recept på Sidenafil B)

Redigeret af Hr. Skovfugl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 8 timer siden:

det sted du boede, var det til at komme ind til centrum af Pattaya, eller var det lidt besværligt?

Der var ikke længere end at du kunne gå til Bali Hai Pier/Walking Street området og så herfra tage en Bathbus ned ad 2nd Road til Terminal 21 og så en anden (ellers må du vente lidt og igen betale 10 bath) tilbage ad Beach Road, men jeg havde lejet en moto-bike (betyder så at jeg har taget 2 kilo på), for nemmere at kunne komme rundt over hele Pattaya og omegn og f.eks. ud til et fiskerleje, syd for Jomtien, hvor vi rigtig romantisk kunne sidde nærmest i vandkanten og nyde vores mad på en intermistisk restaurant

 https://www.google.com/maps/place/Tai+Uan+Seafood/@12.8517734,100.8992091,252m/data=!3m1!1e3!4m13!1m7!3m6!1s0x310296910356fe17:0xe9d09ef173c1958f!2sJomtien!3b1!8m2!3d12.8864152!4d100.8775127!3m4!1s0x310293d8a1ab4ac5:0x6fc39947562de69f!8m2!3d12.8515144!4d100.9001536

, uden at vi behøvede møde op i fint dress, som på Sky Gallery eller Chokolate Factory på Pratamnak + betale en formue.

Men det kan hurtigt være slut, da de også her var ved at bygge endnu flere condomiums/hoteller - men på vej dertil pacerer man et område, hvor beboerne kan sejle til deres fine villaer:

IMG_20221120_144512.jpg

Området ser bare lidt forsømt ud - måske fordi det hovedsagelig er ældre beboere, som ikke har midler eller energien til at gøre så meget ud af deres boliger - men dette område kunne nemt blive attraktivt for nyrige, hvis det ikke lå lige op ad et fattigt  men picturesk fiskermiljø.

 

IMG_20221120_143118.jpg

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://www.pattayamail.com/latestnews/news/latest-influx-of-russian-visitors-to-pattaya-is-different-from-the-past-419043

Penge mangler de tilsyneladende ikke - og det virkede som om Pratumnak Night Market var på vej til igen at godt besøgt, men det var nu stadig en skygge af sig selv med kun få teltkøkkener/restauranter og boder med tøj og souvenirs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 1.12.2022 at 11:29:

Du kan prøve Mai Pang:

https://maps.google.com/maps/contrib/100308604266460018314

Hun har ca. 70 moto-bikes hun lejer ud - du skal bare lige forbi alle ladyboysene, der gerne vil give dig massage mm. ;-)

Tak - det lykkedes mig af undgå LB massagen ;-), men Mai havde ikke flere MC tilbage. Det er i øvrigt svært nu. Har prøvet 6-8 steder før jeg endelig fandt en helt ude i Bun Kanchana Alley!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 6 timer siden:

fandt en helt ude i Bun Kanchana Alley!

Hvordan er priserne derude? - altså ikke på pigerne, men motobikene ;-)

Jeg har ellers senere set at både på Soi Bukhao og Beach Road var der flere motobikes klar til udlejning - men jeg gad ikke spørge til prisen, da jeg syntes jeg havde fået en god motobike og til en fair pris - so no need to look further.

Hvis du tager vejen ca. lige overfor Mai Pang og kører lige ud helt ned til Thraphaya Road - ender du ved Three Roses bar, hvor de om aftenen spiller noget rigtig godt live musik med lidt elektronisk understøtning - og ikke alt for højt, så man kan både nyde det og talk to the ladies eller spille pool ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 12 timer siden:

Hej Jernsvin,

Dit bud på bedste poolbar (med nogle lækre kvinder) i Pattaya ?

På 3 Roses har de en rimelig køn yngre pige, som er knaldgod til at spille pool - men ellers kan du jo finde poolbars over hele Pattaya - jeg går mest efter de steder, hvor de ikke spiller høj musik eller hvor jeg kan få dem til at dæmpe musikken, så man også kan samtale normalt, uden at behøve råbe korte sætninger ind i øret på hinanden og istedetfor have det lidt sjovt, mens man spiller pool.

