Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya back to normal

Recommended Posts

Seahorse Gentlemens Lounge 2/2

Desværre var Pom ikke tilstede idag - men så må man tage søsteren, så hende tog jeg med på rum sammen men en tynd, slank sag kaldet Tuk-Tuk med små bryster - men store frække nippler. Jeg var ellers lige ved at overveje en 3. pige også, da der sad en fyr ved et andet bord med 3 piger - men det kan også blive for meget af det gode - men da vi kom ned igen, ville de 2 søde piger, gerne have en ladydrink ekstra - og så sad der kun en enkelt pige tilbage på bænken - og hun virkede lidt bekendt, så hende fik jeg også vinket over til bordet og givet en ladydrink, så vi rigtig kunne få en snak - og det viste sig at hun faktisk tidligere havde arbejdet på Jade House https://web.facebook.com/Jade.Club.Pattaya/?_rdc=1&_rdr

Total damage: 2 x 1000 + 2 x 400 (tror jeg huskede forkert, da jeg før skrev 300) + drinks og drikkepenge = ialt ca. 3500 Thb

Lige en opdatering mht. pigernes påklædning: idag var de i sort og i morgen, ville de være i rødt, da de skifter efter ugedag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 18.11.2022 at 14:50:

Total damage: 2 x 1000 + 2 x 400 (tror jeg huskede forkert, da jeg før skrev 300) + drinks og drikkepenge = ialt ca. 3500 Thb

Wow, det er en god pris for en 3 kant :wub:

Det skal jeg da nok prøve et par gange når jeg kommer derover. Hvor længe varer sådan en seance så?

Går det stærkt, eller er der tid til at nyde det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 50 minutter siden:

Hvor længe varer sådan en seance så?

Går det stærkt, eller er der tid til at nyde det?

Det er ST - Short-Time: dvs. max 1 time, men man også booke LT - dvs. Long-Time - så betaler man mere i barfine og så må man evt. forhandle en special pris med pigen/stedet - men her ville jeg nok vælge kun at lave en aftale med en "prøvet" pige - eller 2 - dvs. nogen som man har haft testet ST og som man ved giver en god service, uden alt for mange nøkker eller tiggen om Ladydrinks mv. - og så tage dem med hjem på værelset/lejligheden under mere rolige omstændigheder - men sørg for at have rigeligt med håndklæder, kondomer og KY (KaiWai/glidecreme), vand, mm. klart.

Ja, jeg syntes, der var tid til at nyde det - måske brugte jeg heller ikke hele timen, men det var med kys og BJ uden gummi - jeg ville have haft den tynde til at tage skuddet i munden, men det fornemmede jeg at hun ikke var helt klart på - til gengæld var hun god til at kysse - og så måtte søsteren tage over ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 1 time siden:

Sker det ofte og har du haft problemer med det?

Med problemer mener jeg STD’s. 

Sidst jeg var i Pattaya, fik jeg klamydia med hjem - og det var nok fordi jeg kom til at knalde en i badet uden gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bamboo 2/2

Var igen på Bamboo for at se lidt modne damer og studere kødmarkedet. Gik lidt rundt for ligesom at finde et sted, hvor jeg kunne stå - og så sad der en sød lille strik og smilede bredt og indladende til at jeg gerne måtte stå ved hende og hendes venindes bord. Jeg var måske ikke så interesseret i pigen, da hun havde strammet håret helt tilbage og sat det bag ørerne, som jeg syntes, så rimelig store og røde ud, men hun virkede rimelig sjov og indladende - og veninden gjorde fakter til at vi skulle finde ud af det sammen - og så kom pigen fra den anden dag og hilste kort på mig - arrrh shit og hun skrev også senere til mig på Line og gav udtryk for at hun var lidt sur og troede, jeg hellere ville have den anden pige - jeg var sådan set mere interesseret i nogen af de andre piger, hvoraf flere andre også havde tilstede aftenen før.