I en lille sidegade med barer på vestsiden i den lidt mere rolige ende af Soi Bukhao ca. midt mellem hospitalet og markedet, kom jeg en aften kørende på min motobike for at udforske området lidt og ville egentlig vende om igen, da en lettere moden pige stoppede mig - ved første øjekast syntes jeg ikke hun virkede så interessant, men så var der alligevel et eller andet der tændte mig ved hende og jeg gav den et skud med at drikke en øl og invitere pigen på en ladydrink. Hun virkede vældig interesseret i mig og jernet, som hun rimelig hurtigt mærkede til at være rimelig stor - hendes føleri gjode den altså heller ikke mindre "I want to see it" - men hun kunne desværre ikke gå med mig den aften, da hun var cashier og skulle passe baren. Der var nok en anden pige der, men hun kunne ikke rigtig engelsk og ikke gøre kassen op - men hvis man er interesseret i en moden thaipige med en naturlig kæmpebarm - godt nok lidt for overvægtig til min smag, men med de flotteste raceben og det sødeste smil - så kan hun anbefales! - den første holder jeg for mig selv!

Men jeg måtte besøge baren flere gange, drikke øl og betale flere ladydrinks, spille pool og lave lidt sjov med pigerne, indehaveren og hans yngre thaikone, før det endelig lykkedes mig en eftermiddag, hvor hun ikke skulle passe baren eller tage sig af sine syge børn, at få lov at betale barfine og tage hende med hjem i dobbeltsengen, hvor hun viste sig at være noget af en vildkat - nok det bedste og længste knald, jeg fik i løbet af 4 uger i Pattaya, selvom jeg kun skulle betale 1000 bath for shorttime - så hun var absolut værd at vente på og vi skriver stadig sammen på Lie (Line).

Nogle gange var det lidt svært af få ro til at spille pool eller bare sludre lidt, fordi barerne ved siden af ikke bare spillede høj musik, men også havde skruet helt op for bassen, så det rungede igennem det hele og det var virkelig så enerverende at jeg gik over og efter lidt diskussion fik dem til at dæmpe noget ned - så jeg, som jeg sagde: "could talk to the lady" - Jamen det var en open beer bar - ja, men derfor behøver man vel ikke skrue så højt op for musikken og især bassen at folk i barerne ved siden af ikke kan tale normalt sammen! Men det er en hård kamp - i Treetown er den helt gal, når 4 live-orkestre overfor hinanden prøver at dyste om at spille højest og der vises en ligegyldig fodboldkamp på 7 tv-skærme i den 5. - men virkelig mange thaier har høreskader og jeg tror slet ikke, de længere kan høre de dybe gennemtrængende bastoner - og mange kan heller ikke køre på motobike, uden at den skal larme unødigt - og politiet gør ikke rigtig noget, selvom det burde være ret nemt at gøre noget ved - ligesom herhjemme, hvor det i løbet af 0,5 er meget sjældent man hører folk køre på en motorcykel, hvor indmaden er pillet ud af udstødningen!

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man vil vide mere om Pattayas Gentlemens Clubs/Lounges, som er det nærmeste man kommer de tyske FKK-saunaklubber (priserne har bare ikke på samme måde siden covid19 og andre restriktioner i Tyskland, taget himmelflugten - snarere tværtimod pga. en 15 - 20% lavere kurs på THB i forhold til før covid - hvis man altså veksler hjemmefra eller har anden valuta, da de i Thailand pt. nærmest ikke vil købe danske kroner - eller kun til en latterlig ringe kurs) , er der her en hel serie omkring hvor de findes, hvordan de fungerer og hvad det koster mm. - og han har fundet nogle helt små, som jeg slet ikke vidste fandtes eller har besøgt.

Men man kan altså godt betale en forhøjet barfine på 800 eller 1000 bath + 2 - 3000 eller mere til pigen for at få lov at tage hende med på LongTime, men jeg vil anbefale at man istedetfor starter med ShortTime "in house" - og så aftaler med pigen at afhente hente efter lukketid, som på de fleste gentlemens clubs er ret tidligt - ofte allerede kl. 21 - 22 - så slipper man helt for barfine og kan istedetfor invitere pigen med ud at spise, høre musik, spille pool, mm. og måske få hende til at vaske tøj, gøre rent, lave mad mm. - ikke noget man sådan set behøver  bede dem om - det gør de gerne helt naturligt og man kan næsten ikke stoppe dem - de skal bare være tilbage i gentlemens-clubben næste dag til åbningstid.
 

 

 

Tidligere har jeg i denne tråd også bragt et link, hvor han bl.a. besøger Jade House.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Condominiums

Mange er måske ikke helt klar over hvad begrebet Condo betyder - men det er vel nærmest en ferielejlighed, som ejeren så selv kan bruge eller leje ud i kortere eller længere tid - helst over 1 md, da man ellers kan blive angivet for ulovlig indtrængning, retsforflugt og truet med bål og brand iflg. thailandsk lov - se foto.

IMG_20221121_163625.jpg

- men jeg har nu stort set aldrig haft problemer, når jeg har lejet en condo for kun en uge - men jeg vil anbefale at man lejer min. 4 uger, da man så ofte får 40% rabat - lægger man så heri oveni at en condo er langt billigere end et hotelværelse og man har mulighed for selv at lave mad og morgenkaffe - så er her faktisk en hel del penge at spare på feriebudgettet.

Man kan vælge selv at booke en lejlighed gennem Airbnb eller igennem en formidler. Jeg har prøvet begge dele, men foretrækker Airbnb, da jeg så selv har direkte eller næsten direkte kontakt til ejeren. Den sidste lejlighed gik dog alligevel igennem en formidler eller vicevært, fordi ejeren - en russer - ikke selv boede i Pattaya - men det forløb sådan set udmærket og jeg fik endda en aftale med viceværten om at afhente mig ved Bell bussen i Jomtien og køre mig til lejligheden på Pratamnak - og han ville ikke have drikkepenge for det.

Her er en video fra inside det nybyggede Rivera Condo i Jomtien:

Jeg så det selv blive bygget, da jeg for 4 år siden boede på Lumpini lige ved siden af. Lejlighederne som vises i videoen er stort set af samme standard, som det jeg lejede på Pratamnak, men jeg kan godt se at udenomarealerne er noget mere luksuriøse - men til ca. samme pris - Pratamnak er bare mere centralt - og en lejlighed ud til Jomtien 2nd Road vil jeg efter at have boet på Lumpini fravælge pga. støj fra vejen døgnet rundt - og svømmepøl, sauna, motionsrum og liggestole får jeg alligevel ikke tid eller lyst til at bruge, når jeg er på sexferie ;-)  - derimod lægger jeg vægt på en god blød seng (kan desværre være svært at finde i Thailand, da de er vant til at sove på gulvet), en god arbejdsplads/spisebord, gerne en sofa eller lænestol, evt. en høj stol (så al kvindegymnastikken ikke behøver foregå i sengen).

En par ting, der fangede mig i videoen og som jeg også selv har oplevet og som kan irritere mig ved indretningen af disse condos er: ingen knager til håndklæder i badeværelset, mikrobølgeovn i et underskab eller på køkkenbordet, et køleskab, der står i vejen, køkkenlåger uden håndtag, så man skal bruge neglene for at åbne dem - sikkert skidesmart, men uanvendeligt i praksis, medmindre det er med trykåbning - men så skal man tilgengæld bruge både tryk og træk for at åbne (det synes jeg ligesom jeg er for gammel til), et stort badeværelsesspejl, der fylder hele væggen, men ingen skabe, så negleklipper, barbergrej, tandbørste, kam, shampoo mm. og når man har kvindebesøg - al deres makeup til at stå tilfældigt rundt omkring vasken eller hvor man nu kan finde plads og det ikke vælter ud over det hele.