Trods den høje musik, havde jeg alligevel en god dialog med pigen - og så endte det selvfølgelig med at jeg tog hende med hjem - og idag har jeg så måttet holde en pause med damer, da jernet trænger til lidt afslapning - hun ville nemlig kneppe næsten hele tiden, så liderlig var hun - først med gummi efter mit valg, men det gik nu ikke så godt - alligevel havde jeg svært ved at komme og da hun spurgte, hvordan jeg kunne komme måtte jeg vise hende det - og da jeg kom i munden sagde hun: at det havde hun aldrig prøvet før - og hun var da over 40 år og havde et barn!

Nu havde jeg imidlertid fundet ud af at pigerne forventede lidt betaling og jeg så derfor mit snit til at lægge 2000 Thb under hendes lille håndtaske, mens hun lige var på toilettet - og senere kørte jeg hende hjem, efter vi havde udvekslet LINE id.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Walking Street

Er måske ikke helt så buzy som før, da meget er rykket til LK-Metro, Soi Bukhao og ThreeTown og der foregår også en del byggeri eller renovering bag 6 m høje profiljernsplader - det bliver så udnyttet af nogen af gadens løse fugle til ligesom på Coconut-bar, stille og roligt stå og tiltrække kunder - ikke noget anmassende med at stille sig i vejen, tage penis-check eller komme med obskønne tilbud - meget mere larmende er lyden fra de forskellige beer-bars med åben facade og evt. live-music - at de tror de kan tiltrække flere kunder, end de afskrækker er mig ubegribeligt, da musikken er så høj at almindelig rolig hyggelig samtale er total umulig - og det er mest larm, da 3 - 4 barer/discos mm. alle prøver at overdøve hinanden - da, de åbenbart synes deres larm er bedre end naboens - men det er generelt et problem i Thailand, da thaier synes al høj musik er god musik ;-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Kære 'Svin'

Jeg har aldrig været i Thailand ( jo 2 gange den ene 8 timeres mellemlanding den anden 36 timers mellemlanding så syg af bihulebetændelse at jer ikke kom udenfor hotellet.)

Men har en eller anden trang til måske at prøve. Den grundige analytiker jeg er studerer jo så til det gennem youtube. Der er utallige kanaler og flere af dem giver gode råd, som jeg kan se er relevante når jeg læser din tråd.

Jeg troede jo du var erfaren Thailand rejsende men i just skrevne tråd afslører du at du havde haft god brug af de råd disse youtubere giver.

1: Hvis du møder en kvinde i Pattaya på barer eller lignende og det ikke klart fremgår at de forventer betaling kan du være sikker på at det gør de. Det er bare lidt mere diskret så som du selv har fundet ud af, man lægger et beløb om morgenen for deres ydelser inden de forlader dig.

2: Ja de damer bliver sure hvis de ser du pludselig foretrækker en anden. Youtubernes råd er up front at tilkendegive at de er en 'butterfly', flyver fra blomst til blomst.

3: 3 day rule. Leg ikke med den samme mere end 3 dage i træk så tror de at 'du er deres' Nogle strammer det til 1 dag.

4: Tag ikke free-lancere med på hotellet, du har ingen garanti for hvad de kan finde på. Med bar-girls kan du altid vende tilbage til baren og klage til mammasan.

Håber ikke du tager det her for at jeg vil være bedrevidende men som velment advice. Hvis jeg ikke kan finde ud af at reparere min bil så spørg youtube :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jomtien Beach

Jeg synes ikke før, jeg har set så mange liggestole og mennesker på stranden før - det nemmeste er måske næsten at tælle antallet af 3-hjulede gadekøkkener, boder med krims-krams, hatte, badetøj og you name it, som holder i lange rækker, ligesom, der var kunder i de forskellige restauranter mm. - og det er hele vejen ud - ikke bare ved Soi 1, 2 - 3 - jeg var endda forbi den lille fiskerhavn og ude på den anden side - her var der også gang i de små, omend lidt mere eller mindre intermistiske restauranter - det er bare svært at finde derud, men på motobike, kan man køre igennem sådan et tempelområde mellem No Jomtien 6 og 8 - ellers må man helt ud på den Sukhumvit Road og lave et U-turn, som forlængst er afskaffet i DK, da det forårsager mange uheld.

Men de er ved at renovere vejen og lave overkøringer og en slags "Fast Lane" i midten - så det bliver måske bedre og med de mange hoteller mv., som er ved at blive bygget langs hele kysten - så kan det godt være betrængt med lidt opgraderinger af vejsystemet - ellers kan man futte ad den nye Ta Phut Highway fra Bangkok til Sattahip/U-Tapao lufthavnen/Rayon (går bare ikke på motobike/scooter).

De eneste steder, hvor jeg synes det halter lidt - er ved Jomtien og Pratamnak Night-Market, som slet ikke ligner sig selv. Jomtien Night-Market er mest kun mad-boder og 2/3 af stadpladserne står tomme og enkelte besat med stole og spiseborde. Pratamnak Night-Market er næsten ingenting - det var førhen ellers et rigtig godt og billigt spisested med utallige varierede spisesteder + man kunne selvfølgelig købe alsens krim-krams.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 29 minutter siden:

Jeg troede jo du var erfaren Thailand rejsende men i just skrevne tråd afslører du at du havde haft god brug af de råd disse youtubere giver.

Jo, jeg har set flere af disse bedrevidende og ofte bitre You-tuberes videoer - nogle af dem laver bare videoer for at lave videoer og snakker så røven går - det kan jeg ikke helt bruge til noget - andet end man skal lade være med at drikke sig fuld og tage stoffer - heller ikke hash, som nu er blevet frit i Thailand - de er dog ved igen at indføre flere restriktioner, som f.eks. at hash ikke må sælges til mindreårige eller indtages, hvor mindreårige kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kinaree 2/2    

(se tidl. indlæg:

Egentlig ville jeg bare fordrive tiden lidt og kigge lidt på unge smukke piger og måske hilse på Cat igen, men jeg blev henvist til en sofa og fik snart øjenkontakt med en anden pige som var meget interesseret i at gøre mig selskab. Jeg plejer altid at bemærke om pigerne virker opvagte ved at se på deres holdning: står de med rank og spændstig ryg - eller hænger de og ser dovne ud - hende her så virkelig strunk og frisk ud med 2 ben plantet solidt i jorden. Så da hun fik sig sat og jeg bød på en ladydrink, hvilket ofte hurtigt udløser lidt mere nærkontakt og rigtige tungekys + hun begyndte at hviske søde og frække ting i øret på mig - kom jernet ligesom lidt til live - og så forlangte hun også kun 1000 bath for lidt hygge - på Zimmer satte hun sig ned foran mig og gav mig en ordentlig slikketur - desværre var hun lidt for ivrig efter at få mig til at komme hurtigt, hvilket lagde lidt en dæmper på jernets entusiasme - men så fik jeg foreslået lidt andre stillinger, (måske) slikket hende til en orgasme og med en afslutning i en 69er blev det alligevel til UG.

Bagefter bød jeg på endnu en ladydrink, men så sagde hun desværre snart farvel. Cat havde ellers haft travlt i sofaen overfor med en fyr, som åbenbart ikke forstod at tage for sig af retterne - eller tilbyde den rette smørelse - så da han gled, kom hun snart over til mig og beklagede sig over at jeg "Mr. Denmark" ikke havde called her - så jeg måtte lige byde på lidt ladydrink - og så kom der ellers gang i kyssetøjet og lukket op for godteposen, så jeg følte mig helt som ved mors barm igen.