Men som regel er en condolejlighed mere rolig end et hotelværelse pga. mere rolige og færre udskiftninger af naboer - men lad være med at købe, da som det nævnes i en anden video af samme forfatter: bliver der pludselig bygget en ny condo foran ens havudsigt - så reduceres salgsværdien hurtigt til det halve, er der meget larm fra en nyåbnet åben beerbar overfor, en nabo, der lader sine hunde gø i halve timer flere gange i døgnet, en fugl, der søger mage kl. 0400 om morgenen eller man er pga. de papirtynde vægge træt af at høre på naboen, der giver den hele armen, når han kommer sent hjem med endnu en ny og flot thaipige - ja, så booker man bare et andet sted næste gang.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt skrammende med sådan et skilt, hvis man lejer i mindre end en måned. 
Jeg kommer nok til at være ca. 2 uger i Pattaya og jeg vil så gerne bo i en condo, men er ærligt lidt nervøs og overvejer om jeg bare skal vælge et hotel i stedet. 
Grunden til at jeg helst vil condo er som du siger, at så har man mulighed for selv lige at lave morgenmad eller andre måltider hvis man ville og så tænker jeg vel heller ikke at der er ekstra betaling for at bringe en pige eller to med hjem, men det kan der jo være på et hotel, specielt hvis man tager to med hjem på samme tid :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 2 timer siden:

og så tænker jeg vel heller ikke at der er ekstra betaling for at bringe en pige eller to med hjem,

Jeg søger og booker altid en lejlighed til 2 personer - koster ofte det samme eller kun lidt mere - så er jeg 100% sikker på at der ikke nogen, der kan sige noget - ikke engang vagten siger noget - men han ser jo også alle de andre mænd komme med en ny pige bagpå motobiken hele tiden. Om man kom med 2 piger, tror jeg som sådan heller ikke ville være et problem - bare man går lidt stille med dørene og ikke laver party med høj musik - men da jeg ville have 2 piger, valgte jeg nu at gøre det på en gentlemens club, da jeg syntes det var nemmere, billigere og mere sikkert - kun kunne jeg godt have brugt noget bedre belysning - der er de sgu noget nærige ;-)

Personalet er som regel meget anonymt, men jeg opdagede tilfældigt at en af rengøringskonerne gemte tomme flasker i et rum i kælderen - dem kan de åbenbart få lidt penge for, selvom der ikke er pant, som i Danmark - så ved afrejse smed jeg en posefuld foran rummet - ellers plejer der ofte at være nogen, som kommer om natten med en lommelygte og roder i skraldespandene, for at fiske lidt forskelligt de kan få lidt penge for.

Kun den unge pige, der gik og fejede på gangen virkede noget snakkesaglig og som om hun havde tid nok - men så kom der en fyr, som åbenbart også lavede lidt i ejendommen ned ad trappen - og jeg havde sådan set aftaler nok - men hun skulle nu ikke løbe ret meget rundt om min seng ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret :)

Jeg tror sku bare at jeg tager chancen og lejer en Airbnb og hvis nogen spørger om jeg bor der over en længere periode så siger jeg bare ja. Jeg tænker vel at det også kan være lidt svært for folk at tjekke sådan noget. Det personale der arbejder i condos de kan vel i princippet heller ikke vide om man bor der i et par uger eller om man bor der i over en måned og det er jo som sådan lovligt at udleje sin condo i over en måned som minimum. Medmindre man har en hotel licens, men det er nok de færreste som udlejer condos som har det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror sku bare at jeg tager chancen og lejer en Airbnb og hvis nogen spørger om jeg bor der over en længere periode så siger jeg bare ja

Den eneste gang, jeg havde lidt problemer, skyldtes at jeg ikke kunne finde ud af indtjekningen - det var vist noget med nøglen var i en postboks - men jeg kunne ikke finde boksene, fordi de var i et rum længere inde i bygningen, som man ikke umiddelbart kunne få adgang til, uden at andre lukkede en derind. Jeg forsøgte at henvende mig til noget personale, som vist stod for at sælge condoerne, men de kunne ikke rigtig engelsk og viste mig så ud og pegede på skiltet. Jeg fandt så endelig ud af at gå over til noget andet personale, som hjalp mig og senere gik jeg blot forbi det uhjælpsomme personale - og de lod også som om de ikke så mig.