En fyr overfor mig fik besøg af en storbarmet (100 at de var peppet lidt op) pige i en flot kjole - og hun havde også flotte ben - de gik hurtigt på Zimmer, hvor han åbenbart ikke må have holdt længe, for de var snart tilbage igen. Han syntes måske det var løbet lidt op, for han sad længe og talte de sedler han fik tilbage - men i den dunkle belysning kan man heller ikke læse hverken bin eller kende forskel på de thailandske sedler. Han havde 2 kammerater med for hyggens skyld - men de virkede ikke så interesseret i damer - og den ene sad hele tiden kun og betjente sin smartphone, så da de havde fået kassen til at stemme, forlod de hurtigt stedet.

Cat havde ligesom forstået at jernet ikke rigtig kunne mere - og jeg havde lovet at komme igen en anden dag, hvor jeg var mere "Strong" - og der var kommet et par nye costumers hun gerne ville gøre selskab.  Det var også ved at være lukketid - de lukker for shorttime til rooms ved 20 tiden - og da der ikke var særlig mange mænd til stede, forlod flere af pigerne hurtigt stedet, som lukker allerede kl. 21 - skulle ikke undre mig om nogen af pigerne, har bi-jobs andre steder, siden de havde så travlt med at komme ud af vagten - og selv den unge tjener tog sin jakke på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Soi Bukhao

Det kan være lidt svært at blive klog på denne gade, men har man ikke været i Soi Bukhao - så har man ikke været i Pattaya.

Jeg havde for nogle aftener siden besøgt en bar, som ligger i den mere rolige ende af Soi Bukhao - ikke så langt fra markedet, da jeg havde bemærket at baren stort set kun havde friske yngre barpiger - sådan nogen med lidt hvalpefedt uden det bliver for meget. Den aften havde alle pigerne bare for travlt til at give mig nogen væsentlig opmærksomhed - men i aften regnede det lidt - og der var derfor måske ikke så mange kunder, men masser af ledige piger, som stod og råbte "Sawadekaa", da jeg kørte forbi - det måtte lige undersøges nærmere - og så er det utrolig hvor god en investering  en ladydrink kan være: man får både en pige på skødet, rigtige kys og kram, lidt udsigt til de helt små petite bryster - og måske lov til at lade et par fingre gå på opdagelse her og der.

Desværre havde de ikke nogen rooms - barfine var også lidt over målet med 700 bath - pigen ellers kun 1000 og hun virkede til at være med på det meste - men jeg har imorgen en aftale  med en rigtig sød veninde, jeg gerne vil lade lidt op til - og jeg har lige fået vasket håndklæder og sengetøj, lejligheden cleanet for sorte hår og andre efterlandenskaber fra de sidste snart 2 ugers eskapader.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 13 timer siden:

fra de sidste snart 2 ugers eskapader.

Hvor længe er du afsted?

Og hvad tænker du om 2 uger i Pattaya for en fyr (mig) som aldrig har været der før? Er det for lidt, for længe eller lige tilpas?

Jeg har fået det indtryk af at læse diverse steder på nettet, at Pattaya er et sted som man enten elsker eller hader :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og er det rigtigt at det lovligt kun er muligt at bo i condo, hvis man lejer i minimum 30 dage?

Læste nemlig en anmeldelse fra en som brokkede sig over at receptionisterne var irriterende fordi de heletiden mindede ham om, at det var ulovligt at leje en condo i mindre end 30 dage, da han kun skulle bo der i to uger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, 1 time siden:

Og er det rigtigt at det lovligt kun er muligt at bo i condo, hvis man lejer i minimum 30 dage?

Læste nemlig en anmeldelse fra en som brokkede sig over at receptionisterne var irriterende fordi de heletiden mindede ham om, at det var ulovligt at leje en condo i mindre end 30 dage, da han kun skulle bo der i to uger. 