Så sørg for at have indtjekningsinstruktionerne helt på plads - det bedste er faktisk at mødes et andet sted i nærheden med ejeren eller værten og så følges ad, så man kan gå lige ind uden at vække opsigt  - fremfor som en kunde, der første gang vil besøge et bordel og vandrer frem og tilbage 3 gange, for at afsøge terrænet, finde den rigtige dør og håber han ikke vækker opsigt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 1.12.2022 at 12:09:

Der var lidt stille, da jeg ankom (ligesom da jeg besøgte stedet for 3 - 4 år siden, hvor det havde et andet navn)

Whisper Lounge (opdatering)

Kom lige til at se denne video, som ca. 5 min inde giver en rundvisning i klubben - jeg undrer mig bare over at han ikke er mere opdateret omkring at klubben er en gammel kending og han har vist boet i Pattaya i 11 år - jeg har ihvertfald været derinde for 4 år siden, da jeg boede på la Cantina lige overfor og vist den første dag kunne se nogle frække piger sidde udenfor, som vinkede lidt op til mig - men den dag, jeg endelig fik mig taget sammen til at besøge klubben, var de frække piger der ikke og der var ikke meget gang i den ligesom da jeg fornylig besøgte klubben igen. Lidt underligt, da klubben ligger i gåafstand fra Walking Street, Tukcom og Soi Buakhao markedet.

Bemærk forhængene indenfor rundt om sofaerne - det giver en mulighed for at være mere privat og intim sammen med pigerne, som så heller ikke behøver have så meget tøj på - og man behøver ikke betale for et værelse - måske kun en mindre barfine. Forhængene kan godt minde lidt om dem man ser på div. rip-off stripklubber i Europa styret af mafiaen, hvor man først nødes til at drikke sig fuld, før man lokkes ind bag et forhæng og kommer til at betale for dyr champagne til 2 piger, uden egentlig at få noget for pengene. Det ser man heldigvis ikke i Pattaya - eller jeg har ihvertfald ikke hørt om det - men enhver må jo selv passe på sine penge, sin drink og undlade at drikke sig fra sans og samling.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man gerne vil bo mere centralt og alligevel luksuriøst - bør man se denne video fra Everything Pattaya:

Jeg kan godt lide hende den lille mørkhårede - hun minder meget om en af mine faste veninder i Pattaya - og som jeg fandt på en Gents Club ;-)

Prisen for lejligheden svarer næsten præcis til det som jeg selv gav - jeg skulle blot ikke betale extra eller seperat for lys og vand - og der var ikke krav om at booke min. et ½ år - men det er muligt at hvis man søger på Airbnb at - så vil lejligheder med krav om længere ophold, ikke dukke op - så når man søger, kan man forsøge at indsætte en længere opholdsperiode - og så vælge at skrive direkte til nogle udlejere, om det er muligt at booke en kortere periode - f.eks. under 45 dage med henvisning til at man ikke kan få visum i længere tid - jeg tænker at de fleste udlejere gerne vil være fleksible, fremfor måske at have en tom lejlighed - der er ihvertfald stadig nok af tomme condos rundt omkring i Pattaya!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Så sørg for at have indtjekningsinstruktionerne helt på plads - det bedste er faktisk at mødes et andet sted i nærheden med ejeren eller værten og så følges ad, så man kan gå lige ind uden at vække opsigt  - fremfor som en kunde, der første gang vil besøge et bordel og vandrer frem og tilbage 3 gange, for at afsøge terrænet, finde den rigtige dør og håber han ikke vækker opsigt

Endnu engang tak :)

Haha, ja den sidste del kan jeg godt genkende :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske jeg skulle opgradere og betale dobbelt 30.000 Thb/6000 kr. for en lukusvilla med pool næste gang - sikkert + det løse (el og vand) - eller er der nogen, som vil med og betale 50% eller 20% for 14 dage  - sådan ca. medio marts - 1. maj?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 18.12.2022 at 20:23:

Hvordan er priserne derude? - altså ikke på pigerne, men motobikene ;-).

Hvis du tager vejen ca. lige overfor Mai Pang og kører lige ud helt ned til Thraphaya Road - ender du ved Three Roses bar, hvor de om aftenen spiller noget rigtig godt live musik med lidt elektronisk understøtning - og ikke alt for højt, så man kan både nyde det og talk to the ladies eller spille pool ;-)

Scooter koster her 4.000 for en måned - der var godt udsolgt i Jomtien op til jul. Jeg prøvede ikke Pattaya.

Jeg har ikke vovet mig ind i Three Roses Bar. Den ligger jo i det homosexuelle kvarter - dine dejlige kvinder dér er formentlig Ladyboys :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...