Der står et stort skilt hernede i lobbyen, som jeg også har set andre steder, med at man kan blive arresteret som trespasser og få lovens maksimum straf, hvis man har lejet en lejlighed på dags- eller ugebasis og andre beboere opfordres til at rapportere sådanne personer til the jurstic person immediately, da stedet kun er for beboere.

Tror ikke det er noget man skal tage så alvorligt, bare man ikke lejer det på dags-/timebasis - og så skal man helst have indtjekningen helt på plads, så man ikke behøver kontakt med receptionen, men på forhånd har nøgle og kan gå lige ind, som om man har boet der før. Jeg var heldig at jeg fik aftalt afhentning ved Jomtien busstation og kørt lige hertil og vist ind i lejligheden uden problemer - men jeg lejer altid i min. 28 dage, da man så får en klækkelig rabat! Her er heller ikke andet end en vagt mere eller mindre døgnet rundt og jeg kører normalt bare ned i garagen og tager elvatoren op - så jeg kommer sjældent i lobbyen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 2 timer siden:

Og er det rigtigt at det lovligt kun er muligt at bo i condo, hvis man lejer i minimum 30 dage?

Læste nemlig en anmeldelse fra en som brokkede sig over at receptionisterne var irriterende fordi de heletiden mindede ham om, at det var ulovligt at leje en condo i mindre end 30 dage, da han kun skulle bo der i to uger. 

Det er helt korrekt. Det er en lov der er indført for at beskytte hotellerne. Der hvor jeg bor kan jeg fint booke for to uger men jeg bliver alligevel opkrævet for en måned ligesom min lejekontrakt også vil sige en måned så der er orden i formaliteterne. Kopi af lejekontrakten og billedsiden og visasiden i lejers pas skal afleveres på immigrationskontoret til registrering. 

Asianlover1 skrev, for 2 timer siden:

Hvor længe er du afsted?

Og hvad tænker du om 2 uger i Pattaya for en fyr (mig) som aldrig har været der før? Er det for lidt, for længe eller lige tilpas?

Jeg har fået det indtryk af at læse diverse steder på nettet, at Pattaya er et sted som man enten elsker eller hader :lol:

 

To uger er absolut minimum. Hvis du har mulighed for det så tag en måned. Så er der også tid til at tage en slap af dag ind imellem. 

Pattaya er hvad man gør det til. Ja, der er vanvittigt mange barer og piger, men der er også meget andet nøjagtigt lige som i de andre turistbyer/-områder. Det er jo et spørgsmål om hvad man opsøger. 

Pattaya er dog væsentligt billigere end de andre store turiststeder. Phuket skulle efter hvad jeg har hørt fra mange hernede være suverænt den dyreste turistfælde. 

Redigeret af møgsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ligger det med piger på de små øere der ligger ud for Pattaya?
Jeg forestiller mig det er rene beach houses, sol og strand steder, men mon der også kan findes en pige til hyggestunder, der? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet godt at se du fik den rigtige pris 2 gang på Kinnaree - Det er 1.000 baht for ST hvis de siger mere så er det bare at afvise.

Jeg skal nok give en opdatering også er selv kommet hjem fra Pattaya også - Byen er næsten retur til tidliger tiders styrke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 timer siden:

Der står et stort skilt hernede i lobbyen, som jeg også har set andre steder, med at man kan blive arresteret som trespasser og få lovens maksimum straf, hvis man har lejet en lejlighed på dags- eller ugebasis og andre beboere opfordres til at rapportere sådanne personer til the jurstic person immediately, da stedet kun er for beboere.

Uha, det lyder som om, at jeg så enten skal booke og betale for 30 dage (selvom jeg er der i mindre tid), eller også må jeg bare booke hotel, for at være på den sikre side. 
Ville ellers så gerne have mulighed for at lave mad, men det kan man vel også finde et hotel værelse med mulighederne til dette. 
Men ville nu også helst leje condo for at undgå at skulle betale ekstra fee for at hive en pige eller to med hjem :lol:

Ved godt der er nogle hoteller der tillader gratis en ekstra person, men to… det tror jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 11 timer siden:

Der hvor jeg bor kan jeg fint booke for to uger men jeg bliver alligevel opkrævet for en måned ligesom min lejekontrakt også vil sige en måned så der er orden i formaliteterne. Kopi af lejekontrakten og billedsiden og visasiden i lejers pas skal afleveres på immigrationskontoret til registrering. 

Så bliver det vel også dyre end et hotelværelse i to uger?

Det lyder besværligt, hvis man også skal igennem til immigrationskontoret, bare for at bo i en condo. Er det fordi de skal tjekke om man bliver boende i mindst 30 dage?

Tænker de kan se, når man forlader landet og så kan de jo nok godt ligge 2+2 sammen og give en problemer hvis man en dag kommer tilbage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden:

Hvordan ligger det med piger på de små øere der ligger ud for Pattaya?
Jeg forestiller mig det er rene beach houses, sol og strand steder, men mon der også kan findes en pige til hyggestunder, der? 

Blot for INFO 

Du har Koh Larn :) go strand :D

Only for day trip :rolleyes:

Ellers skal du til Koh Samet  ( Syd for Pattaya )

Butterfly 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 5 timer siden:

Du har Koh Larn :) go strand :D

Only for day trip :rolleyes:

Ellers skal du til Koh Samet  ( Syd for Pattaya )

 

Jeg har besøgt begge steder og ville til enhver tid vælge koh Samet over koh Larn.

Det ligger dog længere væk og passer måske bedst sammen med en overnatning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 7 timer siden:

Så bliver det vel også dyre end et hotelværelse i to uger?

Det lyder besværligt, hvis man også skal igennem til immigrationskontoret, bare for at bo i en condo. Er det fordi de skal tjekke om man bliver boende i mindst 30 dage?

Tænker de kan se, når man forlader landet og så kan de jo nok godt ligge 2+2 sammen og give en problemer hvis man en dag kommer tilbage?

Det er i hvert fald det der er intentionen. Hotelejerne har gennem længere tid brokket sig over manglende bookninger fordi folk lejede lejligheder i stedet for til billigere priser. Loven har vist været der længe men nu er man begyndt at håndhæve den hårdere. Som regel vil udlejer sørge for at Immigration får de fornødne papirer på ens ophold. Og at udlejer laver en kontrakt for 30 dage er jo for at undgå at få problemer. De kan jo så ikke tvinge dig til at blive boende alle 30 dage ... Jeg tror nu ikke så meget det er for at de skal tjekke om man bor der i 30 dage som det er for at vide hvor du bor. Hvis du lejer et værelse for bare en nat så vil udlejeren som regel også have kopier af billed- og visasiden i dit pas. Jeg så i hvert fald en der tjekkede ind på et værelse i forbindelse med en bar. Der blev taget kopier af hans pas selv om han kun skulle være der i to dage.


I lufthavnen kigger de kun på om man har overstay, hvilket for øvrigt koster 500 baht pr. dag. I princippet kan man godt slippe afsted med nogle få dages overstay uden det store problem udover bøden, men flere siger at det kan give lidt mere bøvl ved næste indrejse (hvor de så kan være langt mere emsige med dokumentation for indlogering, afrejse og at man har de krævede økonomiske midler til ens ophold). Jeg vil i hvert fald undgå overstay så vidt som muligt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Hvordan ligger det med piger på de små øere der ligger ud for Pattaya?
Jeg forestiller mig det er rene beach houses, sol og strand steder, men mon der også kan findes en pige til hyggestunder, der? 

Sikkert, men lejer du et værelse der, er du ligesom låst - bedre at leje en værelse eller condo i Pattaya, find en pige der og tag hende med på udflugt - og så evt. leje et værelse på Koh Larn til det sjove et par dage eller to.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...